abonnement Unibet Coolblue
pi_27098508


Hier een samenvatting van Nintendo's Conference.

http://www.gamespot.com/news/2005/05/17/news_6125078.html

Nintendo.com:

Nintendo made big waves at its annual pre-E3 press conference by revealing new details about its highly anticipated console, code-name Revolution. Expressing a strategy designed to attract more kinds of gamers to more kinds of games, Nintendo announced that Revolution will be arriving in 2006 and promised that everyone will discover the meaning of "All-Access Gaming."

Here are just a few of Revolution's key features that tantalized the crowd at the press conference:

The specs: The system boasts 512 megabytes of internal flash memory, wireless controllers, two USB 2.0 ports and built-in Wi-Fi access. A worldwide network of Nintendo players can gather to compete in a comfortable, inviting environment. Revolution’s technological heart, a processing chip developed with IBM and code-named "Broadway," and a graphics chip set from ATI code-named "Hollywood," will deliver game experiences not previously possible.

Two disc formats: one slot: Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content.

Sophisticated Design: The new console is approximately the size of three standard DVD cases stacked together, and it was displayed in a variety of prototype colors at E3. The console will come with a sleek silver stand allowing it to be displayed vertically or horizontally.

Backward Compatibility. Revolution will play all of your favorite Nintendo GameCube games. An innovative self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. You can also equip a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content.

Huge Historic Library. Revolution will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System (NES).

Big Names:Nintendo announced that new franchise properties will be added to current super-star franchises including Mario, Zelda, Super Smash Bros., Donkey Kong and Metroid.

Wi-Fi Freedom: A worldwide network of Nintendo players can gather to compete in a comfortable, inviting environment using Nintendo's newly announced wireless gaming service, Nintendo Wi-Fi Connection.


Dit deeltje is ook weer binnen een avond vol

[ Bericht 57% gewijzigd door Dementor op 17-05-2005 22:32:46 ]
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:53:46 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27098523
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:49 schreef Dementor het volgende:
De micro is gewoon een leuke gadget om kado te doen aan je neefje of nichtje.
Ik ga m'n neefje of nichtje echt geen ding van 70 a 80 euro geven hoor.

Heeft die NGC pas 10 miljoen units verkocht?
pi_27098528
Gaat snel, minstens 5 delen op een avond
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:53:52 #4
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27098530
Nintendo is erg slim geweest met de DS (of was het geluk?). Ze hebben een markt aangeboord van mensen die vroeger nauwelijks games speelde of er niet in geinteresseerd waren. Mijn gevoel zegt dat ze hetzelfde willen gaan proberen met de Revolution. En dat zal ben ik bang niet gaan lukken. Daadwerkelijk achter de TV gamen is toch een stap teveel voor veel mensen.

Overigens gebruik ik hier even mijn vriendin als referentie.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27098588
tering wat negatief allemaal, ik ben met je eens dat een een schijt presentatie was, maar één teleurstelling betekent niet gelijk het einde van Nintendo hoor. Zeker nu het juist zo goed gaat met het bedrijf, moet je kijken hoe goed de DS het overal doet.

lijkt wel als je naar een wedstrijd van het nederlands elftal zit te kijken, staan ze toevallig een keer voor dan is het de beste club van de wereld, maar gaat het weer is mis, dan keert iedereen ze de rug toe. Bah... bij de volgende wedstrijd staat iedereen weer te juichen....

let maar op.... bij de volgende presentatie, is het nou aankomende vrijdag op pas volgend jaar. Iedereen is weer aan het juicen...
pi_27098590
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:53 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ga m'n neefje of nichtje echt geen ding van 70 a 80 euro geven hoor.

Heeft die NGC pas 10 miljoen units verkocht?
Geef die micro maar aan mij als de prijs niet te hoog is, het lijkt me wel wat. Klein, leuk om tussendoor een keer een spel te spelen en ziet er niet slecht uit. DS is nogal groot, ik zal er niet zo mee in de trein gaan zitten. als ik daarop wil spelen pak ik die van m'n broertje wel.
PSP is mooi, maar vind ik erg duur, teveel extra's, gamen is genoeg op het ding.
Dan is die Micro wel mooi
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:56:51 #7
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27098644
Gamecube is een wereldapparaat met enkele geweldige games. Het zegt veel dat ik Zelda de indrukwekkendste game vind die ik tot nu toe op de E3 heb gezien. Ondanks al het next-gen geweld.

Ik ben gewoon bang dat Nintendo niet beschikt over de middelen om competatief mee te kunnen doen bij de volgende generaties consoles. Sony en M$ beschikken door hun nevenactiviteiten over bijna onbeperkte fondsen en kunnen het zich veroorloven om hun consoles ver onder de kostprijs aan te bieden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27098648
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:53 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ga m'n neefje of nichtje echt geen ding van 70 a 80 euro geven hoor.

Heeft die NGC pas 10 miljoen units verkocht?
Idd, die Micro zal wel weer duur zijn in den beginne. NGC heeft 10 miljoen x verkocht in de USA, wereldwijd dus meer.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 21:57:49 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27098678
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef Cerbie het volgende:

PSP is mooi, maar vind ik erg duur, teveel extra's, gamen is genoeg op het ding.
Ik denk niet dat het wifi chippie of de MS reader de kosten maakt
Het scherm en de umd drive zullen de grootste kostenpost zijn.... naast de ontwikkelingskosten.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:57:56 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27098684
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef Steeven het volgende:

[..]

Idd, die Micro zal wel weer duur zijn in den beginne. NGC heeft 10 miljoen x verkocht in de USA, wereldwijd dus meer.
Ah, dat mistte ik. Vandaar, ik "schrok" al bijna.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:58:03 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27098689
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef BroesWillems het volgende:
tering wat negatief allemaal, ik ben met je eens dat een een schijt presentatie was, maar één teleurstelling betekent niet gelijk het einde van Nintendo hoor. Zeker nu het juist zo goed gaat met het bedrijf, moet je kijken hoe goed de DS het overal doet.

lijkt wel als je naar een wedstrijd van het nederlands elftal zit te kijken, staan ze toevallig een keer voor dan is het de beste club van de wereld, maar gaat het weer is mis, dan keert iedereen ze de rug toe. Bah... bij de volgende wedstrijd staat iedereen weer te juichen....

let maar op.... bij de volgende presentatie, is het nou aankomende vrijdag op pas volgend jaar. Iedereen is weer aan het juicen...
Ik baseer mijn pessimisme op het teleurstellende Cube aanbod (enkel Zelda en Killer 7 wil ik nog), het teleurstellende DS aanbod (tot nog toe enkel uitgebouwde techdemo's en de online games duren nog te lang) en het niets laten zien van de Revolution.

Ik hoop dat ik de volgende presentatie weer kan juichen, maar dan moeten ze wel met iets tofs komen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:58:06 #12
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_27098691
ach ja ik vind het zowiezo leuk dat nintendo zn specs nog ff gehein houd , dat is uberhaupt tijdswinst , zeker als je naar de hardware prijs van de chips kijkt die microsoft en sony in hun systemen willen zetten.

Ik denk dat Nintendo hier voor een strategische zet heeft gekozen , Ninty fans kunnen/zullen hier wel niet blij van worden ,maar aan de andere kant heeft nintendo wel gratis reclame zolang er speculaties in het rond blijven gaan , en die fanboys komen toch wel terug bij een next gen zelda , metroid of mario game.

Daarbij heeft Nintendo nu wel het strategische voordeel aangezien ze de specs van de PS3/Xbox 360 weten , terwijl ze hun specs niet vrijgegeven hebben.
pi_27098729
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het wifi chippie of de MS reader de kosten maakt
Het scherm en de umd drive zullen de grootste kostenpost zijn.... naast de ontwikkelingskosten.
Ik zeg toch ook niet dat het een slecht ding is? Ik zeg alleen dat ik gamen genoeg vind voor een handheld, graphics kan ik ook zo al tevreden mee zijn, liever wat snelle spelletjes dan een diepgaand groots spel.
Alle extra's zijn wel mooi erop, maar dat is niets voor mij
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 21:59:43 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27098746
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
Sony en M$ beschikken door hun nevenactiviteiten over bijna onbeperkte fondsen en kunnen het zich veroorloven om hun consoles ver onder de kostprijs aan te bieden.
Dat klopt.
Hoewel Sony het ook al moeilijk begint te krijgen.
Een half miljard verlies lijden in 1 kwartaal kan geen enkel bedrijf zich vaak veroorloven, behalve misschien.... microsoft

Nintendo had in de afgelopen 10 jaar hun voorsprong veel verder uit moeten buiten door OOK de mainstream gamer aan te spreken.
pi_27098784
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef BroesWillems het volgende:
tering wat negatief allemaal, ik ben met je eens dat een een schijt presentatie was, maar één teleurstelling betekent niet gelijk het einde van Nintendo hoor. Zeker nu het juist zo goed gaat met het bedrijf, moet je kijken hoe goed de DS het overal doet.

lijkt wel als je naar een wedstrijd van het nederlands elftal zit te kijken, staan ze toevallig een keer voor dan is het de beste club van de wereld, maar gaat het weer is mis, dan keert iedereen ze de rug toe. Bah... bij de volgende wedstrijd staat iedereen weer te juichen....

let maar op.... bij de volgende presentatie, is het nou aankomende vrijdag op pas volgend jaar. Iedereen is weer aan het juicen...
Helemaal mee eens.
Oke, de presentatie was niet geweldig, maar ik heb nog wel vertrouwen in de Revolution
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:01:33 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27098811
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:59 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat het een slecht ding is? Ik zeg alleen dat ik gamen genoeg vind voor een handheld, graphics kan ik ook zo al tevreden mee zijn, liever wat snelle spelletjes dan een diepgaand groots spel.
Alle extra's zijn wel mooi erop, maar dat is niets voor mij
Ik zeg toch niet dat jij dat zegt?
Ik zeg alleen dat die extra's geen enkele of slechts marginale invloed op de uiteindelijke prijs hebben.
Die krijg je er dus min of meer 'gratis' bij. Ook zonder die extra's had de PSP minimaal 200 of meer euro moeten kosten.

Ik ben er van overtuigt dat Sony op elke verkochte PSP verlies maakt op dit moment.
pi_27098834
Mario Soccer slaa ehhm Mario Soccer zag er wel leuk uit trouwens ! Wel nog een beetje kaal maar het heeft de potentie!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27098860
Nou wat is er nou gebeurt allemaal toen straks?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:03:39 #19
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27098886
Wat ik mij een beetje afvraag. Er brandde toch een blauw lampje op de revolution? Ik heb geen stroomdraad ofzo gezien.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:03:42 #20
101385 Thief
Kleptoman
pi_27098888
Nintendo..
een lachertje geworden na de SNES
pi_27098906
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat jij dat zegt?
Ik zeg alleen dat die extra's geen enkele of slechts marginale invloed op de uiteindelijke prijs hebben.
Die krijg je er dus min of meer 'gratis' bij. Ook zonder die extra's had de PSP minimaal 200 of meer euro moeten kosten.

Ik ben er van overtuigt dat Sony op elke verkochte PSP verlies maakt op dit moment.
Oh zo kwam het over
Dat ze verlies maken op zo'n ding geloof ik best, als je naar de techniek kijkt die erin zit en de prijs waarvoor ze het verkopen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 mei 2005 @ 22:04:59 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_27098928
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:03 schreef Cheiron het volgende:
Wat ik mij een beetje afvraag. Er brandde toch een blauw lampje op de revolution? Ik heb geen stroomdraad ofzo gezien.
Power over WiFi zou wel redelijk revolutionair zijn
pi_27098931
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:03 schreef Cheiron het volgende:
Wat ik mij een beetje afvraag. Er brandde toch een blauw lampje op de revolution? Ik heb geen stroomdraad ofzo gezien.
Die X360 op MTV gaf ook licht terwijl ze hem in een tas had zitten, zal wel een lege case zijn met wat lichtjes en een accu
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_27098952
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Power over WiFi zou wel redelijk revolutionair zijn
Niet direct WIFI maar het kan wel hoor met een soort straling
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:06:52 #25
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_27098985
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:03 schreef Cheiron het volgende:
Wat ik mij een beetje afvraag. Er brandde toch een blauw lampje op de revolution? Ik heb geen stroomdraad ofzo gezien.
misschien dat dat witte standaardje een lader is ? aangezien ik die ene hoek in de revo overbodig vind zou het best kunnen zijn dat er een batterypack/accu in zou kunnen komen iig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')