quote:
Op woensdag 11 mei 2005 01:55 schreef PJORourke het volgende:[..]
Jij kan je triomf van het aansmeren van bans niet onder stoelen of banken steken he.
triomf van het aansmeren van bans. Joh, je staat geheel buiten de werkelijkheid, dacht je dat yvonne naar mij luisterde??? No fucking way. Die helden van jou hebben in meerdere topics met een heel leger aan klonen geprobeerd mij (en Ollie en KP) onderuit te halen en het lukte niet. Toen ging sjuuun de kapitale blunder om echt te vertellen wat-ie van de Holocaust dacht (hoewel die dat nu ontkent natuurlijk, mede via een leuk toneelstukje op Fok!) en ytoen is-ytie geband. Vervolgens kwam de psychopaat met Omara, Bela, Klompendanser, Aryan8, Nathalitia en weet ik veel wie weer online en is-tie nog verder geband en dit terwijl ik n.b. door hen verdacht werd van veelklonerij. Ik heb ij discussies met hen nog nooit een kloon gebruikt terwijl ze elkaar met hun klonen veren in hun reet staken en mij probeerden af te fakkelen. Leuk dat rechtse gedachtegoed...
Enfin als ze weer online zijn komt er nog een vervolg van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving...