abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 13 april 2005 @ 08:44:11 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26188141
Wat gaan we doen?

Naar aanleiding van de fantastische reeks in TRU leek het me een super idee om een Afterparty te houden voor de mensen die zich op wat voor manier dan ook met de reeks hebben beziggehouden! Ik heb wat versterking gezocht en die gevonden bij Duvel en Viperdesign. Er hebben zich nog meer mensen aangemeld, maar vooralsnog hopen we het met z'n drietjes te redden .

Het idee is om een middag en avond in de buurt van De Pit bij elkaar te komen en er een gezellige boel van te maken! We gaan proberen om een veld oid te regelen, zodat er ook overnacht kan worden.


-----------------------------------------> UPDATE <-----------------------------------------------

We hebben een datum én een locatie!

Lees onderstaande even aandachtig aub!

Wanneer?

Het gaat allemaal plaatsvinden op zaterdag en zondag 28 en 29 mei! Waarom dan pas zul je denken? Nou: het weekeinde van 30 april is het Koninginnedag, de week daarna zat de locatie vol, de week daarna is het Pinksteren en de week daarna is er al een TRU-meet. Wij kunnen er dus echt niks aan doen dat het dan pas kan!

Waar?

Waar de Afterparty plaatsvindt, houden we nog even geheim. Je krijgt dit natuurlijk wel tijdig te horen! We kunnen wel verraden dat het niet al te ver van de Pit is! Belangrijk is, is dat er maximaal plaats is voor 20 tenten, zodat je kunt blijven slapen als je niet meer naar huis wilt of kunt. Ons interesseert het echter niet of er 2 of 10 mensen in die tent liggen, dat moeten jullie onderling maar regelen, evenals eventuele carpoolacties .

Gratis?

Nope :'). Jullie zullen begrijpen dat overnachten op een locatie, drank en eten niet gratis worden verstrekt. Daarom hebben we de volgende prijzen berekend, deze zijn onder voorbehoud:

- ¤20,= p.p. voor overnachting, avondeten en de drank .
- ¤16,= p.p. voor alleen avondeten en drank.

Drank zal in deze bier/fris/wijn zijn . ALs je wat sterkers wilt drinken, moet je dat zelf meenemen. Dit geldt overigens ook voor het ontbijt. Het is de bedoeling dat je vóór 12:00 de locatie hebt verlaten.

Ik wil mee!!

Dat kan! Maar, we hebben wel een kleine voorwaarde. Aangezien het hier een Afterparty betreft geven we in eerste instantie voorrang bij de aanmeldingen aan de mensen die actief hebben bijgedragen aan de Geen Pottenkijkers-reeks. Denk hierbij aan de speurders (op wat voor manier dan ook) en de mensen die actief hebben meegepost. We willen je dan ook vragen om in een paar regeltjes duidelijk te maken waarom jij zou mogen komen . Het hoeft geen sollicitatiebrief te worden :').

Je kunt je aanmelden op:

http://pit2.netmastering.nl/Afterparty

Let op:
- Als je met 2 of meer Fok!kers tegelijk komt moet je de personen apart opgeven.
- Geef ook aan of je wilt blijven slapen of niet.
- Als je met meerdere mensen komt en je blijft slapen, zet er in het motivatie-vakje even bij met wie je in een tent ligt (dan hebben wij een overzicht van het totaal aantal tenten straks!)
- Als je met meerdere Fok!kers in 1 tent ligt en je hebt nog plek over, geef het aantal vrije plekken dan op bij één persoon. Anders klopt er natuurlijk geen bal meer van .

En heel belangrijk:

Als je je hebt opgegeven en je hebt een bevestigingsmail gehad heb je jezelf verplicht tot een betaling. Kleine afwijkingen voorbehouden, het definitieve bedrag komt te staan in de bevestigingsmail.

Voor eventuele vragen zijn wij bereikbaar op pottenkijker@gmail.com

Hopelijk tot ziens!

Viper
Duvel
XcUZ_Me
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 13 april 2005 @ 08:45:30 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26188159
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_28081080
Meeting is al een tijdje voorbij. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')