abonnement Unibet Coolblue
pi_26321914


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Fokkers in World of Warcraft

Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!

Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Engessa, Fliepke, Omentuva of Daenal. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild
/w Fliepke Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild

Deze openingspost
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26323671
K-U-T-titel, maar dat terzijde.

Gamedemon heeft wat frustraties over Mages? Shapeshiften breekt polymorph na volgende patch, en Shapeshiften breekt OOK Frost Nova, als ik het me goed herinner.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26323708
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
K-U-T-titel, maar dat terzijde.
power to the gnomes

verder heb ik weinig toe te voegen en is dit een uiterst onintressante tvp
pi_26323833
Overigens, welke classes waren dat? Mages hebben het verdomd moeilijk tegen Shamans, Warlocks, altijd, evenals shadowspecced priests. Holy Priests weet ik eigenlijk niet.

Moraal van het verhaal, Mages hebben moeite met andere casters, maar melee is makkelijk. En druids weet ik niet hoe dat mee zit, Moonfire wil nog wel eens helpen, en je hebt heal, slimpie, in je bearform zeker.

Outlast de mage, dat kan best lukken met rejuv + frenzied regen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26323849
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
K-U-T-titel, maar dat terzijde.

Gamedemon heeft wat frustraties over Mages? Shapeshiften breekt polymorph na volgende patch, en Shapeshiften breekt OOK Frost Nova, als ik het me goed herinner.
Niks K-U-T-titel.....

En frustraties over Mages kan ik absoluut niet begrijpen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26323972
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niks K-U-T-titel.....

En frustraties over Mages kan ik absoluut niet begrijpen....
Punt is, het is rock-paper-scissors.

Welke class ownt een warlock?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 18 april 2005 @ 15:22:15 #7
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26324001
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
K-U-T-titel, maar dat terzijde.

Gamedemon heeft wat frustraties over Mages? Shapeshiften breekt polymorph na volgende patch, en Shapeshiften breekt OOK Frost Nova, als ik het me goed herinner.
Klopt. Bovendien zou MOTW, mist goed getuned behoorlijk wat resistance moeten leveren. In mijn geval, op level 50 20 resistance op elke categorie. Vul dat aan met eventuele equipment die resistance geeft en dan beperk je de schade van de spells van de mage ook redelijk. Het blijft in PVP een moeilijk personage om te verslaan, maar de mogelijkheden zijn er in principe wel.

Overigens herinner ik me ook nog dat wanneer je reeds in een van de form zit, polymorph effecten uitgesloten zijn. Bovendien sla je in catform zo geweldig snel dat je constant de casts van de mage onderbreekt. En als clothdrager zou je en mage, mits je je combo´s goed uitvoert, vrij snel dood moeten hebben. En als ie je mocht frost nova-en, treug shiften en direct weer shapeshiften en weer verder gaan waar je gebleven was.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 18 april 2005 @ 15:24:06 #8
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26324041
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Punt is, het is rock-paper-scissors.

Welke class ownt een warlock?
Warrior denk ik wel. Meeste armor, meeste brute aanvalskracht. De mana van een warlock is denk ik op voordat de warrior dood is.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26324274
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Punt is, het is rock-paper-scissors.

Welke class ownt een warlock?
Rogue

Een Warrior is alleen moeilijk als je 'm niet op afstand kan houden, en als degene die 'm speelt weet wat ie doet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26324305
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rogue
Warlock > Rogue of Rogue > Warlock?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26324330
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Warlock > Rogue of Rogue > Warlock?
Rogue > Warlock

Rogue is de anti-cloth user he.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26324618
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rogue > Warlock

Rogue is de anti-cloth user he.
Mwah, niet bepaald. D'r zijn maar een paar rogues die de juiste combinatie weten om een mage te verslaan. (Ervaring geleerd, ja.)

Over het algemeen gesproken is het zo dus:

Rogue>Warlock>Mage>Rogue>Warlock>Mage etc.

En nee, dit is geen grapje, maar rogues zijn gewoon makkelijk als mage, zelfs al weet ie de juiste combinatie is het nog een 50/50 fight, omdat een mage effectief het gevecht kan restarten.

Alleen een rogue zonder cooldown timers heeft een grote kans. (Vanish, Sprint.) En dan wederom alleen met de juiste combinatie.

(De juiste combinatie is Ambush-Blink-Vanish-Sprint-CS)

Ambush vanwege de schade, Blink is mage reply, Vanish + Sprint om aan de Poly te ontkomen. (Al dan niet PoM-ed.) En dan CS omdat ik geen blink heb.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 18 april 2005 @ 15:54:01 #13
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26324721
Die class vs class gesprekken zijn altijd wel komisch. In fact komt het er best op neer dat iedereen iedereen kan bashen, mits je je talent points goed hebt gespendeerd, mits je goede items draagt en mits je goed weet hoe om te gaan met je specifieke mogelijkheden.

In fact heb ik de meeste moeite met priests, die kunnen zich zodanig goed healen en de druid spells zijn zodanig zwak dat mijn mana eerder op is dan die van de priest. Toch eens mn beer en kat gebruiken in die fights
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 18 april 2005 @ 15:57:27 #14
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26324794
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, welke classes waren dat? Mages hebben het verdomd moeilijk tegen Shamans, Warlocks, altijd, evenals shadowspecced priests. Holy Priests weet ik eigenlijk niet.

Moraal van het verhaal, Mages hebben moeite met andere casters, maar melee is makkelijk. En druids weet ik niet hoe dat mee zit, Moonfire wil nog wel eens helpen, en je hebt heal, slimpie, in je bearform zeker.

Outlast de mage, dat kan best lukken met rejuv + frenzied regen.
als ik constant moet shapeshiften verbrand ik al me mana, en frenzied regen heb ik rage voor nodig, rage krijg ik als ik klappen ontvang of uitdeel , gaat super langzaam dus
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:22 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Klopt. Bovendien zou MOTW, mist goed getuned behoorlijk wat resistance moeten leveren. In mijn geval, op level 50 20 resistance op elke categorie. Vul dat aan met eventuele equipment die resistance geeft en dan beperk je de schade van de spells van de mage ook redelijk. Het blijft in PVP een moeilijk personage om te verslaan, maar de mogelijkheden zijn er in principe wel.

Overigens herinner ik me ook nog dat wanneer je reeds in een van de form zit, polymorph effecten uitgesloten zijn. Bovendien sla je in catform zo geweldig snel dat je constant de casts van de mage onderbreekt. En als clothdrager zou je en mage, mits je je combo´s goed uitvoert, vrij snel dood moeten hebben. En als ie je mocht frost nova-en, treug shiften en direct weer shapeshiften en weer verder gaan waar je gebleven was.
nogmaals als ik moet blijven shapeshiften verbrand ik al me mana, en als ik met een kat bij een mage kom blinkt ie en issie weer weg
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_26324984
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Mwah, niet bepaald. D'r zijn maar een paar rogues die de juiste combinatie weten om een mage te verslaan. (Ervaring geleerd, ja.)

Over het algemeen gesproken is het zo dus:

Rogue>Warlock>Mage>Rogue>Warlock>Mage etc.

En nee, dit is geen grapje, maar rogues zijn gewoon makkelijk als mage, zelfs al weet ie de juiste combinatie is het nog een 50/50 fight, omdat een mage effectief het gevecht kan restarten.

Alleen een rogue zonder cooldown timers heeft een grote kans. (Vanish, Sprint.) En dan wederom alleen met de juiste combinatie.

(De juiste combinatie is Ambush-Blink-Vanish-Sprint-CS)

Ambush vanwege de schade, Blink is mage reply, Vanish + Sprint om aan de Poly te ontkomen. (Al dan niet PoM-ed.) En dan CS omdat ik geen blink heb.
Heb je het nou over een 1v1 duel of over gewoon PvP ?

Als een rogue uit het niets komt, en met zijn stunlock (Cheap Shot, Sinister Strike, Kidney Shot) begint, heeft volgens mij ook een mage 0 kans.

[ Bericht 2% gewijzigd door PBateman1978 op 18-04-2005 16:18:49 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26325243
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb je het nou over een 1v1 duel of over gewoon PvP ?

Als een rogue uit het niets komt, en met zijn stunlock begint, heeft volgens mij ook een mage 0 kans.
1v1 PvP, en dan heb ik het over rogues 2 onder, 2 boven, 6 boven en 1 boven mijn lvl. De middelste twee verloor ik. De 2 boven mij was ik niet slim. (Blink een bergwand in. ), en die 6 boven mijn lvl had ook alleen maar gewonnen op level, niet op skill. (Ranged tegen een mage? )

Hoe doe jij dan een stunlock met een rogue? Ik herstart het gevecht simpel.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26325266
Terugkomend op die stunlock, mijn beste, ik heb Blink, dus na die SS zit ik 20 yds verderop.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26325488
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Terugkomend op die stunlock, mijn beste, ik heb Blink, dus na die SS zit ik 20 yds verderop.
Dan stealth ie weer, komt op je af en herhaalt ?

(ik heb het nu over als je aangevallen wordt in bv. een contested area he, niet over duels)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26325579
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan stealth ie weer, komt op je af en herhaalt ?

(ik heb het nu over als je aangevallen wordt in bv. een contested area he, niet over duels)
Daar heb ik het ook over. Probleem is, alleen Vanish. (Reagent + 5 minute cooldown) werkt om mij te distargeten. Voor de rest zie je hem, en kan ik dus mijn maatregelen. (Poly) nemen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26325747
Ik heb nog niemand horen zeggen dat hij problemen heeft met hunters in PvP, zouden al die zeikverhalen dan toch waar zijn .
Ach, ik denk dat ik met mijn game-ervaring wel zodanig boven het gemiddelde uitsteek dat de meesten zich wel zullen verschrikken als ze aan me komen . Ik ben mijn hunter nu iig al helemaal aan het speccen volgens een build die ik van de officiele site af heb gehaald zodat ik niks investeer in nutteloze talentjes, waar er o zo veel van zijn. Het schijnt dat er ook genoeg nuttige dingen in de survival tree zitten en volgens mij wordt die door de meeste hunters genegeerd, maar een wingclip met een dikke stunkans is bijvoorbeeld ook erg handig, vooral omdat je die zo snel achter elkaar kunt doen.
pi_26327862
Ook maar even een tvp

Zit nu op lvl 39 dus bijna mijn gratis mount ophalen.
......
  maandag 18 april 2005 @ 18:25:00 #22
62182 Georges
That's the shit
pi_26328465
Woot, delen gaan snel zeg.
Verkapte terug gevonden post.

Wat zijn eigenlijk de beste melee wapens voor een hunter lvl 45?
Ik heb main hand 2.20 zwaard (42-83 damage) +7stamina + 4 agility
Andere hand 1.90 zwaard (32-54 damage) +20 attack power
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_26328711
Pak alsjeblieft geen duel wield, tenzij je een rogue bent. (Dus ofwel 2hand of 1hand + Shield). De miss rate van DW is 25%, dus ietsjes te veel...
pi_26329232
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef Jefkie het volgende:
Pak alsjeblieft geen duel wield, tenzij je een rogue bent. (Dus ofwel 2hand of 1hand + Shield). De miss rate van DW is 25%, dus ietsjes te veel...
Ik Dual Wield als hunter dan ook niet voor de damage maar voor de extra stats. I vecht toch zo weinig mogelijk melee, extra agi komt dan weer van pas voor mijn schietkunstjes.
  maandag 18 april 2005 @ 19:06:31 #25
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26329565
Vanavond Azuregos killen. Hopen dat ik Typhoon win.

Tevens tvp.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26330094
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:41 schreef Lexie het volgende:
Ik heb nog niemand horen zeggen dat hij problemen heeft met hunters in PvP, zouden al die zeikverhalen dan toch waar zijn .
Ik heb er zat gezien....Probleem met hunters is, dat als je voor PvP gaat als Hunter zijnde je zeker geen ranged moet doen en je tot lvl40 lage armor hebt (Daarna kun je mail aan)....

Maar er zijn genoeg figuren die problemene hebben met Hunters omdat ze zo dom zijn om mijn pet te attacken ipv mij. Tja dan ben je in 6 pijlen dood
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 18 april 2005 @ 21:05:45 #27
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26332153
ik heb net onyxia "unmasked zien worden"
meer zeg ik niet maar man o man wat was het vet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_26332594
Jeej een wachtrij van 310 man op bloodscalp momenteel.
......
  maandag 18 april 2005 @ 21:40:16 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26333209
Idd same here, nu ook nog.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 18 april 2005 @ 21:45:52 #30
17061 mvt
blame Canada
pi_26333392
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef Georges het volgende:
Woot, delen gaan snel zeg.
Verkapte terug gevonden post.

Wat zijn eigenlijk de beste melee wapens voor een hunter lvl 45?
Ik heb main hand 2.20 zwaard (42-83 damage) +7stamina + 4 agility
Andere hand 1.90 zwaard (32-54 damage) +20 attack power
Als je een gulle blacksmith kent is Dazzling Mithril Rapier wel een leuke om te krijgen
quote:
Dazzling Mithril Rapier
Binds when equipped
Main Hand Sword
34 - 63 Damage Speed 1.70
(28.5 damage per second)
+8 Agility
Requires Level 43
Sells for 2 Gold 92 Copper to vendor
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 18 april 2005 @ 22:15:51 #31
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26334445
quote:
Over this last weekend we have seen a huge number of players online, many exploring the vast richness of Azeroth for the first time. Unfortunately, on Sunday we experienced unscheduled downtime at one of our hosting centers due to a network switch failure which caused realms in this particular hosting center to go offline. This also made the authentication servers unavailable for some hours, thus while players on other realms could continue playing, it was impossible to log in and join them.

We realize the amount of frustration such downtime during the most active playing period of the week causes and therefore decided to give all players a one-day time extension on their accounts. We are working hard to avoid unscheduled downtime in the future.
Bron

Toch erg netjes van Blizzard
pi_26335610
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:15 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Bron

Toch erg netjes van Blizzard
Idd nog netjes alleen er waren sommige mensen op de wow forums die zich wel erg aanstelden en erg liepen te kankeren helaas
  maandag 18 april 2005 @ 22:54:57 #33
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26335733
Ik zit er over te denken om m'n paladin te gaan respeccen naar protection, met 1h + shield. Waaorm? Gewoon, omdat ik het wel leuk vind om eens met een beetje tempo te slaan, in plaats van 3.2s te moeten wachten tussen slagen.

Daarnaast moest ik toch iets zeggen om deze tvp op te vullen

Ik vind het trouwens idioot dat we nu weer wachtrijen hebben en zelfs van zoveel mensen dat je een kwartier kunt gaan zitten wachten tot je eindelijk kunt spelen. Ik heb er maar de brui aan gegeven en ben Alias gaan kijken met m'n vriendin (ook leuk, daar niet van )
Kunnen ze die n00bs niet gewoon op de nieuwe servers schoppen en het verbieden om op de oude servers characters aan te maken of zo
pi_26336320
Weet iemand misschien waar ik alle non-combat pets (zoals konijnen, katten enzo) kan halen?
ik ben een tauren en een human. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
  maandag 18 april 2005 @ 23:15:21 #35
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26336389
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:15 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Bron

Toch erg netjes van Blizzard
jammer aleen dat ik vanavond wederom niet heb kunnen spelen omdat onze server er WEER uit lag
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_26337589
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef Cherenah het volgende:
Weet iemand misschien waar ik alle non-combat pets (zoals konijnen, katten enzo) kan halen?
ik ben een tauren en een human. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Een konijntje haal je bij de rammenfarm in dat gebied waar IronForge ligt. Daar rent een meisje rond waarvan je het kunt kopen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:10:36 #37
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26338102
een kat in elwynn forest bij het kattenvrouwtje langs de weg.
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:19:47 #38
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26338306
een papagaai in booty bay
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:20:29 #39
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26338320
Lvl 52 geworden

En ff 2 alliance mietjes afgemaakt , waren wel 30 lvls lager , maar ja , op een PvE server lopen met PvP tag aan , dat is vragen om problemen.
Was wel grappig , want die rogue die ik afmaakte was volgens mij een nederlander en de guild waar hij in zit , heet "Slappe zakken"
Ik ben inmiddels overleden
pi_26338486
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:41 schreef Lexie het volgende:
Ik heb nog niemand horen zeggen dat hij problemen heeft met hunters in PvP, zouden al die zeikverhalen dan toch waar zijn .
Ach, ik denk dat ik met mijn game-ervaring wel zodanig boven het gemiddelde uitsteek dat de meesten zich wel zullen verschrikken als ze aan me komen . Ik ben mijn hunter nu iig al helemaal aan het speccen volgens een build die ik van de officiele site af heb gehaald zodat ik niks investeer in nutteloze talentjes, waar er o zo veel van zijn. Het schijnt dat er ook genoeg nuttige dingen in de survival tree zitten en volgens mij wordt die door de meeste hunters genegeerd, maar een wingclip met een dikke stunkans is bijvoorbeeld ook erg handig, vooral omdat je die zo snel achter elkaar kunt doen.
LOL!
Jij bent wel erg positief zeg.
20% een dikke stun kans?
Elke andere class heeft een stun/fear/poly skill/spell die zo goed als 100% kans heeft en wij moeten 't doen met een 20% kans daarop. Het is trouwens geen stun maar een immobilization skill, voor wel 5 secs. Dus als je wing clip procs kunnen ze je nog steeds aanvallen.
En je wilt wing clip helemaal niet snel achter elkaar doen, want dat betekent dat je nog langer in melee range bent en hunter in melee range is gg meestal.
  dinsdag 19 april 2005 @ 02:39:35 #41
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26339655
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:29 schreef Migwi het volgende:
Elke andere class heeft een stun/fear/poly skill/spell die zo goed als 100% kans heeft
Behalve Warriors!

En nee, Intercept telt niet omdat het maar een 3sec stun heeft, een lange cooldown en je moet er nog een flinke afstand voor hebben ook
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:56:00 #42
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26340640
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:06 schreef Rahl het volgende:
Vanavond Azuregos killen. Hopen dat ik Typhoon win.

Tevens tvp.
't Was dus niet echt gelukt. We kregen haar de eerste keer naar 60% en toen werden we gewiped. 2de keer kwamen we tot 30% en werden gewiped.
Tip van de dag: Neem Warlocks mee voor DoT's.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26340663
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:56 schreef Rahl het volgende:

[..]

't Was dus niet echt gelukt. We kregen haar de eerste keer naar 60% en toen werden we gewiped. 2de keer kwamen we tot 30% en werden gewiped.
Tip van de dag: Neem Warlocks mee voor DoT's.
Hmm, stackt Bloodpact met meerdere warlocks?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:58:44 #44
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26340677
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hmm, stackt Bloodpact met meerdere warlocks?
Zou wel mooi zijn. Met bloodpact en PW:F had ik 4700 HP op een gegeven moment.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26340783
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:58 schreef Rahl het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn. Met bloodpact en PW:F had ik 4700 HP op een gegeven moment.
Hehe.

Hij heeft voorlopig 1 item dat voor een Mage is. (Praktisch Mage only. )

Leggings of Arcane Supremacy
Binds when picked up
Legs Cloth
93 Armor
+14 Stamina
+24 Intellect
+14 Spirit
+10 Arcane Resistance
+10 Frost Resistance
Requires Level 60
Equip: Increases damage done by Arcane spells and effects by up to 32.

En ja, ik weet dat Druids ook Arcane Magic skills hebben, maar wie heeft er meer aan? IAE + dit ding = own.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26340936
Bloodpact stacked niet.

@Georges : Sjeez, powerleveller

Gisteren mijn 199 Tailoring geditched voor mining, morgen op mijn vrije dag terug naar newb-town om te gaan beginnen met copper minen enzo...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:40:52 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26341295
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:43:37 #48
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26341349
quote:
Dat vind ik wel een kandidaat voor screenshot of the day, opsturen naar blizzard!
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:50:21 #49
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_26341523
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:22 schreef Rodie83 het volgende:
Bovendien sla je in catform zo geweldig snel dat je constant de casts van de mage onderbreekt.
Say hello to my little Arcane Missile
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_26341534
quote:
.
pi_26341883
quote:
wat een tikfout
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:18:03 #52
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26342187
quote:
en ook meteen die opgefokte reactie van de speler... Fantastisch.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:43:33 #53
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26342695
Yay, ik ben nu Tribal Leatherworker en lvl 46
Kan een leuke blauwe helm maken
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:00:21 #54
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_26342966
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:22 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Klopt. Bovendien zou MOTW, mist goed getuned behoorlijk wat resistance moeten leveren. In mijn geval, op level 50 20 resistance op elke categorie. Vul dat aan met eventuele equipment die resistance geeft en dan beperk je de schade van de spells van de mage ook redelijk. Het blijft in PVP een moeilijk personage om te verslaan, maar de mogelijkheden zijn er in principe wel.

Overigens herinner ik me ook nog dat wanneer je reeds in een van de form zit, polymorph effecten uitgesloten zijn. Bovendien sla je in catform zo geweldig snel dat je constant de casts van de mage onderbreekt. En als clothdrager zou je en mage, mits je je combo´s goed uitvoert, vrij snel dood moeten hebben. En als ie je mocht frost nova-en, treug shiften en direct weer shapeshiften en weer verder gaan waar je gebleven was.
die Arcane Missiles van een mage onderbreek je niet hoor(als een mage 5 punten in IAM heeft)
Die doen op rank7 197 damage, en dat x5, en die kun je blijven casten zolang je mana hebt, zonder dat die wordt onderbroken dus
En ook al ren je weg, die missiles blijven je achtervolgen als ze eenmaal gecast zijn
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:05:38 #55
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_26343061
En mages hebben ook nog insta spells, die kun je dus ook niet onderbreken
Bv Fireblast, die doen op hoge rank ook ruim 500 damage
pi_26343507
Mages zijn mijn ontbijt....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:44:58 #57
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26343837
5x moonfire spam en je hebt een dode mage
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:49:36 #58
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26345445
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Mages zijn mijn ontbijt....
Zou je dat wel doen, die gasten zijn vel over been en het vlees wat ze wel hebben zit vol magicholesterol
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:14:57 #59
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26346115
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Zou je dat wel doen, die gasten zijn vel over been en het vlees wat ze wel hebben zit vol magicholesterol
Heb je wel eens een gnome mage gezien, daar zit meer dan genoeg vlees aan, hoor... Al hebben ze wel veel magiesterol.
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:26:40 #60
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26346428
Daar heb je wel gelijk in

Ik als Paladin dan de Seal of Becel om die Magicholesterol tegen te gaan, cocktail prikker erin en knagen maar
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26346471
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Zou je dat wel doen, die gasten zijn vel over been en het vlees wat ze wel hebben zit vol magicholesterol
Ik cannibalize iedereen die ik net heb doodgemaakt in PvP.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26346613
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:14 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Heb je wel eens een gnome mage gezien, daar zit meer dan genoeg vlees aan, hoor... Al hebben ze wel veel magiesterol.
De skill om op een gnome te gebruiken is alsnog skinning, en niet cooking.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:54:04 #63
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26347232
Is dan zeker wel heavy leather wat er vanaf komt, of niet?
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:51:01 #64
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26348843
Rugged leather denk ik eerder

(krijg meteen zin om die mini happies te skinnen)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:55:25 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26348950
Ik wist niet eens dat je linen cloth vooe 30s kon verkopen @ AH, verkocht ze eerst altijd bij vendor . Naja nu iig vrij veel geld opgestreken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26349317
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wist niet eens dat je linen cloth vooe 30s kon verkopen @ AH, verkocht ze eerst altijd bij vendor . Naja nu iig vrij veel geld opgestreken.
Op de server waar ik speel(skullcrusher), krijg ik er op het AH 50s voor. Nooit geweten dat er zo'n verschillen tussen zaten
pi_26349357
Vanaf a.s. vrijdag is het /wave naar de tegenstander voorbij :
quote:
Removed an inappropriate post and replies to it. Please keep a civil tone on these forums.

Yes, as the patch was released in the US today it should arrive in Europe on Friday.
--------------------------------------------------------------------------------
Thundgot
Community Manager, English
http://www.worldofwarcraft.com/pvp/rewards-weapons.html

http://www.worldofwarcraft.com/pvp/rewards-armor.html

http://www.worldofwarcraft.com/pvp/rewards-mounts.html
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:29:13 #68
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26349828
Cooooooooooooooole equipment...

Niet dat ik het ooit bij elkaar krijg, maar het is wel super gaaf.

Vergeet trouwens ook niet de volledige patchnotes:
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patch-05-04-08.html

[ Bericht 50% gewijzigd door Chevalric op 19-04-2005 15:49:33 ]
pi_26350975
waneer komt dat pvp systeem eigelijk?

Nog niet bekend, of wel ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_26351004
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wist niet eens dat je linen cloth vooe 30s kon verkopen @ AH, verkocht ze eerst altijd bij vendor . Naja nu iig vrij veel geld opgestreken.
eerst waren de prijzen op bloodscalp zo'n 70 silver per stack van 20 linen maar toen is er is een keer een dag geweest dat het instortte tot 45 silver en toen is het nooit meer goed gekomen (al denk ik dat je er meer geld voor kan vragen dan 30 silver)
pi_26351227
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef Un-X-PecteD het volgende:
waneer komt dat pvp systeem eigelijk?

Nog niet bekend, of wel ?
Eehh er staat toch a.s. vrijdag ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26351370
nu vrijdag al ?? ik meende dat dat nog wel ff ging duren

Dan moet ik toch ff snel lvl 50 worden, en een nieuwe Axe of Rin'ji aanschaffe
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_26352121
Bliizzard heeft geluisterd naar de caster community. Bijna geen spirit meer.

Even wat er voor mij bij de set inzit. 424 armour, 79 int, 95 sta, 32 spi, +2 % kans op crit van spells, en maximaal +75 spelldamage. Ook absorbeert Mana Shield 285 schade meer.

Set bonus = +15 sta, +23 spelldamage maximaal en -1,5 cooldown op blink. (In sec.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26352428
IMO had het honor-systeem in Europa beter pas over een maand of 2 ingevoerd moeten worden.

Er zijn nu teveel lower-level spelers (lvl 20-50 ofzo) die questen nu wel kunnen vergeten...

Leuk, een raid group van allerlei lvl 55+ers, die een dagje Stranglethorn Vale gaan doen, puur om alles en iedereen af te maken die ze zien.

Misschien maak ik me druk om niets, maar volgens mij gaat het nu NOG langer duren voor ik lvl 60 ben, en wordt het aantal corpse-runs verdriedubbeld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26352516
Hey, van 48-55ish zit je in de slechtste fase hoor.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26352621
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hey, van 48-55ish zit je in de slechtste fase hoor.
Ok.

Maar in de US is het percentage lvl 55+ers natuurlijk VEEL hoger dan hier in Europa, dus dan lijkt het me eigenijk logischer ons Europeanen eerst wat meer tijd te geven lvl 60 te worden, voordat ze dat honor-systeem invoeren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26352734
als lvl 60 heb je er weinig aan om een lvl 25 af te maken... krijg je geen honor voor...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_26352884
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ok.

Maar in de US is het percentage lvl 55+ers natuurlijk VEEL hoger dan hier in Europa, dus dan lijkt het me eigenijk logischer ons Europeanen eerst wat meer tijd te geven lvl 60 te worden, voordat ze dat honor-systeem invoeren.
Voor het geval het je niet is opgevallen, maar de requirements zijn lvl 58. Eigenlijk had ik 47-54 moeten zeggen, want voor een 47 kill krijg je als lvl 58 exp. (Geloof ik.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:24:26 #79
62182 Georges
That's the shit
pi_26354093
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Bloodpact stacked niet.

@Georges : Sjeez, powerleveller

Gisteren mijn 199 Tailoring geditched voor mining, morgen op mijn vrije dag terug naar newb-town om te gaan beginnen met copper minen enzo...
Powerleveller?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_26355515


Heb ik net het laatse exemplaar bij de winkel geraust omdat ik niet langer meer kon w88,
heb ik een cc nummer nodig om te reggen.
Dat wisten we dus nog ff niet


Gvd, Moet ik weer op zoek naar iemand met een CC die voor me wil reggen totdat ik een gamecard kan kopen (eind vande maand he ) .

* thunderbunny vloekt en tiert nog ff rustig verder
life is a game....and im winning
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:24:50 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26355813
Hoezo CC, koop gewoon een timecard? Liggen er hier in Assen ( haha ) nog genog, stuk of 40 te vinden zelfs.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26355835
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:24 schreef Georges het volgende:

[..]

Powerleveller?
Hehe, ik weet nog dat je begon met spelen, en je bent nu 4 lvls hoger dan ik.

AAn de andere kant kan ik natuurlijk ook gewoon een slow leveller zijn.

En Legolas, over welke requirements heb jij het ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26355892
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hehe, ik weet nog dat je begon met spelen, en je bent nu 4 lvls hoger dan ik.

AAn de andere kant kan ik natuurlijk ook gewoon een slow leveller zijn.

En Legolas, over welke requirements heb jij het ?
Voor de armour sets. De rank 10 is voor lvl 58 en hoger.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_26356813
En weer een wachtrij op Bloodscalp.

Sluit de realm dan toch gewoon voor nieuwe spelers.
......
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:20:56 #85
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26357051
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:09 schreef Slomy het volgende:
En weer een wachtrij op Bloodscalp.
Het lijkt Shadow Goon wel
pi_26357147
Leuk he, wacht rijen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_26357985
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:29 schreef Chevalric het volgende:
Cooooooooooooooole equipment...

Niet dat ik het ooit bij elkaar krijg, maar het is wel super gaaf.

Vergeet trouwens ook niet de volledige patchnotes:
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patch-05-04-08.html
Bloodvenom Post - Crossroads (Horde) no longer flies you through a tree. Sorry for the scrapes and bruises.

  dinsdag 19 april 2005 @ 21:26:41 #88
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26358571
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:02 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Bloodvenom Post - Crossroads (Horde) no longer flies you through a tree. Sorry for the scrapes and bruises.

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26358614
Vanaf morgen draait 1.4 (dus met honour system) op de USA Servers Ik leech nu de update (32mb).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:31:22 #90
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26358690
Vanaf vrijdag ook bij ons.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26360880
Het updaten gaat niet echt vlekkeloos zo te merken
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_26361252
thanks
  woensdag 20 april 2005 @ 10:11:17 #93
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26368653
het honor systeem schijnt nogal een mislukking te zijn....
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26368748
Ik heb nu skinning 300, leatherworking 250 en ik ben zelf een lvl 44 hunter, maar welke specialisatie kan ik dan het beste kiezen?
Dragonscale geeft me meer mailpatterns maar die ingrediënten schijnen erg moeilijk verkrijgbaar te zijn. Tribal is vooral handig voor Shamans, waar ik er een hoop van in mn guild heb zitten en elemental schijnt weer handig te zijn met het ook op de laatste instances mbt de fireresistance armor die je dan kan maken.

What's a hunter to do?
Comfortably numb
pi_26368923
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:11 schreef Rahl het volgende:
het honor systeem schijnt nogal een mislukking te zijn....
en waarom dan precies?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 20 april 2005 @ 10:33:49 #96
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26369081
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:25 schreef Tim_G het volgende:

[..]

en waarom dan precies?
Omdat je overal en altijd afgemaakt word door hogere levels.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26369117
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:33 schreef Rahl het volgende:

[..]

Omdat je overal en altijd afgemaakt word door hogere levels.
Werd je eerst ook al dus......

[ Bericht 1% gewijzigd door Tim_G op 20-04-2005 10:35:55 (in ieder geval ik dan.......) ]
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 20 april 2005 @ 10:36:31 #98
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26369143
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:33 schreef Rahl het volgende:

[..]

Omdat je overal en altijd afgemaakt word door hogere levels.
Zoals al gezegd werd: wat is het verschil met voorheen dan?
pi_26369232
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:05 schreef Tain het volgende:

[..]

wat een tikfout
OOh ik kom niet meer bij...hoofdpijn..griep...lachkick...pijlijk...WHAHAHAHAHA

"Oke, i stopped laughing, lets get back to the ticket"


Whahaha
  woensdag 20 april 2005 @ 10:42:13 #100
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26369248
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:36 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Zoals al gezegd werd: wat is het verschil met voorheen dan?
Lees de US forums maar eens
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=2667435&P=1
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26369251
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:36 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Zoals al gezegd werd: wat is het verschil met voorheen dan?
Dat die hoge lvls er nu honour points voor krijgen, en dus NOG meer gaan ganken en corpse campen, DOH!
pi_26369776
quote:
Dit gaat vooral over lag...... doet verder niks af aan de update maar toont maar weer aan dat er iets teveel mensen op 1 server zitten. Vind eigenlijk dat ze zoveel mensen moeten toelaten op een server zodat minimaal 25% van de bevolking op de server in 1 gebied zou moeten kunnen zitten zonder performance problemen te hebben. Tuurlijk zal dat een aantal servers kosten maar ik heb zo'n idee dat geld nu op het moment niet echt een probleem voor Blizzard is
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_26369970
Lijkt erop dat het vanaf vrijdag een groot gank feest wordt
pi_26370125
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:15 schreef Denni5 het volgende:
Ik heb nu skinning 300, leatherworking 250 en ik ben zelf een lvl 44 hunter, maar welke specialisatie kan ik dan het beste kiezen?
Dragonscale geeft me meer mailpatterns maar die ingrediënten schijnen erg moeilijk verkrijgbaar te zijn. Tribal is vooral handig voor Shamans, waar ik er een hoop van in mn guild heb zitten en elemental schijnt weer handig te zijn met het ook op de laatste instances mbt de fireresistance armor die je dan kan maken.

What's a hunter to do?
Mining / Engineering FTW!
Though I am not sure...hmm..nederlands hier..welke beter is. Goblin of Gnomish.
Ach, je kunt het beide gebruiken volgens mij, laat gewoon een andere Engineer de andere Mastery kiezen en deel je items
  woensdag 20 april 2005 @ 11:26:01 #105
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26370226
Ok, tijd om een nieuw guild te starten: Honor Point Death Squad
offuh, Honorable Gankers
  woensdag 20 april 2005 @ 11:28:25 #106
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26370276
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:21 schreef Migwi het volgende:

[..]

Mining / Engineering FTW!
Though I am not sure...hmm..nederlands hier..welke beter is. Goblin of Gnomish.
Ach, je kunt het beide gebruiken volgens mij, laat gewoon een andere Engineer de andere Mastery kiezen en deel je items
Mja ik ben gelukkig level 51. Ik kan wel wat hebben. Voor de level 20-30's onder ons, die gaan het echt heel hard krijgen ben ik bang.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26370296
quote:
Hunters

-A new Hunter epic quest series is now in the game and waiting to be found.
-Scatter Shot (Talent) - Now usable while moving and no longer interrupts ranged combat. Now properly reduces the ranged attack power contribution by the percent modifier.
-Highland Striders no longer have Cower (Rank 3) when tamed.
-New Pet Ability: Dive - Increases movement speed for a short duration.
-New Pet Ability: Dash - Increases movement speed for a short duration.
-Freezing Trap - Visual changed.
-Track Hidden - Increased stealth detection.
-Scorpid Sting - Fixed a bug where it was not considered a poison. It can now be removed by poison curing effects.
-Aspect of the Cheetah/Pack - These Aspects will now be canceled when mounted.
-Viper Sting - This spell can no longer be used on warrior and rogue targets. In addition, while it can be used on a druid target at any time it will only drain mana when the druid is in caster form.
-wow, een quest.
-improvement.
-whatever
-useless
-useless
-minor improvement
-improvement
-hebben wij niks aan, zlefs een nerf als je 't zo wilt zien
-pfff, devs hadden niks beters te doen?
-NERF!

Vraag me af wanneer ze de Hunter class nu eens echt onder de loep nemen.
Ga denk ik een Druid starten

EDIT:
Ik ben Engineer. Gelukkig heeft dat wel wat buffs gekregen!
More gadgets!!!!
  woensdag 20 april 2005 @ 11:32:01 #108
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26370354
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:29 schreef Migwi het volgende:

[..]

Vraag me af wanneer ze de Hunter class nu eens echt onder de loep nemen.
Ga denk ik een Druid starten
Als je je talent points maar niet in feral gooit dan. Anders wordt je echt een waardeloze druid die hoogstens goed is voor solo-en. Binnen de hogere levels instances begin je niks met een feral druid.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26370391
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Als je je talent points maar niet in feral gooit dan. Anders wordt je echt een waardeloze druid die hoogstens goed is voor solo-en. Binnen de hogere levels instances begin je niks met een feral druid.
Mooi om te levelen dan en later respeccen
  woensdag 20 april 2005 @ 11:43:35 #110
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26370602
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Mja ik ben gelukkig level 51. Ik kan wel wat hebben. Voor de level 20-30's onder ons, die gaan het echt heel hard krijgen ben ik bang.
Om het over de nummers 10 t/m 19 nog maar niet te hebben. Ik ben nu een level 11 Tauren druid

Maar eeuhm, is er ook ergens een beginnersforum over World of Warcraft, want jullie hebben het over dingen die ik pas over dagen en dagen tegenkom.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:47:55 #111
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26370687
Maar wij zijn allemaal geweest waar jij nu bent, Takje, dus als je vragen of verhalen hebt, kun je ze hier kwijt
  woensdag 20 april 2005 @ 11:48:28 #112
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26370695
Topspel overigens, maar niet bevorderlijk voor de studie
  woensdag 20 april 2005 @ 11:48:53 #113
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26370704
Ok, dankjewel Chevalric
  woensdag 20 april 2005 @ 11:50:05 #114
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26370733
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Als je je talent points maar niet in feral gooit dan. Anders wordt je echt een waardeloze druid die hoogstens goed is voor solo-en. Binnen de hogere levels instances begin je niks met een feral druid.
Oh ik zat te denken om het weer om te gooien naar feral, maar dat doe ik dan maar niet
pi_26370778
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:50 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Oh ik zat te denken om het weer om te gooien naar feral, maar dat doe ik dan maar niet
Druid in high end instance = Healer
imo
  woensdag 20 april 2005 @ 11:54:01 #116
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26370794
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef Migwi het volgende:

[..]

Mooi om te levelen dan en later respeccen
Zelfs dat niet echt. Mobs van je eigen level zijn in catform (die je pas op lvl 20 krijgt) niet echt goed te doen. In bear wel misschien, maar dan ben je weer uren aan het slaan. Bovendien moet je er rekening mee houden dat je in party's vaak gevraagd wordt healer te zijn, en dan is het wel van belang veel int en spirit te hebben voor een goede sloot mana en een redelijk snelle regen daarvan. Als je van feral gebruik wil maken (effectief) moet je op stam, agi en strenght gooien. Das leuk, maar binnen een party is tanken met je beer kut vergeleken bij een warrior en is rogue spelen met je kat behoorlijk kansloos. Healen en op z'n tijd een beetje nuken, en de shapeshifts zo nu en dan voor het soloen gebruiken, iedeaal. Maar talent points erin gooien, zonde en niet nodig.

Balance is imo toch primair de talent tak waar je je op moet richten, wat je over houdt kan in de healing tak.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  woensdag 20 april 2005 @ 11:59:23 #117
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26370905
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:52 schreef Migwi het volgende:

[..]

Druid in high end instance = Healer
imo
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 20 april 2005 @ 12:02:36 #118
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26370966
Prachtig moment trouwens, dat voor de eerste keer gebruik maken van zo'n 'taxi griffin'. Wat een uitzicht!
pi_26370991
Nergens is meer een exemplaar te krijgen..:'(..
Xbox Live: Anormius
  woensdag 20 april 2005 @ 12:05:34 #120
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26371024
Alweer uitverkocht? Ongelooflijk zeg. Ik koop aandelen Vivendi hoor (eigenaar van Blizzard)
pi_26371059
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:05 schreef Takje het volgende:
Alweer uitverkocht? Ongelooflijk zeg. Ik koop aandelen Vivendi hoor (eigenaar van Blizzard)
Kheb maar besteld bij bol.com...release staat daar dan wel op 30.04.05 maar mijn broer heeft hem ook al binnen van bol.com.. .. De rest van de winkels hier krijgen hem pas weer eind volgende week ofzo.. ..
Xbox Live: Anormius
  woensdag 20 april 2005 @ 12:09:34 #122
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26371094
Ik duim wel voor je.
  woensdag 20 april 2005 @ 12:17:06 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26371259
Waar woon je Mister_T?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26371313
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
Waar woon je Mister_T?
Alphen aan den Rijn

Ik heb volgens mij echt alle computer winkels + speelgoed winkels gehad..
Xbox Live: Anormius
  woensdag 20 april 2005 @ 12:23:37 #125
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26371411
Klopt het dat je 10 dagen gratis om iemand anders zijn installatie kan spelen?

Dan bedoel ik dus dat ik mijn broer zijn versie pak en installeer..account aanmaak en dan 10 dagen kan spelen en dan eraf gooien..mijn eigen versie installeren en dan verder gaan met dat account?
Xbox Live: Anormius
pi_26371420
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:23 schreef Takje het volgende:
Ook Media markt?
Die is er nog niet bij ons..wordt momenteel gebouwd
Xbox Live: Anormius
  woensdag 20 april 2005 @ 12:31:35 #128
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26371568
Even vraagje. Het patchen van het spel doet die toch automatisch als het spel opstart en verbinding maakt? Ik hoef toch geen patches te downloaden?
pi_26371577
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:31 schreef Takje het volgende:
Even vraagje. Het patchen van het spel doet die toch automatisch als het spel opstart en verbinding maakt? Ik hoef toch geen patches te downloaden?
Ik ben alvast maar begonnen om patch 1.4 te downen
Xbox Live: Anormius
pi_26371609
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:32 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Ik ben alvast maar begonnen om patch 1.4 te downen
Alleen kan ik er alleen info over vinden...waar the fuck download je hem
Xbox Live: Anormius
pi_26371646
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:24 schreef Mister_T het volgende:
Klopt het dat je 10 dagen gratis om iemand anders zijn installatie kan spelen?

Dan bedoel ik dus dat ik mijn broer zijn versie pak en installeer..account aanmaak en dan 10 dagen kan spelen en dan eraf gooien..mijn eigen versie installeren en dan verder gaan met dat account?
iemand?
Xbox Live: Anormius
pi_26371694
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:33 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Alleen kan ik er alleen info over vinden...waar the fuck download je hem
Of download hij hem automatisch?
Xbox Live: Anormius
  woensdag 20 april 2005 @ 12:38:09 #133
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26371746
dat weet ik dus ook niet. Denk automatisch, dat deed hij aan het begin ook. Net het spel van 4 gigabyte geinstalleerd, opgestart en toen kwam er nog even een update van 93 mb bij

Over die 10 day pass. Ik denk dat dat wel kan, maar het wordt niet heel duidelijk aangegeven op dat kaartje
  woensdag 20 april 2005 @ 12:39:38 #134
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26371780
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:33 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Alleen kan ik er alleen info over vinden...waar the fuck download je hem
Patch 1.4 is alleen nog in de VS uit. Het komt hier pas vrijdag en hij wordt automatisch gedownload.
pi_26371835
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:38 schreef Takje het volgende:
dat weet ik dus ook niet. Denk automatisch, dat deed hij aan het begin ook. Net het spel van 4 gigabyte geinstalleerd, opgestart en toen kwam er nog even een update van 93 mb bij

Over die 10 day pass. Ik denk dat dat wel kan, maar het wordt niet heel duidelijk aangegeven op dat kaartje
Ben ff aant lezen over guesst sign up op de Wow Site
Xbox Live: Anormius
  woensdag 20 april 2005 @ 12:41:21 #136
63177 Takje
Milf hunter pur sang
  woensdag 20 april 2005 @ 12:59:11 #137
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_26372409
ik heb een vraagje ik ben nu level 11 tauren hunter en ik moet een of andere kodo omzeep helpen. weet iemand waar ik dat beest kan vinden. heb die kudde al wel een paar keer compleet omzeep geholpen maar daar zit ie niet tussen
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  woensdag 20 april 2005 @ 13:00:41 #138
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_26372451
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Ben ff aant lezen over guesst sign up op de Wow Site
Ik had 2 quest passes in mijn pakje
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_26372544
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef Gewoonik het volgende:
ik heb een vraagje ik ben nu level 11 tauren hunter en ik moet een of andere kodo omzeep helpen. weet iemand waar ik dat beest kan vinden. heb die kudde al wel een paar keer compleet omzeep geholpen maar daar zit ie niet tussen
www.thottbot.com
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_26372755
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:33 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Alleen kan ik er alleen info over vinden...waar the fuck download je hem
Niet, als je vrijdag je WoW start download hij automatisch.
pi_26372833
rechts van thunder bluff als goed is
hardcoholic
pi_26373140
-Viper Sting - This spell can no longer be used on warrior and rogue targets. In addition, while it can be used on a druid target at any time it will only drain mana when the druid is in caster form.

Dit is geen nerf, viper sting is om mana te drainen... Rogues en warriors hebben geen mana, maar Energy en Rage. En voor de druid tzelfde... je kan hem op alle forms gebruiken, alleen in casterform draint hij...

wat het honor systeem betreft, ik d8 dat je alleen maar honor kreeg als je een tegenstander van ongeveer gelijk level afmaakte ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_26373216
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo CC, koop gewoon een timecard? Liggen er hier in Assen ( haha ) nog genog, stuk of 40 te vinden zelfs.
moet je hier in zeist eens proberen, geef je weinig kans....
life is a game....and im winning
pi_26374172
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:24 schreef Un-X-PecteD het volgende:
-Viper Sting - This spell can no longer be used on warrior and rogue targets. In addition, while it can be used on a druid target at any time it will only drain mana when the druid is in caster form.

Dit is geen nerf, viper sting is om mana te drainen... Rogues en warriors hebben geen mana, maar Energy en Rage. En voor de druid tzelfde... je kan hem op alle forms gebruiken, alleen in casterform draint hij...

wat het honor systeem betreft, ik d8 dat je alleen maar honor kreeg als je een tegenstander van ongeveer gelijk level afmaakte ?
Nee, je krijgt honour points bij alle enemy's behalve low-level npc's. (merchants, quest givers etc.)
pi_26374703
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:24 schreef Mister_T het volgende:
Klopt het dat je 10 dagen gratis om iemand anders zijn installatie kan spelen?

Dan bedoel ik dus dat ik mijn broer zijn versie pak en installeer..account aanmaak en dan 10 dagen kan spelen en dan eraf gooien..mijn eigen versie installeren en dan verder gaan met dat account?
Weet iemand hoe dit zit?

Kan ik mijn broers versie ophalen en op mijn comp installeren en dan via een guesst account 10 dagen spelen
Xbox Live: Anormius
pi_26374903
Als je de collectors edition hebt gekocht krijg je er 1 "guest pass" bij waarmee je iemand 10 dagen lang kan laten spelen.
Bij de gewone WoW box krijg je alleen de game, thats all....

En je hoeft WoW maar 1x te installeren, en daarna kan je met elk gewild account erop spelen.
  woensdag 20 april 2005 @ 14:26:39 #147
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26374931
Ja, dat kan. De installatie is niet gebonden aan een pc of key. De key wordt pas gebruikt bij het aanmaken van je account. Je hoeft dus straks na afloop van je guestaccount het spel opnieuw te installeren. Waarschijnlijk moet je na de 10 dagen een geldige key invullen om weer verder te kunnen spelen.
pi_26374934
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef -Muse- het volgende:
Als je de collectors edition hebt gekocht krijg je er 1 "guest pass" bij waarmee je iemand 10 dagen lang kan laten spelen.
Bij de gewone WoW box krijg je alleen de game, thats all....

En je hoeft WoW maar 1x te installeren, en daarna kan je met elk gewild account erop spelen.
Mijn broer woont niet bij mij thuis...ik installeer dus zijn game bij mij thuis...is dat een probleem of kan dat ook gewoon
Xbox Live: Anormius
pi_26374956
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:26 schreef Chevalric het volgende:
Ja, dat kan. De installatie is niet gebonden aan een pc of key. De key wordt pas gebruikt bij het aanmaken van je account. Je hoeft dus straks na afloop van je guestaccount het spel opnieuw te installeren. Waarschijnlijk moet je na de 10 dagen een geldige key invullen om weer verder te kunnen spelen.
Beter!!! Dan kan ik vanmiddag gamen!!!!
Xbox Live: Anormius
  woensdag 20 april 2005 @ 14:33:27 #150
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26375102
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Nee, je krijgt honour points bij alle enemy's behalve low-level npc's. (merchants, quest givers etc.)
Fout, je krijgt ook geen honour points voor spelers die buiten je level range vallen. Voor het killen van lowlevel NPCs krijg je een dishonourable kill, maar die heeft nog geen invloed op je honor score.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')