abonnement Unibet Coolblue
pi_26912523
Na Karl Lagerfeld en Elio Fiorucci mag nu ook Stella McCartney een collectie ontwerpen voor het Zweedse modehuis.
quote:
Na het daverende succes van Karl Lagerfeld's collectie voor H&M kon het natuurlijk niet uitblijven. Menig ontwerper staat te trappelen om opnieuw alle fashionista's het hoofd op hol te brengen.
Deze keer mag de Engelse ontwerpster Stella McCartney chaos veroorzaken in de filialen van H&M. Zij zal voor het najaar van 2005 zo'n 40 verschillende kledingstukken ontwerpen en verkopen onder het label 'Stella McCartney for H&M'.

"Een eenmalige collectie voor H&M ontwerpen is één van de meest spannende en innovatieve manieren om mijn kleding bij een breder publiek te introduceren", aldus Stella McCartney.

De collectie is vanaf november in geselecteerde winkels in Europa en Noord-Amerika verkrijgbaar.
bron

Dus eerst de collectie van Elio Fiorucci die in juni in de winkels hangt en in het najaar de ontworpen collectie van Stella McCartney. Dat klinkt imo stukken beter.

andere H&M topics:
H&M by Karl Lagerfeld
Elio Fiorucci for H&M
De H&M
De H&M #2


[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 13-09-2005 16:48:32 ]
pi_26913017
interessant!!!
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:17:39 #3
107521 Furia
snoopy weer
pi_26913043
Lijkt me idd een stuk beter dan dat van Karl Lagerfeld...
pi_26913770
Maar dat zijn alleen vrouwendingetjes toch?
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:29:46 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26915334
spannend!

Ik kan er niks aan doen, ik vind dit soort acties nog steeds geweldig....
pi_26920354
40 kledingstukken is nog best veel, hoeveel had karl lagerfeld dr?
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_26925303
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef myfairlady het volgende:
40 kledingstukken is nog best veel, hoeveel had karl lagerfeld dr?
Volgens mij minder in ieder geval.

Anyway, de press-release van de H&M:
quote:
STELLA McCARTNEY IN DESIGN COLLABORATION WITH H&M

Stella McCartney and H&M are happy to announce their collaboration for the autumn 2005 season. Stella McCartney will design a women's wear collection of around 40 items to be produced and distributed by H&M under the label 'Stella McCartney for H&M'.

Stella McCartney comments: 'Designing a one off collection for H&M is one of the most exciting and innovative ways to introduce my clothes to a broader range of women.'

Following the highly successful limited-edition collection designed by Karl Lagerfeld for autumn 2004, the 'Stella McCartney for H&M' line is a one-time collection that will be available at H&M stores in November. The collection will be sold in selected H&M stores across Europe and North America.

'We are thrilled to collaborate with Stella McCartney,' says H&M Head of Design, Margareta van den Bosch. 'Her designs are modern and cool yet classic and wearable. We have long admired her sense of tailoring and femininity. Consumer research further confirmed the strong appeal of her brand. We are looking forward to bringing our customers this unique collaboration this autumn.'

Stella McCartney launched her eponymous label in 2001 as a joint venture with Gucci Group. The brand already includes a successful range of women's ready-to-wear, accessories, fragrance, eyewear as well as an acclaimed performance range with adidas. The Stella McCartney brand is distributed in 43 countries and operates three flagship stores in London, New York and Los Angeles
bron

Dus alleen een collectie voor de dames, niets voor de heren.
  woensdag 11 mei 2005 @ 20:53:15 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26925518
dus én veel kledingstukken én alleen voor vrouwen. Das mooi
  woensdag 11 mei 2005 @ 20:54:04 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26925548
Ik las het, ben zeer benieuwd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26937833
Ja ik had het ook al gezien, ze heeft het hard nodig want haar bedrijf draait verlies.
-
-
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:47:31 #11
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_26949425
Gaaf!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_26949719
Was leuk gevonden als er ook iets voor de heren is, H&M is leuk maar is niet echt veel voor de heren, dat is jammer.
pi_30544816
10 november hangt de collectie van Stella McCartney in de winkels .
pi_30562155
aanvulling op bericht van schatje
quote:
H&M collectie door Stella McCartney in de startblokken

Gera klik hier om dit artikel door te sturen naar een vriend of vriendin email naar vriend(in)

klik hier om re reageren op dit artikel reageer op dit artikel

De unieke kledingcollectie die is ontstaan uit een samenwerking tussen topdesigner Stella McCartney en H&M, Stella McCartney for H&M Autumn 2005, zal op 10 november worden gelanceerd. De langverwachte collectie zal vanaf deze datum in vierhonderd H&M winkels te koop zijn, verdeeld over 22 landen wereldwijd. De eenmalige collectie ademt de stijl van Stella McCartney: een combinatie van strakke getailleerde lijnen en een cool en vrouwelijk karakter.

De collectie bevat een mix van kleding voor overdag, geklede klassiekers, partykleding, lingerie en accessoires. De kleding is exclusief ontworpen voor H&M en alle items dragen het welbekende Stella McCartney signatuur, wat de kleding herkenbaar maakt en een absolute fashion must-have. In de collectie zien we strakke jeans met enkelritsjes, oversized sweaters, versierde vrouwelijke zijden tops, katoenen T-shirts met print, strak gesneden broekpakken, glanzende feestkleding en een losvallende regenjas met ceintuur terugkomen: allemaal karakteristieke Stella McCartney items die nu verkrijgbaar zullen zijn voor H&M klanten.

Betaalbare designerkleding
“Deze eenmalige collectie is absoluut de ‘best of’ Stella McCartney. Veel mensen komen naar mij toe en zeggen dat ze mijn designs prachtig vinden, maar onbereikbaar qua prijs: de samenwerking met H&M is dé manier om een breder publiek te bereiken. Meer mensen hebben nu de gelegenheid om mij en mijn ontwerpen beter te leren kennen”, aldus Stella McCartney over haar samenwerking met H&M. Haar kleding zal gepresenteerd worden door middel van een uitgebreide reclamecampagne, gefotografeerd door Mario Sorrenti en met Kate Moss als model.

Stella McCartney lanceerde haar eigen label in 2001 in een samenwerkingsverband met de Gucci groep. Het merk omvat ondertussen een succesvolle womens ready-to-wear lijn, accessoires, een parfum, een brillenlijn en de bejubelde sportlijn met Adidas. Stella McCartney is verkrijgbaar in 43 landen en de ontwerpster heeft flagshipstores in de steden Londen, New York en Los Angeles.

Stijlvolle mode voor iedereen
Margareta van den Bosch, hoofd designafdeling bij H&M, is erg te spreken over de unieke samenwerking: “Stella’s kenmerkende combinatie van strakke getailleerde lijnen met een vrouwelijk karakter is een inspiratie voor de hele modebranche en veel modebewuste klanten. We zijn uitermate trots en gelukkig onze klanten dit seizoen Stella McCartneys coole, draagbare ontwerpen aan te kunnen bieden tegen H&M-prijzen.”
bron
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_30647560
quote:
Dus alleen een collectie voor de dames, niets voor de heren.
Beetje jammer...


<MP>
pi_30647635
quote:
In de collectie zien we strakke jeans met enkelritsjes, oversized sweaters, versierde vrouwelijke zijden tops, katoenen T-shirts met print, strak gesneden broekpakken, glanzende feestkleding en een losvallende regenjas met ceintuur terugkomen
Niets tegen de H&M, maar dit klinkt walgelijk. Strakke spijkerbroeken met enkelritsjes???? Ik had tien jaar geleden een broek met ritsen bij de enkel Of was het nou 20 jaar geleden? Oversized sweaters doet me aan Amy uit The A-team denken en broekpakken zijn gewoon fout
pi_30647676
Can't wait
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_30648272
ze moeten serieus zoon actie houden maar dan óók voor mannen...
пусть всегда будет солнце
pi_30668673
In de collectie zien we:
strakke jeans met enkelritsjes
oversized sweaters
versierde vrouwelijke zijden tops
katoenen T-shirts met print
strak gesneden broekpakken
glanzende feestkleding
en een losvallende regenjas met ceintuur

Ik hoop dat die broekpakken mooi zijn. Ik heb nog steeds veel plezier van mijn Lagerfeld colbertje. Zit als gegoten, mooie snit en mooie details.
pi_30669409
Niks voor mannen
pi_30669434
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef Lu_uK het volgende:
Niks voor mannen
Als ik lees wat er vrouwen is, mag je daar blij mee zijn
pi_31518267
quote:
Stiekem Stella
Fashionscene heeft een primeurtje voor de ongeduldige Stella koopjesjagers. Wees een van de eerste om stiekem een kijkje te nemen in Stella´s H&M kast voor een kleine preview. Sit back and enjoy!
Neem gerust je tijd en kijk er maar goed naar, want als de deuren eenmaal open gaan op 10 november breekt de hel los! Uiteraard hebben wij al een inspectie achter de rug, wij hebben onze doelwitten gevonden. De satijnen jumpsuit en wikkeltop staan hoog op onze lijstje.

Nu kun je tenminste gericht rennen naar je favoriete kledingstukken, grijpen en naar de paskamers hollen. Dat scheelt weer! Klik snel hier voor de preview. (NMH)
bron

Het enige wat ik wel aardig vind is het groene en gele topje. Die jumpsuit vind ik ronduit vreselijk.
pi_31518517
Ik vind de wikkeltop en het jasje heel mooi zo op het eerste gezicht.
pi_31518915
Hmm, niet iets waar ik veel geld aan uit ga geven zie ik al
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31523289
Dat roze topje, de wikkeltop en de blazer vind ik mooi Vraag is alleen hoe het zit. Ik ga zeker weten een kijkje nemen bij de plaatselijke H&M.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')