Ben ernet in, gezellig met z'n 2tjesquote:Op zondag 24 april 2005 19:16 schreef cygnusx het volgende:
Ik zag dat het er nog niet was, en het leek me wel prettig om te kunnen chatten over het examen, vooral in de tijd die er nu aan gaat komen dat de examens steeds dichterbij komt.
dus neem ik het iniatief maar om het IRC kanaal te openen voor de examens:
Kanaal #exa staat open voor iedereen
Ook daar kun je dus terecht met al je vragen e.t.c. over het examen ik doe ook examen...
Irc-on
ja hij is net 5 min open hequote:Op zondag 24 april 2005 19:27 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ben ernet in, gezellig met z'n 2tjes.
jepquote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef Renesite het volgende:
Ja, moet je vooral in me fotoboek baggeren
Thanks! Het is/was er altijd nog erg rustigquote:Op woensdag 27 april 2005 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
En sticky (gemak dient de mens).
Komt er uberhaupt ooit iemand?quote:Op donderdag 28 april 2005 07:27 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Thanks! Het is/was er altijd nog erg rustig.
Ik ben er altijd standaard online dusquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:57 schreef cygnusx het volgende:
ja, als iedereen nu ff standaard daar online komt dagelijks dan word dat een gezellige chat tijdens en voor de examens
Of: osiris.parse.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:11 schreef cygnusx het volgende:
irc.fok.nl of irc.tweakers.net
of met complete link: irc://irc.tweakers.net/exa
same here, en t zit nu al op 11quote:Op zondag 22 mei 2005 17:05 schreef grunge-metal het volgende:
Ik keek er net in, en ik wist niet wat ik zag, 9 mensen online!.
www.mirc.comquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |