abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:20:27 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26184169
Game on
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26184205
KUT-TOPIC .

Heb ik vanmiddag een nieuwe OP zitten maken, ben ik weer te laat......
pi_26184228
Zet die OP er dan neer als 4 post ofzo. Ik kan er niet echt wakker van liggen namelijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26184240
En daarnaast is GGD helemaal niet ok .
pi_26184312
Ik vond de GGD vorig seizoen toch erg ok, vooral op de laatste speeldag.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:25:53 #6
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26184341
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vond de GGD vorig seizoen toch erg ok, vooral op de laatste speeldag.
Komend jaar maar weer?
Waar kan ik tekenen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26184403
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Komend jaar maar weer?
Waar kan ik tekenen?
Dat zou fantastisch zijn nog zo'n kampioenschap. Bijna leuker dan de 17e plek.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26184504


Het eredivisie-boek lijkt zo goed als zeker gesloten te kunnen gaan worden. Toch blijven wij uiteraard onze FC steunen! "We zullen samen winnen en verliezen, maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen!"

Welkom in het centrale FC Den Bosch-topic van het Fok!forum!


De glansrijke geschiedenis van deze reeks:

[Centraal] FC Den Bosch topic
[Centraal] FC Den Bosch topic deel 2!
Het 3e Blue White Army Topic (FCDB)
FC Den Bosch, deel 4
De Koninklijke FC uit 's-Hertogenbosch,Deel 5
[Centraal] Het grote FC Den Bosch-topic, deel 6
Het grote FC Den Bosch-topic deel 7
Het grote FC Den Bosch-topic deel 8
Het grote FC Den Bosch-topic deel 9 (KAMPIOENEN!)
Het grote FC Den Bosch-topic deel 10
Het grote FC Den Bosch topic,Deel 11
Het grote FC Den Bosch-topic deel 12
Het Grote Blue White Army uit Den Bosch Topic,Deeltje 13
Het grote FC Den Bosch-topic deel 14
Het grote FC Den Bosch-topic deel 15
Het grote FC Den Bosch-topic deel 16
Het FC Den Bosch topic #17 We are staying up!
FC Den Bosch topic nummertje 18,Blijven we erin?
Het grote FC Den Bosch-topic deel 19
Het grote FC Den Bosch-topic deel 20
(alle irritante titels zijn te danken aan DG )

Op het FOK!Forum zijn heel wat trouwe FC-fans te vinden, waardoor we alweer bij deel 21 van deze reeks zijn aanbeland. De bekende blauw-witte users zullen hier ongetwijfeld weer vaak te vinden zijn, maar uiteraard is iedere symphatisant (en als je je normaal kunt gedragen uiteraard ook elke tegenstander) hier van harte welkom om over de blue white army te ouwehoeren!

"There's only one FC Den Bosch, helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal"
pi_26184520
Ik heb trouwens liever een 17e plaats, dan een kampioenschap .

Alhoewel, terwijl ik dit typ begin ik te twijfelen.....
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:32:15 #10
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26184525
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zou fantastisch zijn nog zo'n kampioenschap. Bijna leuker dan de 17e plek.
Ik mag het niet zeggen maarre;
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26185004
Zijn er nog spelers van FC Den Bosch geschorst tegen Feyenoord? Koen v/d Laak toch sowieso?
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:50:31 #12
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26185042
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:48 schreef Knoekie het volgende:
Zijn er nog spelers van FC Den Bosch geschorst tegen Feyenoord? Koen v/d Laak toch sowieso?
nee
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26185713
quote:
Dat klopt denk ik wel maar is dat bij de meeste clubs niet zo?

Hoe is ooit FCG v FCT ontstaan trouwens?
FCG-FCT is idd ook een typisch voorbeeld van rivaliteit gebaseerd op incidenten onderling tussen supporters. In een ver verleden schenen beide harde kernen zelfs weleens samen op te trekken. De rivaliteit is vooral begonnen na een gebeurtenis waarbij een Tukker en Groninger aanreed ofzoiets, dat was ook weer een reactie op het gedrag van wat Groningers, maar daar weet ik het fijne niet zo van.
Ook het incident waarbij een FCT-fan FCG-speler Foeke Booy aanviel en de 6-1 overwinning van Groningen op Twente begin jaren '80 waardoor FCG Europa in ging en FCT de Eerste divisie, worden weleens genoemd als bronnen van de rivaliteit.

Maar Groningen - Heerenveen en ook wel Groningen - Ajax zijn dan weer van een heel ander slag dan Groningen - Twente.
quote:
Mja aan de ene kant wel.. Maar aan de andere kant zijn het wel allemaal tegenstanders die we kunnen hebben. Groningen, Ado, Top .. Toeval? Nee ik denk het niet ...
Kunnen hebben in welke zin?
pi_26185752
In Firefox kom ik niet verder dan de OP... dus voor mij het liefst FCDBtopics zonder OP (anders moet ik speciaal IE gaan opstarten )
pi_26185786
Het wordt morgen lekker rustig trouwens . Van het selecte groepje FC-supporters dat ik persoonlijk ken (lees: de 6 waar ik mee naar de matchen ga), gaan er morgen al 4 niet...

en nee, ze hebben geen sv
  woensdag 13 april 2005 @ 00:20:59 #16
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26185795
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:17 schreef Cruoninga het volgende:


Maar Groningen - Heerenveen en ook wel Groningen - Ajax zijn dan weer van een heel ander slag dan Groningen - Twente.
[..]

Maar is dit niet 1-zijdig?

Ik geloof niet dat ze in amsterdom wakker liggen van een paar noorderlingen en Heerenveen pakt het ook niet zwaar op wat ik begrepen heb
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26185815
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:17 schreef Cruoninga het volgende:
Maar Groningen - Heerenveen en ook wel Groningen - Ajax zijn dan weer van een heel ander slag dan Groningen - Twente.
Groningen - Heerenveen begint bijna 'gezellig' te worden met al die acties en trekkeroptochten naar de stadions. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar van echte rivaliteit zoals bij de Tukkers is toch geen sprake. Heb soms zelfs een beetje het idee dat het een beetje een gemaakte rivaliteit is tussen FCG en SCH.
pi_26185816
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:17 schreef Cruoninga het volgende:

Kunnen hebben in welke zin?
Sportief.

Wellicht ook op andere fronten, maar daar doelde ik niet op..
pi_26185825
en weer kom ik niet verder dan de OP
pi_26185858
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Het wordt morgen lekker rustig trouwens . Van het selecte groepje FC-supporters dat ik persoonlijk ken (lees: de 6 waar ik mee naar de matchen ga), gaan er morgen al 4 niet...

en nee, ze hebben geen sv
Ik denk ook niet dat het erg druk wordt. Veel mensen die altijd gaan kijken kunnen niet woensdag om 18.00 en de mooi weer supporter zal ook niet staan te springen om nu naar FCDB - Feyenoord te gaan kijken, zeker niet op dit tijdstip.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 13 april 2005 @ 00:24:07 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26185860
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Het wordt morgen lekker rustig trouwens . Van het selecte groepje FC-supporters dat ik persoonlijk ken (lees: de 6 waar ik mee naar de matchen ga), gaan er morgen al 4 niet...

en nee, ze hebben geen sv
en ikke niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26185870
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geloof niet dat ze in amsterdom wakker liggen van een paar noorderlingen en Heerenveen pakt het ook niet zwaar op wat ik begrepen heb
Inderdaad. Van echte haat tov de Groningers is sowieso geen sprake, andersom wel wat meer (ook lang niet bij iedereen).
pi_26185928
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar is dit niet 1-zijdig?

Ik geloof niet dat ze in amsterdom wakker liggen van een paar noorderlingen en Heerenveen pakt het ook niet zwaar op wat ik begrepen heb
Voor Ajax is FCG inderdaad maar één uit de groep kleinere rivalen, maar zo'n beetje de hele eredivisie zit in die groep, sowieso alles wat naar een volksclub neigt.
In Heerenveen gaan ze steeds meer mee in de Fries-Groningse derby, maar het is inderdaad wat 'speels'.
  woensdag 13 april 2005 @ 00:31:34 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26185989
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:28 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Voor Ajax is FCG inderdaad maar één uit de groep kleinere rivalen, maar zo'n beetje de hele eredivisie zit in die groep, sowieso alles wat naar een volksclub neigt.
In dat opzicht kan je Den Bosch ook in die groep scharen.

Voor Groningen dus alleen Heerenveen eik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26186944
Voor diegenen die geinterreseerd zijn, op deze site vind je wat foto's van een aantal seizoenen terug, en ook nog wat leipe foto's van die reunie die ze laats georganiseerd hadden, waar ik overigens door mijn werk niet bij kon zijn.

http://groups.msn.com/herinnerduzichdezenognog

Klik "alles weergeven", scrol wat naar beneden en dan vind je de foto's uiteraard onder de noemer FC Den Bosch.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')