abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 mei 2005 @ 00:14:12 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26654461
Binnenkort in Nederland te verkrijgen: de Hiptop!
quote:
KPN gaat de hiptop, een apparaatje waarmee gemailed, gechat, gebeld en op internet gesurfd kan worden, binnen enkele maanden introduceren in Nederland. Dat zegt KPN-woordvoerder Steve Hufton op CeBIT in Hannover. De hiptop is bedoeld voor jongeren. KPN- jongerenmerk Hi gaat de hiptop namelijk op de markt brengen.

Het apparaat (in Amerika de Sidekick genoemd) kwam onlangs in het nieuws omdat de hiptop van glamourkoningin Paris Hilton werd gekraakt en haar gegevens (waaronder telefoonnummers van bekende sterren) daardoor op straat kwamen te liggen.

De hiptop (die overigens gebruik maakt van gprs) moet worden gezien als de Blackberry voor de consument en lijkt bij uitstek geschikt voor jongeren die zich willen onderscheiden ten opzichte van hun leeftijdgenoten. Een abonnement op de hiptop gaat bij KPN ongeveer 25 euro per maand kosten. Voor dat bedrag kan waarschijnlijk wel onbeperkt gesurfd en gechat worden.

KPN-dochter e-plus biedt in Duitsland al langer de hiptop aan, maar volgens Hufton gaat KPN in Nederland een nieuw type aanbieden: de hiptop 2. Hoeveel hiptops er in Duitsland verkocht zijn, kan Hufton niet vertellen. In Amerika (bij T-Mobile) en in Duitsland zit AOL instant messenger standaard op de hiptop geïnstalleerd, in Nederland wil KPN echter dat MSN messenger er standaard op komt. Daarover wordt nu met MSN gesproken. “In Nederland wordt MSN Messenger verreweg het meeste gebruikt en AOL im nauwelijks,” zo legt Hufton uit.


KPN zal er dus als eerste mee komen, volgens ingewijden nog deze maand!
quote:
Binnenkort bij Hi
Begeef je binnenkort onder de 'rich and famous' met de Hiptop. Paris Hilton, Jennifer Aniston en Jennifer Lopez zijn er al mee gesignaleerd! Nog voor de zomer van dit jaar introduceert Hi dit coole mobiele toestel. Je kunt supersnel en gemakkelijk sms'en, e-mailen en online chatten met je vrienden.

Moet je onder het bellen je e-mail checken? Zet 'm op de speaker, flip de display naar boven en ga je gang! Het 'qwerty'-toetsenbord maakt het razend gemakkelijk.

Met de Hiptop kun je op het internet surfen en bijna alle sites zien zoals je ze op je pc gewend bent. Je ziet alle informatie op een groot kleurenscherm, die je makkelijk kunt openschuiven waardoor een toetsenbord tevoorschijn komt! Je kunt hiermee internetten, chatten, sms'en en e-mailen. Maar je kunt natuurlijk ook bellen en ringtones of games downloaden. Of foto's maken met de ingebouwde camera.


Zal dit de nieuwe trend worden? In Amerika sloeg (en slaat het nog steeds) aan. Is Nederland hier klaar voor? Lijkt mij persoonlijk zeer kicken, zeker voor die 25 euro per maand onbeperkt
pi_26655195
Ziet er idd leuk uit.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:52:52 #3
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_26655210
De service die ze bieden klinkt goed, het apparaat is alleen bagger! (ja uit eigen bevindingen voordat iedereen over me heen valt).
Maar misschien is de doelgroep niet zo veel eisend waar deze Hiptop Danger voor is bedoelt.

Het beeldscherm is leuk maar na veelvuldig gebruik ga je denk ik zien dat het al open klapt wanneer je hem net iets te hard op tafel legt.

Verder geinig maar een eventuele HipTop Danger 3 ligt meer in me straatje.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_26670403
Het nadeel is alleen dat het er gewoon echt niet uitziet. Voor een beetje surfen&chatten is het wel grappig maar verder...
pi_26671558
Nee idd wat iedereen hier boven al zegt het ziet er dus gewoon echt niet uit. Verder klinkt het wel goed.
  maandag 2 mei 2005 @ 18:55:53 #6
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26672726
Het ziet er net als een Nokia 7710 uit, en die is niet slecht

Ik moet het nog maar afwachten natuurlijk, maar het klinkt iig goed
pi_26673243
Nouw die Nokia 7710 vind ik er toch wel een stuk stakker uit zien.
  maandag 2 mei 2005 @ 19:17:58 #8
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26673403
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:12 schreef Remzz het volgende:
Nouw die Nokia 7710 vind ik er toch wel een stuk stakker uit zien.
Als je die hiptopper dichtdoet, hebben ze veel overeenkomsten imo
pi_26945500
Ziet er wel grappig uit, maar ik zou kiezen voor een PDA.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_26954885
PDA in combinatie met zo'n abo lijkt me inderdaad interessanter. Wel een leuke (doch nutteloze) ontwikkeling.
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
pi_26955696
Die 25 euri, is dat incl bellen?
Of alleen inet.
Dan is t me te duur.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:33:12 #12
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26955841
Nee, zonder bellen. Volgens mij neem je er ook een Hi abbo bij namelijk.
pi_27157200
Iemand het dingetje al aangeschaft?
pi_27157216
ik wou net zeggen, dat ding is toch niet nieuw
maar me papa heeft der 1 is wel mooi ding.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_27157318
Ziet er leuk uit..maar niet leuk genoeg om te kopen
pi_27157493
Dus met een 25,- internet abbo ben je er nog niet als je ook wilt bellen..
Dat wordt dus een 50,- abbo per maand, hmmm..moeilijk.
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:08:21 #17
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27161680
Ja klopt meeloper
pi_27172860
ik vin HipTop ook echt een bagelijke naam, Sidekick is stukken beter.... HipTop klinkt echt als zo'n naam die door een uitgerangeerde 50 jarige reclame man is bedacht, die absoluut geen idee heeft hoe dit bij jongeren aan moet sluiten ofzo....

Hiptop, klinkt tog niet.....:N
pi_27173032
Mee eens.. Hebben ze de naam moeten veranderen omdat 'Sidekick' eigendom is van een Amerikaans bedrijf? Wel jammer, Hiptop groot geschreven op je telefoon maakt ook niet echt een interessante indruk
pi_27173062
pfff, zo onderand kun je beter een laptop kopen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_27386518
Iemand die er al eentje heeft? Ik vroeg me af of die webversie van msn messenger werkt op de hiptop .
  donderdag 26 mei 2005 @ 21:22:59 #22
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27387116
Lijkt me wel.. je kan gewoon alle kanten op als het om internet gaat toch?
pi_27391655
Ja, en er zit ook java-ondersteuning op maar .. voor de officiele webmessenger moet je browser wel pop-ups ondersteunen en ik denk niet dat zo'n custom browser als die voor de hiptop dat kent.
pi_27393576
Overigens: Het apparaat heet gewoon Hiptop en is ontwikkelt door Danger. Niks meer, niks minder. Alleen toen T-mobile het apparaat op de markt ging brengen hebben ze gekozen voor een andere naam, in dit geval SideKick.

Als ik het woord Hiptop hoor moet ik steeds denken aan represent van lange frans en baas b. :-/
  maandag 6 juni 2005 @ 00:12:41 #25
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27662297
Een subtiele kick omhoog
quote:
KPN's succesvolle jongerenmerk Hi begint de verkoop van de hiptop 2, een mobieltje dat bij uitstek geschikt is voor e-mail, chat, sms en internet. Om die reden kan beter worden gesproken van een 'berichtenmachine'.

Net als bij de Blackberry, waar tegenwoordig hordes zakenlieden mee rondlopen, komen de e-mails automatisch binnen. Iedere klant krijgt een eigen hiptop mailadres. Daarnaast zijn ook andere e-mailadressen (pop3) te gebruiken, bijvoorbeeld van Wanadoo of Planet Internet. Het lezen en versturen van Hotmail werkt gewoon via de webbrowser. Surfen op het web gaat via standaard url's. De software geeft webpagina's anders weer. Ter verbetering van de leesbaarheid worden stukken tekst en foto's onder elkaar geplaatst. Het apparaat is ook heel geschikt voor on line chat met vrienden die achter de pc zitten of zelf ook een hiptop bezitten. Grote voordeel boven bijvoorbeeld een i-modetelefoon is het qwerty-toetsenbord, waarmee veel sneller berichten kunnen worden gemaakt. KPN denkt dat met name jongeren zullen vallen voor de uitstraling van het apparaat, dat meer lijkt op een mobiele spelcomputer.

Flipmechanisme

Het hoge-resolutiekleurenschermpje kan met één vinger naar boven worden uitgeklapt, waarna een volledig toetsenbord vrijkomt. Marc Kerkmeester die de marketing van de hiptop doet, denkt dat dit 'coole' flipmechanisme sterk zal bijdragen tot een hoge 'wow factor'.

"De mensen denken: wat heeft die gast in zijn handen?" Het concept van de hiptop komt van het Amerikaanse bedrijf Danger, vijf jaar geleden opgezet door ex-werknemers van Apple. Volgens Kerkmeester vertonen de intuïtieve bediening en het hele ontwerp van het toestel sporen van de Apple-filosofie. De hiptop is vooral een Amerikaans succes, een lifestyleproduct dat, zoals Hi het noemt, is 'geadopteerd' door internationale artiesten. Beyonce, Jennifer Lopez, Leny Kravitz, Brad Pitt, Snoop Dogg, Sandra Bullock en The Black Eyed Peas behoren tot de sterren die het apparaat zijn gaan gebruiken. Dit gebeurde overigens nadat ze een gratis hiptop hadden gekregen.

Ook tijdens een sterrenparty in het hoofdstedelijke horeca-etablissement The Mansion werden dj's, soapies en sterren als Lange Frans en Baas B. door Hi 'verrast' met een hiptop. Overigens is niet uitgekiende marketing maar een actie van hackers verantwoordelijk voor de toegenomen belangstelling in Amerika voor de hiptop. De beste ambassadrice voor de hiptop is ongewild de Amerikaanse jetsetkoningin Paris Hilton geworden. Ze gebruikte voor haar account de naam van haar lievelingshond Tinkerbell, zo ontdekten hackers. Afgelopen februari werd het adresbroek van haar hiptop gehackt, naar het zich laat aanzien mede door een lek bij provider T-Mobile USA. Na de kraak kon de hele wereld kennisnemen van de e-mails en geheime telefoonnummers van Hiltons beroemde vriendenkring in Hollywood. Vin Diesel, Christina Aquilera, noem maar een bekende ster of hun contactgegevens lagen op straat. Op haar hiptop bleken ook allerlei pikante foto's te staan: Paris topless, Paris met Nicole Kidman, Paris met Burt Reynolds.

De verkoop van de hiptop kreeg een enorme stimulans door alle publiciteit hierover. Het grote publiek begreep ineens perfect wat je allemaal met dit hightech apparaat kunt doen: contacten onderhouden met vrienden, uitnodigingen voor feesten versturen, tijdens party's foto's maken, de agenda bijhouden en games spelen.

Verwachting

Hi hoopt in Nederland eenzelfde hype te creëren als in Amerika. Of dat gaat lukken, hangt vooral af van de snelheid waarmee Hi erin slaagt 'instant messaging' via MSN Messenger te bieden. De verwachting is dat dit later in de zomer kan gebeuren. De hiptop is momenteel standaard voorzien van software voor AOL Instant Messenger (AIM).

In Nederland is MSN echter vele malen populairder. KPN hoopt hierover binnenkort met Microsoft afspraken te kunnen maken. Hi introduceert de hiptop met een speciaal abonnement voor onbeperkt mailen, chatten, surfen en foto's versturen voor een vast bedrag van 25 euro per maand. Hi heeft naast de `gewone` uitvoering een drietal speciale edities laten ontwerpen door bekende designers, waaronder Henk Schiffmacher.
Bron: http://www.telegraaf.nl/i(...)sterren__gadget.html

En ondanks een aantal negatieve reacties verwacht ik er veel van Ga komende week dat ding eens testen bij een Primafoon denk ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')