abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 juni 2005 @ 01:13:53 #126
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_27696801
Maar goed, over een paar uur is san andreas er
From feudal serf to spender.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:22:36 #128
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27699617
De Fok!Games review van Boiling Point is r :-)

Steeven is wel een beetje streng ten opzichte van andere sites. Hoewel ik ergens een site gezien heb waar ze verschillende reviewers op t spel hadden losgelaten en daar waren de reacties ook erg wisselend. De buggy uitvoering roept blijkbaar behoorlijk extreme reacties op (de 1 ziet ze door de vingens omdat ie t spel zo leuk vindt, de ander kraakt t daarom helemaal af). Wel goed dat Steeven er ook een score bij heeft gezet voor als t spel behoorlijk gepatched gaat worden (70%)maar ik denk dat ie toch behoorlijk ontstemt was over de bugs want 70% is nog steeds aan de lage kant (in het geval dat de boel "bugvrij" zou worden opgeleverd).
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_27700830
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 01:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Maar goed, over een paar uur is san andreas er
In de US toch alleen, hier is de releasedate 10 juni volgens mij.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:55:53 #130
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27703851
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:22 schreef McDBigMac het volgende:
De Fok!Games review van Boiling Point is r :-)

Steeven is wel een beetje streng ten opzichte van andere sites. Hoewel ik ergens een site gezien heb waar ze verschillende reviewers op t spel hadden losgelaten en daar waren de reacties ook erg wisselend. De buggy uitvoering roept blijkbaar behoorlijk extreme reacties op (de 1 ziet ze door de vingens omdat ie t spel zo leuk vindt, de ander kraakt t daarom helemaal af). Wel goed dat Steeven er ook een score bij heeft gezet voor als t spel behoorlijk gepatched gaat worden (70%)maar ik denk dat ie toch behoorlijk ontstemt was over de bugs want 70% is nog steeds aan de lage kant (in het geval dat de boel "bugvrij" zou worden opgeleverd).
Ik snap je helemaal . De reden waarom ik toch op een 70 uitkom is om het feit dat het spel sowieso niet in de winkels had mogen liggen. Ze hadden beter een maandje kunnen wachten, misschien zelfs twee om in ieder geval de performance te verbeteren en bv die verdwenen auto bug eruit te halen (en andere imo grote gameplay-irriterende bugs). Of dat aan de ontwikkelaar of aan de uitgever ligt weet ik niet (Rome TW was ook niet 'af' en moest ook de winkels in van de uitgever, doch hadden ze een jaar extra gehad om het af te maken ). Maar ik kan me er helemaal in vinden als mensen zeggen dat het spel toch wel een hoger cijfer zou verdienen als het gefixed zou worden. Toch hangt dat nog steeds af aan de hoeveelheid patches die nog gaan komen en wat er gefixed gaat worden. Wie weet maken ze er nog één patch voor en moeten ze aan het volgende project werken, ben je mooi genaaid .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27706210
De EU patch is uit!
quote:
Download:

http://www.uk.atari.com/index.php?pp=download&did=109

77MB

BOILING POINT – PATCH 1 INFORMATION

TEXT
No more text message remains onscreen after a phone call.
Enemy declaration messages are now opportunely displayed.
Hint messages are displayed on time.

MISSIONS
CIA Faction : missions are no more rewarded when not accomplished by Saul.
Suicide guy mission : once Saul fails this mission, it disappears from the mission list.
Minor problems which led to impossibility to complete some missions are now solved.


GRAPHIC
Graphical issues during the character's death animation scene or NPC's animation in cities have been fixed.

SOUND
Minor sound issues such as voiceover looping are fixed.

CAMERA
Minor camera issues which were noticed during the tests have been fixed.

CAR
Problem of user's car which rarely remains stuck in the environment or which location was not properly displayed on the minimap are solved.

Option do properly display for any taxi mission.

LOC
Localization : mismatch issues have been fixed.

MINOR ISSUES
Police station cannot be destroyed by a crossbow anymore.
When Saul drops one item, only this item disappears from his inventory.

IMPROVMENTS

Crashes : some rare crashes (hardly reproducable) were noticed throughout the game, and especillay when loading the quicksaves. This has been improved a lot with the patch as no crash occured.

AI : NPC's behaviour has been improved in this patch version. Some examples are as follows : NPC now avoid obstacles when moving, reply when being shot at, animation and position are correct.

Bron: www.boiling-point.net
pi_27711727
Kan iemand bij a.u.b. vertellen hoe ik moet tanken ?!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:17:23 #133
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27712302
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef Nilsenator het volgende:
Kan iemand bij a.u.b. vertellen hoe ik moet tanken ?!
Bij het tankstation misschien? Praat even met de man in het kassahokje en dan wordt t je wel duidelijk. Als je dit lastig genoeg vindt om op een forum te vragen, dan weet ik niet of je t spel lang zal kunnen spelen maar in ieder geval: succes!
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:32:48 #134
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27712984
Even wat anders: ik heb mn euro versie eerder gepatched met de US patch, ik ga nu de EU patch daaroverheen draaien. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik las nml op boiling-point.net dat je dat beter niet kan doen (maar ik maak gewoon een backup van mn savegames en dan kan ik altijd een volledige re-install doen).
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:07:19 #135
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27714210
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef McDBigMac het volgende:
Even wat anders: ik heb mn euro versie eerder gepatched met de US patch, ik ga nu de EU patch daaroverheen draaien. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik las nml op boiling-point.net dat je dat beter niet kan doen (maar ik maak gewoon een backup van mn savegames en dan kan ik altijd een volledige re-install doen).
Wat je zelf al voorstelt zou ik gewoon doen .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27715738
Bij de kassa staat een man die verder nix verteld over benzine !! Dus hoe moet ik tanken ?! :S
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:24:21 #137
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_27716335
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:22 schreef McDBigMac het volgende:
De Fok!Games review van Boiling Point is r :-)

Steeven is wel een beetje streng ten opzichte van andere sites. Hoewel ik ergens een site gezien heb waar ze verschillende reviewers op t spel hadden losgelaten en daar waren de reacties ook erg wisselend. De buggy uitvoering roept blijkbaar behoorlijk extreme reacties op (de 1 ziet ze door de vingens omdat ie t spel zo leuk vindt, de ander kraakt t daarom helemaal af). Wel goed dat Steeven er ook een score bij heeft gezet voor als t spel behoorlijk gepatched gaat worden (70%)maar ik denk dat ie toch behoorlijk ontstemt was over de bugs want 70% is nog steeds aan de lage kant (in het geval dat de boel "bugvrij" zou worden opgeleverd).
Ik las de review van de PU en die gaven de game een 88
Lijkt me veel en veel te hoog. Ik vind een 75 best goed voor deze game. Ik heb het id dat je soms wat teveel rondloopt en niets doet. Dus dan loop je over straat en je ziet vaak dezelfde figuren met dezelfde hoed of koffer voorbijlopen. Dat zijn dingen waar best wat meer aandacht aan had kunnen worden besteed.
From feudal serf to spender.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:33:00 #139
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_27718206
=lama foutje=
pi_27718763
Klopt het dat als je de USA versie hebt dat dan de EU patch niet werkt !? Ik weet nl. niet welke versie ik heb !! Ik weet wel dat het andersom wel werkt, dus als je de EU versie hebt en de USA patch er op los laat !
pi_27719761
grrr... ik zit nu bij een missie, en ik weet niet hoe ik em moet spelen ik moet een of andere jerminez uit de gevangenis halen, maar als ik daar kom is er niemand

echt frustrerend
pi_27725586
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:50 schreef Nilsenator het volgende:
Klopt het dat als je de USA versie hebt dat dan de EU patch niet werkt !? Ik weet nl. niet welke versie ik heb !! Ik weet wel dat het andersom wel werkt, dus als je de EU versie hebt en de USA patch er op los laat !
Moet je goed op je originele box kijken
pi_27726044
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef Nilsenator het volgende:
Bij de kassa staat een man die verder nix verteld over benzine !! Dus hoe moet ik tanken ?! :S
je moet niet naar binnen lopen, er is buiten een loket
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:18:19 #144
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27728533
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef McDBigMac het volgende:
Even wat anders: ik heb mn euro versie eerder gepatched met de US patch, ik ga nu de EU patch daaroverheen draaien. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik las nml op boiling-point.net dat je dat beter niet kan doen (maar ik maak gewoon een backup van mn savegames en dan kan ik altijd een volledige re-install doen).
Dat ging dus niet, hij kon de EU versie niet (meer) vinden vanwege de US patch. Ik heb eerst BoilingPoint weer in initiele EU levering staat gebracht en toen de EU patch eroverheen gedraaid. Daarna de save games weer teruggezet en alles deed t weer.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
  woensdag 8 juni 2005 @ 08:29:14 #145
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_27731611
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef LoggedIn het volgende:
wie leest er dan ook de PU
Voor mensen die verschillende consoles hebben is het best een leuk blad. Ik lees meerder bladen, maar de pu heeft wel de meeste humor, dus ik zou niet weten wat er mis mee is
From feudal serf to spender.
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:12:04 #146
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27732264
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef LoggedIn het volgende:
wie leest er dan ook de PU
Ik. Heb sinds kort m'n abo opgezegd, was het al een paar jaar vergeten te doen . Al een paar jaar lang is het blad kwalitatief aan het achteruit gaan, idem voor PC Zone Benelux. Maar wel geinig om te lezen als je je verveelt enzo .

Ontopic: In een paar bestanden in de directory vind ik sporen terug van een MP Mode ! Wie weet in een patch.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:32:21 #147
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27732716
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:12 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik. Heb sinds kort m'n abo opgezegd, was het al een paar jaar vergeten te doen . Al een paar jaar lang is het blad kwalitatief aan het achteruit gaan, idem voor PC Zone Benelux. Maar wel geinig om te lezen als je je verveelt enzo .
Wat is er mis met de PCZ? Is mij nog niet opgevallen dat ie achteruit aan t gaan is. Valt me wel op dat ie goedkoper is geworden. Ik lees nog vaak dingen in de PCZ die ik nog niet wist en bv ook niet hier heb gezien (of op andere game sites), vooral in de development hell sectie.
quote:
Ontopic: In een paar bestanden in de directory vind ik sporen terug van een MP Mode ! Wie weet in een patch.
Zou leuk zijn, maar eerst mogen ze van mij t single player gedeelte verder debuggen
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:56:50 #148
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27733325
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:32 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Wat is er mis met de PCZ? Is mij nog niet opgevallen dat ie achteruit aan t gaan is. Valt me wel op dat ie goedkoper is geworden. Ik lees nog vaak dingen in de PCZ die ik nog niet wist en bv ook niet hier heb gezien (of op andere game sites), vooral in de development hell sectie.
[..]
Tja, veel redactieleden hebben het nest verlaten, ze werken nu met een klein groepje vaste mensen en een handvol freelancers geloof ik. Natuurlijk hebben ze best leuke stukjes in het blad staan, maar ik vind de reviews kwalitatief erg slecht. Er worden te veel shooters in behandeld, de redactie praat enkel over shooters, het is Quake dit en Doom dat, lekker interessant . Bovendien kreeg ik het idee dat shooters ook hogere cijfers krijgen dan andere genres, ook al is het een slecht tot middelmatig spel.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27740530
Hoezo irriterend !!! Heb net mn spel ge-update met de EU patch, doet mn BACK knop het niet meer als k video-instellingen wil wijzigen !! Betekent dus dat ik mn computer telkens opnieuw moet opstarten !
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:26:18 #150
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27741360
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef Nilsenator het volgende:
Hoezo irriterend !!! Heb net mn spel ge-update met de EU patch, doet mn BACK knop het niet meer als k video-instellingen wil wijzigen !! Betekent dus dat ik mn computer telkens opnieuw moet opstarten !
Ik heb er al meer over gehoord maar heb er zelf geen last van. Doet <esc> t niet meer? of worden de wijzigingen dan niet overgenomen. Lastig. Maar goed, 1 keer de settings goed zetten en er daarna niet meer aankomen (workaround) of verander jij soms elke keer je video instellingen?
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')