abonnement Unibet Coolblue
pi_26459039
Ik stond van de week voor de spiegel toen ik me in ene bedacht dat ik best wel kaal begin te worden. Het gel-verbruik dat ik nodig heb om me haar in model te brengen wordt met de maand minder...
Nou komt de kaalheid bij mij ni in het midden bovenop, maar mn haarlijn loopt gewoon langzaam aan terug, inhammen enzo. Keb hetzelfde haar als mn vader dus ik eindig uiteindelijk met zo'n engelen kring aan haar op me kop. En daar heb ik dus geen zin in om mee rond te lopen, maar haartransplantatie zit er voorlopig ook echt nog niet in.
Toen ik tegen een vriendin opperde om het dan maar helemaal kaal te scheren zei ze dat dat echt ni kon omdat ik daar geen kop voor heb (en gelijk heb ze).

Dus eigenlijk heb ik de vraag wat voor kapsels er zijn voor kalende mannen?
  zaterdag 23 april 2005 @ 19:37:25 #2
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_26459061
Gewoon laten kalen, zo erg ziet dat er niet uit.
  zaterdag 23 april 2005 @ 19:38:23 #3
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_26459079
Of je laat zo'n lap haar goeien aan 1 kant en dat kam je er zijwaarts overheen. .
pi_26459187
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:38 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Of je laat zo'n lap haar goeien aan 1 kant en dat kam je er zijwaarts overheen. .
compensatiekuif
pi_26459392
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:38 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Of je laat zo'n lap haar goeien aan 1 kant en dat kam je er zijwaarts overheen. .
Whahhahaha, no way!

Dat had me basisschool leraar ook, en dan had ie zijwind en dan staat dat zo mooi rechtomhoog
  zaterdag 23 april 2005 @ 19:53:57 #6
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_26459426
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:52 schreef fietsbelbel het volgende:

[..]

Whahhahaha, no way!

Dat had me basisschool leraar ook, en dan had ie zijwind en dan staat dat zo mooi rechtomhoog
Je moet de uiteinden van die lange haren ook vastbinden.
pi_26459461
Tja das natuurlijk kut als je op je 21ste al kaal word.
Ik zou dus alles maar kaal scheren toch. Wat moet je anders met zo'n krans gaan rondlopen of een pruik op??

Andere optie is haarinplant maar dat zou ik alleen doen als ik megaveel geld zou hebben. Niet met zo'n ziekenfonds haarinplantje. Want dat ziet er niet uit, heeft mijn baas ook laten doen. Die loopt nu helemaal voor gek.
  zaterdag 23 april 2005 @ 19:57:51 #8
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_26459520
Kaal scheren is wel erg drastisch, kan je niet beter je haar millimeteren of kortwieken?
pi_26459523
Elke haar die je verliest, gewoon terug plakken...

Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26459551
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:57 schreef Myster_E het volgende:
Kaal scheren is wel erg drastisch, kan je niet beter je haar millimeteren of kortwieken?
Milimeteren das nog beter dan kaal idd. Gewoon megakort doen.
En als je over paar jaartjes helemaal geen haar meer op je voorhoofd hebt staan dan ga je over tot helemaal kaal.
pi_26459572
Kaalscheren. Wat voor hoofd heb je dan?
  zaterdag 23 april 2005 @ 20:01:33 #12
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26459586
Zelf vind ik compleet geschoren vaak een stuk beter staan dan het hebben van nog een paar plukjes haar. Als je dit niet wilt dan zou ik voor een lekker kort kapsel gaan. Iets wat vlot staat in ieder geval. Vraag het anders gewoon je kapper of overleg met een vriendin. Ik kan niet gaan gokken zonder foto omdat sommige kapsels bij de ene goed staan en andere bij de ander. Misschien staat weinig haar sowieso niet. Tja accepteren is het makkelijkste. In de praktijk heb je er vaak zelf meer moeite mee dan anderen.

Sommige lui denken dat afgeschoren bij mij niet staat en anderen wel. Subjectief onderwerp natuurlijk
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26459601
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:00 schreef Xennia het volgende:
Kaalscheren. Wat voor hoofd heb je dan?
Ja idd.

Post eens een foto van je coupe. Je gezicht hoeft er niet op maar gewoon ff je kapsel hoe het er nu uit ziet.
  zaterdag 23 april 2005 @ 20:02:58 #14
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26459626
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
Tja das natuurlijk kut als je op je 21ste al kaal word.
Ik zou dus alles maar kaal scheren toch. Wat moet je anders met zo'n krans gaan rondlopen of een pruik op??
Er zijn medicijnen die het mogelijk maken voor veel mannen om het proces een paar jaar te rekken
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26459729
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Er zijn medicijnen die het mogelijk maken voor veel mannen om het proces een paar jaar te rekken
Als dit bij mij zou gebeuren zou ik als een raket naar de winkel rennen en die pilletjes meteen 10 potten bestellen. Gelukkig ben ik een aantal jaartjes ouder dan TS en is er niemand in mijn familie kaal. Dus ik hoop dat het mij bespaard blijft. Dat is namelijk mijn nachtmerrie
  zaterdag 23 april 2005 @ 20:13:29 #16
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26459842
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Als dit bij mij zou gebeuren zou ik als een raket naar de winkel rennen en die pilletjes meteen 10 potten bestellen. Gelukkig ben ik een aantal jaartjes ouder dan TS en is er niemand in mijn familie kaal. Dus ik hoop dat het mij bespaard blijft. Dat is namelijk mijn nachtmerrie
Ik werd kaal vanaf me 19de en ik ga die dingen echt niet slikken. Gewoon accepteren. Nu heb ik al best lang een relatie en me vriendin heeft er geen moeite mee dus misschien scheelt dat
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26461430
Inderdaad, heel kort doen of kaalscheren. Als je zo jong bent en je echt al kale plekken ziet, ziet dat er best armoedig uit met een wat langer kapsel...

Mijn vriend wordt ook al kaal een scheert nu de hele tijd z'n hoofd glad, staat hartstikke goed
pi_26461569
Ik overweeg een kaal koppie vanwege me inhammen, makkelijk lijkt me het wel trouwens.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_26462849
Tondeuse!

Stand 2 of zo.
  zaterdag 23 april 2005 @ 22:51:07 #20
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26462882
Kaal scheren als je het zelf niks vind. De meningen varieren, dat heb ik ook, maar over het algemeen genomen krijg ik positieve reactie's, eigenlijk hebben die de voorhand. Mocht je je daar zelf niet in vinden, dan zou ik zeggen, scheer het lekker kort, milimeteren dus. Camoufleren is niks, maar dat is mijn mening.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_26512509
Ik overweeg nu ook millimeteren. Zelfde verhaal als de TS voor de rest eigenlijk. Paar jaar geleden had ik het wel een 1,5 jaar ofzo eerst gemillimeterd en daarna kaal, en toen ik het weer liet groeien zag je de inhammen Maar ik denk dat ik er nu met de tondeuse over laat gaan erg kort opgeschoren en bovenop en tikkie langer, maar dan wel zonder een zichtbare grens zeg maar (alla old skool gabber kapsel). 'k Ben daarna toch 3 wekend uit het land dus hoef me nergens voor te schamen mocht het niks zijn
  dinsdag 26 april 2005 @ 08:38:33 #22
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_26512632
Mijn vriend heeft ook zijn hoofd kaal geschoren. Soms zit ie er mee, dat ie zo vroeg kaal is maar ja, dat is zijn pech. En dan zie ik hem liever glad & glimmend dan met een clownskrans om zijn hoofd
quote:
De meningen varieren, dat heb ik ook, maar over het algemeen genomen krijg ik positieve reactie's, eigenlijk hebben die de voorhand.
Vooral onbekenden hebben de neiging mijn vriend uit de weg te gaan. Kisten + kaal = gevaarlijk? Ik zou willen dat mensen eens verder keken dan dat.
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:47:20 #23
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26513737
Ik ben ook vanaf m'n 21 relatief kaal. Ik heb het niet kaalgeschoren, maar gemillimeterd. Het is ook verbazingwekkend het verschil tussen 3 mm haar of geen haar.. dus helemaal kaalgeschoren.

Als het je echt stoort zou ik de 3 mm optie nemen.
Je kan het een paar keer door de kapper laten doen, ik doe het tegenwoordig gewoon zelf. Een goedkope tondeuse.. en na 1 keer heb je het kappersbezoek er al uit.. denk ik.. want daar kom ik dus al een jaar of 4 niet meer..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26516190
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 22:51 schreef elcastel het volgende:
Kaal scheren als je het zelf niks vind. De meningen varieren, dat heb ik ook, maar over het algemeen genomen krijg ik positieve reactie's, eigenlijk hebben die de voorhand. Mocht je je daar zelf niet in vinden, dan zou ik zeggen, scheer het lekker kort, milimeteren dus. Camoufleren is niks, maar dat is mijn mening.
Juist, niets erger dan te proberen om kaalheid te camoufleren.

Milimeteren.

.
pi_26517983
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')