haakje openen... haakje sluiten...Misschien moet dit wel in V&A, hoewel...
Ik ben op zoek naar alternatieve merken voor vaak te dure kleding.
Bijvoorbeeld spijkerbroeken...
Neem nu G-star en Levis, ik moet zeggen dat ik dit over het algemeen fijne broeken vind. Alleen te duur. Vroeger kon ik dat nog wel betalen, als thuiswonende... Als alternatief vond ik het merk Cars uitstekend!!! Ik vond/vind die broeken ook erg fijn zitten en gaan zeker net zo lang mee. Maar Cars weet waarschijnlijk dat ze door de jaren heen polulair(der) geworden zijn, want voorheen betaalde ik 79 gulden voor zo'n broek, nu betaal ik 70 euro...
Ik wil gewoon weer goede broeken van een 'goedkoop' merk. Het liefst zo goedkoop mogelijk. Maar laten we zeggen voor minder dan 40 euro per stuk... Nu zijn die broeken er genoeg, maar het model spreekt me dan meestal niet aan. Vaak een te hoge sluiting, tot zelfs boven de navel. Of juist taps toelopende pijpen tewijl ik liever rechte of wijdlopende pijpen heb... kortom een model enigzins overeenkomend met de levi 501 of de G-star classic... Maar iig een lage sluiting.
Zo ook zou ik wel merken van truien enzo willen weten die "gewoon" goed zijn, maar wel goedkoop. Zo heb ik een mooie wolle trui van "die broertjes" twins... Ik houd niet zo van opvallende bedrukking en merkjes, twins heeft maar een relatief onopvallend romeinse twee op de borst. Die trui gaat al lang mee en zit nog steeds goed. Een zeer goedkoop alternatief is na enkele keren wassen heel het model verloren... de armen zijn ineens drie keer zo lang en het sloebert aan je lijf. (ja ik kan niet zo heel goed wassen
![]()
)
Wie kan mij merken (en winkels die dat merk verkopen) noemen waarmee hij/zij goede ervaringen heeft en waarvan het model niet
te fout is....
en dat wel voor goed geld. Goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn mi...
er moet toch wel een merk als Cars nog steeds goed betaalbaar zijn ???