abonnement Unibet Coolblue
pi_26919417
Hallihallo

Mijn vraag is duidelijk lijkt me. Hoe weet je dus dat een man verliefd op je is?? En dan bedoel ik niet langer aankijken enz. Andere tekens.
Een tijdje terug leerde ik via de school van mijn jongste een man kennen. Hij is leuk, lief en altijd geinteresseerd (en dat zal het hem wel zijn denk ik) en ik werd verliefd op hem. Mijn gevoel zegt dat hij ook verliefd op mij is, maar misschien is dat wishfull thinking..... Toen hij mij eens een hand gaf ( bij een of andere bijeenkomst) hield hij hem langer vast dan nodig zou zijn. Als ik hem tegen kom op de fiets, fietst ie altijd mee (terwijl het een oppervlakkige kennis is) Zo zijn er nog een aantal dingen. Ik weet het gewoon niet meer. Er zullen hier zat andere mannen zijn die kunnen vertellen hoe jullie reageren als jullie een vrouw leuk vinden .
Ik ben dus al heeeeeeel lang uit het datingcircuit, vandaar deze vraag.Ik ben geen tiener meer

pi_26919469
als hij het zegt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Nerd met benen woensdag 11 mei 2005 @ 17:28:22 #3
18073 miss_bleu
pi_26919485
you never know.. believe me
tegenwoordig is het meer lust dan verliefdheid geloof ik.
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:29:31 #4
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_26919516
Als een man ook maar enige interesse in je toont wil hij.

Waarom denk je dat mannen nooit meer iets met een vrouw te maken wilt hebben als ze zegt "kunnen we niet gewoon vrienden zijn?" (ipv een stel).
There IS no global warming -- The Matrix
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:29:42 #5
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_26919525
quote:
Hoi! Nuecken?
Directe aanpak is wel zo helder
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_26919562
vraag hem eens op de koffie
  Nerd met benen woensdag 11 mei 2005 @ 17:31:19 #7
18073 miss_bleu
pi_26919581
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Smoked het volgende:
Als een man ook maar enige interesse in je toont wil hij.
lust hoeft geen verliefheid te zijn. Tis tegenwoordig heel dubbel
pi_26919593
Gewoon op hem afstappen en vragen. Krijg je direct antwoord. Als hij je leuk vindt, zal hij zeker ja zeggen, zoniet dan nee. Mannen zijn (meestal) wel open voor een directe vrouw.
pi_26919601
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:27 schreef DarkElf het volgende:
als hij het zegt?
Hij zou het niet zeggen, het ligt nogal gecompliceerd allemaal ( Ik ben druk bezig met scheiden, gaat allemaal moeilijk en weet niet of hij dat weet, denk dat ie denkt dat ik nog getrouwd ben)
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:32:55 #10
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_26919633
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

lust hoeft geen verliefheid te zijn. Tis tegenwoordig heel dubbel
oeps het ging over verliefdheid
There IS no global warming -- The Matrix
pi_26919662
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Smoked het volgende:
Als een man ook maar enige interesse in je toont wil hij.
Dat lijkt me een beetje overdreven...Sommige mannen interesse in alle vrouwen (die willen ze heus niet allemaal toch)
pi_26919761
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:33 schreef sijkweiv het volgende:
Dat lijkt me een beetje overdreven...Sommige mannen interesse in alle vrouwen (die willen ze heus niet allemaal toch)
Helemaal waar. Ik ben meestal vriendelijk naar iedereen (man en vrouw), maar ik hoef echt van 99% niks. Alleen maar van mijn lieverd Tinuviel (Foknaam). kannie wachten!
pi_26919842
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef sijkweiv het volgende:
( Ik ben druk bezig met scheiden, gaat allemaal moeilijk en weet niet of hij dat weet, denk dat ie denkt dat ik nog getrouwd ben)
Misschien kan je dat eens subtiel laten vallen
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:46:02 #14
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26920078
Ik denk ook dat het het beste is om hem eens op de koffie te vragen.
Dat zal waarschijnlijk het makkelijkste gaan als je al even uit het 'datingcircuit' bent.
Op die manier leer je hem vanzelf kennen en kan je ook meer over hem te weten komen.
Dat hij met je meefietst is in ieder geval een teken dat hij je mag.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_26920217
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef Tique het volgende:
Dat hij met je meefietst is in ieder geval een teken dat hij je mag.
Of dat hij gewoon geen vrienden heeft

En gewoon hem op de koffie vragen. Of iets anders
pi_26920222
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef Tique het volgende:
Ik denk ook dat het het beste is om hem eens op de koffie te vragen.
Dat zal waarschijnlijk het makkelijkste gaan als je al even uit het 'datingcircuit' bent.
Op die manier leer je hem vanzelf kennen en kan je ook meer over hem te weten komen.
Dat hij met je meefietst is in ieder geval een teken dat hij je mag.
Hoe vraag je iemand die je slechts "oppervlakkig" kent op de koffie. Valt het dan juist niet op dat ik op hem val? Ik bedoel , ben dan ook nog wel zo onzeker dat ik niet wil dat hij het weet omdat ik geen blauwtje wil lopen
pi_26920236
wat tique zegt!
pi_26920277
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:28 schreef miss_bleu het volgende:
tegenwoordig is het meer lust dan verliefdheid geloof ik.
Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Er moet gewoon meer geneukt worden!
pi_26920291
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Hoe vraag je iemand die je slechts "oppervlakkig" kent op de koffie. Valt het dan juist niet op dat ik op hem val? Ik bedoel , ben dan ook nog wel zo onzeker dat ik niet wil dat hij het weet omdat ik geen blauwtje wil lopen
Ja eh.. heel simpel
Terwijl hij meefietst zeg je gewoon: heb jij ook zin in een bakkie koffie??

Tadaaaa
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:53:00 #20
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26920297
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:26 schreef sijkweiv het volgende:
Toen hij mij eens een hand gaf ( bij een of andere bijeenkomst) hield hij hem langer vast dan nodig zou zijn. Als ik hem tegen kom op de fiets, fietst ie altijd mee (terwijl het een oppervlakkige kennis is)
Oooeeeehhh! Spannend!
Sta je nu ook uren voor de spiegel als je je jongste gaat ophalen?
Mens, ik krijg er bijna plaatsvervangende kriebels van...
Gewoon op de koffie vragen! Doen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_26920336
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Hoe vraag je iemand die je slechts "oppervlakkig" kent op de koffie. Valt het dan juist niet op dat ik op hem val? Ik bedoel , ben dan ook nog wel zo onzeker dat ik niet wil dat hij het weet omdat ik geen blauwtje wil lopen
Zeg nu de kinderen op weer onderdak zijn kunnen wij mooi kopje koffie gaan drinken.,
Of heb ej al andere plannen?
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:55:19 #22
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_26920364
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Hoe vraag je iemand die je slechts "oppervlakkig" kent op de koffie. Valt het dan juist niet op dat ik op hem val? Ik bedoel , ben dan ook nog wel zo onzeker dat ik niet wil dat hij het weet omdat ik geen blauwtje wil lopen
Nee stel je voor... een blauwtje lopen, vreselijk!
Dat mogen alleen wij mannen toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door Sc0rPi0n op 11-05-2005 21:33:13 (quote verbeterd) ]
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_26920413
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oooeeeehhh! Spannend!
Sta je nu ook uren voor de spiegel als je je jongste gaat ophalen?
Mens, ik krijg er bijna plaatsvervangende kriebels van...
Gewoon op de koffie vragen! Doen!
Je moet me niet voor de gek gaan houden Ik zit er echt vreselijk mee. Ik ben al 16 jaar niet meer verliefd op iemand geweest. En stel je voor dat hij al iemand heeft (ik heb hem nooit met iemand gezien maar soms komt er wel een vrouw zijn dochter ophalen)Zoals ik al zei is het vrij oppervlakkig tussen ons, hij vraagt naar mijn studie, of ik nog ergens naar toe ga op vakantie, welke muziek ik luister enzo. Hij praat wel over wij , maar daar kan hij ook hij en zijn kinderen mee bedoelen.
pi_26920471
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef Nightwulf het volgende:
[quote]Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Hoe vraag je iemand die je slechts "oppervlakkig" kent op de koffie. Valt het dan juist niet op dat ik op hem val? Ik bedoel , ben dan ook nog wel zo onzeker dat ik niet wil dat hij het weet omdat ik geen blauwtje wil lopen
[/quote

Nee stel je voor... een blauwtje lopen, vreselijk!
Dat mogen alleen wij mannen toch?]
Lol Jullie kunnen daar wat beter tegen, vrouwen hebben kwetsbare zieltjes
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:00:35 #25
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26920494
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:57 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Je moet me niet voor de gek gaan houden
Oh, zo was het écht niet bedoeld!
Ik kan serieus genieten van dergelijke berichten.
Joh, wat heb je te verliezen? Als hij mee gaat koffie drinken kun je verder kletsen en merk je wel in hoeverre hij geïnteresseerd in je is. Gaat hij niet mee, soit. Wellicht zegt hij dat het niet uitkomt, maar een andere keer wel. En als hij niet wil, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:13:42 #26
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26920833
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh, zo was het écht niet bedoeld!
Ik kan serieus genieten van dergelijke berichten.
Joh, wat heb je te verliezen? Als hij mee gaat koffie drinken kun je verder kletsen en merk je wel in hoeverre hij geïnteresseerd in je is. Gaat hij niet mee, soit. Wellicht zegt hij dat het niet uitkomt, maar een andere keer wel. En als hij niet wil, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ja... Koffiedrinken is toch geen probleem lijkt me? Kun je m peilen en anders, jammer maar helaas... Maar als je t niet probeert weet je t niet
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:23:52 #27
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_26921137
als ie alles voor je wil doen en om alles lacht en meepraat met wat je doet.
maar spreek iets af en je weet t.

suc6
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:24:35 #28
33189 RM-rf
1/998001
pi_26921156
Nar wat je beschreven hebt, komt het gewoon over als iemand die erg 'na' is tot personen,
Er zijn gewoon persoonlijkheden die heel 'open' zijn naar anderen, hoffelijk, direkt aankijken, lang je hand vasthouden ...

Dat hoeft niet te betekenen dat hij je wil versieren, maar evenmin hoeft het ook niet te betekenen dat hij dat niet wil ...
Je kunt wat dat betreft gewoon het contact en beetje opzoeken, probeer gewoon een algemeen gesprek aan te gaan, waar je luchtig probeert wat meer over zijn situatie te ontdekken en heel lichtjes wat over je eigen situatie verteld ..

Maar ik zou wel oppassen om te snel te vertellen 'dat je in een scheiding' ligt, dat _kan_ overkomen alsof je een ander enkel wil als 'getting-over-it' affaire, en er zelf geen verdere consequenties aan bind (dat kan bij sommige mannen meer interesse kweken, maar dan enkel omdat het een vorm van sex-zonder-veel-consequenties is waarvan ik niet de inruk heb dat dat jouw bedoeling is)..

Sowieso zou ik je aanraden gewoon heel rustig te zijn wat betreft het aangaan van een relatie zolang je nog in een scheiding ligt, het kan zijn dat juist dan emoties en problemen voorkomen die juist een nieuwe relatie bezwaren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26921226
Ik kan hem i i g niet zomaar op de koffie vragen, als ik hem smorgens tegenkom bij de school van de kids dan moet hij direct daarna werken en smiddags zie ik hem heel weinig. Is er trouwens een manier om achter zijn mailadres te komen. Ik weet zijn voor en achternaam (er veel voorkomend trouwens)en zijn adres. En nee, ik ga echt niet zomaar bij hem aan de deur, ik kijk wel uit!!
pi_26921359
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:24 schreef RM-rf het volgende:
Nar wat je beschreven hebt, komt het gewoon over als iemand die erg 'na' is tot personen,
Er zijn gewoon persoonlijkheden die heel 'open' zijn naar anderen, hoffelijk, direkt aankijken, lang je hand vasthouden ...

Dat hoeft niet te betekenen dat hij je wil versieren, maar evenmin hoeft het ook niet te betekenen dat hij dat niet wil ...
Je kunt wat dat betreft gewoon het contact en beetje opzoeken, probeer gewoon een algemeen gesprek aan te gaan, waar je luchtig probeert wat meer over zijn situatie te ontdekken en heel lichtjes wat over je eigen situatie verteld ..

Maar ik zou wel oppassen om te snel te vertellen 'dat je in een scheiding' ligt, dat _kan_ overkomen alsof je een ander enkel wil als 'getting-over-it' affaire, en er zelf geen verdere consequenties aan bind (dat kan bij sommige mannen meer interesse kweken, maar dan enkel omdat het een vorm van sex-zonder-veel-consequenties is waarvan ik niet de inruk heb dat dat jouw bedoeling is)..

Sowieso zou ik je aanraden gewoon heel rustig te zijn wat betreft het aangaan van een relatie zolang je nog in een scheiding ligt, het kan zijn dat juist dan emoties en problemen voorkomen die juist een nieuwe relatie bezwaren.
Ja je hebt gelijk met je hele post. Hij is ook een persoon die erg geinteresseerd is in mensen (hij werkt op een middelbare school) maar toch doet ie (maar misschien wil ik dat alleen maar zien) anders tegen me dan tegen anderen.

Ik wil ook niet direct van de ene relatie naar de andere gaan, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Ik ga hem ook niet vertellen dat ik in scheiding lig, dat klinkt zo wanhopig. Ik probeer wel elke keer te flirten, maar zelfs dat ben ik een beetje verleerd....... Het lijkt wel alsof ik 16 jaar in het klooster heb gezeten
pi_26926973
Om zijn e-mail adres te krijgen, moet je gewoon tijdens een leuk gesprek zeggen dat je een computer hebt en met wat vrienden mailt. Vraag of hij ook en computer heeft (zo ja) of hij ook een e-mailadres heeft (vergeet geen papier) en of hem wel eens mag mailen.

Je kan zowiezo veel dingen met elkaar bespreken op de fiets.
♥ K, N, R en F ♥
pi_26927203
Hoe oud is jouw oudste?
Kun je ms eens informeren naar de middelbare school waar hij werkt, info vragen voor als die van jou naar de middelbare gaat, of hij je ms iets kan mailen , knipoog knipoog elleboog elleboog hey hey hey snappie snappie

Als je oudste pas 7 is, is het wat doorzichtig, maar ja fuck it, she who dares wins
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 11 mei 2005 @ 22:02:15 #33
98793 Koktailsaus
In my mind, I hear u call
pi_26927683
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Om zijn e-mail adres te krijgen, moet je gewoon tijdens een leuk gesprek zeggen dat je een computer hebt en met wat vrienden mailt. Vraag of hij ook en computer heeft (zo ja) of hij ook een e-mailadres heeft (vergeet geen papier) en of hem wel eens mag mailen.

Je kan zowiezo veel dingen met elkaar bespreken op de fiets.
Zo ik niet doen... Gewoon btje intresse tonen
pi_26927896
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Smoked het volgende:
Als een man ook maar enige interesse in je toont wil hij.
was dat maar waar ... dan had ik me niet ontelbare keren moeten vergissen in mijn jonge jaren
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26928001
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
knipoog knipoog elleboog elleboog hey hey hey snappie snappie
HAHAHA, Milagro, schitterend
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26936964
Hoe wij mannen jullie aankijken zou alles moeten zeggen
Kan hier nu wel hele lijst gaan opschrijven maar kijk nou maar gewoon naar de ogen en je zult het wel zien :p
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:41:24 #37
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26939534
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
Hoe oud is jouw oudste?
Kun je ms eens informeren naar de middelbare school waar hij werkt, info vragen voor als die van jou naar de middelbare gaat, of hij je ms iets kan mailen , knipoog knipoog elleboog elleboog hey hey hey snappie snappie

Als je oudste pas 7 is, is het wat doorzichtig, maar ja fuck it, she who dares wins
geniaal..
juist als de oudste 7 is
pi_26941339
Of bijna 2

Ja mijn dochter gaat ook over 10 jaar naar de middelbare school
♥ K, N, R en F ♥
pi_26941888
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Smoked het volgende:
Als een man ook maar enige interesse in je toont wil hij.
Zo, dan was ik wel 27 x verliefd in mn leven..

Als een man heeveel moeite voor je doet voor langere tijd, dan kun je dr denk ik wel van uitgaan dat ie het wel zwaar te pakken heeft van je..
Oh, en als ie niet gelijk met je de 1e avond naar bed wil met je maar wat langer kan wachten is denk ik ook wel een teken dat ie t wat serieuser ziet dan een avontuurtje..
al schijnen sommige mensen pas weer later verliefd te kunnen worden

moeilijk te zeggen dus
enjoy life!
pi_26942278
Mijn oudste zoon zit al op de middelbare school ( Zelfde school als waar hij werkt , maar een andere locatie) dus die optie valt al af. Hoe kan ik hem subtiel laten weten dat ik hem wel zie zitten. En ik weet dat mannen subtiele hints nou niet gauw begrijpen, maar het hem zeggen vind ik iets te ver gaan. Ik heb al geprobeerd om wat langer oogcontact te houden maar dat lukt me niet, ben vrij verlegen en bloos om het minste of geringste.
En echt moeite doet ie niet voor me, maar soms wacht ie op me op het schoolplein, omdat zijn kids al in een hogere klas zitten en hij dus niet mee naar binnen mag( mijn zoon zit in groep 3)maar dat is maar een paar keer voorgekomen.
Hij wist al wel mijn voornaam voor ik die gezegd had, maar daar is op zich ook zo achter te komen natuurlijk. Vreselijk die onzekerheid, maar het is wel lekker om weer eens halsoverkop verliefd te zijn.
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:26:00 #41
14827 Kogando
Modelprutser
pi_26942691
Haha, wat een schattig topic. Nodig die kerel gewoon een keer uit op de koffie en de rest gaan vanzelf. Als hij blijft wachten en meefietst is het kat in 't bakkie hoor.

Hij is toch wel vrijgezel he?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_26942929
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:13 schreef sijkweiv het volgende:

Hoe kan ik hem subtiel laten weten dat ik hem wel zie zitten. En ik weet dat mannen subtiele hints nou niet gauw begrijpen, maar het hem zeggen vind ik iets te ver gaan.
Om eerlijk te zijn, ik heb het zelf (*) absoluut niet op vrouwen die maar 'subtiele hints' lopen te geven, en dan verwachten dat jij als man vervolgens hen moet gaan versieren ..
Omdat ik eigenlijk het idee heb dat daarachter een soort van arrogant idee zit van 'ik vind je leuk, dus moet je me nu gaan versieren' ...

Veel leuker is als een vrouw die wat in je ziet, gewoon op een positieve manier contact aanknoopt en je kunt kijken of er iets 'klikt' tussen jullie beiden..
Hem direkt vertellen dat je hem leuk vind, hoeft inderdaad niet, maar flirten is wat meer dan enkel gekunsteld in de ogen kijken, en zelfs hoeft het niet direkt gericht te zijn op puur versieren of sex..

Meestal is het gewoon iemand laten merken dat je hem aardig vind, complimentjes geven en het contact ook opzoeken.

(*) natuurlijk is dat enkel mijn mening, ik weet niet of _hij_ ook zo denkt, misschien vind hij dat geen probleem.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26943374
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:26 schreef sijkweiv het volgende:
Hallihallo

Mijn vraag is duidelijk lijkt me. ..


Het antwoord is even duidelijk lijkt me: Mannen vallen niet op sijkweive!

We wille neuke niet sijke
twee violen en een trommel en een fluit
pi_26943750
Nou ik denk dat de meeste mannen niet weten wanneer ze verlieft zijn.
,Maar als hij je naam al wist heeft hij er moeite voor gedaan(ja voor mannen is dat al heel wat)

Oke en je wilt niets direct zeggen ,wat je voelt voor hem.
Ja en de (meeste)mannen snappen hints inderdaad niet

Is er nog maar 1 moelijkheid praten en achter zijn intresses komen.Wat vind hij leuk.
Zwemmen nou dan zelf ook vaak gaan zwemmen etc.
O ja kijk naar ze handen als er iets goud of zilver kleuring om 1 van ze vingers zit kan je wel stoppen denk ik.(Ga er toch van uit dat je daar al naar gekeken had)

En inderdaad mee fietsen met een onbekend doe ik niet of ik moet intressen hebben.
Kort om ik geloof dat hij je wel beter wilt leren kennen.
En koffie drinken tja weet niet (vind niet zo goed plan,ook al heet ik koffie)
Stel voor eens een ijsje te eten als het warm is of zo
Terrasje pakken (kan je hem beter uit horen)
is meer op neuteraal terrein (vallen er niet zo snel van die akelige stiltes, en dan natuurlijk niet naar ander mannen gaan kijken )
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:56:10 #45
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26943792
Ik kom er meestal pas achter als hij het zegt.
ben blind voor dat soort dingen
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26943830
it's in his kiss (that's where it is, oh yeah)
From all the things I've lost, I miss my mind most.
pi_26943933
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Het antwoord is even duidelijk lijkt me: Mannen vallen niet op sijkweive!

We wille neuke niet sijke
Jij bent echt een grapjas zeg
  donderdag 12 mei 2005 @ 14:02:02 #48
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26944023
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef FoeiJongHaai het volgende:
it's in his kiss (that's where it is, oh yeah)
Je kunt ook lekker zoenen zonder verliefd te zijn
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26944123
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Mukie het volgende:

[..]

Je kunt ook lekker zoenen zonder verliefd te zijn
Zeker waar Alleen lekkerder als je verliefd bent.

Maar topicstarter...als je hem zovaak tegenkomt, dan is het toch heel makkelijk hem uit te nodigen voor de koffie?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26944136
En zoals ik al eerder zei, als we samen opfietsen dan gaat hij naar zijn werk, dus kan ik hem niet vragen om een ijsje te eten omdat ie anders te laat komt.
Als ik op mijn gevoel afga dan denk ik dat hij me wel beter wil leren kennen (van verliefdheid is bij hem geen sprake denk ik) maar mijn gevoel is niet helemaal te vertrouwen de laatste tijd.
En ja ik heb gekeken naar zijn handen (hele mooie handen trouwens ) en zie geen ring o i d, maar dat zegt ook niet zoveel tegenwoordig. Ik ga vanmiddag om 3 uur eens die vrouw polsen die de kids wel eens op komt halen.
pi_26944187
Does he love me? I want to know
How can I tell if he loves me so?

[Is it in his eyes?]
Oh, no you'll be decieved
[Is it in his eyes?]
Oh, no he'll make believe
If you want to know
[Shoop, shoop, shoop, shoop]
If he loves you so
[Shoop, shoop, shoop, shoop]
It's in his kiss
[That's where it is, oh yeah]

[Or is it in his face?]
Oh no, it's just his charms
[In his warm embrace?]
Oh no, that's just his arms
If you wanna know
[Shoop, shoop, shoop, shoop]
If he loves you so
[Shoop, shoop, shoop, shoop]
It's in his kiss
[That's where it is]
Oh, it's in his kiss
[That's where it is]

Whoa, hug him and squeeze him tight
Find out what you want to know
If it's love, if it really is
It's there, in his kiss

[How about the way he acts?]
Oh no, that's not the way
And you're not listening to all I say
And if you wanna know
[Shoop, shoop, shoop, shoop]
If he loves you so
[Shoop, shoop, shoop, shoop]
It's in his kiss
[That's where it is]
Oh oh oh, it's in his kiss
[That's where it is]

Whoa, hug him and squeeze him tight
Find out what you want to know
If it's love, if it really is
It's there in his kiss

[How about the way he acts?]
Oh no, that's not the way
And you're not listenin' to all I say
If you wanna know
[Shoop, shoop, shoop, shoop]
If he loves you so
[Shoop, shoop, shoop, shoop]
It's in his kiss
[That's where it is]

Oh, It's in his kiss
[That's where it is]
Oh, yeah it's in his kiss
[It's in hiss kiss]
[That's where it is]
Ooh, it's in his kiss
[It's in hiss kiss]
That's where it is

It's in his kiss
(That's where it is)
Ooh, it's in his kiss
(That's where it is)
Ooh, oh it's in his kiss
Oh, oh, it's in the kiss
(That's where it is)
From all the things I've lost, I miss my mind most.
  donderdag 12 mei 2005 @ 14:06:13 #52
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26944189
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Zeker waar Alleen lekkerder als je verliefd bent.

Maar topicstarter...als je hem zovaak tegenkomt, dan is het toch heel makkelijk hem uit te nodigen voor de koffie?
Daar heb je gelijk in.
@ TS: Vraag hem om een andere keer een ijsje te gaan eten.
Het hoeft nl niet direct te zijn na het opfietsen
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26944211
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Mukie het volgende:

[..]

Je kunt ook lekker zoenen zonder verliefd te zijn
From all the things I've lost, I miss my mind most.
pi_26944232
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:04 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Zeker waar Alleen lekkerder als je verliefd bent.

Maar topicstarter...als je hem zovaak tegenkomt, dan is het toch heel makkelijk hem uit te nodigen voor de koffie?
Zovaak kom ik hem niet tegen helaas, hij brengt de kids 2 x per week naar school en mijn zoon is nogal langzaam dus soms loop ik hem nog mis ook En verder woont hij bij me in de buurt (ik weet waar) en zie ik hem af en toe in de winkel en dan komt ie ook altijd naar me toe.
pi_26944278
Lijkt me duidelijk dan

Gewoon vragen of ie een keer wat leuks wil doen... of wa drinken etc... in het ergste geval zegt ie nee... heb je meteen duidelijkheid.
  donderdag 12 mei 2005 @ 14:13:37 #56
98634 Lempicka
Back to Life
pi_26944455
Wat iedereen al zegt, hij is in ieder geval geïnteresseerd, anders liep je hem niet zo vaak tegen het lijf.
Wat kan het voor kwaad om een gesprekje aan te knopen, en te zeggen dat ze zulk mooi weer voorspellen voor vanmiddag.. en dat een terrasje je heel erg aanlokkelijk lijkt of zo iets?
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_26944820
Nou dan lijkt het me duidelijk.
Als hij altijd naar je toe komt in de winkel fietst met je mee.
Nou mannen snappen de hints niet(altijd)

Nee dit zit wel goed als een man zoveel aandacht geeft dan wil hij iets van je.

Nou als je hem ziet in de winkel koop dan meteen zo´n pak met ijsjes en vraag of hij er ook 1 wil (als je hem per ongeluk buiten nog een keer tegen komt)

Nou als je hem toch in de winkel ziet kijk in ze winkel wagen
als er alleen bier en chips in zit is hij vrijgezel

Of als je een produktie ziet dat je zelf ook altijd koopt (en nog niet in de wagen hebt liggen)
vraag dan of dat lekker(als het iets te eten is ) is of makkelijk (schoon maak doekjes ) etc
(Ligt er een libelle is ze winkel wagen kan je ook wel stoppen )
Kortom ik zie genoeg mogelijk heden voor je om meer van hem te weten te komen

En als hij weer eens mee fiets vraag of hij vaakt fietst of aan sport doet
Voor je het weet ga je eens een keertje met ze 2 en (of meer kinderen mee) fietsen op zondag na de kerk of zo

Kortom ik weet voor 99 % zeker dat hij wel iets meer wil.
ik wist het bijna voor 100% zeker maar ik heb wel een ring om dus dat valt af.

O ja succes
pi_26945386
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:59 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Jij bent echt een grapjas zeg
Sorry hoor. Maar het is ook zo'n feelgood-topic, en een flauwe grap is altijd nog beter dan een flauwe tvp.

Volgens mij wijzen alle signalen erop dat ie geinteresseerd is in je persoon , ik denk dat ie een gat in de lucht springt als jij een initiatief neemt. Vinden we trouwens allemaal leuk toch, de interesse van iemand die je wel ziet zitten. Ik denk ook niet dat je bang moet zijn een blauwtje te lopen. Het ergste dat je kan gebeuren is dat ie gewoon niet beschikbaar is en je dus vriendelijke moet afwijzen, maar als jullie altijd een prettig contact hebben zal ook dat op een vriendelijke manier gebeuren lijkt me.

Iedereen vind het leuk om te horen dat een ander leuk iemand een oogje op hem/haar heeft, en je
maakt flinke kans op de jackpot zo te lezen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_26945645
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:13 schreef sijkweiv het volgende:
En echt moeite doet ie niet voor me, maar soms wacht ie op me op het schoolplein, omdat zijn kids al in een hogere klas zitten en hij dus niet mee naar binnen mag( mijn zoon zit in groep 3)maar dat is maar een paar keer voorgekomen.
Als hij vaker op je zou wachten, dan denkt hij dat jij het misschien als stalken gaat zien, in case you wouldn't like him.
And the druids turn to stone...
pi_26947165
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Mukie het volgende:

[..]

Je kunt ook lekker zoenen zonder verliefd te zijn
Zoenen is áltijd lekkerder als je smoor bent..
pi_26947364
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef FoeiJongHaai het volgende:
it's in his kiss (that's where it is, oh yeah)
If you wanna know if he loves you so....
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26948929
Toen ik vanmiddag op het plein stond te wachten op mijn zoon kwam hij eraan lopen. In eerste instantie leek het erop dat hij naar mij toe kwam. Hij keek me aan enzo, maar hij ging ergens anders op het plein staan wachten op zijn kids.Naast mij stond een vriendin/kennis van de vrouw die normaal altijd de kids ophaalt, misschien dat ie daarom niets zei. Dat zou dus betekenen dat hij toch een vrouw/vriendin heeft en niet wil laten merken dat hij mij kent?!
Hij zegt dus normaal gesproken altijd wat tegen me en nu niets......Ik weet nu helemaal niet meer wat ik er van moet denken....Ik denk dat ik hem maar uit mijn hoofd moet zetten, hoogstwaarschijnlijk is ie toch al bezet en ik blijf met mijn tengeltjes van iemand anders' man af......Is er hier een ander leuk, lief en aardig iemand zodat ik deze man kan vergeten ??
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:05:01 #63
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_26950003
Ja , ik ben leuk lief en aardig, maar je trekt veel te snel conclusies!!
Als jij met een bekende staat is het toch vrij logisch dat hij zich er niet tegenaan gaat bemoeien, zou ik ook niet doen hoor.
Je bent veel te onzeker, waag nou maar gewoon de kans om een blauwtje te lopen.
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_26950309
Ik stond niet te praten met die vrouw , ze stond zeker een paar meter van me af. Er staan zovaak mensen om me heen en dan komt ie wel bij me staan. Het is niet puur toeval dat juist als die vrouw erbij staat hij niets zegt, nog niet eens een knikje ofzo...

En hoe leuk, lief en aardig ben je dan??
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:25:32 #65
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_26950573
Toch blijf ik erbij dat je veel te snel je conclusie klaar hebt, ook al zou hij een vrouw of vriendin hebben dan zou hij toch wel met je kunnen praten zonder gelijk "verdacht" te zijn t.o.v. die vrouw.
En voor de rest: denk dat ik de leukste, liefste en aardigste man bent die er te vinden is
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_26951545
Ja, fijn, nu weet ik niet meer wat leuker is.
Sijkweiv die man op schoolplein versiert, of Nightwulf die per ongeluk Sijkweiv versiert.

Najah, dubbel kans op een happy end in het topic.

Als je Nightwulf nu eens meeneemt naar het schoolplein?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_26951617
* Roquefort in profiel TS gekeken heeft.

Zeg Nightwulf, waar woon je eigenlijk?
Is dat in de buurt van Sufkut?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_26951753
Pluskut Roquefort, pluskut....En Nightwulf moet wel al de 35 gepasseerd zijn, want ik heb geen pedopasje.........

En Nightwulf: Ik zou totaal niet weten waarom hij niet met me heeft gepraat Misschien heeft ie wat in de gaten ofzo..
pi_26951826
Wanneer is een man verliefd op je?

Als hij na 10 keer neuken nog steeds niet genoeg van je heeft.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26952119
sijk, je moet er gewoon voor gaan!! uit je verhaal komt niet echt naar voren dat jij ook wel eens op hem afstapt op het schoolplein... dat moet je wel doen, anders krijgt hij het idee dat jij niks van hem wil....
ik moest trouwens wel ff lachen toen je zei dat je om niks al begint te blozen...... dat probleem heb ik ook altijd! maar daar moet je schijt aan hebben...... de meeste mannen vinden het nog schattig ook als een vrouw bloost.....
iig succes, en hou ons op de hoogte!!
Let love be your energy
  donderdag 12 mei 2005 @ 18:28:14 #71
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_26952286
Leeftijd zit goed hoor!, maar woon wel bijna 200 km van pluskut vandaan helaas!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  donderdag 12 mei 2005 @ 18:34:39 #72
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26952472
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:27 schreef DarkElf het volgende:
als hij het zegt?
Ja, precies, ik zeg het ook altijd, dat voorkomt dit soort dingen
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_26952758
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Hoe vraag je iemand die je slechts "oppervlakkig" kent op de koffie. Valt het dan juist niet op dat ik op hem val? Ik bedoel , ben dan ook nog wel zo onzeker dat ik niet wil dat hij het weet omdat ik geen blauwtje wil lopen
Gewoon vragen (en ja ik weet hoe eng het is). Er zijn 2 mogelijkheden. Hij vindt je leuk of hij vindt je niet leuk. In geval 1: Bingo! In geval 2: meteen duidelijkheid. En de gouden regel blijft nog altijd: als je niets doet gebeurt er niets.
pi_26952832
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:33 schreef sijkweiv het volgende:
Toen ik vanmiddag op het plein stond te wachten op mijn zoon kwam hij eraan lopen. In eerste instantie leek het erop dat hij naar mij toe kwam. Hij keek me aan enzo, maar hij ging ergens anders op het plein staan wachten op zijn kids.Naast mij stond een vriendin/kennis van de vrouw die normaal altijd de kids ophaalt, misschien dat ie daarom niets zei. Dat zou dus betekenen dat hij toch een vrouw/vriendin heeft en niet wil laten merken dat hij mij kent?!
Hij zegt dus normaal gesproken altijd wat tegen me en nu niets......Ik weet nu helemaal niet meer wat ik er van moet denken....Ik denk dat ik hem maar uit mijn hoofd moet zetten, hoogstwaarschijnlijk is ie toch al bezet en ik blijf met mijn tengeltjes van iemand anders' man af......Is er hier een ander leuk, lief en aardig iemand zodat ik deze man kan vergeten ??
Misschien vindt hij het allemaal wel net zo eng als jij.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:48:50 #75
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_26954497
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:50 schreef thabit het volgende:

[..]

Misschien vindt hij het allemaal wel net zo eng als jij.
Sja, dat kan, maar het is natuurlijk véél gemakkelijker om te denken dat het een teken van desinteresse is. Heel herkenbaar ook, om gelijk te denken "ik moet hem maar uit mijn hoofd zetten".
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_26965483
Onzekerheid is voor de massa ... spring eruit en ga ervoor ...
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
pi_26968596
Ja, ik ben onzeker, wat wil je na 16 jaar bij de zelfde man te zijn geweest en nooit interesse in andere mannen hebt gehad. Maar J. (wat makkelijk dan die man van het schoolplein) maakte vanaf het begin al veel indruk op me. Maar goed......
Vanmorgen was er op de school van mijn jongste een herdenkingsbijeenkomst (vuurwerkramp) en die (zijn??) vrouw was er ook. Zij droeg wel een gouden ring om haar vinger dus dan ga je al gelijk weer verder denken. Ik ga er nu van uit dat ie bezet is dus ik probeer hem uit mijn hoofd te zetten. Gelukkig duurt het niet zolang meer voor het vakantie is en dan kom ik hem 6 weken niet tegen (ik weet van dat ritje op de fiets dat hij 3 weken op vakantie gaat) dat moet genoeg zijn om mijn gevoelens voor hem af te zwakken, toch??
En nightwulf, ben je lang en heb je donker haar??
pi_26968798
Zij droeg wel een ring en hij niet? Dan hebben ze dus niets :-)

Niet zo onzeker (makkelijk praten hiero) en gewoon contact zoeken! Wat is het ergste wat je kan gebeuren? Dat hij negatief reageert... nou... dan is het meteen duidelijk
pi_26968888
Ik ben nog niet eens zozeer bang dat hij negatief reageert, ik denk dat hij mij ook wel graag beter wil leren kennen, maar ik wil eerst zeker weten of hij niet getrouwd is ( mijn man droeg ook nooit zijn ring en ik wel dus dat zegt niets) Ik ga mijn energie niet verspillen aan een getrouwde man.
pi_26968937
Dat kan je toch ook gewoon vragen? Of iets in die richting...
pi_26969172
misschien is het wel zijn ex vrouw, en is zij hertrouwd... oid
And the druids turn to stone...
pi_26969261
En uit je hoofd zetten zal toch wel niet lukken als ik dit zo allemaal lees... Gewoon stoute schoenen aan trekken...
pi_26969275
Ik ben ook al aan het proberen om erachter te komen of hij getrouwd is. Ik ben bezig om te infiltreren in het groepje moeders van "haar" al hou ik niet zo van dat geklets en geroddel maar je moet wat voor de liefde overhebben hé? Ik denk dat ik er straks wel achterkom en anders bel ik wel naar zijn telefoonnummer, als zij opneemt weet ik genoeg........
Het is wel een eikel dan om andere vrouwen het hoofd op hol te brengen zeg
pi_26969374
quote:
Het is wel een eikel dan om andere vrouwen het hoofd op hol te brengen zeg
Ghe ghe... doe je dat niet zelf?

Ghe ghe... en je weet niet eens of hij wel of niet een relatie heeft, maar hij wordt er alvast wel op afgerekend... ghe ghe
  vrijdag 13 mei 2005 @ 10:58:27 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26969521
Ach, die kerel heeft gewoon zin in een verzetje. Waarschijnlijk houdt z'n vrouw niet van 69en met het licht aan, en hoopt hij dat jij dat wel leuk vindt .

Ik zou zeggen: wine 'em dine 'em 69 'em
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:09:00 #86
120698 fok.bich
For ever Lush
pi_26971938
Er is niets makkelijk dan het gewoon recht streeks aan hem te vragen!

Mensen kunnen zo moeilijk doen af en toe!
pi_26980826
Hij blijkt dus samen te wonen met die vrouw. Dat was ff slikken toen ik het hoorde Nu mijn best doen om hem te ontwijken (terwijl een deel van mij niets liever wil dan hem zien)....
  vrijdag 13 mei 2005 @ 16:43:03 #88
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_26981519
Balen zeg...

Tja, echt veel kun je er nu niet meer mee, ben ik bang. Ik zou hem niet meer expres proberen op te zoeken, maar krampachtig ontwijken hoeft toch ook niet? Tenzij je denkt dat je jezelf niet in de hand hebt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_26981671
LOL, ik heb mezelf al die tijd al in bedwang kunnen houden dat hou ik nog wel ff wat langer vol hoor....Ik gooi mezelf wel in de aanbieding bij LEXA ofzo
  vrijdag 13 mei 2005 @ 16:51:34 #90
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_26981850
Ach ja, je moet maar zo denken: toch lekker om weer een keer verliefd te zijn, al is het dan soms frustrerend.

Toch?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:00:02 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26983724
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef sijkweiv het volgende:
Ik gooi mezelf wel in de aanbieding bij LEXA ofzo
Toch wel een "Speciale aanbieding..." dan toch he...
Niet in de koopjesbak gaan liggen.

Maar, jammer van die man.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:14:58 #92
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_26984116
Jammer voor je ! Maar ontwijken? blijft een aardige man toch, ook al wordt het niet wat jij gehoopt had? tenzij hij ook op FOK zit......
p.s 1.84 en donkerblond, maar veel te ver weg
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:23:13 #93
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26984337
Wel jammer voor je ja

Maar je kunt natuurlijk altijd nog op z'n avances ingaan. Tuurlijk dan is hij een lul en ben jij een trut. Maar heb je misschien wel een hele leuke tijd .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 13 mei 2005 @ 18:51:02 #94
103774 Drasko
Proud @ ATD
pi_26985034
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:28 schreef miss_bleu het volgende:
you never know.. believe me
tegenwoordig is het meer lust dan verliefdheid geloof ik.
lekker wereldbeeld
Beetje man geeft het gewoon toe, nee heb je, ja ken je krijgen.
I am I
pi_26986992
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 18:23 schreef Lemmeb het volgende:
Wel jammer voor je ja

Maar je kunt natuurlijk altijd nog op z'n avances ingaan. Tuurlijk dan is hij een lul en ben jij een trut. Maar heb je misschien wel een hele leuke tijd .
Heel even ging die gedachte door me heen, maar toch maar niet.
pi_27080955
Ik weet dat het nergens op slaat en helemaal niet volgens de regels is, maar ik betrap me er elke keer weer op dat ik hem loop te zoeken op het schoolplein en dan vreselijk teleurgesteld ben als hij er niet schijnt te zijn........Het zit blijkbaar dieper dan ik dacht.....
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:17:36 #97
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27081001
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:16 schreef sijkweiv het volgende:
Ik weet dat het nergens op slaat en helemaal niet volgens de regels is, maar ik betrap me er elke keer weer op dat ik hem loop te zoeken op het schoolplein en dan vreselijk teleurgesteld ben als hij er niet schijnt te zijn........Het zit blijkbaar dieper dan ik dacht.....
Tja, vaak is dat zo met "verliefdheden". 't is vaak veel erger dan je toe wil geven
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_27081004
Verzin nou een leuk smoesje om wat af te spreken, en laat dan merken wat je van hem vindt! Echt, als het zo diep is, ga je alleen maar depri worden als je niks doet. Daar heb je later veel meer spijt van dan een blauwtje lopen.
pi_27081284
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:17 schreef iamredleader het volgende:
Verzin nou een leuk smoesje om wat af te spreken, en laat dan merken wat je van hem vindt! Echt, als het zo diep is, ga je alleen maar depri worden als je niks doet. Daar heb je later veel meer spijt van dan een blauwtje lopen.
Hij is bezet!!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:35:42 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27081564
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:26 schreef sijkweiv het volgende:

Hij is bezet!!
He jammer!
Hoe ben je daar achter gekomen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27081772
Je komt nog wel ergens achter he, als je gesprekjes aanknoopt met andere moeders op het plein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')