abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 22 november 2005 @ 00:15:24 #201
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_32468539
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef Erosjuhhh het volgende:

de eschmarke? wtf? waar ligt dat? nog nooit langs gereden.
De Eschmarke ligt op de lijn Enschede-Gronau-Munster/Dortmund, net als Glanerbrug.

Halfuursdienst Enschede-Eschmarke-Glanerbrug-Gronau door afwisselend PEG (Arriva) en DB Regio. PEG rijdt eens per uur naar Dortmund, DB Regio eens per uur naar Munster.

Fijn dat ze rijden, aangezien ik een kilometer of 6 van station Enschede woon, en de vroege treinen eerder rijden dan de eerste bussen, vooral in het weekend kan dat zo twee uur schelen. En de trein zit in 7 minuten in Enschede, tegen 15 a 20 voor de bus. Alleen is het treinstation dan weer 10 minuten verder dan de bushalte.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_32468692
MREn, treinkenner, zijn er ooit in wedstrijdverband competities gehouden tussen treinen? 100 meter sprint, driftchallenge of ander soortgelijk evenement?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_32468703
het enige wat bij mij naar binnen schiet is de pompwagen wedstrijdjes waarbij veenman zelf ook meedeed
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_32469073
zijn er cijfers bekend over bezoekers van stations, of is dat concurrentiegevoelige info???
pi_32469599
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Bron: www.rtvnoord.nl
Hmm...al die gele zouden eerst groen worden. Na 1tje vergroend te hebben zagen ze er maar van af. En nu rood?

Dat zijn toch de nieuwe treinstellen? Waarom dan niet alles in 1 keer vervangen? (of tenminste alles op 1 lijn)
pi_32469656
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 00:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
het enige wat bij mij naar binnen schiet is de pompwagen wedstrijdjes waarbij veenman zelf ook meedeed
Wel een NS medewerkers wedstrijd waar teams diverse 'dingen' met treinen moesten doen (koppelen maar ook wielas duwen....en idd pomptrein rijden....)

Misschien was daar ook wel een 100 meter treinrijden bij... (maar dan wss wel met 1 dezelfde trein)
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:47:03 #207
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_32470344
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef trith het volgende:
zijn er cijfers bekend over bezoekers van stations, of is dat concurrentiegevoelige info???
Die zijn er: Enschede 16.000 per dag, Apeldoorn 18.000 per dag, Utrecht 260.000 per dag om er maar eens een paar te noemen.

De Eschmarke en Geedijk <15 per dag, en zijn daarmee de minst drukke stations. Geerdijk is gewoon een gat van niets, De Eschmarke wacht op het gereedkomen van de gelijknamige woonwijk.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:47:49 #208
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_32470360
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 00:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
MREn, treinkenner, zijn er ooit in wedstrijdverband competities gehouden tussen treinen? 100 meter sprint, driftchallenge of ander soortgelijk evenement?
Geen idee of ze wel eens spoor-aan-spoor hebben geracet, maar IRM kan binnen 65sec. 125 rijden meen ik.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_32475537
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:47 schreef MREn het volgende:
[..]
Geen idee of ze wel eens spoor-aan-spoor hebben geracet, maar IRM kan binnen 65sec. 125 rijden meen ik.
Volgens mij bedoel je nu de Sprinter/SGM :-)
Pomtiedomtiedom...
pi_32479575
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:34 schreef MREn het volgende:

[..]

Het is maar net de keuze die je maakt, Zoetermeer heeft iets van 10 stations, met (dus) geen bussen. Zo zal een stad met weinig stations een beter onderliggend busnet hebben.
Zoetermeer heeft toch een behoorlijk busnetwerk hoor. Er zijn sowieso al een stuk of 5-10 bussen die alleen rondjes rijden in Zoetermeer. Daarbij komen dan nog de doorgaande lijnen. Een zoekopdracht bij Connexxion levert me toch al gauw zo'n 30 verschillende lijnen op!
pi_32482726
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Hmm...al die gele zouden eerst groen worden. Na 1tje vergroend te hebben zagen ze er maar van af. En nu rood?

Dat zijn toch de nieuwe treinstellen? Waarom dan niet alles in 1 keer vervangen? (of tenminste alles op 1 lijn)
Hoe moeilijk is lezen nu? Er staat dat het huidige materieel Arriva-opschriften krijgt en dat de nieuwe stellen rood worden. Hoe jij daaruit opmaakt dat het huidige materieel rood wordt is me een raadsel. Overigens is er geen sprake van geweest dat alle stellen groen zouden worden.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:06:10 #212
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_32485006
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:30 schreef JMT het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je nu de Sprinter/SGM :-)
Nee hoor
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:44:19 #213
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_32491264
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:06 schreef MREn het volgende:

[..]

Nee hoor
Ik heb me zelfs laten vertellen dat ze het remvermogen van IRM na aflevering express verslechterd hebben om te voorkomen dat na een noodremming iedereen voorin de trein zou zitten...

Dus snel optrekken moeten ze ook wel kunnen!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_32493493
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 01:47 schreef MREn het volgende:

[..]

Die zijn er: Enschede 16.000 per dag, Apeldoorn 18.000 per dag, Utrecht 260.000 per dag om er maar eens een paar te noemen.

De Eschmarke en Geedijk <15 per dag, en zijn daarmee de minst drukke stations. Geerdijk is gewoon een gat van niets, De Eschmarke wacht op het gereedkomen van de gelijknamige woonwijk.
heb je toevallig een lijst van (middel)grote steden of een link? dank je wel!
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:32:41 #215
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_32586366
Een goede nacht,

Een fijn dagje sneeuw weer vandaag. Het begon met het feit
dat er geen bussen reden, dus wij maar naar het Glanerbrugse
station gelopen. De rails lagen mooi vrij in de sneeuw, dus die
zal nog wel rijden.
Geen trein uit Enschede naar Gronau, daarna ook geen trein
naar Enschede, en de omroep zweeg zoals gewoonlijk in alle
talen, ik heb dat ding nog nooit gehoord trouwens.
Maar goed, samenwerking DB, PEG en ProRail...zucht.
Voor de verandering stond inmmidels (14:20) wel op TT751
dat er geen treinen reden op Enschede-Gronau, dat is al meer
dan ik verwachtte.

In arren moede maar naar Enschede gelift, uurtje gereden over
6km. Volgens de actuele vertrektijden had de IC uit Hgl naar
Es +15, dus na het eten zou die binnen moeten komen. Nooit
gezien natuurlijk. Daarna met een volle IC rg. Dv vertrokken,
alles prima tot Dv. Maar dat is verder niet zo interessant.

Het ergste kwam nog: terug naar Enschede (we zouden toch
niet meer op tijd zijn voor de opnamen in Amsterdam), met
de stopper naar Aml, voorzichtig rijden tot Dvc wegens spoor-
lopers. Te Aml uit gestapt (17:30). Stopper van 17:32 en IC van
17:45 kwamen afwisselend op de CTA. Stopper uiteindelijk nooit
gezien, om 17:55 in de IC met +10 gestapt, er werd omgeroepen
dat er maar één spoor in dienst was rg. Hgl zodat we 20 minuten
(wel knap, Aml-Hgl is net 10 minuten rijden) op de tegentrein
gingen wachten en daarna verder gingen.
De tegentrein kwam niet, en de omroep in de trein bleef erg
stil. Tot het onvermijdelijke bericht dat er niet verder gereden
werd. Iedereen wat rond gelopen op het station, er reden ook
geen taxi's of bussen, auto naar Enschede zou 4 uur duren wegens
afgesloten A1.
Was toch wat koud, dus maar de trein ingegaan en wat gelezen.
Na een uur of 1,5-2 een mcn die kwam kijken hoeveel man er
waren (zo'n 400). Daarna zijn de mcn en de hc spoorloos
verdwenen.

Teletext meldde inmiddels een hoop versperde trajecten
(Syntus was gestopt met rijden, CXX had bussen ingezet
naar Mariënberg - terwijl stadsvervoer niet reed) in het
oosten van het land, maar Dv-Aml-Hgl stond er niet tussen...

De politie was inmiddels gearriveerd, en verrast door het feit dat
er 400 man stonden en geen NS'er te bekennen was.
Uitendelijk hebben ze iedereen de trein en kiosk in gestuurd om
onderkoeling te voorkomen. Koffie en broodjes werden wel
uitgedeeld. Na nog een uurtje of twee waren inmiddels
brandweer ter plaatse. De bevelhebber meldde geen contact
met NS te kunnen krijgen, er waren bussen besteld (kon dus
blijkbaar toch?) om ons te evacueren naar de plaatselijke sport-
hal, met eten, bedden, etc. zodat de opvang en coördinatie
wat overzichtelijker kon verlopen.

Rond 22:45 komt er doodleuk een 6400 vanuit Hgl door Aml
gereden, terwijl wij niet verder konden. Rond 23:00 nog
drie lege DM'90's, en zowaar nog een trein uit Dv, die volgens
de agenten ter plaatste om 21:30 al was gemeld (er komt een
trein aan naar Enschede).
Met NS personeel ter plaatste werd er nog wat onlogisch
gedaan met materieel, alle koplopers verdwenen spontaan
en zonder reizigers naar opstelsporen aan beide zijden van
het station.

Daarna (rond 23:50) met zn allen in de 3 DM90's alsnog
naar Es gekomen.
Hulde voor de hulpverleners overigens die zeker wilden zijn
dat NS reizigers die verder dan Dv moesten nog op plaats
van bestemming zouden moeten brengen.
Reizigers verder dan Enschede (Glanerbrug, Gronau, ev.)
mochten met het rode kruis mee om te overnachten en
morgen verder te reizen.
Wij hebben de gok maar genomen en naar Enschede gegaan,
liftend op lopend komen we wel thuis.

Op het station aangekomen een groot bord dat er geen
treinverkeer meer was (terwijl de trein waarmee wij aan
waren gekomen weer als stopper naar Zl ging rond 0:30).

Nederlandse taxi's reden niet meer, maar er kwam toevallig
net een Duitse taxi (uit Munster) aanzetten, dus die snel
aangehouden, nog een paar mensen er bij die ook naar
Enschede-Oost of Gronau moesten, door 40cm sneeuw
weer thuis gekomen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:44:08 #216
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_32586583
Kut voor je.
Guanine en Cytosine! *O*
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:03:28 #217
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_32586925
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:44 schreef Koenholio het volgende:
Kut voor je.
Och, het is vooral de totale informatieloosheid die het erg maakt, ik heb gewoon met ipod en krantje in een warme trein gezeten met een frituur/kiosk/bladenboer op 20 meter afstand, dat was het erge niet.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_32587278
Jezus.... heel verhaal.... :|
*Blij dat ik in t 'warme' westen' zit...* Ahum
Nah, in zo'n geval had ik na een uur of 2 (als 't kon) de tegentrein gepakt (of reed die nu ook niet meer?) ri Dv (als t ff kon nog verder) en onderweg/voor die tijd wat fam. opgebeld ofzo. aargelaten of zij dan zelf ook uberhaupt in diene mogelijkheid geweest waren 't station waar k zou kunnen staan ook te bereiken*

P.s. ik bedoel dus dat ik echt geen 5 a 6 uur zou staan wachten....
Pomtiedomtiedom...
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:39:14 #219
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_32587424
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:27 schreef JMT het volgende:
Jezus.... heel verhaal.... :|
*Blij dat ik in t 'warme' westen' zit...* Ahum
Nah, in zo'n geval had ik na een uur of 2 (als 't kon) de tegentrein gepakt (of reed die nu ook niet meer?) ri Dv (als t ff kon nog verder) en onderweg/voor die tijd wat fam. opgebeld ofzo. aargelaten of zij dan zelf ook uberhaupt in diene mogelijkheid geweest waren 't station waar k zou kunnen staan ook te bereiken*

P.s. ik bedoel dus dat ik echt geen 5 a 6 uur zou staan wachten....
Ja, dat had ik ook wel gedaan, de eerste de beste trein naar het noorden en bij de schoonfamilie gebleven. Maar het station was totaal treinloos na 18:00, geen verkeer mogelijk naar Hengelo en een wisselstoring bij Wierden, dus we konden geen kant op.

Staan was ik al gauw zat, gelukkig heeft al die tijd de intercity gewoon aan het spoor gestaan met de deuren open en de verwarming aan. Was prima te doen hoor (op de informatie voorziening na dan, zelfs met actuele vertrektijden via ns.nl of TT751 was er niets nuttigs te vinden)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 26 november 2005 @ 09:38:18 #220
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_32589478
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:39 schreef MREn het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook wel gedaan, de eerste de beste trein naar het noorden en bij de schoonfamilie gebleven. Maar het station was totaal treinloos na 18:00, geen verkeer mogelijk naar Hengelo en een wisselstoring bij Wierden, dus we konden geen kant op.

Staan was ik al gauw zat, gelukkig heeft al die tijd de intercity gewoon aan het spoor gestaan met de deuren open en de verwarming aan. Was prima te doen hoor (op de informatie voorziening na dan, zelfs met actuele vertrektijden via ns.nl of TT751 was er niets nuttigs te vinden)
In Utrecht stopten ze om 16.30u. gewoon met het laten rijden van treinen. Op het station stonden diverse Koplopers, DD-AR, etc, maar het reed gewoon niet. Toen ben ik ook maar in een warme 1e klas coupé gaan zitten wachten, tot op een gegeven moment er weer een stoptrein naar Leiden ging. Dat ding werd dus bestormd, gelukkig viel mijn oog op een niet afgesloten cabine...

Verder natuurlijk nog een springer bij Rijswijk, lang leve de Hofpleinlijn, zodat ik toch nog thuis kwam. Met andere woorden: ik heb nog geluk gehad...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_32590873
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:32 schreef MREn het volgende:
Verhaal
Die samenwerking tussen Duitse en Nederlandse spoorwegen is inderaad nul komma nul.
Ik zit in Zwolle op school, en was om half 11 's morgens al vrij gisteren. Na veel gezeik en urenlang wachten op stations (Deventer, Almelo, Hengelo) kwam ik uiteindelijk toch in Enschede. Aangezien ik in Glanerbrug woon en er in heel Enschede geen bussen meer reden (dus ook niet naar Glanerbrug) dacht ik even mooi de trein Enschede - Gronau te kunnen pakken. Niemand wist echter of die nog wel reed. Alle NS-meneren op station Enschede vertelden allemaal dat ze totaal geen informatie kregen van de Duitse machinisten en dergelijke. Leuke samenwerking dus .

Uiteindelijk maar vanaf het station naar huis gelopen (6km). Om 18 uur kon ik mezelf eindelijk op gaan warmen.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_32592576
Goedenmorgen,

Eindelijk ben ik dan thuis, ik wilde gisteravond van Enschede naar Maastricht omdat ik daar een afspraak had. Deze afspraak had ik op 19.00 uur en ik om 12.00 uur.

Allereerst vertrokken er geen treinen van en naar Enschede omdat er een aanrijding was tussen Hengelo en Enschede. Na een tijdje wachten konden we in een overvolle boemeltrein naar Hengelo.

In Hengelo moest ik vervolgens een half uur wachten op de trein naar Deventer. Niet wetende dat dat het begin van het einde zou zijn . Nou tot aan Deventer ging alles goed, de trein zou zelfs doorrijden naar Utrecht CS. Maar hij stopte plots in Deventer en kon omdat er verschillende ongelukken waren gebeurd niet verder rijden.

Dan vanaf Deventer maar naar Zwolle. Dit ging wel redelijk goed. In zwolle de stoptrein naar Utrecht om dan zo naar Maastricht af te reizen.

Deze treinreis ging gestaag, alleen nét voor Den Dolder sloeg de bliksem in, de trein stopte in Den Dolder en reed niet verder. De bus dan maar naar Utrecht, niet wetende dat het daar helemaal vast zat. Na een klein uurtje kom ik dan eindelijk aan in Utrecht, ik ben dan al 4 uur onderweg geweest.

De trein naar het zuiden vertrok pas rond 20.00, dus in een overvolle trein, maar toen was er een wisselstoring in Den Bosch, dus iedereen uit de trein en het was weer wachten geblazen.

Om 11 uur vertrok de trein dan eindelijk richting Den Bosch/ Eindhoven. In Eindhoven werd ik opgehaald en naar Maastricht gereden. Ik was om 02.00 uur thuis.

Dit was mn dag met 14 uur reistijd, ik hoop dit nooit meer mee te maken
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  Lieve Belg zaterdag 26 november 2005 @ 12:56:26 #223
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_32592727
Enkele fotootjes van gisteren met een schoon dun sneeuwtapijtje:








Foto's van treinfreak003: http://photobucket.com/albums/a400/treinfreak003/
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:02:53 #224
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_32592858
ik zat gister vast op hengelo
hoerensyntus reed niet, er kwam af en toe een bericht: dames en heren, door logistieke problemen rijden er geen treinen van zutphen naar hengelo en vice versa, tot nader bericht
dat vanaf 12 uur.. om 8 uur stond ik nog op hengelo, iedereen die kon rijden voor mij die was aan t werk, vrienden wilden niet rijden (ivm sneeuwval en net rijbewijs, geef ze eens ongelijk:)) en moeder in dortmund
en je kan gewoon fucking niks omdat er geen bussen / taxi's rijden.
gelukkig was er mevrouw uit oldenzaal die vervoer had en nog 1 iemand mee kon nemen (mij!)
laat ze t beter regelen imo. in scandinavie rijden de bussen en treinen ook wel met dit weer
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_32592917
Nog maar een reisverhaaltje dan (ik had 'm bijna in TRV geplaatst )

Ik was rond drie uur klaar met werken op een godverlaten industrieterrein nabij Zwolle, dus ik denk: mooi bijtijds weekend. Ik had daar al op internet gezien dat er 's middags even geen treinen gereden hadden tussen Zp en Dv, maar de treinen zouden inmiddels weer rijden. Ik moest van Zl naar Nm, zonder overstap dus, en ik dacht: al duurt dat een half uurtje langer, daar lig ik ook niet wakker van.
Treintaxi gebeld: Wachttijd ruim anderhalf uur . Gelukkig een lift kunnen bietsen naar het station, mooi bijtijds voor de sneltrein naar Rsd van 15:49. Op de CTA stond ook netjes: Sneltrein naar Rsd. +10. Nou ja, die 10 minuutjes overleef ik ook wel, ik de trein in, binnen staat ook netjes: bestemming Roosendaal. Aankomst te Dv (16:25): er wordt in de trein niets omgeroepen. Buiten op de CTA staat: Stoptrein naar Zl. De mensen die de trein IN komen vertellen ons tenslotte dat de trein niet verder rijdt en teruggaat naar Zl.
Na ruim een kwartier duikt er eindelijk een moedige NS'er op, die een hele kudde reizigers vertelt dat mensen voor de richting Ah via Apd-Zp moeten reizen. Rond die tijd reed er rond Zp al helemaal niks meer, maar dat zeiden ze er voor het gemak niet bij. Eerste trein ri. Apd zou om 17:14 gaan, drie kwartier later dus.
17:20, Stationsomroep Dv: "Wegens hevige sneeuwval rijden er tussen Dv en Apd geen treinen". Einde bericht. NS zet geen bussen in, oplossingen geven we niet, je zoekt het maar uit.
17:25, Stationsomroep Dv: "De Nederlandse Spoorwegen geven een negatief reisadvies af. Herhaling: De Nederlandse Spoorwegen geven een negatief reisadvies af. Wij adviseren U om naar huis te gaan". Kanoënd over de IJssel zeker.
Nou ken ik gelukkig het spoorwegnet vrij aardig dus ik had al vrij snel geschoten dat de enige manier om nog in Nm te komen via Zl-Amf-Ed was. 20min. later kwam er weer een stopper naar Zl, ik erin, te Zl staat op de CTA van spoor 1: IC naar Asd/Shl. Op het moment dat ik het perron oploop verandert de tekst in : Let op omroepbericht. 2 min. later de omroep: Wegens materieelgebrek zal de IC naar Amsterdam niet rijden. Eerstvolgende verbinding in de richting Amersfoort is de stoptrein van 18:51 op spoor 5. Half perron 1 in een DD-AR gepropt, 1 minuut later komt op spoor 1 de IC uit Groningen aanrijden die dus door had gemoeten ri. Amf. Wat nou materieelgebrek?

Nog steeds meldt geen enkele omroep hoe je nu moet reizen, en wat er nu eigenlijk wél rijdt.
Netjes gestopt bij iedere boom tussen Zl en Amf (en dat zijn er veel) en 100m voor Amf wordt omgeroepen dat de trein niet verder rijdt. Dat vermoeden had ik in Zl al, maar de treinleiding zelf blijkbaar nog niet. Iedereen eruit, Ut nog steeds onbereikbaar. Reizigers voor Gv/Rt wordt aangeraden over Asd te reizen. De infoborden in het station adviseren reizigers voor ZO Nederland om te reizen via Breda. Dat kon op dat moment ook al niet, maar dat zetten ze er natuurlijk niet bij. Stel je voor.
Nergens wordt ook maar op één enkele manier vermeld of en hoe je in de richting van Ah kunt komen. Via Ed natuurlijk maar dat staat nergens. Standaard vertrekspoor van die boemel is sp.1, maar daar staat de IC naar Enschede (!?) nog in de weg. Sta ik daar te wachten, zie ik op spoor 4 zo'n aftands plan V'tje (ok, 2 dan) aan komen tuffen. Dus ik denk: dat is de kippenboemel. Was hem natuurlijk ook, maar even omroepen/veranderen op de borden dat dat ding van spoor 4 vertrekt was denk ik teveel werk, dat moesten we zelf maar verzinnen.
15:30 op station Zwolle, 22:00 was ik thuis. Interesseert me niet, sfeertje was leuk, maar de informatievoorziening van de NS is echt . Als ik al kan bedenken dat je van Dv naar Ah via Zl-Amf-Ed moet, waarom de NS dan zelf niet!?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')