abonnement Unibet Coolblue
pi_27258865
Achterop de OV kaart staat een stukje over dat je met de boot mag reizen met OV, daar waar vaste tarieven ofzo gehanteerd worden. Ik heb het zo niet bij de hand.

Maar kun je je OV kaart gebruiken om met de boot naar Terschelling te gaan? Of krijg je korting, of helemaal niks?
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_27258933
Goede vraag! Ik weet wel dat het wel geldig is op z'n snelboot tussen Rotterdam en Dordt...
pi_27258938
tvp
pi_27258981
is voor de snelveren van connexion en dergelijke zoals amsterdam - ijmuiden enz .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_27259164
Dus niet voor de waddenboten? En ook geen korting? Ik zie hier niets over staan op de site van de veerdienst eigenlijk.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_27259220
Mail anders even, dan weet je het zeker. Misschien krijg je wel studenten korting ofzo?
  zondag 22 mei 2005 @ 22:51:56 #7
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27259289
www.9292ov.nl
Boek een reisje en kom er achter
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_27259389
Hoe kan ik dan zien of ik er voor moet betalen en/of kroting krijg?
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_27259602
Voor de fietsveer van breskens naar vlissingen vroegen ze of ik een OV had en toen mocht ik gratis goeie service want ik had er niet eens bij stil gestaan...
-
pi_27259689
nope het is niet voor veerboten
quote:
Extra kosten voor veerpont

Moet je per veerpont reizen om op school of universiteit te komen? En je bent daarvoor meer dan 22,69 per maand kwijt? Dan worden de kosten boven de 22,69 vergoed.
The pleasures which we most rarely experience give us the greatest delight.
pi_27264366
Nee, ik zit elk jaar op vlieland en mag ondanks mijn OV gewoon elke keer aan meneer Doeksen betalen
pi_27268396
Voor Vlieland en Terschelling:

http://www.rederij-doeksen.nl/

Voor Ameland en Schiermonnikoog:

http://www.wpd.nl/

Geen kortingen dus.
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
  maandag 23 mei 2005 @ 12:16:59 #13
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_27270483
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:14 schreef zerotolerance het volgende:
Voor Vlieland en Terschelling:

http://www.rederij-doeksen.nl/

Voor Ameland en Schiermonnikoog:

http://www.wpd.nl/

Geen kortingen dus.
behalve dus als je van Ameland naar Leeuwarden op school gaat dan:
quote:
Extra kosten voor veerpont

Moet je per veerpont reizen om op school of universiteit te komen? En je bent daarvoor meer dan 22,69 per maand kwijt? Dan worden de kosten boven de 22,69 vergoed.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_27270661
Ik had ook geen korting. Maar als je van Ameland naar Leeuwaren op school gaat (woon je vaka btw in leeuwarden), heb je toch gewoon eilanderkorting en zo?

Maar de boot in Amsterdam (achter CS) is volgens mij weer wel met OV gratis, en doe snelboot Velsen Amsterdam ook?
pi_27273110
Eilanders kunnen ook een maand/jaar abonement afsluiten. Dan kun je zo vaak heen en weer als je wilt.
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
pi_27276406
Dit staat letterlijk op de OV-kaart:
quote:
- Geldig in: alle binnelandse treinen (tweede klasse) die staan aangegeven in het spoorboekje, alle lijnen van bus tram en metro en OV te water waar het nationaal tarief geldig is, in buurtbus Interliner en Qliner.
Dus als er op die boot met een strippenkaart betaald kan worden, mag je met t OV er gratis reizen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_27283501
Ik heb een aandeel Texels Eigen Stoomboot Onderneming, beetje decadent misschien maar wel 50x gratis over.

maar ik ben een boer dus ik ga nooit van mijn eiland af natuurlijk
  maandag 23 mei 2005 @ 19:10:31 #18
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_27284087
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:40 schreef Dopke het volgende:
Achterop de OV kaart staat een stukje over dat je met de boot mag reizen met OV, daar waar vaste tarieven ofzo gehanteerd worden. Ik heb het zo niet bij de hand.

Maar kun je je OV kaart gebruiken om met de boot naar Terschelling te gaan? Of krijg je korting, of helemaal niks?
Nope, je krijgt niks helaas. Ook geen korting. Rederij Doeksen (Terschelling & Vlieland) is niet van de overheid.
Eiland bewoners hebben een speciaal pasje waarmee ze voor 2,50 ofzo naar de overkant kunnen.
Save a mouse, eat a pussy.
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2005 @ 19:12:48 #19
34726 Fratz
Max
pi_27284164
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef smvs het volgende:
Ik heb een aandeel Texels Eigen Stoomboot Onderneming, beetje decadent misschien maar wel 50x gratis over.

maar ik ben een boer dus ik ga nooit van mijn eiland af natuurlijk
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 23 mei 2005 @ 19:20:54 #20
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_27284423
De topic titel:

Ik las "Met OV-jaarkaart de boot in "
  maandag 23 mei 2005 @ 19:22:16 #21
86072 thatsme
and That's you!
pi_27284465
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef smvs het volgende:
Ik heb een aandeel Texels Eigen Stoomboot Onderneming, beetje decadent misschien maar wel 50x gratis over.

maar ik ben een boer dus ik ga nooit van mijn eiland af natuurlijk
wel handig, altijd voorang, stelletje aso's
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_27284674
Onze nieuwe trekschuit: http://www.bas.texel.com/wagemaker.jpg
pi_27287980
Toevallig heb ik een een schoolkaart voor de boot naar terschelling maar je kan dus niet met je OV met de boot alleen als je woont op een eiland en voor school aan de andere kant moet zijn
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_27362205
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef MasterDisaster het volgende:
Toevallig heb ik een een schoolkaart voor de boot naar terschelling maar je kan dus niet met je OV met de boot alleen als je woont op een eiland en voor school aan de andere kant moet zijn
Een schoolkaart? ik zit op terschelling op school en heb een eilanderpas gekregen waarmee je dus voor eilandertarief heen en weer kan, een retourtje is op deze manier 6 euro i.p.v. 23 voor de toerist.

Overigens hoorde ik van plannen dat NoordNed van plan is een veerdienst op te zetten tussen harlingen en Terschelling. Waar dus misschien wel korting te verkrijgen zal zijn met een ov
HOPPA
pi_27374605
Lijkt me sterk, aangezien Doeksen geen andere boten toelaat aan hun kade. Er is al een tweede veerdienst Harlingen-terschelling v.v, maar die doet er soms 6 uur over, omdat ze maar een paar momenten per dag aan de kade kunnen liggen, omdat Doeksen tegenwerkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')