abonnement Unibet Coolblue
pi_57913016
Dat zijn ook wel de namen die ik in gedachte had. Een linksback, centrale verdediger en een vleugelaanvaller komen er dus sowieso nog bij. Dan kom je wel een eind opzich, om voor de play-offplekken te gaan en een keer te pieken in periodes. Verder zal het echte gras denk ik ook meehelpen. Komt er weer een Cambuursfeertje dan zie ik het wel stukken zonniger in.
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:50:10 #177
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_57913464
Het blijft toch je cluppie, en ik krijg zowaar zin in komend seizoen

Middenveld is in potentie top JL met Guijt, Beekmans en vd Heide. Voorin zit het ook wel goed met Bouma en ter Heide. Keepertje Vlag zal in een goed elftal ook wel mee gaan draaien.

Brack is eigenlijk de enige echte (voor JL begrippen) goede verdediger, dus achterin moet er nog wat bij wil je de druk er voorin iets afhalen. Geruchten zijn oa Zijm voor de linksback.

Echt gras is natuurlijk ook super. We zullen zien
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:07:53 #178
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_57913837
Met een beetje geluk blijft ook Jansen in Leeuwarden.
Neerkomen wel!
  vrijdag 11 april 2008 @ 20:03:44 #179
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57989291
Hij zou te duur zijn stond in de leeuwarder courant vandaag. Of die Pama is een hele slimme knakker natuurlijk..
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 12 april 2008 @ 12:17:40 #180
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58000401
Ik dacht eergister: "laat ik weer eens naar Cambuur gaan" dus toen maar even kaarten gekocht zei die knakker van dat ticketbox ding: "zoveel geld voor cambuur " zei ik ja en terecht, lekkere wedstrijd gezien gister
En Porsche dus zeker, stond zo'n porsche voor het stadion en erboven stond dat cambuur trots was op stersponsor Porsche
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:13:48 #181
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_58149791
Zo... er zijn weer een aantal boefjes op een pad geweest vanavond...
quote:
Politie houdt tientallen Cambuur-supporters aan
Uitgegeven: 18 april 2008 22:50
Laatst gewijzigd: 18 april 2008 22:50

ARNHEM - De politie heeft vrijdagavond zeker 65 voetbalsupporters van Cambuur aangehouden in de Arnhemse binnenstad. Een agent en een Cambuur-supporter raakten daarbij gewond.

Dat heeft de politie laten weten. De fans zijn aangehouden op verdenking van onder meer openlijke geweldpleging.

Vitesse-aanhangers
Volgens de politie dreigden Cambuur-supporters uit Leeuwarden het rond 20.30 uur op de Korenmarkt aan de stok te krijgen met Vitesse-aanhangers.

De supporters uit Leeuwarden waren in Arnhem terecht gekomen nadat ze waren weggestuurd uit Maastricht.

Rechter
Daar speelde Cambuur een wedstrijd tegen MVV. Door de rechter was echter eerder deze week bepaald dat dat duel zonder publiek zou plaatsvinden.

Confrontatie
De politie in Arnhem kon een daadwerkelijke confrontatie tussen de twee groepen voorkomen. Wel sneuvelden in een horecagelegenheid verscheidene ruiten. Een agent werd geraakt door een gegooide asbak.
bron

[ Bericht 5% gewijzigd door Freeflyer op 18-04-2008 23:16:11 (edit) ]
Neerkomen wel!
pi_58947005
Jayson Trommel, toch altijd een verdediger waar muziek in zat, is met stille trom vertrokken uit Leeuwarden. Trommel komt komend seizoen uit voor Leonidas-zondag, dat mede door zijn komst en het binnenhalen van Romano Bijl, Marcel de Bruijn (Zwolle) en Ilya Tiren (DOTO) swingend richting hoofdklasse hoopt te gaan. Trommel ziet dat wel zitten: "Als wij in ons ritme komen, zijn we niet te beaten!"
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:03:34 #183
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58947079
Trommel, ritme, beaten, wtf
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:54:16 #184
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59110440
en weer 3 spelers erbij
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59121144
Cambuur blijft zich versterken

Inderdaad, ze zijn leuk bezig. Wel 3 x Jansen volgend jaar misschien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59126694
Inderdaad, best grappig is dat
Goede aankopen van Cambuur, zeg! Goed bezig hier in Leeuwarden. Kan niet anders of Cambuur gaat om de bovenste plaatsen meespelen. Ik weet het, de afgelopen jaren is dat over Cambuur vaker geroepen, maar als je kijkt naar de selectie voor komend seizoen kun je toch bijna niet anders concluderen...
pi_59127247
Nou kan natuurlijk wel anders. De meeste spelers zijn aardige namen maar hebben nooit hoger gespeeld dan middenmoot eerste divisie. Halve team wordt gerenoveerd spelers moeten allemaal aan elkaar wennen, het moet klikken etc. En als ik verschillende Cambuur supporters mag geloven is de trainer ook niet bepaald een groot voetbal licht.
  donderdag 5 juni 2008 @ 02:57:19 #188
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59135235
Hoe gaat het eigk. met Mboua? Ik vond hem in het begin van het seizoen een geweldige aanvaller, maar heb hem het laatste halfjaar bar weinig zien spelen. Blessures? Discipline? Of gewoon niet goed genoeg?
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:23:34 #189
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59137145
Denk dat Cambuur het dit jaar wel redelijk gaat doen, dus maar effe een TVP hier.
Ik heb overigens wel een zwak voor Koolhof, maar eigenlijk is het niet veel. Wisselt hij nog steeds pas na een uur?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:28:35 #190
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_59137241
Jurrie Currie Doolhof meer zeg ik er niet over
Hij heeft wel een neusje voor goede spelers maar is niet een goede coach langs de lijn tijdens een wedstrijd.

Mboua heeft veel blessureleed meegemaakt plus en dat moeten we zeker niet vergeten, tis een international en dat betekent dat we hem een aantal keren kwijt waren. In de ere divisie wordt er rekening gehouden met interland verplichtingen in de eerste divisie niet behalve wanneer je meer dan X aantal spelers hebt die vanwege interland verplichtingen niet aanwezig kunnen zijn.
Neerkomen wel!
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:52:01 #191
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59137655
Koolhof is volgens mij de ideale assistent. Soort Jan Wouters. Van die types die nooit in hun eentje voor de groep moeten staan. Maar wel een uitzonderlijk sympathieke man vind ik.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59149432
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kan natuurlijk wel anders. De meeste spelers zijn aardige namen maar hebben nooit hoger gespeeld dan middenmoot eerste divisie. Halve team wordt gerenoveerd spelers moeten allemaal aan elkaar wennen, het moet klikken etc. En als ik verschillende Cambuur supporters mag geloven is de trainer ook niet bepaald een groot voetbal licht.
Klopt. En iemand als Guijt is vooral goed geweest in teams die lekker draaien, dus geen échte leider. Maachi was bij Dordt ook wisselvallig. Heeft een goede actie, maar speelde af en toe ook erg zwak. Van Michael Jansen moet je afwachten hoe fit hij is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:32:15 #193
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_59900978
Omrop Fryslân zegt:
Cambuur wint 1e oefenwedstriid
Sportclub_Cambuur hat freedtejûn de earste oefenwedstriid fan dit seizoen mei 7-0 wûn. DTD wie tradisjoneel de earste tsjinstanner fan de Ljouwerters. By it skoft wie de stân al 5-0 troch goals fan Rudy Jansen, Paul Beekmans, Ruud Ter Heide en Sandor van der Heide (2).

Yn de twadde helte spile Cambuur mei in folslein oar alvetal. Marc Mboua en Rachid El Khalifi soargen foar de 7-0 einstân. Sneon komt Cambuur oppenij yn aksje, tsjin in regioteam yn Aldwâld.

____________
Woon naast de DTD velden, groot feest hier.
pi_59901522
Paultje Béékmans, Paultje Beekmáns!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:58:03 #195
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_59905336
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Woon naast de DTD velden, groot feest hier.
Het is altijd feest bij DTD. Ook wanneer er slecht gespeeld wordt.

De eerste wedstrijd is traditioneel tegen DTD en dat wordt door de meeste supporters gezien als de eerste training. Combineer dat met een feesttent en de ingredienten voor een leuke avond zijn aanwezig.

Je maatjes weer zien, bier, voetbal, bier, muziek, bier, enthousiasme over het nieuwe seizoen (natuurlijk worden we ongeslagen kampioen), bier, snacken en bier. Had ik al bier genoemd?

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, tis toch een van de mooiste momenten van het seizoen alhoewel AZ verslaan in de beker ook prachtig was vorig jaar
Neerkomen wel!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:35:50 #196
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_59905853
nou ik vond 7-0 wel erg mager... in een seizoen dat cambuur goed draait achteraf gezien is er tegen DTD meestel 12-0 of 14-0 gespeeld... hoe minder doelpunten tegen DTD hoe matiger het seizoen vaak...
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:45:20 #197
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_59905990
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
nou ik vond 7-0 wel erg mager... in een seizoen dat cambuur goed draait achteraf gezien is er tegen DTD meestel 12-0 of 14-0 gespeeld... hoe minder doelpunten tegen DTD hoe matiger het seizoen vaak...
het is de fucking eerste oefenwedstrijd, hou toch op om daar voorspellingen aan te verbinden.
het sterkste elftal (op papier weliswaar) heeft niet gespeeld.
Neerkomen wel!
pi_59906540
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
nou ik vond 7-0 wel erg mager... in een seizoen dat cambuur goed draait achteraf gezien is er tegen DTD meestel 12-0 of 14-0 gespeeld... hoe minder doelpunten tegen DTD hoe matiger het seizoen vaak...
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:31:34 #199
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_59906621
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:45 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

het is de fucking eerste oefenwedstrijd, hou toch op om daar voorspellingen aan te verbinden.
het sterkste elftal (op papier weliswaar) heeft niet gespeeld.
Echt wel, DTD speelde de sterren van de hemel
pi_59906861
Als je in de titel van Cambuur gelooft dan moet je even naar Unibet, kun je per ingezette euro er 75 voor terugkrijgen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')