abonnement Unibet Coolblue
pi_26458112
Ik heb een probleem met het vinden van nette kleding in mijn maat. Voorheen kon ik kleding met maat 36 goed aan, maar tegenwoordig is dat sowieso te groot en maat 34 vaak ook (als ze dat in de winkels al verkopen...).

Mijn vermoeden werd laatst bevestigd; een winkeleigenaar gaf aan dat de maten inderdaad opgeschoven waren en dat de kleine maten, met name voor nette kleding, moeilijk te krijgen zijn. Leuk

Nu ga ik binnenkort een poging in Belgie (brussel) doen, omdat ze daar kleine maten schijnen te verkopen. Is er iemand die toevallig wat winkels in Brussel weet waar ze kleine maten verkopen? Het gaat dus om wat hier in nl nu 32-34 zou zijn.
En het gaat specifiek om nette kleding (ivm werk), dus pantolons, jasjes, blousen ed.

En als jullie ook goede winkels in nederland weten....graag!

Alvast bedankt!
pi_26460187
Misschien bij Zara?
Is een Spaans merk, meestal vallen de kleren daar een stuk kleiner uit.
pi_26460208
Dat hoor je ook niet vaak te kleine maat hebben

Succes met zoeken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_26461099
In de Viva, Flair of Yes stond vorige week een artikeltje over een nieuwe winkel met kleine maten In Nederland. Ik ga wel even voor je zoeken of ik het nog ergens kan vinden .
amokaapjeeh O+
pi_26461353
Je hebt inderdaad wel gelijk dat nette kleding in kleine maten lastig te vinden is, ik heb wel een makkelijkere maat dan jij (34/36, van broeken sowieso 34) en dat valt vaak al niet mee.
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:36:58 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26461373
De Mango?
pi_26461404
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:36 schreef Aventura het volgende:
De Mango?
Hebben die ook kleding voor kleine mensen?

Ik heb wel een normale maat kleding, maar broeken vinden is best moeilijk met mijn korte benen. Dan past de bovenkant wel, maar slepen de pijpen over de vloer. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:41:24 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26461448
In de Mango pas ik met mijn maat 38 niks.
Bij mij zijn broeken ook altijd te lang, veel voorkomend probleem als je geen kinder-of mannenheupen hebt en niet zo lang bent. Ik laat broeken soms innemen of koop spijkerbroeken, die kan je tenminste op lengte kopen.
pi_26473436
Bedankt voor jullie reacties.

Mensen hebben idd vaak het idee dat alleen "grote maten" moeilijk te vinden zijn. Ik hoor zo vaak: "Oh, wat een ideale maat heb jij.."
K snap aan de ene kant ookwel dat de maten in de nederlands winkels groter worden (dames worden toch steeds groter), maar een uitbreiding van het aantal maten zou beter zijn dan een verschuiving...

En die korte benen, hahaha, hoe herkenbaar. Ik heb nog nooit een broek gevonden met een goede pijplengte. Maar ja, daarvoor heb ik dan maar weer een naaimachine aangeschaft.
(Knie)rokjes zijn lastiger. dan gaat het model er snel uit of het motief wordt verpest...

Ik ga direct zoeken naar Zara's en Mango's (voor de zekerheid)!
En als diegene dat een artikel in de Yes/ Flair/Viva nog kan vinden

Meer tips uiteraard altijd welkom!!
pi_26473521
Lipstick, Coolcat, Jukebox.. Netjes? Kinderafdeling
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_26473602
Die winkels ken ik ja, maar dat is het vaak net niet. Beetje fake-netjes, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik bedoel echt je nette kleding/pakken zoals je die kunt kopen bij de We, Mexx, Esprit enzo.

En kindermaten (hoor ik ook vaak), dat lukt niet hoor. Ik heb wel vrouwen heupen enzo
pi_26990824
In antwerpen geweest: geen resultaat
Zara, mango.... allemaal te groot. Had ook niet het idee dat ze daar kleinere maten hadden.

Sparen voor Milaan dan maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')