abonnement Unibet Coolblue
pi_27283429
quote:
Het geheim van succes bij de vrouwen? er verzorgd en vooral ook duur uitzien. moedertje natuur kan nog zo gul met je zijn geweest, wil je bij het vrouwelijk schoon in de smaak vallen, dan zul je toch echt wat aan je uiterlijk moeten doen. hieronder vind je onze tips voor een aantrekkelijk en vooral succesvol uiterlijk.

een verzorgd uiterlijk

de basis van een succesvol uiterlijk is een verzorgd uiterlijk. let daarom vooral op de volgende dingen:

1. een verzorgde haardos
als je haar maar goed zit... het is één van de basisvoorwaarden voor succes. je haar zal pas goed zitten, als er een goede coupe inzit. vertrouw je haar toe aan een ervaren en trendy kapper en bad hair days zullen tot het verleden behoren. gebruik verder kwalitatief goede producten (laat je door je kapper adviseren). niet alleen wordt je haar er gezonder van, maar ook los je er kleine probleempjes als vet haar of roos mee op.

2. een tandpastaglimlach
een mooie glimlach met gezonde, schone tanden is onweerstaanbaar sexy. poets je tanden ten minste twee keer per dag. aanslag kun je laten verwijderen bij de mondhygiëniste. ook voor oogverblindend witte tanden kun je bij de mondhygiëniste (of tandarts) terecht. met de huidige, geavanceerde methodes kunnen spectaculaire resultaten bereikt worden.

3. een frisse adem
een (tijdelijke) slechte adem ten gevolge van bepaalde voedingsmiddelen (denk aan knoflook) kun je camoufleren met kauwgom, mondsprays of mondwater. heb je blijvend last van een slechte adem, leg het dan eens aan de huisarts voor. er kan een lichamelijke oorzaak voor zijn.

4. een egale, frisse huid
in het badkamerkastje van iedere man hoort tegenwoordig een scrub, een hydraterende crème en een gezichtsmasker te staan. scrub je gezicht regelmatig, breng iedere morgen een vochtinbrengende crème aan en verwen je gezichtshuid tenminste een keer per week met een masker.

5. wees niet bang om kleine schoonheidsprobleempjes aan te pakken
wees niet bang om kleine schoonheidsprobleempjes als acne, gesprongen adertjes in het gezicht of ontsierende littekens aan je huisarts voor te leggen. soms kan de huisarts zelf je behandelen, in andere gevallen zal de huisarts je kunnen adviseren bij wie je daarvoor terecht kunt.

6. verzorgde nagels
zwarte randjes, afgekloven nagels of te lange nagels zijn echte afknappers. borstel je nagels goed schoon met zeep en een nagelborsteltje en knip ze regelmatig. bijt je nagels, kauw dan kauwgom. de oorzaak van nagelbijten is vaak stress. door de nagels te bijten, ontspannen de gezichtsspieren zich. met kauwgom bereik je hetzelfde resultaat... en je nagels blijven mooi.

7. mooie voeten
een andere - absolute - afknapper zijn onverzorgde voeten. was je voeten iedere dag en borstel ze grondig met een voetenborsteltje. verwijder eelt met puimsteen (het liefst na het douchen of een bad, als de huid zacht is) en houd de nagels kort. pak probleempjes als voetschimmel direct aan. het gaat echt niet vanzelf over!

8. overtollige haargroei
verwijder lange neus- en oorharen. het kan echt niet! vergeet ook niet je wenkbrauwen te controleren. je hoeft ze echt niet in vorm te epileren, maar verwijder extreem lange haren voor een verzorgd uiterlijk.

9. schone kleding
meer nog dan de juiste (merk)kleding is het belangrijk dat je er verzorgd en vooral ook schoon uitziet. een vieze boord, vlekken en ongestreken overhemden kunnen echt niet. wissel regelmatig van kleding - liefst iedere dag - en gebruik een fris wasmiddel (en een goede deodorant).

de stap van verzorgd naar 'duur'

heb je een verzorgd uiterlijk, dan is de stap naar 'duur' nog maar klein. enkele suggesties:

* ga voor kwaliteit. je ziet het aan je kleding af. liever minder maar kwalitatief goede kleding, dan een kast vol goedkope kledingstukken.
* ga voor de perfecte maat en snit. doe geen concessies.
* luister het geheel op met weinig maar stijlvolle accessoires: een duur (uitziend) horloge, mooie - en vooral goed gepoetste - schoenen, een stijlvolle das, een mooie leren riem, een paar zilveren manchetknopen... waar je ook voor kiest, ga voor kwaliteit en stijl.
bron

Zo mannen, wat vinden we ervan? Ikzelf vind het echt een vereiste dat een man goed verzorgd is, nee geen vrouwelijke man, maar een man die aandacht besteed aan zijn lichaam, uiterlijk en kleding. heeft toch een flinke streep voor bij mij. Het onverzorgde te jongensachtige aantrekkelijk vinden heb ik zelf een beetje achter me gelaten na de Havo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27283462
Checked .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 23 mei 2005 @ 18:50:24 #3
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27283505
Eh, ja.. is het niet een beetje common sense?

Overigens ben ik het met dat deel over "duur" niet eens.
Vampire Romance O+
  maandag 23 mei 2005 @ 18:52:39 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27283581
En mannen met een kutkop komen nu in aanmerking bij de creme de la creme van vrouwen?


Je hebt t of je hebt t niet


pi_27283593
Duur is relatief natuurlijk Een floddershirt of een overhemd van de c&a, een onderbroek van de wibra.. Voor mij hoeft het echt niet allemaal van een topmerk te zijn, als het maar mooie stof is, mooie snit of mooie ass. zoals een goed horloge.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27283730
Zeer metro, wat ik daar lees
pi_27283802
Ik heb liever een vrouw die mij wil om mij, niet omdat ik mijn teennagels borstel oid.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_27283829
Nou ik epileer me wenkbrauwen anders zien ze er nie uit... pas 1 meisje die het is opgevallen. En die zei dat ze nog nooit een jongen had ontmoet die dat deed. Voor de rest is me acne weggegaan door roaccutane. Mja nu voldoe ik wel aan die eisen die er verder staan Zie er toch wel goed uit
pi_27283834
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb liever een vrouw die mij wil om mij, niet omdat ik mijn teennagels borstel oid.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_27283874
Een voetenborstel... hoe bedenk je het
pi_27283973
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb liever een vrouw die mij wil om mij, niet omdat ik mijn teennagels borstel oid.
  maandag 23 mei 2005 @ 19:08:25 #12
120452 Theunissen
Recht zo die gaat.
pi_27284013
ja dag ik ga daar toch niet m'n nagels lopen borstelen, een dagje werken en ze zijn zo zwart als een kachel......
  maandag 23 mei 2005 @ 19:08:43 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27284025
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Meneer_Storm het volgende:
Zeer metro, wat ik daar lees
En dan met name dit:
quote:
in het badkamerkastje van iedere man hoort tegenwoordig een scrub, een hydraterende crème en een gezichtsmasker te staan.


Voor de rest klinkt het redelijk common sense
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27284118
Ik kan me er wl in vinden, op sommmige punten.
Ik heb alleen een hekel aan cremes, bah! Een man met een vochtinbrengende creme.. Evenals deodorant. Een mens is mens zoals hij/zij is, met de geur die daar bij hoort. Ik heb een hekel aan nepgeurtjes. Ook een hekel aan zweetlucht. Begrijp me niet verkeerd.

Een verzorgd uiterlijk straalt een zekere persoonlijke trots uit.
  maandag 23 mei 2005 @ 19:54:10 #15
16715 Mylene
*schatje*
pi_27285660
Het is ook veel handiger om een douche te nemen i.p.v. een bus deo leeg te spuiten. Ja, daar heeft m'n vent dus een handje van.
pi_27285939
Gewoon okselhaar wegscheren dat scheelt al heel wat zweetlucht
pi_27285979
oksels scheren, lekker douchen, beetje deo en een man ruikt lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27286446
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef schatje het volgende:
Het is ook veel handiger om een douche te nemen i.p.v. een bus deo leeg te spuiten. Ja, daar heeft m'n vent dus een handje van.
vrouwen die aan hun partner refereren als "m'n vent" moesten ze ook eens onder de douche zetten, en dan zo eentje van ongeveer 60 jaar terug
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:22:43 #19
16715 Mylene
*schatje*
pi_27286664
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:17 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

vrouwen die aan hun partner refereren als "m'n vent" moesten ze ook eens onder de douche zetten, en dan zo eentje van ongeveer 60 jaar terug
Stel je niet aan .
pi_27286779
Idd het was wat overdreven, maar ik zocht een sprekende manier om me toch nog enigszins ontopic uit te drukken.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:28:19 #21
16715 Mylene
*schatje*
pi_27286884
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:25 schreef JohnDDD het volgende:
Idd het was wat overdreven, maar ik zocht een sprekende manier om me toch nog enigszins ontopic uit te drukken.
Nou ja, de ene keer zeg mijn man, de andere keer mijn mannetje en dan weer m'n vent .

Maaruh, geeft niet joh .
pi_27286929
mannetje
als je hem in zijn geheel al met een verkleinwoord benoemt, ben ik benieuwd hoe klein de rest is
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_27287049
Een sauna doet ook wonderen.
A.C.A.B
  maandag 23 mei 2005 @ 20:35:03 #24
16715 Mylene
*schatje*
pi_27287094
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:29 schreef JohnDDD het volgende:
mannetje
als je hem in zijn geheel al met een verkleinwoord benoemt, ben ik benieuwd hoe klein de rest is
Zeg, een beetje dimmen hè? Je hebt het wel over m'n vent.

1.87 stevig gebouwd

Zullen we maar weer ontopic gaan .
pi_27287095
Ook als is de doos nog zo mooi. Als hij leeg is blijft het een terleurstelling. Dus die doos moet ook gevuld zijn. Toch wel een puntje wat ik mis.
Take what you want, no one is going to give it too you.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')