abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 mei 2005 @ 03:42:32 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27138709
Nintendo Revolution


Officiele Info
# 512 MB RAM
# SD-Card compatible
# DRM software will be utilized to download Nintendo titles
# Self-loading drive that plays both new 12 CM discs and older Gamecube discs
# Revolution will have built-in Wi-Fi capability
# ALL controllers will be wireless based and unique in ways Nintendo will unveil at a later date
# Smash Bros. will be a Wi-fi enabled launch title for the Revolution, along with one or two other titles staring “key franchise characters”
# A Miyamoto-signature game will be the flagship title for the Revolution, utilizing a new franchise.
# Mario, Zelda and Metroid Prime 3 titles are in development for the Revolution
# Iwata claims “…entirely new genres will expand the definition of video games.” on the Revolution
# Nintendo expects strong third-party support, starting with an online version of Final Fantasy: Crystal Chronicles from Square-Enix
# The system boasts easier and cheaper development for video game makers
# The Revolution is confirmed to be backwards-compatible…with every Nintendo console ever created. The Revolution will feature AAA titles from every home system Nintendo has made available for download at an affordable price. These games will likely be saved on SD cards. As well, the system can play Gamecube discs out-of-the-box.
# “The machine is just a tool, the experience is in the software.”
# Iwata claims that core and casual gamers will be equally pleased, and Nintendo will be able to recruit new gamers as well. They dub this philosophy “All-Access Gaming”.
# The system will be available in a selection of colors, preliminarily including black, blue, silver, white and yellow.
# Alle first party games gaan gratis online.

De Geruchten


Nintendo komt vandaag met nieuwe informatie omtrend de Revolution. Fanboys van over de hele wereld banen zich een weg door de onzin, en bedenken de meest gekke dingen om aan te tonen dat Nintendo vandaag iets nieuws presenteert.

Natuurlijk zijn deze geruchten niet ongegrond. Een paar weken terug verscheen er op deze blog een poster genaamd Aries, die veel voorspellingen deed die inmiddels zijn uitgekomen.
quote:
R0nn Said :
Wat Aries voorspelde en is uitgekomen:

1. De PS3 zou de krachtigste console worden en duidelijk beter dan de Xbox 360
2. Er zou ook iets innovatiefs gepresenteerd worden door Sony wat met de Eyetoy te maken heeft
3. Sony zou een Halo-killer in ontwikkeling hebben (Killzone)
4. Een Smash Bros voor de Revo is in ontwikkeling met online play
5. Er zou in de weken tot de E3 enig Revolution-related nieuws verschijnen

6. Square-Enix gaat een exclusieve RPG voor de Revo ontwikkelen en zou te spreken zijn over Nintendo's online plannen
7. De persconferentie van Nintendo zou teleurstellend zijn. Er zou een trojaans paard gepresenteerd worden die de indruk wekt dat het underpowered is en niet mee kan komen met de concurrentie.
8. De online plannen van de Nintendo DS
9. Backwards compatible met NES, SNES, N64 en GameCube
10. De console is relatief gemakkelijk en goedkoop voor te ontwikkelen
11. Retro heeft een spectaculaire FPS in ontwikkeling (bevestigd door meerdere bronnen die een deel van een trailer zouden hebben gezien)
Dit zijn dus allemaal dingen die Aries heeft beweert, en zijn uitgekomen. Dit is ook nog een interessante quote van Aries.
quote:
I’m not going to give out the secret. It’s going to be very fun; wait until E3. Nintendo is going to roll out a trojan horse: something that looks innocent and weak and them bam, it will be unveiled. Just don’t make up your mind on the first day of E3.
Verder zijn er veel dingen die wijzen naar een mogelijke donderdag launch presentatie, waaronder dit Nintendo.com Thursday filmpje .

Ook is er van Nintendogs een plaatje verschenen van Nintendo, uit de conference die ze hebben gehouden gister. Kijk even naar de datum op het plaatje ( inzoomen met paint ofzo..)



Verder heeft Gamespot een interview ( of iets anders ) op het programma staan met Reggie, om 12PM amerikaanse tijd. Dat is negen uur nederlandse tijd, maar Gamespot is alleen live te streamen als je Complete member bent. De free stream word een uur later aangeboden.

Als Nintendo verder niks showt hebben ze vaak gelogen. Reggie heeft in interviews met Ign gezegd dat ze meer technical specs zullen showen @ E3, en ook zou er helderheid komen wat betreft Mario 128, waar veel mensen op zaten te wachten.

We zullen het vandaag zien, of Nintendo deze E3 weer een gigantische steek heeft laten vallen, en zich zeker in de voet heeft geschoten aangezien de Xbox360 titels al speelbaar zijn, en de Ps3 titels te zien zijn, terwijl er van de Revolution helemaal niks bekend is. Het is belangrijk om op dit moment met Next Gen te komen, niet over een jaar als de Xbox360 al uit is, en de Ps3 launch voor de deur staat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 19 mei 2005 @ 03:42:50 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27138710
Mwoah..hij kon beter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27138713
Hoe zit het met online spelen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 19 mei 2005 @ 03:44:45 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27138717
# Alle first party games gaan gratis online.

Super Smash gaat online, net als Final Fantasy Crystal Chronicles ( alsof we daar op zitten te wachten ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27138727
Mooie OP! Ik ga slapen, als ik wakker word verwacht ik een revolutie .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 19 mei 2005 @ 03:51:01 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27138733
Ik ga ook slapen, als ik wakker word moet ik fucking naar school . Als ik thuiskom ga ik ehm..filmpjes downloaden...en morgenavond om 10 uur pas een revolutie .

Anyway thx ( niet vergeten me te adden morgen ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27138734
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 03:44 schreef MMaRsu het volgende:
# Alle first party games gaan gratis online.

Super Smash gaat online, net als Final Fantasy Crystal Chronicles ( alsof we daar op zitten te wachten ).
Laat dat nou net de spellen zijn waar ik het minst op zit te wachten.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  donderdag 19 mei 2005 @ 03:56:47 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27138752
Ik wacht wel het meest op Super Smash, ik speel dat spel na 3 jaar nog steeds hardstikke vaak met vrienden. Geweldig elkaar trash talken, echt super. En na alle informatie die ik erover heb gelezen van Aries ( verschillende stijlen characters, bv windwaker link, realistische link, ipv kleurtjes ).

Dat is het enige spel die ik wou zien tijdens die Nintendo conference .


-edit-

Dat van die Nintendogs presentatie is idd de 19e, ik heb net nog even de conference gezien.

[ Bericht 11% gewijzigd door MMaRsu op 19-05-2005 04:13:43 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 19 mei 2005 @ 07:22:16 #9
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27139075
Mooie OP! Dat plaatje van Nintendogs had ik nog niet gezien . 05/19 2005 = 19-5-2005 .

Ja, ik weet het zeker, Nintendo speelt een spelletje met ons. Iwata zei het zelf ook al: "Het is een puzzel en ik geef jullie nu 2 hints...". Overigens verwacht ik vandaag/vanavond/vannacht niets. Spaceworld of iets dergelijks lijkt me logischer.

IGN doet ook vrolijk mee met hypen: Klik. Zie dat bij het onderste plaatje het woordje on precies zo is geschreven als ik doe, terwijl de rest van de tekst normaal staat.

Het valt me eigenlijk wel mee dat Aries blijft reageren. Ik had echt verwacht dat hij na al die geruchten niet meer zou reageren, maar hij blijft bij z'n standpunt en echt vasthouden dat er morgen iets komt.
quote:
"And in the end, all doubters shall be consumed by flames...3 dimensional flames."

Reggie 5:19


http://img263.echo.cx/img263/5157/iwant37fh.png


[ Bericht 12% gewijzigd door Tomasso op 19-05-2005 08:25:52 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27139186
nintendo creeert een hele conspirency theory
  donderdag 19 mei 2005 @ 07:50:45 #11
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27139214
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 07:46 schreef Hellrazor het volgende:
nintendo creeert een hele conspirency theory
Eentje waarbij Nintendo Microsoft met OurColony in ieder geval al verslaat .

quote:
People, on may the 19th there is a big show going on. Nintendo will reveal their Revolution and say it's like virtual reality.


[ Bericht 13% gewijzigd door Tomasso op 19-05-2005 08:19:05 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27139222
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 07:46 schreef Hellrazor het volgende:
nintendo creeert een hele conspirency theory
Nintendo fanboys zul je bedoelen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 19 mei 2005 @ 07:55:22 #13
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_27139241
Consparicy
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_27139258
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 07:55 schreef kanaiken het volgende:
Consparicy
conspiracy
  donderdag 19 mei 2005 @ 08:02:05 #15
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_27139273
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 07:22 schreef Tomasso het volgende:


IGN doet ook vrolijk mee met hypen: Klik. Zie dat bij het onderste plaatje het woordje on precies zo is geschreven als ik doe, terwijl de rest van de tekst normaal staat.
IGN weet ook meer dan ze loslaten. Op sommige sites word zelfs al beweerd dat het getoonde zwarte "doosje" de Revolution helemaal niet is. Iedereen wordt gek van al dat mysterieuze gebeuren
pi_27139314
volgens mij hadden ze al wel degelijk een paar next gen beelden laten zien. Als je kijkt tussen de 2:11 en 2:12 seconden in t filmpje van de perspresentatie, zie je beelden van een soort woestijn met daarin een groot beest met fel gele uitstekels... Wellicht dat dat iets is uit MP3?
#winning
  donderdag 19 mei 2005 @ 08:09:33 #17
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_27139327
Nintendo
Ik ben inmiddels overleden
pi_27139727
Nintendo heeft in elk geval opgelet bij de cursus "Hyping voor dummies".
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_27139910
Vanavond om 10 uur dus de persconferentie? Ik snap er niks meer van. Ik zie ook allerlei shit staan over 12pm, maarja, dan ben ik al weg..
pi_27139912
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Nintendo heeft in elk geval opgelet bij de cursus "Hyping voor dummies".
Of de fanboys slaan gewoon door. Hoe laat zou die vermeende presentatie moeten zijn?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27139958
Dat dat woord ' on ' schuingedrukt staat vind ik vreemd.

het rare is ook, dat er staat:
' well, at least we know what they games are 'on' ..

maar dat is nu juist het probleem, we weten helemaal niet waar de games op gelanceerd worden...
pi_27139969
staat in de startpost, 9 uur 's avonds live stream, 10 uur voor de non-paying members.
  donderdag 19 mei 2005 @ 09:04:45 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27139983
Zou wel droog zijn als er vrijdag niks bekend wordt gemaakt
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_27139990
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:03 schreef D.A.A.F. het volgende:
Dat dat woord ' on ' schuingedrukt staat vind ik vreemd.

het rare is ook, dat er staat:
' well, at least we know what they games are 'on' ..

maar dat is nu juist het probleem, we weten helemaal niet waar de games op gelanceerd worden...
online om maar iets geks te noemen...
Ze vinden een wereldwijd netwerk revolutionair.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 19 mei 2005 @ 09:10:53 #25
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_27140126
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Zou wel droog zijn als er vrijdag niks bekend wordt gemaakt
Gaat ook niet om de vrijdag, maar om de donderdag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')