abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:16:45 #1
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27080975
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 29% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:55 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_27083336
quote:
In deel XXI schreef Nuek het volgende:

[..]

Alsof jij nog slank de zomer in gaat


Ik ben al slank.. Diep van binnen
pi_27083379
Waarom is er geen OP meer zoals in dit topic: Slank de zomer in deel XX ?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:30:35 #4
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27083408
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:55 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_27084011
zet mij ook maar bij die lijst in de openingspost.
Kultivate (1.89) (Geen idee) was 91,5 is nu 88,6 en wil graag 82.

helpt wel qua motivatie hoop ik
pi_27085035
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef MaRySe het volgende:

[..]



Ik ben al slank.. Diep van binnen
Hahaha!
Ik ben dik van binnen en maat 36 van buiten. Ben wel zo'n beetje op streef nu maar pak in kledingwinkels standaard veels te grote dingen. Verkopers die het voor me pakken, bij de Levis ofzo, dan denk ik, wááát dat pas ik nooit, veels te klein en dan is het soms nog te groot. En dan denk ik, het is geen kleine broek, maar hij lijkt wel klein.
Of ik loop langs een etalageruit en denk, goh slank persoon, leuke broek. Ow wacht dat ben ik.
Heb ik dus al eens gehad, herken mezelf onbewust blijkbaar niet
En voel me hartstikke dik nog steeds, heb wel dat ik ergens zit en zo in elkaar kruip, je weet wel, armen voor je buik enzo. Alsof er nog wat te verbergen valt. Net terug van vakantie, in bikini lopen, voelde me soms heel opgelaten. Andere mensen zeiden bij het eten, verslik je je niet? Jij hoeft toch niet op te letten? Die geloofden niet eens dat ik 4 maanden geleden nog 90 kilo woog.
Heb trouwens het verschil eens tegen elkaar aangezet:
http://www.jacqie.net/upload/1116322791.jpg
M'n vriend lijnde overigens mee, das ook wel te zien denk ik.
Nou nog geestelijk bijtrekken aan de nieuwe maten
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27085135
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:21 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Hahaha!
Ik ben dik van binnen en maat 36 van buiten. Ben wel zo'n beetje op streef nu maar pak in kledingwinkels standaard veels te grote dingen. Verkopers die het voor me pakken, bij de Levis ofzo, dan denk ik, wááát dat pas ik nooit, veels te klein en dan is het soms nog te groot. En dan denk ik, het is geen kleine broek, maar hij lijkt wel klein.
Of ik loop langs een etalageruit en denk, goh slank persoon, leuke broek. Ow wacht dat ben ik.
Heb ik dus al eens gehad, herken mezelf onbewust blijkbaar niet
En voel me hartstikke dik nog steeds, heb wel dat ik ergens zit en zo in elkaar kruip, je weet wel, armen voor je buik enzo. Alsof er nog wat te verbergen valt. Net terug van vakantie, in bikini lopen, voelde me soms heel opgelaten. Andere mensen zeiden bij het eten, verslik je je niet? Jij hoeft toch niet op te letten? Die geloofden niet eens dat ik 4 maanden geleden nog 90 kilo woog.
Heb trouwens het verschil eens tegen elkaar aangezet:
http://www.jacqie.net/upload/1116322791.jpg
M'n vriend lijnde overigens mee, das ook wel te zien denk ik.
Nou nog geestelijk bijtrekken aan de nieuwe maten
Wouw ! Goed zeg

Ik heb juist dat ik maat 34/36 uit het kleding rek graai en dan o sjit heb toch 38+ nodig. (Is gelukkig alweer 36/38)
pi_27085334
Gaat met jou ook de goeie kant op dus Ben blij dat te lezen, lekker als je gewoon fijn in je vel zit.
Ik leef nog steeds met 22 kilo meer geestelijk, maar heb ook 3 jaar lang er niks aan gedaan.
Dus als ik maat 36 dan pak en die past, dan ben ik nog geneigd om te denken, klopt niks van die maten.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27085889
tvptje
pi_27102061
Wat ik me afvraag.. Als je afvalt.. Waar gaat dat dan heen
pi_27102196
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
Wat ik me afvraag.. Als je afvalt.. Waar gaat dat dan heen
Waar gaat de benzine van een auto heen?
pi_27102290
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waar gaat de benzine van een auto heen?
Verdampt, maar dat is vloeibaar. Vet niet. Is toch raar als je er over na gaat denken

Slechte dag gehad
Morgen weer een dag
pi_27102968
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Verdampt, maar dat is vloeibaar. Vet niet. Is toch raar als je er over na gaat denken

Slechte dag gehad
Morgen weer een dag
Verbrand dus, de energie wordt eruit gehaald, en daar blijft een afvalstof over welke door de uitlaat eruit gaat.

Nu mag je t zelf omzetten naar t menselijk lichaam
pi_27103275
Volgens mij is vet wel redelijk vloeibaar toch, das het toch ook als het afgezogen wordt, van die gele blubber.
Wel eens op tv gezien, góóóór.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27103361
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
Volgens mij is vet wel redelijk vloeibaar toch, das het toch ook als het afgezogen wordt, van die gele blubber.
Wel eens op tv gezien, góóóór.
Ja okey, maar ik bedoel dat ik het gek vind dat je gewoon zelf kan beïnvloeden hoe dik of dun je bent raar idee maar misschien denk ik er te veel over na
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:57:50 #16
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_27108549
Eindelijk weer iets van deze kant ...
Het is de laatste tijd niet zo goed gegaan... was weer omhoog gekropen en ben nu gelukkig weer 65 kilo, dus we beginnen gewoon weer van voren af aan

Knuffeldees (1.71) (22.2) was 86, is nu 65, en wil graag 61 kg wegen. -21

Mijn dieet is aangepast omdat ik tijdelijk geen werk heb en beweeg dus ook veel minder, ik denk dat het daar ergens fout gegaan is..

Verder sport ik 3 keer per week, waarvan op dinsdagavond Pilates...en sinds het foutgelopen is probeer ik de andere 2 dagen zoveel mogelijk cardio te doen, ik deed eerst voornamelijk krachttraining omdat ik op streefgewicht was...velen zeggen dat je spieren daar zwaarder van worden (ja dat zal wel maar dat wil ik dus niet ) dus ik ga het weer op mijn manier doen

Maar op naar een goede zomer
Dubbel zo Frissss
pi_27108572
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:02 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja okey, maar ik bedoel dat ik het gek vind dat je gewoon zelf kan beïnvloeden hoe dik of dun je bent raar idee maar misschien denk ik er te veel over na
Sterker nog, dik zijn schijnt geen erfelijk iets te zijn, of genetisch bepaald maar geestelijk volgens de laatste wetenschappelijke berichten. Er zijn een soort neurotransmitters in vetcellen gevonden, die staan dus in contact met je hersens.
Ben het er wel mee eens. Bedoel, hoeveel waarde hecht je aan eten?
Je zou ook kunnen denken, eten is een kortstondig genot (hoelang doe je nou helemaal over het eten van een patatje? De spijt dat je het gegeten hebt duurt vaak langer).
Dus waarom zou je voor je lol eten? Eten is noodzakelijk, zonder eten kan je niet. Maar waarom er een genot van maken? Tis geen genieten want van slecht eten wordt je dik, je krijgt last van je maag, de race misschien, je wordt futloos van veel kalorieen, slijtage aan gewrichten van overgewicht en ga zo maar even door.
Ik probeer in eten noodzaak te zien en dat lukt tot nu toe vrij aardig. Doordat ik geen suiker en slechte koolhydraten eet heb ik ook geen zin er meer in. En omdat het me weinig uitmaakt wat ik eet, smaakt een salade net zo goed. Op een gegeven moment went alles.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27115710
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Sterker nog, dik zijn schijnt geen erfelijk iets te zijn, of genetisch bepaald maar geestelijk volgens de laatste wetenschappelijke berichten. Er zijn een soort neurotransmitters in vetcellen gevonden, die staan dus in contact met je hersens.
Ben het er wel mee eens. Bedoel, hoeveel waarde hecht je aan eten?
Je zou ook kunnen denken, eten is een kortstondig genot (hoelang doe je nou helemaal over het eten van een patatje? De spijt dat je het gegeten hebt duurt vaak langer).
Dus waarom zou je voor je lol eten? Eten is noodzakelijk, zonder eten kan je niet. Maar waarom er een genot van maken? Tis geen genieten want van slecht eten wordt je dik, je krijgt last van je maag, de race misschien, je wordt futloos van veel kalorieen, slijtage aan gewrichten van overgewicht en ga zo maar even door.
Ik probeer in eten noodzaak te zien en dat lukt tot nu toe vrij aardig. Doordat ik geen suiker en slechte koolhydraten eet heb ik ook geen zin er meer in. En omdat het me weinig uitmaakt wat ik eet, smaakt een salade net zo goed. Op een gegeven moment went alles.
Ja zo zou ik eten ook moeten zien
Ik heb gister iets van 4 mini milkyway's gegeten (Want ze zijn ZO lekker) Heb er per stuk maar 30sec. plezier van gehad.. *hap*slik*weg*
En heb wel nog meer "hele" lekkere dingen gegeten.. Is inderdaad jammer dat je er zo weinig plezier aan beleefd

Ik ga voortaan wel voor de zuurtjes of de kauwgumpjes

Ik dacht net ook.. Ik MOET een chocolat chip cookie hebben. Het MOET.
Toen zag ik m'n camera liggen Fototjes gemaakt. Foto's bekeken...
Toen dacht ik onnee... ik moet echt geen koekje


Fotot's maken helpt echt voor mij 1. Je bent afgeleid 2: Je ziet de werkelijkheid onder ogen.

Dus niet van "Deze spiegel maakt dik" "De weegschaal is stuk" maar gewoon een foto als bewijs (Niet dat ik walg van mezelf hoor Maar voor mij werkt dit)
pi_27116469
Als het maar helpt, ik ging wel eens bikini's kijken op Wehkamp.nl. Bizar maar ik moest en ik zou een leuk figuur hebben voor al die mooie bikini's. Heeft geloof ik wel geholpen!
Ik snoep helemaal niet, als je dingen vervangt, zoals Cola Light... dan blijf je een bepaalde zoetbehoefte houden die je juist best makkelijk kunt afleren. Neem alleen wel eens een plakje ontbijtkoek of suikervrije jam op brood.
Verder geen zoet.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:05:41 #20
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_27127201


door al dat slechte eten van de laatste tijd en dat vele bier ben ik 2 kg aangekomen

ik heb 't gevoel dat ik zo'n dikke buik heb nu hé

Ondanks dat ik wel regelmatig naar de sportschool ga de laatste tijd, langzaam maar zeker ben ik mijn eetpatroon langzaam aan aan het passen, al lukt dat niet precies zoals ik 't wil 't is al een stap!

Helaas train ik niet zoveel met gewichten en dergelijken omdat ik vanwegen mijn enkel veel moet fietsen wat ik dan ook veel doe, 30 minuten bij aankomst en voordat ik wegga ook nog 'n keer 20 minuten, daartussen zitten 20 minuten met overige training. Waarom niet meer? Omdat ik daar gewoon de tijd niet voor heb! Erg genoeg!

Fietsen naar school gaat wel op zich, ben de laatste tijd niet zoveel op school meer, maar dat is vanaf komende week ook weer anders dus

Ik loop tegenwoordig wel naar de fitness, niet meer met de fiets maar lopend, in een vrij snel tempo, de fitness is hier niet zó ver vandaan, maar je loopt er toch wel 10 minuten op of zow, maar 10 minuten is 10 minuten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_27127445
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef DoucheMeermin het volgende:
Als het maar helpt, ik ging wel eens bikini's kijken op Wehkamp.nl. Bizar maar ik moest en ik zou een leuk figuur hebben voor al die mooie bikini's. Heeft geloof ik wel geholpen!
Ik snoep helemaal niet, als je dingen vervangt, zoals Cola Light... dan blijf je een bepaalde zoetbehoefte houden die je juist best makkelijk kunt afleren. Neem alleen wel eens een plakje ontbijtkoek of suikervrije jam op brood.
Verder geen zoet.
Als ik echt trek heb in een koekje dan ga ik mezelf inbeelden dat ik best wel een koekje kan nemen want het valt allemaal reuze mee met mij.

Nu heb ik een foto van mij in bikini.. Daar ga ik nu naar kijken als ik weer koekjes wil eten
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:57:48 #22
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27145177
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:56 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_27145402
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:57 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Okay, nu maak je veel mensen hier (mij in elk geval ) nieuwsgierig naar die foto
No way Ik vind het zelf al vunzig dat ik hem heb. Laat staan dat ik het op internet ga zetten
Als ik mijn doel heb bereikt, dan mogen jullie hem wel zien
Uiteraard met een foto van het doel !
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:25:42 #24
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27146115
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:56 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_27146651
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:25 schreef Mikkie het volgende:

[..]



Too bad, het was een poging waard
Maar wat is je streven dan qua gewicht enzo...? Voor slank de zomer in moet je haast maken, maar gewoon slank worden moet op zich te doen zijn, als je maar gemotiveerd bent
Ik weeg nu 64 kg. maar heb echt nog zo een buikje dat je vast kunt pakken. Ik gok dat bij de 60 kg dat buikje weg is Weet het niet zeker maar gok ik. Dus nog 4 kg er af, misschien wat meer, misschien wat minder !

Doe mij maar weer in het lijstje !

Maryse (1m74) (21.1) was 72,0 kg, weegt nu 64.0 kg en wil graag 60 kg wegen -8,0
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')