abonnement Unibet Coolblue
pi_29113146
doc,

met name de vrijdag in erfurt was gaaf; brant, orange sunshine, astrosoniq. de zaterdag was een heel ander verhaal met al die zweedse stoner-ellende, alhoewel de vibe beide dagen wel heel erg goed was. het optreden van brant deed alleen maar naar het kaatje verlangen; hij kan daar makkelijk een set doen van 2 tot 3 uur -in de stijl van grateful dead en allman brothers
hij wou in erfurt graag doorspelen, maar dat ging niet ivm geluidsvergunning. brant krijgt live trouwens steeds meer weg van die bands. echt gaaf!
walter
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juli 2005 @ 15:56:56 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29113747
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:38 schreef space-out het volgende:
doc,

met name de vrijdag in erfurt was gaaf; brant, orange sunshine, astrosoniq. de zaterdag was een heel ander verhaal met al die zweedse stoner-ellende, alhoewel de vibe beide dagen wel heel erg goed was.
Ik kan me ook niet anders voorstellen dan dat de vibe zeer OK was
Wat voor weer waas het eigenlijk - het was toch een openlucht ding?
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:38 schreef space-out het volgende:
het optreden van brant deed alleen maar naar het kaatje verlangen; hij kan daar makkelijk een set doen van 2 tot 3 uur -in de stijl van grateful dead en allman brothers
hij wou in erfurt graag doorspelen, maar dat ging niet ivm geluidsvergunning. brant krijgt live trouwens steeds meer weg van die bands. echt gaaf!
walter
O yeah! Absoluut! Bij het concert dat ik de laatste keer gezien had (Melkweg) vond ik in dat kader de jam waarbij " I miss my chick " over gaat in "Sunshine of my love" en Brant de meest toffe geluiden uit z'n gitaar tovert (naar zijn zeggen dingetjes die hij geleerd had van Mario Lalli) ook absoluut in die stijl passen. Zou het toeval zijn dat ik de afgelopen tijd regelmatig de Allman's en The Groundhogs weer eens gedraaid heb
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29116212
doc

het was allebei de dagen gemiddeld zo'n 26 graden; veel zon, weinig wind. alleen zaterdagavond om 23.30 een korte hagel en onweersbui, en de rest alleen de brandende zon op je kruin
het podium was wel mooi, dat was overdekt; een soort van feest tent.
heb net een geweldig boek over allman brothers gelezen; midnight riders; ongelofelijk verhaal, wat heeft die band veel mee gemaakt; de dood van twee oerleden, financieel aan de grond, rechtzaken ivm met drugsschandelen, interne ruzies, wederom falliet en dan in de jaren 90 weer tot de grote amerikaanse live bands behoren... mike, de drummer van the bros, blijkt groot fan van de band en hij zei dat ze inderdaad een goede jam band willen zijn.... kan ook niet anders :-)
  maandag 25 juli 2005 @ 18:35:13 #204
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_29117745
ik ben helemaal uit de stoner tegenwoordig.. pfff *schaam*

Beetje een stoner dipje ..


tijd voor een nieuwe cd van Nebula
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 25 juli 2005 @ 18:54:25 #205
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_29118360
Ik heb de laatste tijd ook geen nieuwe stonerplaten aangeschaft. Afgezien van Baby Woodrose / Money For Soul, maar dat is geen zuivere stoner plaat. Wel lekker.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juli 2005 @ 20:56:00 #206
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29122258
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:25 schreef space-out het volgende:
doc

het was allebei de dagen gemiddeld zo'n 26 graden; veel zon, weinig wind. alleen zaterdagavond om 23.30 een korte hagel en onweersbui, en de rest alleen de brandende zon op je kruin
het podium was wel mooi, dat was overdekt; een soort van feest tent.
heb net een geweldig boek over allman brothers gelezen; midnight riders; ongelofelijk verhaal, wat heeft die band veel mee gemaakt; de dood van twee oerleden, financieel aan de grond, rechtzaken ivm met drugsschandelen, interne ruzies, wederom falliet en dan in de jaren 90 weer tot de grote amerikaanse live bands behoren... mike, de drummer van the bros, blijkt groot fan van de band en hij zei dat ze inderdaad een goede jam band willen zijn.... kan ook niet anders :-)
Bedankt voor de boekentip! Grappig dat Mike een groot ABB fan is. Vanwege de gitaarsoloos die zo door elkaar lopen (ik weet ook niet hoe ik het beter kan noemen ) is het nummer Blue Skies een van mijn all time favoriete nummers. En the Bros, ze ZIJN gewoon een goede jam band! Ik verheug al een tijdje op 't Kaatje
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juli 2005 @ 20:59:14 #207
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29122392
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:35 schreef TimoBasso het volgende:
ik ben helemaal uit de stoner tegenwoordig.. pfff *schaam*

Beetje een stoner dipje ..


tijd voor een nieuwe cd van Nebula
Waar luister je nu dan naar?

Zelf heb ik een beetje een muziek koop dipje. Telkens ontek ik weer nieuw pareltjes tussen m'n CDs die ik veel te lang niet gedraaid heb (zoals dus de Allman Brothers en The Groundhogs) - hoewel ik vermoed dat ik over ruim een week nog wel een CDtje koop
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29134175
De nieuwe Acid King, "III" is anders wel een leuk plaatje, of wat te denken van Circulus (heavy acid, folk rock op Lee Dorrian's Rise Above Label -grote verassing) , Orange Sunshine's "Home Erectus", Nova Driver's "Deeper High" is lekker plaatje om op te trippen, of This Is...The Beginning; Mat Bethancourt van Josiah die teruggrijpt op de lange gitaar jams van Quick Silver messanger service en Grateful Dead. En wat te denken van Dead meadow's "Feathers"
Er gebeuren nog best leuke dingen in de stoner, maar dan meer aan de psychedelische uiteinden van het genre.

en doc, groundhogs, is echt super -ik heb ook enkele platen voor "thanks christ for the bomb" en "split", en die zijn ook goed -grappig om te horen hoe josh homme eigenlijk zwaar door die band beinvloed is...

walter
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 10:57:04 #209
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29135947
Nova Driver is inderdaad wel leuk - die CD die jij nu noemt ken ik overigens (nog) niet. Ik zal die psycedelische dingen die je noemt eens checken.

Ik vond het wel grappig erg toen ik DesertSessions IV voor het eerst hoorde dat daar de Groundhogs gecoverd werden.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29142811
doc, als je peet op het werk ziet, doe 'em de groeten :-))
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 16:39:25 #211
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29144925
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef space-out het volgende:
doc, als je peet op het werk ziet, doe 'em de groeten :-))
Hij zit tegenwoordig in een ander gebouw maar ik zodra ik 'm zie doe ik 'm de groeten.

Ik heb 'm laatst nog wel over 't Kaatje gesproken maar hij zei dat-ie niet niet zou langskomen (helaas).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:38:22 #212
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_29168807
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:59 schreef Doc het volgende:

[..]

Waar luister je nu dan naar?
Def Leppard,Lynyrd Skynyrd

Is Nipeng trouwens op vakantie?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:20:33 #213
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_29170024
Nipeng wilde ff een breakje van het forum. Hopelijk blijft 'ie niet te lang weg. Ik mis m'n doom-maatje. Misschien leest 'ie dit wel. Ni peng phone home plz.
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:25:51 #214
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29171925
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:39 schreef Doc het volgende:
Ik heb 'm laatst nog wel over 't Kaatje gesproken maar hij zei dat-ie niet niet zou langskomen (helaas).
Mark & mevrouw Mark zullen er zijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juli 2005 @ 10:12:04 #215
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29194429
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:25 schreef Mark het volgende:

[..]

Mark & mevrouw Mark zullen er zijn


Je hebt toch maar 1 kaartje besteld toch? Omdat ik die ander nog voor je heb en zo.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juli 2005 @ 10:13:17 #216
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29194458
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef space-out het volgende:
doc, als je peet op het werk ziet, doe 'em de groeten :-))
Ik zag 'm gister nog en deed 'm de groeten- bleek dat jij 'm de avond ervoor nog gebeld had - hij had toen al gehoord dat we het hier over 'm gehad hadden
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juli 2005 @ 10:14:01 #217
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29194473
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:38 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Def Leppard,Lynyrd Skynyrd

Is Nipeng trouwens op vakantie?
DL heb ik vooroordelen over mar ik geloof dat ze best meevallen LS is zeer OK!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:52:33 #218
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_29241250
Tegenwoordig zelfs Michael Jackson

/ i'm going to hell now
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:07:53 #219
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29361874
You're BAD!

Ga je trouwens morgen nog naar 't Kaatje?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:01:20 #220
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_29370570
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef Doc het volgende:
You're BAD!

Ga je trouwens morgen nog naar 't Kaatje?
Helaas kan ik niet,morgen naar de Eneco tour in Mechelen
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 4 augustus 2005 @ 07:29:01 #221
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29416684
Er zal wel geen update van Doc komen, aangezien hij zo naar de zon vertrekt, maar het optreden van Brant Bjork in 't Kaatje was erg lekker gisteravond. Het ging toch weer richting 2½ uur, dus je krijgt wel waar voor je 8 euri's

Meteen maar wat CD's gescoord om de beste man te ondersteunen (en omdat het lekker klinkt natuurlijk)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 augustus 2005 @ 11:59:20 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29652210
Whoa! Ben even weg en er wordt bijna niet gepost in dit topic ...

Een extreem cool festival in Spanje op 2 en 3 september: met Brant (voorlopig even het laatste optreden in Europa), QOTSA, Masters Of Reality (enige optreden van 2005 -in ieder geval in Europa), The Dwarves (mogelijk met Nick - dus op John Garcia na de producer + bandladen ttv Kyuss' Blues for the red sun). Monster Magnet is er ook. Daarnaast Drive by truckers, Deep Purple, The Pogues (in originele bezetting - met Shane dus) en nog wat meer coole bands (Social Distortion, Television, Beats of Bourbon - er zit werkelijk geen echt slechte band tussen).

De verleiding is verdomde groot om daar heen te gaan ... (praktisch is het iets lastiger...)

http://www.azkenarockfestival.com/ingles/index.htm
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 augustus 2005 @ 12:10:51 #223
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29652566
Brant in 't Kaatje was weer relaxed - en druk!

Nieuwe CD pas sinds gister aan toegekomen. Aantal nummers was al bekend van optredens. Het is heel "loose" en "jammy" - beetje zoals live alleen de nummers wat korter. Eerste nummer van de tweede CD deed me in eerste instantie ook wat aan Fatso Jetson denken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:13:49 #224
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_29652642
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef Doc het volgende:
Whoa! Ben even weg en er wordt bijna niet gepost in dit topic ...

Een extreem cool festival in Spanje op 2 en 3 september: met Brant (voorlopig even het laatste optreden in Europa), QOTSA, Masters Of Reality (enige optreden van 2005 -in ieder geval in Europa), The Dwarves (mogelijk met Nick - dus op John Garcia na de producer + bandladen ttv Kyuss' Blues for the red sun). Monster Magnet is er ook. Daarnaast Drive by truckers, Deep Purple, The Pogues (in originele bezetting - met Shane dus) en nog wat meer coole bands (Social Distortion, Television, Beats of Bourbon - er zit werkelijk geen echt slechte band tussen).

De verleiding is verdomde groot om daar heen te gaan ... (praktisch is het iets lastiger...)

http://www.azkenarockfestival.com/ingles/index.htm
wow
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:46:55 #225
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_29653557
Laatst nog deze plaat gescoord:



Abdullah speelt robuuste licht psychedelische stonerrock met een breed scala aan heavy rock invloeden, en een uitstekende zanger.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')