En die plaats je in dit topic omdat...?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De waalbrug in Nijmegen, zoals deze er augustus 2003 bij lag.
ik vermoed omdat het een spoorbrug isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
En die plaats je in dit topic omdat...?
Ahzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vermoed omdat het een spoorbrug is
Ik ben niet bekend met de situatie ter plekke, maar is dat S-bord wat je op de foto's ziet het S-bord van het station wat Alexxxxx bedoeld? Dan is het inderdaad een behoorlijk eind!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja klopt achter de hoven inderdaad, woon daar zo'n 10 meter vandaan...
Die treinen rijden daar vrij hard nog ja, volgens mij geldt die langzame binnenkomst in grote steden niet voor NoordNed...
edit:
las er over heen, maar tot aan het station ?? Dat is een kwartier lopen vanaf die spoorwegovergang. Moet me een rotgang gweest zijn dan
ik heb daar 4 jaar op school gezeten (Comenius)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja klopt achter de hoven inderdaad, woon daar zo'n 10 meter vandaan...
Die treinen rijden daar vrij hard nog ja, volgens mij geldt die langzame binnenkomst in grote steden niet voor NoordNed...
edit:
las er over heen, maar tot aan het station ?? Dat is een kwartier lopen vanaf die spoorwegovergang. Moet me een rotgang gweest zijn dan
Voor zover ik heb begrepen is het al een tijd geleden besloten op het hoogste niveau binnen NSR. Hoofdreden is inderdaad de punctualiteit. Alleen met het sluiten van de doorloopkoppen verbeter je niet zomaar 123 de punctualiteit. Daarnaast bleken veel reizigers geen gebruik te maken van de doorloopkop, omdat ze het simpelweg niet wisten. Dan wordt het te duur voor onderhoud.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:25 schreef Zug-Chef het volgende:
ik las al zoiets, wat is de diepere betekenis erachter dan? gewoon tijdwinst, of zit het meer in de richting van zwart rijden ?
Dan moet je niet op het perron gaan staanquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:30 schreef Zug-Chef het volgende:
Ghe, tja je kan er mooie fotos schieten, maar na 3x heb je het wel gezien, alleen maar Koplopers
Ik dacht dat dat pas in december 2006 plaats ging vinden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoe zit het trouwens met de nieuwe dienstregeling, schijnt dat deze helemaal omgegooit gaat worden?
Ja, dan moet -eindelijk- de 00/30 symmetrie komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat pas in december 2006 plaats ging vinden?
Ach, het is wel een gezellig dorp op zich, ik kan me er altijd goed vermaken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb er drie jaar op school gezeten, terwijl ik in de buurt van Leeuwarden woon...
Nou ja, met een beetje mazzel komt de Utrechtboog nog gelijk in dienst met de viersporigheid Utrecht - Amsterdam.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, dan moet -eindelijk- de 00/30 symmetrie komen.
Een van de wijzigingen per dec05 zou zijn dat de 3500 Ehv-Shl gaat rijden, maar dat gaat wegens gepruts van Bombardier aan de Utrechtboog niet door. (alles ligt er, alleen nog geen officieel testrapport)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |