abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2005 @ 00:38:13 #1
71164 simra
o ja joh ?
pi_26654940
Hallo,

Ik heb een Router tussen mn kabel internet verbing zitten.
Dat duurde een poosje om het te laten werken maar nu werkt het goed.
Alleen wil ik nu wat online games spelen, dus moet ik wat poorten "open" zetten.
Daar begonnen de problemen, aangezien ik een goedkopen Router heb, werkt het allemaal niet zo als het zou moeten
Nu heb ik ook 1 pc weg gedaan, dus heb ik er nog maar 1 over.
Dus ik wil graag de Router er tussen uit halen, maar nu hoorde ik dat ik dan een conflict krijg met mn ip nummer.
Ik heb een Chello Kabel aansluiting.
Wat moet ik doen om toch gewoon weer internet te hebben, als ik die Router er tussenuit haal ?

Alvast bedankt
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 00:46:02 #2
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_26655096
godver, heb ik een heel verhaal getypt ben ik ineens uitgelogt....opnieuw dan maar.

Je kan gewoon je utp in je pc prikken. dan zou je of meteen internet kunnen hebben.(eerst start->uitvoeren->cmd->ipconfig /renew)
Het kan ookm zijn dat je een chello pagina krijgt als je naar een domein wilt, dan moet moet je daar je wachtwoord en gebruikersnaam invullen. Deze staan op je contract, tenzij je je wachtwoord inmiddels gewijzigt hebt, maar dan weet je hem neem ik aan wel.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_26655548
Om te beginnen zo ik Chello de deur uitgooien en naar een echte provider gaan.
UPC kijkt maar naar 1 ding: je MAC-adres. Op dit moment ziet men het MAC-adres van je router. Zelfs bij een goedkope router zou je dit adres in de config moeten kunnen terug vinden. Anders kun je ook nog eens kijken naar de achter/onderkant van je router. Staat het waarschijnlijk ook op.

Vervolgens je PC rechtstreeks aansluiten op het modem en bij de instellingen van je netwerkkaart je netwerkadres veranderen. (Zit ergens onder geavanceerd, staat nu nog niets in). Dit noemt men ook wel spoofing en werkt prima bij dat vervelende Chello. Hoef je in ieder geval die helpdesk met die nozems niet meer te bellen.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 01:15:13 #4
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_26655599
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:11 schreef CaptainKirk het volgende:
Om te beginnen zo ik Chello de deur uitgooien en naar een echte provider gaan.
UPC kijkt maar naar 1 ding: je MAC-adres. Op dit moment ziet men het MAC-adres van je router. Zelfs bij een goedkope router zou je dit adres in de config moeten kunnen terug vinden. Anders kun je ook nog eens kijken naar de achter/onderkant van je router. Staat het waarschijnlijk ook op.

Vervolgens je PC rechtstreeks aansluiten op het modem en bij de instellingen van je netwerkkaart je netwerkadres veranderen. (Zit ergens onder geavanceerd, staat nu nog niets in). Dit noemt men ook wel spoofing en werkt prima bij dat vervelende Chello. Hoef je in ieder geval die helpdesk met die nozems niet meer te bellen.
Bellen hoeft niet. Ze heben zo'n handige pagina waar je je username en wachtwoord invult. dan registreert hij automatisch het nieuwe MACadres en schrijft hij een oude weg, omdat anders je lijst vol is.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')