abonnement Unibet Coolblue
pi_26895649
Blitzkrieg !
pi_26895736
Tja absoluut geen RTS oid maar een pure arcade racer maar goed, ik heb me in tijden niet meer vermaakt met een game. Het gaat om Trackmania Sunrise. Het spel wordt gezien als de moderne remake van het vroeger enorm populaire Stunts. Loopings, jumps etc het zit er allemaal in, daarnaast kan je ook nog je eigen track bouwen.

Echt een meesterlijk spel




Demo: http://www.planet.nl/plan(...)tid=559465/sc=ff9936
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_26895813
that looks good.... min specs? rec specs?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:02:53 #29
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_26896280
age of (vul maar in)
nfs
collin mc rea
total war
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_26906271
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef Compressor het volgende:
that looks good.... min specs? rec specs?
Voor Trackmania, echt belachelijk laag:

Min specs:
PIII 500Mhz
128mb intern
Videokaart 3D 16mb (overeenstemmend DirectX9)
900mb ruimte

Aanbevolen specs:
P4 1Ghz
256mb intern
Videokaart 3D 64mb (overeenstemmend DirectX9)

Zo staat het iig op de achterkant van het spel. Specs slaan dus echt nergens op. Overigens maakt het spel gebruik van de omstreden StarForce protectie. Op dit moment is het nog niet gelukt het spel daadwerkelijk illegaal werkende te krijgen. Als je daar dus op hoopt dan kan je dat helaas vergeten.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_26923703
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Voor Trackmania, echt belachelijk laag:

Min specs:
PIII 500Mhz
128mb intern
Videokaart 3D 16mb (overeenstemmend DirectX9)
900mb ruimte

Aanbevolen specs:
P4 1Ghz
256mb intern
Videokaart 3D 64mb (overeenstemmend DirectX9)

Zo staat het iig op de achterkant van het spel. Specs slaan dus echt nergens op. Overigens maakt het spel gebruik van de omstreden StarForce protectie. Op dit moment is het nog niet gelukt het spel daadwerkelijk illegaal werkende te krijgen. Als je daar dus op hoopt dan kan je dat helaas vergeten.
Als het zo goed werkt, mogen ze het van mij wel overaal voor gaan gebruiken
Eindelijk een einde aan al die zielige downloadnerds.
pi_26924425
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 19:57 schreef Markster het volgende:
Als het zo goed werkt, mogen ze het van mij wel overaal voor gaan gebruiken
Eindelijk een einde aan al die zielige downloadnerds.
Tja er zit idd wat in maar goed de beveiliging schijnt echt een hoop up te fucken. Rare dingen met dll's en allerlei andere rare dingen op je PC. Daarnaast checkt het verschillende malen (meer elke minuut dan elk uur) of de originele cd er in zit. Deamon Tools is niet meer te gebruiken en ga zo maar door. Het is wel een goede oplossing voor de downloaders maar het beperkt anderen ook wel in het gebruik.

maar goed, ik moet nu niet hypocriet zijn. Als het merendeel misbruik maakt van een mogelijkheid dan moet daar wat tegen gedaan worden en wel zo drastisch mogelijk. Ondanks dat het mij meer geld kost is het dus zeker een goede manier
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_26924656
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 20:18 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Tja er zit idd wat in maar goed de beveiliging schijnt echt een hoop up te fucken. Rare dingen met dll's en allerlei andere rare dingen op je PC. Daarnaast checkt het verschillende malen (meer elke minuut dan elk uur) of de originele cd er in zit. Deamon Tools is niet meer te gebruiken en ga zo maar door. Het is wel een goede oplossing voor de downloaders maar het beperkt anderen ook wel in het gebruik.

maar goed, ik moet nu niet hypocriet zijn. Als het merendeel misbruik maakt van een mogelijkheid dan moet daar wat tegen gedaan worden en wel zo drastisch mogelijk. Ondanks dat het mij meer geld kost is het dus zeker een goede manier
Oei, dat vind ik persoonlijk iets minder, vooral het daemon tools gedeelte, ik gebruik dat vrij vaak, gewoon om niet steeds cdrommetjes te hoeven wisselen. Daarbij vind ik het niet prettig, en eigenlijk ook niet echt acceptabel, dat er dingen aan je PC veranderen.
pi_26924845
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 20:24 schreef Markster het volgende:
Oei, dat vind ik persoonlijk iets minder, vooral het daemon tools gedeelte, ik gebruik dat vrij vaak, gewoon om niet steeds cdrommetjes te hoeven wisselen. Daarbij vind ik het niet prettig, en eigenlijk ook niet echt acceptabel, dat er dingen aan je PC veranderen.
Zoals ik al zei, het is erg omstreden. Al moet ik overigens nog even kijken of het met Deamon Tools werkt. In illegale modus werkte het iig niet Ik zal eens even testen voor je !

-edit-
Met Alcohol 120% een image gemaakt op de Starforce 1/2/3 modus en het werkt simpelweg niet met Deamon Tools. Het schijnt wel te werken met een USB cdrom speler oid maar goed die is duurder dan het spel zelf

[ Bericht 17% gewijzigd door UnleashMitch op 11-05-2005 20:50:49 ]
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_30725628
TOTAL ANNIHILATION!! De beste RTS ooit. Stukken beter dan StrarCrap.
Oud spel, maar nog steeds ongeevenaarde gameplay.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')