quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:16 schreef JamesBond007 het volgende:Wat voor feesten zijn er dan? --> Website?
Weet iemand echt geen goede manieren om via internet iemand te vinden?
Ik heb dit topic een tijdje aangekeken, toch maar reageren dan. Ik zal me een beetje in te houden, om er geen "jezus TS wat ben je dom om op deze manier dit aan te pakken!

Kijk, dat je op internet niet stante pede een bi-meid vind die met je de koffer in wil, is redelijkvoorspelbaar. Stel je voor: je bent een lekker wijf, je bent bi, jong, en in voor een trio met een stelletje onbekenden. (wat TS wil dus) Zou jij dan bij een internetsite je adres achter laten voor een stel dat daar naar op zoek is??? Nee he, lijkt me niet. De gevolgende lijken me voor de hand liggen. Het arme kind zal haar mailbox niet meer kunnen openen.
Tegelijkertijd zijn er een heleboel stellen voor wie het seksleven een beetje is uitgeput, of die graag nieuwe dingen doen. Vibrator is al geweest, dan maar iemand erbij. Besef dat die iemand dan waarschijnlijk een soort levend seksspeeltje is voor jullie als spel. Dat is leuk voor meiden die graag anonieme seks willen, maar de meeste meiden, zelfs al zijn ze bi en in voor een triotje, zullen lang niet allemaal zitten te wachten op het zijn van levende seks-tool, die alleen voor een avondje aangezet worden. En ook al zijn er gelukkig uitzonderingen, bi-meisjes hebben ook gevoelens en zonder emotionele band seksen is toch lang niet voor iedereen weggelgd.
Oftewel: het aantal meiden dat in is voor deze soort van seks is klein, en zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid niet zich via internet aanbieden.
Daarom kun je beter op zoek gaan op andere plaatsen, zoals dit eerder werd geopperd door andere mensen in dit topic: feesten met erotisch tintje, je vriendin een meisje laten versieren in de kroeg, misschien een vrouwelijke kennis polsen (bi is mode, dus je weet het nooit

En ja, daar moet je meer moeite voor doen. Een meisje voor een trio is nou eenmaal niet via een simpele google te vinden.