abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:56:39 #126
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_26733821
bij mij in de wijk staat zon oude alfa romeo, ben alleen typeding ff vergeten
pi_26733887
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:13 schreef Boink het volgende:

[afbeelding]
Is dit nou niet zo'n supersport, aan de velgen te zien?
pi_26733899
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:56 schreef Fugie het volgende:
bij mij in de wijk staat zon oude alfa romeo, ben alleen typeding ff vergeten
giulia?
pi_26734087
Die serie foto's van Eddow lijken me de parkeerplaats van Zestienhoven? En waar is die Heulweg ergens?
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:22:55 #130
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26734364
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:06 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Nu je het zegt (ff het filmpje bekijken), die gast de eigenaar dus hebben we nog ff een praatje meegemaakt Hij trok ook nog ff flink een maserati open daar
Dat ventje is een klein italiaantje dat bij mij net tot mijn borsthoogte komt. Wat ik begrepen heb uit verhalen is dat hij vroeger voor Ferrari gewerkt heeft. Weet niet precies wat hij gedaan heeft. Wel heb ik begrepen dat hij vrij weinig doet met speciale hulpmiddelen om de motor af te stellen. Wat hij doet is even een rontje rijden met de auto. Luisteren naar de motor en dan weet hij wat er gebeuren moet. Ik ben 1X met hem mee gereden ( weet niet of het de eigenaar was ) Maar die kennis van me zegt jo rij mee je weet niet wat je gaat mee maken. Dus ik in die auto die vent er bij effe bij stoplicht in z'n vrij zetten luisteren effe dotje gas weer luisteren. Stoplicht op groen er van door gaan als een debiel gruwelijk door trekken in de toeren super snel opschakelen weer helemaal open trekken. Door naar zijn 3 en dan opeens terug schakelen naar z'n 2 schiet als een debiel een bocht in waar ik dacht dat ik dood ging Dan weer vrij hoog in toeren terug naar garage klep open effe luisteren. En toen was het van morgen is hij klaar ik ga dat en dat doen. Hij steld die motor af op geluid wat ik begrepen heb. Het is echt een vakman. Heel veel mensen kopen hun Ferrari bij een dealer maar voor onderhoud gaan ze naar hem toe. Je hebt ook een vrij lange wachttijd daar voor dat je geholpen word.

Hij doet alles wat speciaal is en uit italie komt zo ver ik weet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26734881
Damn, ik wist niet dat mn telefoon zulke slecht foto's kon maken...
Maargoed, dus een RX-7 gespot in Sneek





Even een beter foto van een andere RX-7

pi_26737229
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef Pr0nXXX het volgende:

[..]

Leuk detail: de begrenzer is eraf.
vette shit man, ik heb gister mee gereden in de nieuwe m8.
Ik heb er ook wat kiekjes van, dit was even een pitstopje:
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:29:22 #133
50703 aXL
Elisha O+
pi_26737483
Vandaag naar Den Haag geweest, helaas geen foto's, batterij van de camera was leeg

Maserati Quattroporte
BMW 7-Serie facelift
2x Bentley Continental GT
Hummer H2
Mercedes E-Klasse met 6 deuren Voor de Amerikaanse Ambasade
En veel te veel 7-serie's, A8's, S-Klasse's, XJ's, Thesissen en Dodge Rams
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:35:04 #134
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26737640
ff een vraagje, kunnen we ajb stoppen met het melden van het feit dat er een Cayenne gezien is, ik bedoel ik maak toch ook geen melding van een range rover die ik zie, die Cayenne is de meest verkochte porsche en heb hem eigenlijk wel gezien.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_26737661
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:20 schreef itsontoday het volgende:

[..]

vette shit man, ik heb gister mee gereden in de nieuwe m8.
Ik heb er ook wat kiekjes van, dit was even een pitstopje:
[afbeelding]
rofl
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:37:27 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26737724
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:35 schreef Klonk het volgende:
ff een vraagje, kunnen we ajb stoppen met het melden van het feit dat er een Cayenne gezien is, ik bedoel ik maak toch ook geen melding van een range rover die ik zie, die Cayenne is de meest verkochte porsche en heb hem eigenlijk wel gezien.
Dan zou je eigelijk een lijstje moeten maken met welke merken niet meer speciaal zijn.
Hummer H2
honda S2000
cayenne

Ga zo maar door. MAar goed lees even hier boven de discussie is al geweest dus laat lekker zitten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:38:36 #137
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26737767
ik ga ff teruglezen, ik moest het ff kwijt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:41:03 #138
50703 aXL
Elisha O+
pi_26737861
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan zou je eigelijk een lijstje moeten maken met welke merken niet meer speciaal zijn.
Hummer H2
honda S2000
cayenne

Ga zo maar door. MAar goed lees even hier boven de discussie is al geweest dus laat lekker zitten
Hmm, Hummer H2 zie je hier niet veel hoor. Maja, ist oosten he daar hebben de boeren liever een mooie Golf II GTi of Sierra Cosworth
pi_26738013
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat ventje is een klein italiaantje dat bij mij net tot mijn borsthoogte komt. Wat ik begrepen heb uit verhalen is dat hij vroeger voor Ferrari gewerkt heeft. Weet niet precies wat hij gedaan heeft. Wel heb ik begrepen dat hij vrij weinig doet met speciale hulpmiddelen om de motor af te stellen. Wat hij doet is even een rontje rijden met de auto. Luisteren naar de motor en dan weet hij wat er gebeuren moet. Ik ben 1X met hem mee gereden ( weet niet of het de eigenaar was ) Maar die kennis van me zegt jo rij mee je weet niet wat je gaat mee maken. Dus ik in die auto die vent er bij effe bij stoplicht in z'n vrij zetten luisteren effe dotje gas weer luisteren. Stoplicht op groen er van door gaan als een debiel gruwelijk door trekken in de toeren super snel opschakelen weer helemaal open trekken. Door naar zijn 3 en dan opeens terug schakelen naar z'n 2 schiet als een debiel een bocht in waar ik dacht dat ik dood ging Dan weer vrij hoog in toeren terug naar garage klep open effe luisteren. En toen was het van morgen is hij klaar ik ga dat en dat doen. Hij steld die motor af op geluid wat ik begrepen heb. Het is echt een vakman. Heel veel mensen kopen hun Ferrari bij een dealer maar voor onderhoud gaan ze naar hem toe. Je hebt ook een vrij lange wachttijd daar voor dat je geholpen word.

Hij doet alles wat speciaal is en uit italie komt zo ver ik weet.
LOL Maar wel vet natuurlijk
pi_26744535
Beetje laat maar vorig jaar deze 2 schoonheden gespot


Sja en deze pas ook nog (gek hoor is me eigen auto)
pi_26744688
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan zou je eigelijk een lijstje moeten maken met welke merken niet meer speciaal zijn.
Hummer H2
honda S2000
cayenne

Ga zo maar door. MAar goed lees even hier boven de discussie is al geweest dus laat lekker zitten
Iedereen heeft een andere belevingswereld van bijzonder .
Ik zie 1 keer in de 2 weken een H2, maar 1 keer in de 2 dagen een DB9 of een Jag XKR/E-Type.
Laat iedereen gewoon zijn/haar bijzondere auto's posten joh.
Als je gewoon de richtlijn 70K+ euro (of een apart getunede auto) en foto aanhoudt, komt het redelijk goed .

Magoe... das mijn mening whehehe endezo.
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:28:14 #142
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_26748377
Primeur, jaja (of misschien niet, maar tenminste wel pics:

M6



m3




Cayenne Turbo, (mag die nog wel )


RX8


Enkele AMG's





CL 500


Phaeton W12 Lang


Corvette, Met HUD



Jaguar S Type R



Jaguar XJ-R


Aston Martin DB7


Bentley Continental



BTW, allemaal gisteren gespot op weg naar, in en terug van Luxemburg

[ Bericht 64% gewijzigd door ralphk op 05-05-2005 11:19:38 (Changed for your viewing pleasure) ]
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
pi_26748412
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:28 schreef ralphk het volgende:
Primeur, jaja (of misschien niet, maar tenminste wel pics:

M6

[afbeelding]
[afbeelding]

m3
[afbeelding]
Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto's
Jammer dat je geen echte camera bij je had.
pi_26748576
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:09 schreef Modus het volgende:
Die serie foto's van Eddow lijken me de parkeerplaats van Zestienhoven? En waar is die Heulweg ergens?
Klopt is 16hoven, en de heulweg is in kwintsheul
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:40:51 #145
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_26748585
[..]

Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto's
Jammer dat je geen echte camera bij je had.
[/quote]

Ik ben dan wel eens gewoon aan het werk, en heb enkel een GSM bij me, geen teletoeters 7 megapixels yakamishi.

En de hosting doe ik ook nog niet eens bij autogespot vanwege hun "snelheid". Maar grotere (en even brakke) pics kan ik wel mailen voor de liefhebbers............
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
pi_26748940
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef ralphk het volgende:
En de hosting doe ik ook nog niet eens bij autogespot vanwege hun "snelheid". Maar grotere (en even brakke) pics kan ik wel mailen voor de liefhebbers............
Ik zie nu helemaal geen foto's, en ben toch wel benieuwd, kijk anders eens bij www.freefilebox.com werkt prima voor foto's.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26750339
Hmm misschien moet ik ook nog is een dagje naar luxemburg
Leverancier van www.autogespot.nl
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:12:03 #148
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_26750463
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef ralphk het volgende:
[..]

Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto's
Jammer dat je geen echte camera bij je had.
Ik ben dan wel eens gewoon aan het werk, en heb enkel een GSM bij me, geen teletoeters 7 megapixels yakamishi.

En de hosting doe ik ook nog niet eens bij autogespot vanwege hun "snelheid". Maar grotere (en even brakke) pics kan ik wel mailen voor de liefhebbers............
[/quote]

Bij het upload form staat er dat het maximaal 2 dagen kan duren voordat de foto's geplaatst worden. Het is nu vakantie dus slapen we uit En omdat er geen mail adres bij je naam stond hebben we geen mailtje kunnen sturen om te zeggen dat ze niet geplaats waren. Dit vanwege de lage kwaliteit
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:13:10 #149
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_26750496
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:40 schreef ralphk het volgende:
[..]

Zozo dat zijn wel erg grote duidelijke foto's
Jammer dat je geen echte camera bij je had.


Ik ben dan wel eens gewoon aan het werk, en heb enkel een GSM bij me, geen teletoeters 7 megapixels yakamishi.

En de hosting doe ik ook nog niet eens bij autogespot vanwege hun "snelheid". Maar grotere (en even brakke) pics kan ik wel mailen voor de liefhebbers............
Bij het upload form staat er dat het maximaal 2 dagen kan duren voordat de foto's geplaatst worden. Het is nu vakantie dus slapen we uit En omdat er geen mail adres bij je naam stond hebben we geen mailtje kunnen sturen om te zeggen dat ze niet geplaatst waren. Dit vanwege de lage kwaliteit.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:38:57 #150
84341 alsem
ja toch
pi_26756453
heb net een stuk gereden in een 308 gtsi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')