abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:42:07 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34417357
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:41 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Een ding scheelt. Ik heb nu niet eens geld voor de kapper dus tsja

Maar ik dacht dat ik me al had geexcuseerd voor dat gedoe?
Ja hoor, we hebben genoten van ons extra luxueuze menu + toetje
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34417371
was lachen ja
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:46:54 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34417405
Dubbel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34417411
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja hoor, we hebben genoten van ons extra luxueuze menu + toetje
Dat was bunkeren ja

Wie opent het volgende deel alvast
pi_34417435
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja hoor, we hebben genoten van ons extra luxueuze menu + toetje
Blijf je bezig? 1 keer is zat
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:49:21 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34417452
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Blijf je bezig? 1 keer is zat
De server heeft ook teveel gegeten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34417607
Hallo.
pi_46418077
Excuus voor de kick, maar in dezelfde bossen waarin wij bijna twee jaar geleden Stali, Ryan3 en hond Ollie vermist waanden (terwijl zij nietsvermoedend elders zaten te kamperen), is deze week een mysterieuze vrouw gesignaleerd die daar al dagenlang met een hongerig kleutertje door het woud zwerft. Zij werd opgemerkt en aangesproken door een man die zijn hond uitliet. Mijn gedachten gingen meteen uit naar Ryan3. Het zal toch niet...

Hier het nieuwsbericht van Fok's frontpage:
quote:
Politie op zoek naar vrouw met kind
Gepubliceerd: zondag 18 februari 2007 @ 00:08
De politie heeft zaterdag een grootscheepse zoekactie op touw gezet in de bossen bij het Brabantse Huijbergen. Het doel van de actie is om een vrouw met kind te vinden. De vrouw zou, sinds enkele dagen, met een meisje van rond de 4 jaar oud door de bossen rondzwerven.

De zoekactie is vrijdagavond begonnen na een melding dat er een vrouw was aangetroffen in het bos bij de Walsestraat. Een voorbijganger was daar zijn hond aan het uitlaten toen hij de vrouw en het kind tegenkwam. De vrouw vertelde de passant dat ze al vier dagen rondzwierf en honger had. De vrouw maakte een versufte indruk.

De man ging daarop naar een snackbar om eten te halen en belde meteen de politie. Toen hij terugkwam waren de vrouw en het kind echter weer verdwenen. De politie heeft bij de zoekactie een speurhond en een helikopter ingezet. Tot op heden is er nog geen spoor gevonden van de vrouw en het kind.
pi_46418886
FokSpeurtocht! Motoren aan, honden mee en door het bos karren!
pi_46418956
quote:
Op zondag 18 februari 2007 05:11 schreef dvr het volgende:
Excuus voor de kick, maar in dezelfde bossen waarin wij bijna twee jaar geleden Stali, Ryan3 en hond Ollie vermist waanden (terwijl zij nietsvermoedend elders zaten te kamperen), is deze week een mysterieuze vrouw gesignaleerd die daar al dagenlang met een hongerig kleutertje door het woud zwerft. Zij werd opgemerkt en aangesproken door een man die zijn hond uitliet. Mijn gedachten gingen meteen uit naar Ryan3. Het zal toch niet...

Hier het nieuwsbericht van Fok's frontpage:
[..]
er staat niet in het nieuwsbericht hoer het kind oogde ?

Ook hongerig ?
alsof ze al dagen in een bos rondliep ...

of nog keurig in de plooi (als je daar bij een kleuter ooit van kan spreken)


edit :

[ Bericht 5% gewijzigd door Mirage op 18-02-2007 10:21:29 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46418962
Hoer
pi_46418974
quote:
Op zondag 18 februari 2007 10:16 schreef veldmuis het volgende:
Hoer
kutjoch
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46418980
Ja, voel je gelijk aangevallen. Lees je post nog eens door, meid
  Admin zondag 18 februari 2007 @ 10:19:11 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46418982
Bizarre kick
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_46418997
quote:
Op zondag 18 februari 2007 10:18 schreef veldmuis het volgende:
Ja, voel je gelijk aangevallen. Lees je post nog eens door, meid
HAP !




sorry.. hij was te makkelijk...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46419021
Wens ik je een keer niet de grafkanker toe, is het nog niet goed.
pi_46419025
quote:
Op zondag 18 februari 2007 10:19 schreef yvonne het volgende:
Bizarre kick
nogal...
maar ik vraag mij toch echt af of dit echt is of iemand die zelf te diep in het glaasje heeft gekeken of lijdt aan waanvoorstellingen ...
zo'n stel laat je dan toch niet wachten ??
Die neem je mee !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 18 februari 2007 @ 11:01:28 #218
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46419474
Oeeeeeh.. Fok!radio!!!! Drukte op IRC... topic na topic dat volgespammed wordt. Fokkers die erheen gaan, Fokkers die de postgeschiedenis van Ryan3 en Stali proberen te achterhalen. Spanning en sensatie... die goeie ouwe tijd!!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_46419990
quote:
Op zondag 18 februari 2007 05:11 schreef dvr het volgende:
Excuus voor de kick, maar in dezelfde bossen waarin wij bijna twee jaar geleden Stali, Ryan3 en hond Ollie vermist waanden (terwijl zij nietsvermoedend elders zaten te kamperen), is deze week een mysterieuze vrouw gesignaleerd die daar al dagenlang met een hongerig kleutertje door het woud zwerft. Zij werd opgemerkt en aangesproken door een man die zijn hond uitliet. Mijn gedachten gingen meteen uit naar Ryan3. Het zal toch niet...

Hier het nieuwsbericht van Fok's frontpage:
[..]
Zullen wij even op onderzoek uitgaan? .
I´m back.
pi_46420097
Je kunt nu als vrouw niet alleen met je kind in het bos wandelen. .

Vreemd verhaal, wrs. wel met een treurige achtergrond.

He, maar wij gaan vanmiddag toch naar het bos. Met camera... Wie weet. .
pi_46420154
quote:
Op zondag 18 februari 2007 11:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zullen wij even op onderzoek uitgaan? .
Trek jij je korte broek maar weer aan, ouwe.
  zondag 18 februari 2007 @ 12:33:45 #222
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_46421360
Korte broek? De zon schijnt niet eens......
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_46422350
*Gooit tent en slaapzakje weer in auto, vergeet deze keer niet de tent haringen *
pi_46425347
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:06 schreef Hilzillah het volgende:
*Gooit tent en slaapzakje weer in auto, vergeet deze keer niet de tent haringen *
Anders kan je er wel wat kopen bij de viskraam!
Children of the night. What music they make.
pi_46426063
*weer op de fiets springt*
pi_46430792
*nu al geld apart zet
pi_46446483
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef Tha_T het volgende:
*nu al geld apart zet
Vooraf overmaken he .
pi_46446542
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:46 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Vooraf overmaken he .
Hee, we hadden wel even een mini-meet kunnen beleggen hè. .
I´m back.
pi_46446614
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hee, we hadden wel even een mini-meet kunnen beleggen hè. .
Met Tha_T's genereuze bijdrage valt er iig genoeg te drinken .
pi_46446753
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Met Tha_T's genereuze bijdrage valt er iig genoeg te drinken .
O, ja?
Zonde dan.
Maar we zijn dus wel even gaan kijken in bewust bos. Niets kunnen ontdekken. Daarna carnavalsoptocht in Huijbergen aanschouwd (omdat we het dorp niet meer uit konden) en naar 't Appeltje (bij BoZ) geweest. Toen gaan kijken bij de villa van een collega van Stali in Lepelstraat, die we niet hebben kunnen vinden. En voorts een hapje gaan eten. Was toch echt een leuke reden geweest om te mini-meeten hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 19-02-2007 01:14:51 (Lord_Vetenari :).) ]
I´m back.
pi_46447130
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, ja?
Zonde dan.
Maar we zijn dus wel even gaan kijken in bewust bos. Niets kunnen ontdekken. Daarna carnavalsoptocht in Huijbergen aanschouwt (omdat we het dorp niet meer uit konden) en naar 't Appeltje (bij BoZ) geweest. Toen gaan kijken bij de villa van een collega van Stali in Lepelstraat, die we niet hebben kunnen vinden. En voorts een hapje gaan eten. Was toch echt een leuke reden geweest om te mini-meeten hoor.
Te laat gezien.
Een nieuw-mysterie-tevens-terugblik-meet was wel grappig geweest ja
pi_46447230
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:10 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Te laat gezien.
Een nieuw-mysterie-tevens-terugblik-meet was wel grappig geweest ja
Ja, en om snode plannen te maken uiteraard, voor het Fok!publiek. .
I´m back.
pi_46447289
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en om snode plannen te maken uiteraard, voor het Fok!publiek. .
Al iets nieuws in gedachten? .
pi_46447417
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:15 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Al iets nieuws in gedachten? .
Vanmiddag wel ja. Emma had een knuffel bij zich, die wilde we bij een huisje leggen (dat we niet konden vinden), photo van maken en daarbij een vage foto van Stali en Emma in the woods. En dan daarnaast een leuke text. .
Maar goed, huisje niet kunnen vinden, bijna verdwaald, geen photo's.
I´m back.
pi_46447537
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:46 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Vooraf overmaken he .
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Met Tha_T's genereuze bijdrage valt er iig genoeg te drinken .
. Ik draag nog eens iets bij
  maandag 19 februari 2007 @ 16:29:00 #236
167723 sanni
Acima de seu
pi_46460772
eeeeehhhh mischien oud voor de veteranen in dit topic maar ik heb niets kunnen zien
van de pic's die nu op picserver verdwenen zijn. Mischien kleine moeite om opnieuw
te plaatsen?
pi_46461920
weet je wel hoeveel foto's het zijn
pi_46469724
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:29 schreef sanni het volgende:
eeeeehhhh mischien oud voor de veteranen in dit topic maar ik heb niets kunnen zien
van de pic's die nu op picserver verdwenen zijn. Mischien kleine moeite om opnieuw
te plaatsen?
Vreemd, want bij mij staan ze nog steeds online. Morgen rond de middag zal ik ze even plaatsen.

He, maar wat het verhaal betreft rond een vermiste vrouw met een vierjarig kind in Huijbergen dat riekt ook flink naar een copycathoax. Man met hondje, vrouw met meisje van vier. Het wordt hier op de dorpen in ieder geval niet serieus genomen. .

De man met hondje is in het ene bericht friet gaan halen terwijl vrouw en kind aan de bosrand wachtten. Het Politiebericht schrijft dat de man ze in de snackbar van friet heeft voorzien maar geeft geen signalement af. Vreemd...

Maar er is daar maar 1 snackbar. Morgen eten we frieten en ik ga wel eens wat informeren. .

pi_46470194
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:29 schreef sanni het volgende:
eeeeehhhh mischien oud voor de veteranen in dit topic maar ik heb niets kunnen zien
van de pic's die nu op picserver verdwenen zijn. Mischien kleine moeite om opnieuw
te plaatsen?
Ze staan er. In de OP staat ook een linkje naar het eerste deel. Daarna deden Ryan en ik niet meer zo mee. .

Geen pottenkijkers. Deel II.
pi_46474541
Tering, nou heb ik deel 1 weer helemaal uitgelezen! !
Terwijl ik het al kende!
Ga eens een boek uitbrengen!
pi_46475991
Bundel gewoon de 35 topics, de transcripten van de radiouitzendingen, stel foto's erbij en geef het uit. .
  maandag 19 februari 2007 @ 23:09:50 #242
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46476596
quote:
Op zondag 18 februari 2007 10:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

nogal...
maar ik vraag mij toch echt af of dit echt is of iemand die zelf te diep in het glaasje heeft gekeken of lijdt aan waanvoorstellingen ...
zo'n stel laat je dan toch niet wachten ??
Die neem je mee !
ik heb ook een keer iets wazigs meegemaakt... Trust me die gozer schrok zich waarschijnlijk de tering..
en ze zaten niet voor niets in het bos!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_46479358
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef Lynx666 het volgende:
Bundel gewoon de 35 topics, de transcripten van de radiouitzendingen, stel foto's erbij en geef het uit. .
Ha, dat stelde Stali ook voor idd. Ben er wel een heel kort tijdje mee bezig geweest, maar ben gewoon ontiegelijk lui.
I´m back.
pi_46479616
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ha, dat stelde Stali ook voor idd. Ben er wel een heel kort tijdje mee bezig geweest, maar ben gewoon ontiegelijk lui.
Ik heb wel kort erna alle foto's, FOK!radio-fragmenten en forum/frontpage links bij elkaar gezocht voor zover mogelijk was (niet gemirrord dus er zal onderhand wel het een en ander aan materiaal missen). Misschien dat ik het nog ergens bewaard heb. .
pi_46479702
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:04 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik heb wel kort erna alle foto's, FOK!radio-fragmenten en forum/frontpage links bij elkaar gezocht voor zover mogelijk was (niet gemirrord dus er zal onderhand wel het een en ander aan materiaal missen). Misschien dat ik het nog ergens bewaard heb. .
Hee, leuk, wij konden niet alles vinden. Maar wat betreft een boek, je zit toch met het feit dat je moeilijk een boek kan schrijven van 35 topics. Het is wel leuk om het allemaal terug te lezen, hebben wij ook gedaan, maar in boekvorm?
I´m back.
pi_46480028
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hee, leuk, wij konden niet alles vinden. Maar wat betreft een boek, je zit toch met het feit dat je moeilijk een boek kan schrijven van 35 topics. Het is wel leuk om het allemaal terug te lezen, hebben wij ook gedaan, maar in boekvorm?
Is ook zo. Je krijgt er iig geen leesbaar verhaal uit. Tis wel leuk om te zien hoe een hele meute op het verhaal reageert en wat het losmaakt na dagenlange radio-stilte, en hoe men uiteindelijk vanuit allerlei hoeken op verschillende wijze actie onderneemt en informatie inwint om uiteindelijk bij de pit terecht te komen.

Heb overigens "het dossier" kunnen vinden .
pi_46480170
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:30 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Is ook zo. Je krijgt er iig geen leesbaar verhaal uit. Tis wel leuk om te zien hoe een hele meute op het verhaal reageert en wat het losmaakt na dagenlange radio-stilte, en hoe men uiteindelijk vanuit allerlei hoeken op verschillende wijze actie onderneemt en informatie inwint om uiteindelijk bij de pit terecht te komen.

Heb overigens "het dossier" kunnen vinden .
Misschien toch leuk om te doen hoor. Ik zal er wel eens met Stali over praten morgen. Ze mailt je wrs wel.
I´m back.
pi_46480920
Het zou niet het eerste Fok!Topic zijn dat tot een boek wordt omgewerkt.. Nadine26 ging jullie voor met haar prachtige Dagboek van een kindermeisje dat culmineerde in het aanstonds te verschijnen ISBN 9789049950583.

Ik kwam trouwens op de frontpage een video-nieuws item tegen over het mysterieuze koppel van moeder en kind (de link zal misschien niet voor iedereen werken, zoek dan even zelf bij het videonieuws).

Overigens R&S, in mijn kickje hierboven gebruikte ik weliswaar het woord 'nietsvermoedend', maar eigenlijk knaagt bij mij nog immer het stoute vermoeden dat jullie destijds alle verwikkelingen gewoon vanuit een warme huiskamer op de voet hebben zitten volgen!!
pi_46494469
hoe is het trouwens afgelopen met die zwarte buizen met doodskoppen erop?
ik kan het niet terug vinden dr zijn zoveel delen :s
pi_46551536
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 03:51 schreef dvr het volgende:
Het zou niet het eerste Fok!Topic zijn dat tot een boek wordt omgewerkt.. Nadine26 ging jullie voor met haar prachtige Dagboek van een kindermeisje dat culmineerde in het aanstonds te verschijnen ISBN 9789049950583.
Hee wat leuk, dat wist ik niet zeg. Daar zitten ook passages in die overgenomen zijn uit topics, begrijp ik?
quote:
Ik kwam trouwens op de frontpage een video-nieuws item tegen over het mysterieuze koppel van moeder en kind (de link zal misschien niet voor iedereen werken, zoek dan even zelf bij het videonieuws).
Heb even gekeken, maar kon hem niet openen. We zijn gister wel even bij de patatkraam geweest. Uitbater didn't know nothing. . (Niet al te goede patat trouwens, oud vet).
quote:
Overigens R&S, in mijn kickje hierboven gebruikte ik weliswaar het woord 'nietsvermoedend', maar eigenlijk knaagt bij mij nog immer het stoute vermoeden dat jullie destijds alle verwikkelingen gewoon vanuit een warme huiskamer op de voet hebben zitten volgen!!
. Misschien zijn er nog wat 'onthullingen' in te lezen.
I´m back.
pi_46551557
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:45 schreef mousy31 het volgende:
hoe is het trouwens afgelopen met die zwarte buizen met doodskoppen erop?
ik kan het niet terug vinden dr zijn zoveel delen :s
Pottenkijkers 1 jaar later-topic is dat?
I´m back.
pi_46574453
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 03:51 schreef dvr het volgende:
Het zou niet het eerste Fok!Topic zijn dat tot een boek wordt omgewerkt.. Nadine26 ging jullie voor met haar prachtige Dagboek van een kindermeisje dat culmineerde in het aanstonds te verschijnen ISBN 9789049950583.
Hoi dvr,

Grappig, jouw naam ken ik uit Korfu, Lila Pauze, Pottenkijkers en inderdaad natuurlijk ook uit de reeks van Nadine. Haar reeks ken ik wel en ik vind het een makkelijk verzonnen soap maar ik heb wel bewondering. Die chicklit is namelijk ook maar mijn niveau van schrijven en Europa wordt overspoeld door Amerikaanse chicklit. En Nadine's verhalen worden zo wel even uitgebracht in boekvorm. Gun het haar van harte. . Zoiets zie ik natuurlijk niet gebeuren met Pottenkijkers. "Geen Pottenkijkers" heeft slechts een week geduurd en het was een geweldige week, maar alleen leuk voor de users die het die week hebben gevolgd. Dat is niets voor een boekje. Tja, of je moet het recept hebben voor geslaagde hoaxen op Internet. En daar is maar bar weinig over te vinden. Maar ik ben nog wel iets van plan. Maar daarmee kan ik natuurlijk niet op Fok! komen. .
quote:
Ik kwam trouwens op de frontpage een video-nieuws item tegen over het mysterieuze koppel van moeder en kind (de link zal misschien niet voor iedereen werken, zoek dan even zelf bij het videonieuws).
Je hoort er niets meer over he? Is het niet vreemd dat er geen signalement is afgegeven? Een vrouw met kind van vier... volgens politiebericht zijn ze met de man met het hondje meegegaan naar de snackbar. Maar er worden geen kenmerken vermeldt. Allerminst vreemd... zeker omdat de owner van de bewuste snackbar van niets weet... of wil weten.
quote:
Overigens R&S, in mijn kickje hierboven gebruikte ik weliswaar het woord 'nietsvermoedend', maar eigenlijk knaagt bij mij nog immer het stoute vermoeden dat jullie destijds alle verwikkelingen gewoon vanuit een warme huiskamer op de voet hebben zitten volgen!!
Ik hou iig niet van kou. .
pi_46622674
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Pottenkijkers 1 jaar later-topic is dat?
ja maar daar staat dus niet wat het nou was? ik was na alles gelezen te hebben wel nieuwsgier eig.
vind het vreemd zwarte buizen in t bos met doodshoofdjes erop.
pi_46992793
lichtelijke kick,

maar serieus ik heb echt ALLE delen gelezen, niet elke pagina maar dus wel alle 35 topics en ik moet zeggen..

BRILJANT

ben vanaf 4 uur vanmiddag bijna zonder tussenpozen aan het lezen geweest... zeer goed gedaan
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_46993346
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:55 schreef justmattie het volgende:
lichtelijke kick,

maar serieus ik heb echt ALLE delen gelezen, niet elke pagina maar dus wel alle 35 topics en ik moet zeggen..

BRILJANT

ben vanaf 4 uur vanmiddag bijna zonder tussenpozen aan het lezen geweest... zeer goed gedaan
jezus christus NIKS TE DOEN!?
pi_46994988
had vanmiddag vrij, weer werkte niet mee dus NEEE niet bepaald
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:28:28 #257
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_62233825
» Er is al 581 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!


Nou, nuttig niet Maar ik was al lang blij dat op die laatste topic nog geen slotje zit! Kan ik toch nog reageren! Voelde me nog zo "betrokken"!
Ik heb namelijk net als "justmattie" een jaar geleden deed, ala spuit 11 gister en vandaag alle topics doorgelezen, ondanks dat ik in 2005 ook wel een FOK!-account had, maar deze hele topicreeks gewoonweg langs me heen gegaan is Misschien dat de hoofdrolspelers uit deze reeks dit nog zullen lezen

Ik heb normaal een hekel aan lezen, en ondanks dat ik op voorhand wist dat dit een hoax was (niet zo vreemd dat je dat al weet als je er 3 jaar later achter komt ) heb ik toch de hele reeks gelezen. De climax heb ik weten te ontwijken en dat maakt het zelfs nu, 3 jaar later nog spannend om te lezen!

Ode aan diegenen die ooit dit geniale verhaal op een leuke manier wisten te brengen, ode aan de speurneuzen!

Sorry voor deze kick
pi_62234223
Goede kick. Goed topic sowieso. Goede TS ook.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:48:47 #259
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_64710825
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef RigorMortis het volgende:
ik doe weer mee!
Gewoon met een zoutvaatje gaan strooien op de oude graancirkels van Robbert van den Broeke. .
  dinsdag 6 januari 2009 @ 07:00:49 #261
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_64717388
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef Stali het volgende:

[..]

Gewoon met een zoutvaatje gaan strooien op de oude graancirkels van Robbert van den Broeke. .
Heej, dat was vroeger nog een interessant topic, wie is er nu weer kwijt?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_64728712
Goede topicreeks was dit.
pi_64750614
Zeg het maar.... mijn tent staat al klaar in de gang! Deze keer maar ook een winter slaapzak erbij, en anti neus vries dopjes
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:06:18 #264
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_64759001
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Hilzillah het volgende:
Zeg het maar.... mijn tent staat al klaar in de gang! Deze keer maar ook een winter slaapzak erbij, en anti neus vries dopjes
Lijkt me heel verstandig met de vorst!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_75803836
Kick

en de eerste paar delen omdat die niet in de OP staan:
  • Deel I
  • Deel II
  • Deel III
  • Deel IV
  • Deel V
  • Deel VI
  • Deel VII
  • Deel VIII
  • Deel IX

    Geweldige reeks was dit zeg
  • ^
      zaterdag 19 december 2009 @ 14:37:14 #266
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_75803873
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
    Goede kick. Goed topic sowieso.
    pi_99112127
    Samenvatting. Iemand? -O-
      woensdag 6 juli 2011 @ 20:00:26 #268
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_99123317
    quote:
    1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
    Samenvatting. Iemand? -O-
    Als je niet alles wil lezen, ben je het niet waard om te weten waar het over gaat... :{w
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      woensdag 6 juli 2011 @ 20:04:47 #269
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_99123458
    quote:
    0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Als je niet alles wil lezen, ben je het niet waard om te weten waar het over gaat... :{w
    laat staan dat het de moeite waard is om te kicken
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
      woensdag 6 juli 2011 @ 20:06:38 #270
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_99123528
    quote:
    0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:

    [..]

    laat staan dat het de moeite waard is om te kicken
    plus dat ja
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_99123848
    quote:
    0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef djayzz het volgende:

    [..]

    Als je niet alles wil lezen, ben je het niet waard om te weten waar het over gaat... :{w
    Nou nou nou. Bitchen kan ik ook. Try me!
    pi_99161395
    Gaan we alweer? :D *Tent opzoekt*
    pi_99244333
    quote:
    1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
    Samenvatting. Iemand? -O-
    Een samenvatting doet dit verhaal geen eer aan!
    Als je eenmaal begint met lezen, kun je niet meer stoppen, althans dat was mijn ervaring.
      Grootste baggeraar 2022 zaterdag 9 juli 2011 @ 21:51:33 #274
    112333 vogeltjesdans
    cry me a river
    pi_99256579
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:38 schreef Magnificat het volgende:

    [..]

    Een samenvatting doet dit verhaal geen eer aan!
    Als je eenmaal begint met lezen, kun je niet meer stoppen, althans dat was mijn ervaring.
    Maar wat is de clou dan?
    Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
      zaterdag 9 juli 2011 @ 22:00:47 #275
    42366 Staal
    Happy cupcake. :')
    pi_99256950
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

    [..]

    Maar wat is de clou dan?
    Een tijdreis en orbs.
    Un certain jeune homme
    Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
    Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
    pi_106383778
    En alweer een kick(je), maar ook ik heb als ongelooflijke spuit112 de reeks helemaal doorgelezen. Het is nog steeds een superspannend avontuur en ik heb er van genoten, bedankt!
    pi_106383996
    geniaal he O+ nu ja de eerste paar delen dan. op een gegeven moment was de rek eruit. start was perfect though *G*
      woensdag 4 januari 2012 @ 14:12:21 #278
    42366 Staal
    Happy cupcake. :')
    pi_106394689
    Wij hebben geloof ik alleen in het eerste deel gepost. :D.
    Un certain jeune homme
    Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
    Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
    pi_106421509
    *Zucht*... GAAN WE NOUHOU!! *Stof van tent afblaast*

    De 5 jaar later meet!

    Edit: De 7 jaar later meet!
      donderdag 5 januari 2012 @ 00:43:17 #280
    42366 Staal
    Happy cupcake. :')
    pi_106423405
    Ik heb vanmiddag de eerste vier delen zitten teruglezen.
    Wat was dat leuk. Een verhaaltje kan grappig zijn maar de users. Dat was zo leuk.
    Un certain jeune homme
    Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
    Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
      zaterdag 7 september 2013 @ 00:22:25 #281
    186587 Byzantynixschii
    ... .. an odd duck .. ...
    pi_130906638
    Gisteren mijn halve nachtrust opgeofferd om me door deze reeks heen te werken.

    Fantastisch gedaan. ^O^

    Zo rond topic 4/5 toen de telefoontjes maar telkens onbeantwoord bleven vond ik het echt oprecht spannend. :@
    Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
    Je verwijt de ouders overmacht
    pi_130910069
    Oh wat gaaf dat dit topic nog steeds leeft :)
    pi_147094826
    Ik herinner me ineens dat mijn moeder nog gefigureerd heeft in deze reeks, lang geleden. Volgens mij opgebeld door Nolius op FOK! radio.
    Ze is vandaag overleden, 79 jaar oud.
    I´m back.
    pi_147095087
    quote:
    9s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
    Ik herinner me ineens dat mijn moeder nog gefigureerd heeft in deze reeks, lang geleden. Volgens mij opgebeld door Nolius op FOK! radio.
    Ze is vandaag overleden, 79 jaar oud.
    Gecondoleerd en veel sterkte.. ;(
    pi_147095104
    quote:
    1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:55 schreef Melleyn het volgende:

    [..]

    Gecondoleerd en veel sterkte.. ;(
    Dank je.
    I´m back.
    pi_147140092
    Mijn medeleven, Ryan!
    pi_147144132
    quote:
    0s.gif Op zondag 30 november 2014 04:32 schreef dvr het volgende:
    Mijn medeleven, Ryan!
    Dank je.
    I´m back.
    pi_167442416
    Tl;dr

    Samenvatting?
    pi_167442624
    quote:
    6s.gif Op maandag 19 december 2016 13:41 schreef Sloggi het volgende:
    Tl;dr

    Samenvatting?
    Die 2 zijn uit elkaar en het hondje is dood :'(
    "The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
    "Met dubbel s welteverstaan"
    pi_171534920
    Wat is dit?
    Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
    BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
    pi_171547075
    quote:
    7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:00 schreef SecretPret het volgende:
    Wat is dit?
    Bij deel 1 beginnen: Topicreeks: Geen pottenkijkers
    I´m back.
    pi_171590182


    [ Bericht 100% gewijzigd door DarkMinded op 10-06-2017 08:02:17 ]
      maandag 17 juli 2017 @ 13:27:46 #293
    356392 curantis
    regenerated
    pi_172482330
    Daaamnn, is dit alweer 12 jaar geleden?? :D Mooie tijd was dat :P
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')