abonnement Unibet Coolblue
pi_30247610
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:02 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

ach ja.. maar zelfs ik als NAC'er moet toegeven dat er een zekere stijgende lijn in zit.. (zelfs het stilburg verdwijnt langzaam van menig site) dan komt zo'n opmerking helemaal zuur aan natuurlijk.. sowieso.. kan je dit nooit maken natuurlijk...
Reuser stond al niet bekend om zijn intelligentie maar dit is gewoon minachting voor de mensen die je betalen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30247615
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:02 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

ach ja.. maar zelfs ik als NAC'er moet toegeven dat er een zekere stijgende lijn in zit.. (zelfs het stilburg verdwijnt langzaam van menig site) dan komt zo'n opmerking helemaal zuur aan natuurlijk.. sowieso.. kan je dit nooit maken natuurlijk...
Dat niet natuurlijk. Hij had het wat anders kunnen brengen. Nu komt hij over als een zakkenvuller die het geen ruk kan schelen hoe het gaat met de club.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30248106
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:04 schreef Suijk het volgende:

[..]

Reuser stond al niet bekend om zijn intelligentie maar dit is gewoon minachting voor de mensen die je betalen.
Ben ik het mee eens, dit had hij beter niet kunnen zeggen.
That's all folks!
pi_30248331
Ik begrijp het punt dat Reuser wil maken wel. De supporters moeten de spelers wat meer steunen. Kan ik volledig mee inkomen, maar de manier waarop hij het brengt en wat hij er verder nog aan toe weet te voegen... Als ik voorzitter was dan had ik hem meteen op non-actief gesteld. Deze jongen begrijpt er duidelijk niets van.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 4 september 2005 @ 10:52:47 #205
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30252714
Leuke vent die Reuser.....

Iemand met een ajax-verleden en dan klagen over dat er te weinig wordt aangemoedigd.....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30255272
Kut Reuser, breek je been.
pi_30262603
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik begrijp het punt dat Reuser wil maken wel. De supporters moeten de spelers wat meer steunen. Kan ik volledig mee inkomen, maar de manier waarop hij het brengt en wat hij er verder nog aan toe weet te voegen... Als ik voorzitter was dan had ik hem meteen op non-actief gesteld. Deze jongen begrijpt er duidelijk niets van.
Als voorzitter zijnde zou ik in dit geval principieel handelen en kleutertje Reuser direct op non-actief stellen voor de rest van het seizoen, dit soort uitspraken kun je gewoon niet maken.
Yeah baby Yeah!
pi_30272530
Gaat lekker bij Willem II zeg
quote:
Maaskant wil liever naar nac
zondag 04 september 2005
Nadat Martijn Reuser zich deze week al negatief over Willem II in Ajax life uitliet, komt ook Robert Maaskant nu in niet al te positieve zin in het nieuws. In een huis aan huis blad in Breda, Breda Herald, laat Robert Maaskant weten dat hij op een vertrek van Ton Lokhoff wacht. Maaskant steekt niet onder stoelen of banken dat hij een plaatsje als trainer bij de Bredase BVO wel ziet zitten. "NAC Breda heeft uiteindelijk toch meer uitstraling dan Willem II".


Klare taal van onze trainer. Ook Martijn Reuser kwam al negatief in het Willem II-nieuws in het clubblad van de officiële supportersclub van Ajax de "Ajaxlife". Daarin gaf de speler aan : "Ik heb nog steeds veel met ajax. Ik zie mezelf niet als een echte willem II-er, ik heb weinig met die club. Ik voetbal in Tilburg en that's it. Dat heeft te maken met het verschil in mentaliteit. Bij ajax vond ik het gezelliger en leuker. De mensen bij Willem II hebben een andere inslag. De supporters zijn bijvoorbeeld erg stil en geven ons maar weinig steun!".

Het zijn toch uitspraken die voor Willem II niet acceptabel zijn. Het lijkt wel als of Maaskant bewust aanstuurt op een breuk met zijn club. Het lijkt onwaarschijnlijk dat Danny Blind zou vertellen dat hij liever trainer is bij Feyenoord. Zijn dagen zouden zijn geteld. De vraag is nu, wat doen de supporters? Enig uitleg lijkt me op zijn plaats.

(bron: supportersvereniging)
Reageer (15 Reacties)
pi_30274491
Uitvak voor volgende week is nog niet eens uitverkocht...
pi_30275049
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als voorzitter zijnde zou ik in dit geval principieel handelen en kleutertje Reuser direct op non-actief stellen voor de rest van het seizoen, dit soort uitspraken kun je gewoon niet maken.
De interviewer zegt daarna: 'Dat zijn pittige uitspraken', en Reuser antwoordt: 'Dat mag ik toch vinden?' Daarna nog dat hij het best naar zijn zin heeft bij Willem II en dat hij blij is dat ze Europees heeft gehaald en gaat proberen tegen Ajax te scoren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30275092
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
zootje!
Ik heb wel een kaartje uiteraard

Vind het wel een lekker uitvak, vorig seizoen 2x geweest (competitie en AC). Nu beetje ook daar qua tifo wat proberen in uitvak
pi_30276356
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat lekker bij Willem II zeg
[..]
Kijk.. dat Bredanaars Tilburgers (ik zal het om de sfeer niet verder op te naaien geen Stilburgers noemen, zoals mijn vriend Jood Reuser eerder deed) een dom volk vinden is één, maar als ze dat dan nog zelf eens gaan aantonen...

Dit stukje komt uit de Breda Herald, dat is een of ander duf krantje wat doet denken aan een soort van amateuristisch opgezette BILD. Pagina 2 blote dame, oud en oninteressant niews. En dan staat er ergens een sportpagina en staat er groot "MAASKANT WACHT OP NAC" zoiets... gewoon een STORY titel want als je het artikel leest staat daar onder die zogenaamde quotes van Maaskant:

zegt een goede vriend van Maaskant die ook als een goede vriend van Pierre van Hooijdonk beschouwd mag worden

wauw... wat een bron... maargoed Tilbo.com maak je maar lekker druk hoor
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30276427
quote:
Reacties
Geschreven door Taksi op 2005-09-04 22:03:30
--------------------------------------------------------------------------------
allebei ontslaan..opflikkeren met ze!
Geschreven door Marko Kolsi Fani op 2005-09-04 22:04:21
--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat ik morgenvroeg maar eens een training ga bezoeken. Het gaat even wat minder, en ze beginnen te trappen tegen onze club.
Geschreven door redan op 2005-09-04 22:06:14
--------------------------------------------------------------------------------
gvd wat gebeurd hier allemaal !!!!!! kankerzooi !!!!
Geschreven door Mariano Bombarda op 2005-09-04 22:07:45
--------------------------------------------------------------------------------
lees meer op: Tilbo.com

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30315719
Fehér wordt volgens Omroep Brabant verhuurd aan Willem II.
That's all folks!
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:13:40 #216
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_30315868
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef Moody het volgende:
Utrecht verdient ook nog een beetje eer, ook al is de sfeer daar na de verbouwing van het stadion stukken minder geworden. Het is nog maar afwachten hoe het bij Twente wordt als over 1,5 jaar die 2e ring erop zit....
Zelfde als bij Utreg vrees ik, teveel plaatsen, te weinig SCC's verkopen, teveel lege plaatsen en te weinig sfeer i.v.m. voorgaande jaren...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_30318767
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Fehér wordt volgens Omroep Brabant verhuurd aan Willem II.
Wel een mooie aanwinst voor Willem II. Hopelijk wordt het nog wat voor ze dit seizoen.
pi_30318812
Ze kunnen verdedigend wel wat gebruiken, zeker nu er een aantal blessures zijn.
That's all folks!
pi_30320541
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze kunnen verdedigend wel wat gebruiken, zeker nu er een aantal blessures zijn.
Dat is een misverstand van de bovenste plank. Feher is een middenvelder. Dat is de plek waar hij fantastisch voetbal kan laten zien. Als Wilem 2 hem heeft gehaald als verdediger kan dat nog wel eens tegen gaan vallen. Ook als verdediger is het een knokker, maar laat nogal eens wat steekjes vallen. Feher moest het bij NAC hebben van zijn opkomende spel en dat deed hij de keren dat hij op het middenveld (uiteraard) vaker als vanuit de verdediging.

Al met al had hij nooit weg moeten gaan, net als Babos.. maar ja... ik begrijp hun keuzes wel, maar ze hebben voor hun helaas een beetje verkeerd uitgepakt.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30322235
Nu ze zoveel blessures hebben zal hij wel achterin worden geposteerd. Bij NAC deed hij het toch juist altijd goed op de back-plaats?
That's all folks!
pi_30354625
Ja, als rechtsback was hij daar altijd wel een gewaardeerde kracht. Aanvallend goed, goaltje of vijf per jaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30355645
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu ze zoveel blessures hebben zal hij wel achterin worden geposteerd. Bij NAC deed hij het toch juist altijd goed op de back-plaats?
Hij deed het goed, maar als middenvelder veel beter.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30539460
Begrijp ik het nou goed dat de wedstrijd tegen Monaco op internet bij Talpa wordt uitgezonden?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30539514
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:40 schreef Suijk het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat de wedstrijd tegen Monaco op internet bij Talpa wordt uitgezonden?
jup
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30539911
Het kost je wel 2,40 euro.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')