abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:48:53 #1
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27344913
Dit vind ik zeer opmerkelijk nieuws!! Voor de geinteresseerden onder ons, heb ik de verklaring zelf hieronder ingekopieerd, vertalen heb ik geen zin in

In het kort komt het er op neer dat Braziliaanse UFO-logen (vreselijk woord vind ik dat, maar zo noem ik ze nu ook maar even) een verklaring hebben opgesteld over incidenten met UFO's over de afgelopen 50 jaar, hun bevindingen en een voorstel voor het opstellen van een gezamelijk beleid, met als doel de Brazilianen bewust te maken van het feit dat de aarde wordt bezocht door entiteiten die niet van de aarde afkomstig zijn.

Dit manifest is aangeboden EN AANVAARD door de Braziliaanse luchtmacht. De Braziliaanse overheid heft overigens in de jaren 70 al eens een uitgebreid onderzoek naar UFO's gedaan, genaamd'Operation Saucer'.
Ook zou er in de tachtiger jaren een ware 'UFO- flap' zijn geweest boven Brazilie, waarbij er zelfs straaljagers zijn ingezet om de objecten te volgen. Wat overigens niet gelukt is, quelle surpise


Bron: Virtuallystrange

Mocht je daar meer willen lezen hierbij de link:
http://www.virtuallystran(...)05/may/m25-008.shtml


Dear international colleagues:

Here is the translation into English of the Brazilian Ufology
Manifesto, officially presented to the Commander of the Air
Force, the Minister of Defense and to the President of Brazil,
on May 20th.

The document has been accepted and there is a strong promise
that the Brazilian UFO researchers requests will be achieved.
The first step was the sucessfull gathering with the military in
Brasilia.

A. J. Gevaerd,
editor, Brazilian UFO Magazine
head, Brazilian Committee of UFO Researchers (CBU)
gevaerd.nul

-----

Brazilian Ufology Manifesto

[Translation by Eduardo Rado]

Bras=EDlia (DF), May 20th, 2005

To the
Commander of the Brazilian Air Force,
Air Brigadier Luis Carlos da Silva Bueno,
Bras=EDlia (DF) =


The Brazilian Ufological Community, represented by individual
ufologists as well as by research groups, investigators,
scholars, and people interested in Ufology who undersigned the
document prepared for this purpose, expresses its opinion by
means of this document prepared under the coordination of
Revista UFO in order to address Brazilian authorities
represented herein by the eminent President of Brazil and the
eminent Commander of the Air Force, to present the following:

(1) It is widely known that the UFO Phenomenon, noticed with the
constant visits of spacecraft to our planet Earth, is genuine,
real, and consistent, and so is independently confirmed by civil
ufologists, as well as by military authorities worldwide for
more than 50 years.

(2) The Phenomenon had already had its origin sufficiently
identified as far from our planetary borders. The spacecraft
which so insistently visit our planet come from other
civilizations, perhaps technologically more advanced than ours,
and inhabit the same universe we do, although we do not know
their worlds and origins.

(3) Such civilizations are in a clear and unquestionable process
of continuous approach to Earth and to our planetary society
and, by acting this way in its maneuvers and activities, in most
cases do not show any hostility to us.

(4) It is clear that visits from such non-terrestrial
civilizations to our planet are gradually increasing over the
last years, according to domestic and international statistics,
both in number and intensity, consisting of something which
requires legitimate attention.

(5) Considering all this, the establishment of an official
program for acknowledgement, information, research, and public
disclosure of the subject is urgent, in order to clarify to all
Brazilians the undeniable and ever increasing extraterrestrial
presence in our planet Earth.

Thus, considering measures publicly adopted in different moments
of our History by countries like Chile, Belgium, Spain, France,
Uruguay, and China, which already acknowledged the seriousness
and urgency of the problem, we respectfully recommend the
Command of the Air Force of the Federative Republic of Brazil,
or any of its bodies, from now on, to prepare an appropriate
policy to discuss this issue in the necessary environments,
formats, and levels.

The Brazilian Ufological Community, in the name of all
undersigned participants of the aforementioned document, with
full support of the worldwide ufological community, wants to
voluntarily offer its knowledge, efforts, and dedication in
order to make this proposal a reality so that we have the
immediate acknowledgement of the UFO Phenomenon.

Thus, as a foundation stone in this process, which is to be the
symbol of a positive action from our authorities, the Brazilian
Ufological Community respectfully asks the Command of the Air
Force to disclose its files concerning at least three specific
episodes, which are specifically significant about the presence
of unidentified flying objects in our Territory:

(a) The Operation Prato, carried out by the I Regional Air
Command (COMAR) of Bel=E9m (PA), from September to December of
1977, which produced a bulky file with more than 500 pictures
and several movies about UFO maneuvers in the Amazon region, as
confirmed by Colonel Uyrang=EA Bol=EDvar Soares de Hollanda Lima.

(b) The mass ufological wave occurred in May 1986 over the
states of Rio de Janeiro and Sao Paulo, among others, when more
than 20 unidentified flying objects were observed, detected by
radars, and persecuted by jets of the Brazilian Air Force (FAB),
as informed by the then minister of Air Force himself, air
brigadier Oct=E1vio Moreira Lima.

(c) The Varginha Case, happened in that city in the state of
Minas Gerais on May 20th, 1996, in which members of the
Brazilian Armed Forces, by means of the School of Sergeants of
the Arms (EsSA), and members of the local corporation of the
Fire Brigade captured at least two beings of non-terrestrial
origin, according to abundant documentation obtained by
ufologists and testimonials spontaneously provided by members of
the military bodies which took part in the capture, treatment,
and removal of the creatures.

Being absolutely aware that Brazilian civil and military
authorities have never neglected the situation which has been
monitored with care and attention throughout last decades, and
on behalf of the Brazilian National Security, we consider that
the measures aforementioned are to establish the beginning of a
prosperous and profitable partnership.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marietje_34 op 26-05-2005 12:56:22 ]
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_27345070
Wat zijn UFO's ?
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:59:31 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27345241
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:53 schreef Astasha het volgende:
Wat zijn UFO's ?
Niet herkende vliegende objecten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:10:13 #4
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27345572
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet herkende vliegende objecten.
Je haalt de woorden uit mijn mond...

@ Atasha: wist ik het maar!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_27363167
quote:
Niet herkende vliegende objecten.
Laten we ze anders ETV's noemen. Extra Terrestrial Vehicles.

In 1996 is er in Brazilië zo'n ETV gecrashed, waarbij mensen op de daken van de huizen stonden te kijken hoe minstens 1 alien werd opgepakt. 2 anderen werden neergeschoten en er waren er mogelijk meer. Als ik het goed heb onthouden kwam er een paar dagen later een NASA vrachtvliegtuig langs die waarschijnlijk de boel kwam ophalen. Aangezien dr. Roger Leir dat ter plaatse heeft onderzocht werd hij opnieuw uitgenodigd op C2C om een update te geven over het boek dat hij nu klaar vrijwel klaar heeft.
quote:
Aliens in Brazil
Just as the breaking news was announced that the Brazilian government is opening up some of its UFO files to the public, ufologist Dr. Roger Leir (alienscalpel.com) returned to the show to discuss his research into the famed incident in Varginha, Brazil, where he traveled to conduct interviews. The case began on January 19, 1996, he said, when a cylindrical craft was witnessed crashing and the Brazilian military arrived shortly afterwards to recover it.

Two similar alien beings were associated with the craft. They were described as having oily brown-skin, red eyes, protuberances on their skulls, and being between 4 ½ to 5 ft. tall, he shared. One military police officer, who allegedly allowed one of the creatures to rest on his lap during transport, became ill with mysterious symptoms and was dead within three weeks of coming into contact with the being, Leir said.

He also discussed his interview with a Varginha doctor who said he examined one of the aliens. The physician observed "reticulated skin," which though smooth, showed the outlines of scales, as well as a "claw-like appendage," Leir recounted. The creature, which showed the ability to quickly heal itself, filled the room with a "greenish haze" and then locked eyes with the doctor who reported a headache-inducing thought transference process that took place, Leir further noted.
Grof uittreksel van wat er gebeurd schijnt te zijn.

Je moet lid zijn om het interview te horen

Roger Leir is degene die implantaten verwijderd voor mensen en heeft er enkele laten onderzoeken door Los Alamos en dergelijke.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_27363546
Je zegt dat er aliens werden neergeschoten... Soms lees je geruchten als zouden er vredelievende contacten met hen zijn, en langs de andere kant worden ze afgeschoten ?
En is het nou een typisch menselijke reactie om direct te schieten of zouden er eerdere feiten geweest zijn waardoor ze weten dat ze moeten schieten ?
Of wilden ze gewoon een exemplaar voor in de zoo ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:51:35 #7
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27371225
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 07:05 schreef UncleScorp het volgende:
Je zegt dat er aliens werden neergeschoten... Soms lees je geruchten als zouden er vredelievende contacten met hen zijn, en langs de andere kant worden ze afgeschoten ?
En is het nou een typisch menselijke reactie om direct te schieten of zouden er eerdere feiten geweest zijn waardoor ze weten dat ze moeten schieten ?
Of wilden ze gewoon een exemplaar voor in de zoo ?
Ik denk dat dat een typisch menselijke reactie is..
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_27371456
Dat vreesde ik al ...

Wat zou eigenlijk het effect zijn op onze wereld moesten de aliens zich openbaren ?
Massahysterie ? Zouden de gevestigde normen nog stand houden ? Zou je gewoon verderwerken wetende dat er ufo's in de lucht hangen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:03:56 #9
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27371598
Overigens nauwelijks reacties op dit 'breaking news' .

Ikzelf vind het eigenlijk nogal wat, probeer je es voor te stellen dat zoiets in Nederland zou gebeuren...ik zie het nog niet gebeuren dat dat onze luchtmacht en premier Balkenende zo'n manifest aanvaarden en serieus zouden nemen....
behalve als ze wel zouden moeten natuurlijk...maar daar kunnen we nog wel ff op wachten ben ik bang.


Of zijn die Brazilianen allemaal niet goed bij hun hoofd en hebben ze niks beters te doen?
Dat geldt dan ook voor Frankrijk ben ik bang (stuk dichterbij!!!)

Iemand bekend met het COMETA rapport uit 1999? Een vergelijkbaar iets?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:08:42 #10
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27371732
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:00 schreef UncleScorp het volgende:
Dat vreesde ik al ...

Wat zou eigenlijk het effect zijn op onze wereld moesten de aliens zich openbaren ?
Massahysterie ? Zouden de gevestigde normen nog stand houden ? Zou je gewoon verderwerken wetende dat er ufo's in de lucht hangen ?
Heb ik me vaak afgevraagd, en met mij velen denk ik

Ik denk dat het wel wat zou teweegbrengen ja...wat voor impact zou zulk nieuws kunnen hebben voor onze 'op olie draaiende' economie? En hoe zouden de religieuze mens zoiets kunnen inpassen in zijn (of haar) overtuiging?

Toch geloof ik ook dat de groep mensen die hier over nadenkt en het niet voor onmogelijk houdt -druk ik me heel voorzichtig uit - steeds groter wordt. Misschien is het wachten daar wel op, dat die groep de 'overhand' krijgt...
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_27372056
Maar zijn we daar daadwerkelijk iets meer mee dat die groep de overhand zou krijgen ?
Dan gelooft iedereen er misschien wel in, maar hebben we nog steeds geen bewijzen .
Onze op-olie-draaiende-economie zal meer last hebben van PeakOil dan van ufo's vrees ik.

Opvallend is ook, zoals merovingian reeds aankaartte, dat ufo's meestal gesignaleerd worden ivm kernwapens.
Komen ze ons behoeden voor zelfdestructie of vernietiging van onze waardevolle wereldbol ? Maar met welk doel doen ze dit dan ? Gewoon een vriendelijk gebaar of willen ze onze aarde zelf ?
Verschillende verhalen meldden verschillende aliens, waarvan de ene ons wil helpen en de andere ons misleiden ...
Hoe meer je erover leest, hoe ingewikkelder het soms wordt
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27372887
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:08 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Heb ik me vaak afgevraagd, en met mij velen denk ik

Ik denk dat het wel wat zou teweegbrengen ja...wat voor impact zou zulk nieuws kunnen hebben voor onze 'op olie draaiende' economie? En hoe zouden de religieuze mens zoiets kunnen inpassen in zijn (of haar) overtuiging?

Toch geloof ik ook dat de groep mensen die hier over nadenkt en het niet voor onmogelijk houdt -druk ik me heel voorzichtig uit - steeds groter wordt. Misschien is het wachten daar wel op, dat die groep de 'overhand' krijgt...
Als ze daarop zitten te wachten, laat ze maar, want het kan allemaal nog wel even duren.
Men wordt op verschillende manieren op de 'openbaring' voorbereid; tv, films, internet, boeken en persoonlijke ervaringen die worden doorverteld. Maar dit gaat op zo een langzaam tempo, dat het nogwel jaren gaat duren voordat de 'openbaring' daadwerkelijk gaat plaatsvinden.

Of zal dit toch allemaal een 'strijd' betekenen? De strijd tegen eenzaamheid van de mensheid. Sommige mensen hebben hun God, waar ze zich naar kunnen wenden. Anderen geloven er heilig in dat er intelligent buitenaards leven bestaat, dat zo nu en dan ons op Aarde even komt opzoeken; laten zien dat de mens 'niet alleen is'.
Toch blijft het voor velen 'eerst zien dan geloven'. En zolang de media geen interesse toont in, de in de topic aangegeven kwestie, zal het merendeel van de mensheid er nooit in geloven.

1 ding weet ik zelf wel, (of geloof ik dit?)....nee laat ik het anders zeggen; Het voelt bij mij in iedergeval goed om te zeggen dat we niet alleen zijn, alsof ik onbewust gewoon echt weet dat dit zo is .... kennen jullie dat ook?
pi_27373166
Ik geloof het wel al maar toch wil ik het nog zien

-offtopic-

lol je ondertekstje PEOPLE!!!! TAKE THE GODDAMN RED PILL AND WAKE THE FUCK UP!!!

Ik wacht vol ongeduld op een update van deze site
"Take this 'red pill' and there won't be no going back to your 'reality' because the impossible 'game' will be made undeniable. So get ready for the next level... "
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 26 mei 2005 @ 14:00:52 #14
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27373575
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:18 schreef UncleScorp het volgende:
Maar zijn we daar daadwerkelijk iets meer mee dat die groep de overhand zou krijgen ?
Dan gelooft iedereen er misschien wel in, maar hebben we nog steeds geen bewijzen .
Nouja, als het gaat om zaken als het uitbreken van massahysterie, dan denk ik dat het wel degelijk uit kan maken. Als de meerderheid min of meer is 'voorbereid' en aan het idee gewend zijn, is de kans op massale paniek veel minder denk ik.

Die bewijzen zijn er volgens mij al... Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het lijkt me het meest logische. Zoniet, komen die bewijzen misschien pas als we denken dat het mogelijk zou kunnen zijn ?
quote:
Opvallend is ook, zoals merovingian reeds aankaartte, dat ufo's meestal gesignaleerd worden ivm kernwapens.
Ik weet niet of dat zo is. Ik heb idd wel gelezen over gevallen waarin UFO's leken interesse te hebben in kernwapens, maar er zijn ook tig meldingen die daar niet aan gerelateerd lijken te zijn.
quote:
Komen ze ons behoeden voor zelfdestructie of vernietiging van onze waardevolle wereldbol ? Maar met welk doel doen ze dit dan ? Gewoon een vriendelijk gebaar of willen ze onze aarde zelf ?
Geen idee! Dat ze hier nu pas komen, geloof ik overigens ook niet zo. Ik denk dat ze er al heel lang zijn, misschien altijd al wel. Dat 'ze' hier zijn om de aarde zelf, geloof ik ook niet. Ik denk dat de mens een weerloze prooi zou zijn, en dan zou zoiets allang gebeurd kunnen zijn...
Volgens mij zijn dat soort gedachtes meer de aard van het menselijk beestje
quote:
Hoe meer je erover leest, hoe ingewikkelder het soms wordt
Hou op schei uit Aanvankelijk probeerde ik alles wat mij waarschijnlijk leek, in 1 'verhaaltje' te proppen. 't Werd al snel te gecompliceerd en ingewikkeld. Ik heb me er nu maar bij neergelegd dat de totale waarheid vooralsnog waarschijnlijk boven mijn petje gaat

Enige wat ik kan doen, is dit soort nieuws goed te blijven volgen. We zullen zien!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 26 mei 2005 @ 14:09:30 #15
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27373925
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:40 schreef DonGorgon het volgende:

[..]
Als ze daarop zitten te wachten, laat ze maar, want het kan allemaal nog wel even duren.
Men wordt op verschillende manieren op de 'openbaring' voorbereid; tv, films, internet, boeken en persoonlijke ervaringen die worden doorverteld. Maar dit gaat op zo een langzaam tempo, dat het nogwel jaren gaat duren voordat de 'openbaring' daadwerkelijk gaat plaatsvinden.
Is dat zo? Weet ik niet. We beschikken pas een paar jaar over Internet, de snelheid en reikwijdte waarmee nieuws nu de wereld over gaat, is ongekend. 30 jaar geleden was de gewone man nog niet in staat om eventjes te bekijken wat er gebeurt in landen als Brazilie of Mexico!

En daarbij, ik persoonlijk verwacht ook inderdaad dat het allemaal nog wel wat jaartjes gaat duren..
quote:
1 ding weet ik zelf wel, (of geloof ik dit?)....nee laat ik het anders zeggen; Het voelt bij mij in iedergeval goed om te zeggen dat we niet alleen zijn, alsof ik onbewust gewoon echt weet dat dit zo is .... kennen jullie dat ook?
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Ik heb eenzelfde soort gevoel van kleins af aan gehad. Werd wel wat minder naarmate ik ouder werd, maar is ook weer teruggekomen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_27377697
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 14:09 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Ik heb eenzelfde soort gevoel van kleins af aan gehad. Werd wel wat minder naarmate ik ouder werd, maar is ook weer teruggekomen
Ik heb precies hetzelfde hiermee. Sinds ik met het fenomeen in aanraking ben gekomen (op erg jonge leeftijd, zou niet eens kunnen zeggen wanneer ongeveer ) heeft het me ook niet meer losgelaten. Veel gelezen, talloze foto's gezien, en een leuke verzameling filmpjes opgebouwd.

Maar ontopic: Het is leuk dat er eindelijk een officiele bevestiging is. Het is natuurlijk een grote (eerste) stap om de mensen bewust te maken dat we niet alleen zijn. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat deze buitenaardsen al dieper geworteld zitten op ons aardklootje, zij het op gesloten geheime locaties.

Het zou zo zijn dat er meerdere buitenaardse rassen geinteresseerd zouden zijn in onze planeet. Dat is meteen de reden dat er nog geen invasie is geweest; als een ras zou "aanvallen", zou deze direct in oorlog zijn met een andere "geinteresseerde".

Ondertussen worden we wel onderzocht en binnenstebuiten gekeerd ( )
pi_27378557
De meesten hebben al problemen met eventuele ufo's die rondvliegen, laat staan meerdere alien-rassen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:04:16 #18
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27381663
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 16:02 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Het is leuk dat er eindelijk een officiele bevestiging is. Het is natuurlijk een grote (eerste) stap om de mensen bewust te maken dat we niet alleen zijn. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat deze buitenaardsen al dieper geworteld zitten op ons aardklootje, zij het op gesloten geheime locaties.
Weet je, ik denk dat die officiele bevestingen weinig zullen doen zolang dit soort nieuws niet op een normale manier wordt verspreid. Ik wist ook niet wat ik zag toen ik het Franse COMETA rapport uit 1999 las. Is ook niet bekend bij het grote publiek.

Dit rapport was een bevestiging dat de Franse overheid UFO's wel degelijk serieus nam en ook in kaart wilde brengen waar ze eventueel op voorbereid zouden moeten zijn!!

Dit lijkt mij persoonlijk wereldnieuws! Maar er is nooit ook maar iets over op de Nederlandse televisie geweest. Dat op zich is al groot nieuws..

Maar goed, nu ook Brazilie dus. Langzaam maar zeker...
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_27383260
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Weet je, ik denk dat die officiele bevestingen weinig zullen doen zolang dit soort nieuws niet op een normale manier wordt verspreid. Ik wist ook niet wat ik zag toen ik het Franse COMETA rapport uit 1999 las. Is ook niet bekend bij het grote publiek.

Dit rapport was een bevestiging dat de Franse overheid UFO's wel degelijk serieus nam en ook in kaart wilde brengen waar ze eventueel op voorbereid zouden moeten zijn!!

Dit lijkt mij persoonlijk wereldnieuws! Maar er is nooit ook maar iets over op de Nederlandse televisie geweest. Dat op zich is al groot nieuws..

Maar goed, nu ook Brazilie dus. Langzaam maar zeker...
Zo blijkt dus wel dat het totaal niet speelt onder de massa. Ik weet niet in hoeverre het in het lokale Braziliaanse nieuws is gekomen, maar de meesten hebben zoiets van "Het zal wel". Hier gaat het "slechts" om een document met een paar handtekeningen waarvan de inhoud de meesten weinig zegt of simpel niet interesseert. Er blijven natuurlijk altijd volksstammen die het pas geloven als het bovenop hun garage landt en hun huis binnenwandelen . Ook al zijn de officiele berichten nog zo duidelijk.

Het verbaasde me al dat de UFO beelden uit Mexico van ongeveer een jaar geleden hier het nieuws hadden gehaald. Maar ook dat vuurtje is snel uitgegaan. .

Ik denk dat de meeste stations hun vingers niet willen branden aan zulke berichtgevingen. Het is nog steeds een controversieel onderwerp, en zulk groot nieuws plemp je niet even in de globale mediamolen .

Maargoed, die stapel van officiele statements en documenten zal waarschijnlijk in de loop der jaren steeds meer groeien, tot het langzaam algemeen wordt geaccepteerd.
pi_27383278
quote:
Je zegt dat er aliens werden neergeschoten... Soms lees je geruchten als zouden er vredelievende contacten met hen zijn, en langs de andere kant worden ze afgeschoten ?
En is het nou een typisch menselijke reactie om direct te schieten of zouden er eerdere feiten geweest zijn waardoor ze weten dat ze moeten schieten ?
Of wilden ze gewoon een exemplaar voor in de zoo ?
Degene die dood ging was een 23 jarige politieagent die 1 van die gevallen achter in een politiewagen op z'n schoot had gezet, dus blijkbaar waren ze niet zo gevaarlijk. 2 anderen werden neergeschoten terwijl ze probeerden weg te komen. Zover ik heb onthouden gaf NORAD het Braziliaanse leger de tip waar ze moesten wezen en het sigaarvormige object had een gat achterin wat erop kan wijzen dat het id was neergehaald. Waarom kan ik wel raden. Hoe men het voor elkaar heeft gekregen niet. En misschien had het een andere oorzaak.

Iig in de jaren 40 en begin jaren 50 lijkt het erop dat er actief is gejaagd op ufo's en dat er honderden piloten zijn verdwenen of neergehaald door de objecten (alleen uit zelfverdediging zover bekend).
quote:
Iemand bekend met het COMETA rapport uit 1999? Een vergelijkbaar iets?
Dat kwam officieel niet van de Franse regering, hoewel het nogal duidelijk was dat de regering een opdracht had gegeven om de studie op te zetten. Ook was het niet direct voor het publiek bedoeld, maar meer als een politiek signaal. (Das wat ik ervan heb opgepikt. Heb maar een klein gedeelte van het rapport gelezen)
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_27389376
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef Merovingian. het volgende:
Waarom kan ik wel raden. Hoe men het voor elkaar heeft gekregen niet. En misschien had het een andere oorzaak.
Iig in de jaren 40 en begin jaren 50 lijkt het erop dat er actief is gejaagd op ufo's en dat er honderden piloten zijn verdwenen of neergehaald door de objecten (alleen uit zelfverdediging zover bekend).
U speak in tongues my friend

Mag ik hieruit afleiden dat ze hostile zijn ?
Of zijn er meerdere waarvan 1 vijandig ? En de anderen mogen niet ingrijpen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27396138
nee, alleen dat iig de luchtmacht van de VS een policy had om ufo's in het eigen luchtruim neer te halen. In reactie op die aanvallen schijnen er piloten en vliegtuigen verloren te zijn gegaan. Toch claimen aardig wat mensen dat het is gelukt om er een aantal naar beneden te krijgen.

Maar zover ik weet kon men er meestal toch niks aan doen, zoals dat in juni of july 1952 werd gedemonstreerd. Toen had je die golven van ETV's over washington die iedere keer vertrokken als er opnieuw jagers in de lucht werden gestuurd. Zijn nog foto's van, waar je ze over het Witte Huis ziet vliegen.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_27396724
Damn americans ...
Ufo's neerhalen kunnen ze wel, maar gekaapte vliegtuigen onderscheppen ... hoho
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 mei 2005 @ 08:39:54 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27396811
Wie zegt trouwens dat Aliens niet menselijk zijn?

Stel je eens voor de 'de mensheid' veel ouder is dan wij weten en zijn oorsprong niet op aarde heeft, maar op een andere planeet.
Stel je nu ook eens voor dat die mensheid zo geavanceerd is dat ze het universum al beheersen.
En stel je dan ook eens voor dat de mensheid is begonnen met kolonialisering van andere 'leefbare' planeten waarvan aarde er 1 is.

En stel je vervolgens eens voor dat de kolonisten op aarde zich probeerde af te scheiden van de rest van de mensheid, en 'we' vervolgens terug genuked zijn naar 'the missing link' om op die manier de eenheid binnen de menselijke unie te bewaren

Misschien worden we dus nu wel bezocht door onze broeders welke ons in de gaten houden om te zien hoe ver we zijn en of we ons weer mogen aansluiten bij de unie.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:39:04 #25
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_27403861
Sommigen zeggen dat we zelf ET zijn inderdaad, en hier op aarde in fysieke toestand zijn i.v.m. een cursusje die we nog effe moesten volgen.

Ik denk dus dat spiritualiteit/geestverschijningen = UFOs = ET, het is allemaal hetzelfde, en waarschijnlijk allemaal nog waar ook.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')