Nee idd, dan heb je je laatste adem wel uitgeblazenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:00 schreef LostFormat het volgende:
Agh, drie keer flink inademen en je ruikt het al niet meer.
Weet je wat pas smerig is?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:26 schreef greatgonzo het volgende:
trein zat redelijk vol, anders zat ik echt wel ergens anders inderdaad
Le-zen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:30 schreef big_al het volgende:
je had toch ook ergens anders kunnen gaan zitten
dat mag denk ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:32 schreef King_Nothing het volgende:
Je had ook die baby uit de trein kunnen gooien
De TS zei toch dat er geen ramen open kondenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:32 schreef King_Nothing het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:57 schreef greatgonzo het volgende:
Dat ventje was een guitig kereltje, maar hij kon schijten als de beste zeg, wat een putlucht!
whahaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:32 schreef King_Nothing het volgende:
Ben je weleens in zo'n wc geweest dan? Je kunt er zelf amper je kont keren, laat staan dat je er een kind kan verschonen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:03 schreef DaMart het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ze dat kind dan niet op de wc verschonen, er zit er niet voor niets 1 in de trein...
En idd in zo'n coupe heb je natuurlijk veeeeel meer ruimtequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben je weleens in zo'n wc geweest dan? Je kunt er zelf amper je kont keren, laat staan dat je er een kind kan verschonen.
Die nieuwe Intercity dubbeldekkers hebben best grote WC's. Groot genoeg om een luier te verschonen tenminste.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben je weleens in zo'n wc geweest dan? Je kunt er zelf amper je kont keren, laat staan dat je er een kind kan verschonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |