abonnement Unibet Coolblue
pi_26171956
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:12 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dan weet jij meer dan ik.
Slecht korte termijn geheugen? Ik kan me er iets van herineren, dat er niemand van ActionRadio in #vermist mocht, dat o.a. jij Nolius een media geile klootzak hebt genoemd, dat jullie nolius betichten van het stelen van "jullie" info, dat jullie boos waren dat hij jullie naar het verkeerde bos liet gaan terwijl hij wist dat het daar niet was... etc....
pi_26171966
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:13 schreef KixAss456 het volgende:

[..]

Weuh? Ik hoor dan waarschijnlijk bij de groep van Nolius maar ik liep naast ViperDesign
Of doelde hij nou op de discussie over de grootte van het cola-glas?

Dat was wel even heftig. .
pi_26172027
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Slecht korte termijn geheugen? Ik kan me er iets van herineren, dat er niemand van ActionRadio in #vermist mocht,
Lees jij je dan nog eens in over Qwea.
Zij was degene die iedereen buiten hield die haar niet zinde. o.a. AR dus.
Daar staat de rest volkomen buiten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lynx666 op 12-04-2005 15:24:47 ]
pi_26172035
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan me er iets van herineren, dat er niemand van ActionRadio in #vermist mocht, dat o.a. jij Nolius een media geile klootzak hebt genoemd, dat jullie nolius betichten van het stelen van "jullie" info, dat jullie boos waren dat hij jullie naar het verkeerde bos liet gaan terwijl hij wist dat het daar niet was... etc....
Ho. Stop. Daar heb ik geen flikker mee te maken.

Ík heb Nolius een mediageile klootzak genoemd, om bepaalde redenen die ik niet ga herhalen, en verder niets. Ik heb nooit iemand gebanned en ik heb met beide radiostations samengewerkt.

That's it.
Edit: Verder heb ik altijd, ál mijn info gedeeld via http://log.server8.org
pi_26172077
Ik heb echt heel erg genoten van de zoektocht, kunnen we dit niet vaker doen?
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:20:28 #81
15619 KixAss456
Powered by SARS®
pi_26172089
Men, nu nie boos op elkaar worden als alles klaar en afgehandeld is hè
pi_26172153
Ik heb het over niemand persoonlijk.. Ik heb het over de groep. Qwea zat bij jullie groep. De @'s van #vermist.. Of het nou Qwea was die Nolius eruit kickde of iemand anders dat doet er verder niet toe. (ik heb verders ook niemand gehoord die tegen was).. Dat het niet lekker liep tussen jullie enkele dagen geleden dat was wel duidelijk. Maakt verder ook helemaal niet uit... maar ga dat dan nu niet lopen ontkennen...
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:24:06 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26172188
Ik begrijp er niks van, in mijn ervaring heeft de gehele groep gewoon gezellig samen door dat bos lopen banjeren . Wat er zich op irc heeft afgespeeld weet ik allemaal niet en trouwens, Qwea was er helemaal niet bij in dat bos, evenmin als Nolius.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26172213
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het over niemand persoonlijk.. Ik heb het over de groep. Qwea zat bij jullie groep. De @'s van #vermist.. Of het nou Qwea was die Nolius eruit kickde of iemand anders dat doet er verder niet toe. (ik heb verders ook niemand gehoord die tegen was)..
En ik zit niet 24/7 op IRC mee te lezen. Ik zat er hoofdzakelijk als aanspreekpunt. Het is je zeker niet opgevallen dat meerdere lui @tjes hadden? En hoezo doet het er niet toe wie wat doet? Lekker makkelijk als je zo denkt.
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
maar ga dat dan nu niet lopen ontkennen...
Blijkbaar wel aangezien ik er geen flikker mee te maken heb. Damn. Lees je eens in.
pi_26172245
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik begrijp er niks van, in mijn ervaring heeft de gehele groep gewoon gezellig samen door dat bos lopen banjeren . Wat er zich op irc heeft afgespeeld weet ik allemaal niet en trouwens, Qwea was er helemaal niet bij in dat bos, evenmin als Nolius.
Het ging ook om de dagen VOORdat jullie met zn allen de pit vonden...
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:28:13 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26172299
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het ging ook om de dagen VOORdat jullie met zn allen de pit vonden...
Ik heb met niemand ruzie gehad noch in dat bos noch op irc en voor zover ik weet Viper ook niet . Volgens mij is dat iets tussen Qwea/Kixsass/Nolius en heeft de rest van de groep er geen bal mee te maken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26172322
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:13 schreef Stali. het volgende:

[..]

Wij zullen van partij zijn, gaan jullie ons dan weer zoeken?

Ik ben er even uit trouwens, kuiken komt uit school. .
kuiken uit school? jullie hadden pas vanavond terug zullen komen en waren op vakantie met kuiken?

heb ik weer een nieuwe mysterie gevonden?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_26172346
Ik had gehoopt dat het een afscheid van Ryan3 van het forum was, maar helaas...
pi_26172356
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:29 schreef vlad het volgende:
heb ik weer een nieuwe mysterie gevonden?
Nee, ze zijn gewoon een avondje eerder thuisgekomen.
pi_26172361
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:25 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

En ik zit niet 24/7 op IRC mee te lezen. Ik zat er hoofdzakelijk als aanspreekpunt. Het is je zeker niet opgevallen dat meerdere lui @tjes hadden? En hoezo doet het er niet toe wie wat doet? Lekker makkelijk als je zo denkt.
[..]

Blijkbaar wel aangezien ik er geen flikker mee te maken heb. Damn. Lees je eens in.
Er hadden meerder lui @jes ja.. maar die hoorden allemaal bij "jullie" zoekgroep.
En wat doe je blij met je "lees je eens in" ik zit langer in deze reeks dan jij dus hou maar stil.
Je bent gewoon een lafaard, als iemand je ergens mee confronteerd weet je ineens van niks. En achteraf heb je weer praatjes. Net als toen je met Nolius belde.
pi_26172386
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:30 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nee, ze zijn gewoon een avondje eerder thuisgekomen.
2 uur in de nacht thuiskomen, wel kuiken smorgensvroeg naar school gooien en zelf lekker uitslapen
lekker is dat
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:32:02 #92
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26172391
Het langverwachte persbericht

------
http://www.omroepzeeland.nl/Nieuws/NieuwsIndexRO.htm#12
------
12/04/2005
Proef met infiltratie grondwater
------
Waterbedrijf Evides begint woensdag
aan een proef bij de waterwinning op
de Brabantse Wal.

Om verdroging in het gebied waar ook
het drinkwater voor delen van Zeeland
vandaan komt tegen te gaan, wordt een
proef gedaan met kunstmatige
infiltratie. Dat komt neer op het
terugbrengen van water in de bodem.

Evides wil aan het einde van dit jaar
vaststellen of die methode in de
West-Brabantse grond werkt.
------
I love my followers & fans!
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:34:11 #93
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26172435
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er hadden meerder lui @jes ja.. maar die hoorden allemaal bij "jullie" zoekgroep.
En wat doe je blij met je "lees je eens in" ik zit langer in deze reeks dan jij dus hou maar stil.
Je bent gewoon een lafaard, als iemand je ergens mee confronteerd weet je ineens van niks. En achteraf heb je weer praatjes. Net als toen je met Nolius belde.
Zo het zit je nogal dwars? Laat lekker rusten, er is niks meer verkeerd tussen Nolius <-> Viper dus laat het lekker doen... Voor mijn mening verwijs ik je een paar topics terug, meer dan duidelijk uiteengezet toen.

Op naar de afterparty
I love my followers & fans!
pi_26172448
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:29 schreef vlad het volgende:

[..]

kuiken uit school? jullie hadden pas vanavond terug zullen komen en waren op vakantie met kuiken?

heb ik weer een nieuwe mysterie gevonden?
Nee, kuiken wilde vanmiddag gewoon naar school.
I´m back.
pi_26172460
YVONNE!!!!
kan jij je adoptie-robbie en viperdesign even uitelkaar trekken.

ruzie is zo niet cool
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_26172469
Stali en Ryan, ik was oprecht ontroerd na zoveel spanning jullie gezinnetje op de webcam van Fokradio te zien verschijnen, met een uitgeteld kuikentje en met die brave Ollie op schoot. Ik geloofde niet in een echte verdwijning (dan zou de oude garde van Fok, waar Ryan toch deel van uitmaakt, zich niet zo afzijdig hebben gehouden) maar ik had toch echt meegeleefd.

Ik geloof jullie kant van het verhaal (alhoewel Vlad hierboven een goed punt heeft!), en de verontwaardigde toon die de mannetjes van de radio aansloegen was wat mij betreft ongepast. Ik hoop dat jullie je niet schuldig zitten te voelen.

Ondertussen heb ik wel mijn bedenkingen bij de wijze waarop Yvonne, Iteejer en FokRadio met het verhaal zijn weggelopen. Yvonne ontwijkt tot nu toe kritische vragen, maar voorlopig kan ik niet anders concluderen dan dat zij vorige week al wist hoe de vork in de steel zat. Ze gaf de hint over Ossendrecht (waar de pit daadwerkelijk bleek te liggen, er werd in het verkeerde bos gezocht) en het blijft verdácht toevallig dat ze daags na de vondst van de pit en luttele uurtjes voor de zorgvuldig voorbereide radiouitzending jullie verblijfplaats wist te achterhalen. Ik neem niet aan dat Ryan ooit het telefoonnummer van zijn moeder op Fok heeft geplaatst..
Dat het Fok veel pageviews en nieuwe forumusers heeft opgeleverd is leuk, en aan het avontuur heeft iedereen een hoop lol beleefd, maar of het helemaal zuiver was om zoveel mensen in bezorgdheid te laten zitten, daar heb ik mijn twijfels bij. Vooral dat Yvone zich oprecht verontrust voordeed droeg daar aan bij. Uiteindelijk is de spanning toch zo gestegen dat diverse lezers zelfs de politie en media hebben willen inschakelen. Het is allemaal goed afgelopen, maar nu het verhaal ten einde is vind ik dat de hoaxsters dan ook maar eens volledig open kaart moeten spelen - dat zijn ze ons wel verplicht.
pi_26172479
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, kuiken wilde vanmiddag gewoon naar school.
goed opgevoed dan

in mijn tijd waren we niet zo happig op school
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_26172487
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:30 schreef Mudman het volgende:
Ik had gehoopt dat het een afscheid van Ryan3 van het forum was, maar helaas...
Heintje Davids hè.
I´m back.
pi_26172502
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er hadden meerder lui @jes ja.. maar die hoorden allemaal bij "jullie" zoekgroep.
En wat doe je blij met je "lees je eens in" ik zit langer in deze reeks dan jij dus hou maar stil.
Je bent gewoon een lafaard, als iemand je ergens mee confronteerd weet je ineens van niks. En achteraf heb je weer praatjes. Net als toen je met Nolius belde.
Kom op zeg. Je mag er wel vanaf het begin bij zijn geweest, maar bij de zoekacties zelf heb je ws niet al te veel info meegekregen. Sinds wanneer zijn de zoekgroepen 'tegen' elkaar? De enige problemen komen van de kant van Qwea en haar wrok tegen Kixass en Nolius, en iedereen die met hen omgaan. Viper heeft idd een opmerking naar Nolius gemaakt met bekende redenen, en dat is ook allang uitgepraat. Als je op had gelet had je dit allemaal geweten.
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:36:58 #100
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_26172508
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er hadden meerder lui @jes ja.. maar die hoorden allemaal bij "jullie" zoekgroep.
En wat doe je blij met je "lees je eens in" ik zit langer in deze reeks dan jij dus hou maar stil.
Je bent gewoon een lafaard, als iemand je ergens mee confronteerd weet je ineens van niks. En achteraf heb je weer praatjes. Net als toen je met Nolius belde.
Kunnen we dit laten rusten misschien? Ik zie niet in waarom je oude koeien uit de sloot moet halen. Er is niets aan de hand momenteel, dus het stoken kun je achterwege laten volgens mij.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')