quote:Je zult niet weten wat je overkomt
Ohh ik ben zo nerveus, ik zeur al 8 jaar om een hond, en mijn moeder was echt van het een op het andere moment helemaal om!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn laatste post uit het vorige deel
[..]
Ja, dat dacht ik ook toen ik de plaatjes zag, we waren donderdag naar het asiel geweest om deze hond, en een andere te bekijken, alleen Spike zat in een gastgezin. Morgen kunnen we hem gaan bewonderen tussen 13.00 en 16.00u.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef Spindizzy het volgende:
Hij ziet er niet zo groot uit. Hij heeft wel een Jack Russell koppie
Oh, geweldig!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef Spindizzy het volgende:
De Activityball. Een bal waar je brokjes in stopt die hij er al spelend en rollend weer uit moet krijgen. Er bestaan ook hondenpuzzels!
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die zou ik pas kopen als je hond niet zo heel sloopzuchtig blijkt te zijnKunt ook zelf allerlei zoekspelletjes bedenken.
Die worden toch gebracht door de ijzeren ooievaar?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Enneh zwarte piet komt toch ook uit sinterklaas zijn buik spin?![]()
En nu ben ik je kwijtquote:Op maandag 23 mei 2005 12:55 schreef Spindizzy het volgende:
Die worden toch gebracht door de ijzeren ooievaar?Of bedoel je niet mijn zwarte pietje?
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:07 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding][afbeelding].
Hier ook nog even spammen.
Hij heet Spike trouwens. Maar of we die naam ook houden is niet helemaal zeker.
Beaker,quote:
op zich wel goed, maar word erg aan mijn lot overgelatenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:00 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Beaker,
Hoe is het nu op je nieuwe werkstek??
Hm, da's niet leukquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef Beaker het volgende:
op zich wel goed, maar word erg aan mijn lot overgelatencollega is al op vakantie en dus zit ik hier terwijl ik niet veel weet ..........
Hopelijk kan ik dit twee weken volhouden, anders ben ik bang dat ik verder ga zoeken!
Heb 3 dagen meegelopen verdeeld over 3 weken, werkte ook bij mijn andere baasquote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Hm, da's niet leuk![]()
En niemand die ja aan kan klampen om je wegwijs te maken?
het lijkt wel een overheidsorganisatie
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:46 schreef Beaker het volgende:
[..]
Zat ik zojuist de inkopen te boeken, werd mee ff medegedeeld dat ik voorlopig alleen de telefoon aan mag nemen en kopieeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |