abonnement Unibet Coolblue
pi_26167813
Zat net in de trein van Groningen naar Hoogeveen, vlak voor Assen komt de conducteur langs.
Zat een zwartrijder links achter mij, hij moest naar Rotterdam. Die conducteur blijft rustig en zegt dat hij in Assen de trein uit moet, omdat hij geen kaartje heeft. Die jongen pikt dat niet en begint direct moeilijk te doen, hij had een paspoort en hij wou de trein niet uit, hij wil gewoon een boete. Conducteur zegt nogmaals rustig dat hij de trein uit moet, waarop die jongen agressief begint te doen, en hij staat op (was ongeveer een kop groter dan die conducteur.) en begint te schreeuwen en agressief te doen.

Ik zat er met mijn rug naar toe, maar opeens zie ik dat de conduteur hard wegrent, hij wil de coupe uit. Zwartrijder achter hem aan, bij de deur van de coupe stoppen ze. Conducteur praat weer rustig, jongen begint weer te schreeuwen "DOE NORMAAL MAN, IK SCHIET JE EEN KOGEL DOOR JE KOP".
Eerst dacht ik nog dat het gewoon gelul was, maar mensen die in de coupe zitten lopen ineens allemaal naar voren, duidelijk bang, oftewel die vent heeft echt een pistool.

Gelukkig kwamen we toen _net_ in Assen aan, waarop die jongen de trein is uitgegaan. Blijkt later dat 'ie een pistool op z'n hoofd heeft gezet. Tenminste dat zei iemand, de ander zei weer van niet, iedereen was ook nogal onder de indruk. Conducteur was behoorlijk overstuur.

Wat voor ongelovelijk mongool ben je als je iemand zo gaat bedreigen om een treinkaartje!!!
Dat spoort toch echt niet?

Moet er trouwens niet aan denken wat er gebeurt was als we niet net Assen binnenreden, hele voorval heeft nu een minuut of 4 ofzo geduurd ofzo, als dat nog veel langer had geduurd was het echt helemaal fout gegaan geloof ik.
pi_26167843
Wat? Geen vermelding van de afkomst?

Maar dan ben je idd goed triest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:16:52 #3
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26167848
Sjezus.

Mooi beroep toch, treinconducteur.
pi_26167854
Er zijn nou eenmaal een hoop mongolen, dat is het aard van de meeste van de mensen.

Maar iig, ik hoop dat er aangifte is gedaan zodat die kerel gepakt kan worden zodat hij een nachtje in de cel mag (zwaarder straffen we toch niet, alhoewel de conducteur nu een levenslang (Misschien iets overdreven) trauma heeft.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26167863
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:16 schreef ShaoliN het volgende:

Mooi beroep toch, treinconducteur.
Ik heb er werkelijk respect voor dat mensen dat werk nog doen.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26167870
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:16 schreef ShaoliN het volgende:


Mooi beroep toch, treinconducteur.
opeens weet je het hè
pi_26167877
sicke mensen.
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:19:11 #8
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26167904
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:17 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Ik heb er werkelijk respect voor dat mensen dat werk nog doen.
Ja, als je alle verhalen leest en hoort, dan heb je tegenwoordig een commandotraining nodig om treinkaartjes te knippen. Toch tijd voor wat extra bewaking in de trein denk ik.
pi_26167913
En dan komt de NS met de slogan; Opeens heb je het...
Trots van het Noorden!
pi_26167931
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:15 schreef Murray het volgende:
nogal onder de indruk. Conducteur was behoorlijk overstuur.

Wat voor ongelovelijk mongool ben je als je iemand zo gaat bedreigen om een treinkaartje!!!
Dat spoort toch echt niet?
hij wou die boete toch hebben? waarom kreeg hij dan niet gewoon een kaartje + boete?
Mat_herben PR Tijn Semtex Gellarboy [br]yvonne Danny Wolkje Kikkerlikker Kreator[br]chen Breuls jerney Pjederdy gelly[br]Xebrozius X-Ray Dopeboy Riann
pi_26167943
Ach weer een ns teringleier minder
Ziekelijk die conducteurs ...geef dan gewoon een boete ipv van een uur vertraging bovenop je boete

Sluit je die andere teringleier ook op of schiet hem af als hij zich verzet bij zijn arrestatie en dan is de wereld twee stukjes beter
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:22:14 #12
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26167975
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:20 schreef desiredbard het volgende:
Ach weer een ns teringleier minder
Ziekelijk die conducteurs ...geef dan gewoon een boete ipv van een uur vertraging bovenop je boete
Wat een gelul. Je moet gewoon niet zwartrijden. Zwartrijders mogen ze van mij via een voorraam naar buiten tiefen. Het liefst als de trein ongeveer 130 kmph gaat.
pi_26167989
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:22 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wat een gelul. Je moet gewoon niet zwartrijden. Zwartrijders mogen ze van mij via een voorraam naar buiten tiefen. Het liefst als de trein ongeveer 130 kmph gaat.
Precies ja, de rest wel betalen maar jij niet....
Optiefen.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26168018
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:17 schreef vdo28 het volgende:
Er zijn nou eenmaal een hoop mongolen, dat is het aard van de meeste van de mensen.

Maar iig, ik hoop dat er aangifte is gedaan zodat die kerel gepakt kan worden zodat hij een nachtje in de cel mag (zwaarder straffen we toch niet, alhoewel de conducteur nu een levenslang (Misschien iets overdreven) trauma heeft.
Ze hebben hem niet gepakt, signalement hebben ze wel.

Ik baal ook dat ik geen 112 gebeld heb.
Ik zie wel vaker zwartrijders in de trein, vaak komt daar wel veel geschreeuw bij kijken enzo, maar meestal laat de conducteur ze lekker zitten en staat bij het volgende station de spoorwegpolitie te wachten. Ik ging er vanuit dat het wel weer zo zou gaan.
Ik heb er nog aan gedacht om 112 te bellen, maar heb het niet gedaan.
Pas toen hij begon te schreeuwen "ik schiet een kogel door je kop" had ik pas door hoe enstig het was, maar toen waren we al bijna in Assen en is het niet meer in mij opgekomen om te bellen.
Ik zag toen wel een motoragent rijden... had ik nou direct 112 gebeld dan had die er wel kunnen wezen, hadden ze hem kunnen pakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Murray op 12-04-2005 13:00:13 ]
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:25:10 #15
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26168048
En niemand die de conducteur hielp zeker.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_26168056
damn das wat anders als hem uitmaken voor klootzak .
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
pi_26168087
Oh dat ben ik wel met jullie eens hoor
Maar ik ben nog niet vergeten dat ik om 5 uur 'sochtend genaaid werd om dat
A) het loket niet open was
B) die kutautomaat geen buitenlandse bankpas papiergeld aanneemt
C) Ik een euro kort was op mijn enkeltje Schiphol, en door zon Ns Nazi in uniform genaaid werd net na Leiden, want die mietjes voelen zich zo machtig in hun uniformpje

Ik heb niet gedreigd ben niet agresief geworden maar kreeg wel om 10 voor 6 op mijn nuchtere maag dat gevoel van zal ik je kop eens van je romp tremmen en je bek volschijten....

Ben netjes beleefd gebleven hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door desiredbard op 12-04-2005 12:37:26 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_26168117
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:25 schreef -erwin- het volgende:
En niemand die de conducteur hielp zeker.
Dan jut je zo iemand alleen maar op...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26168127
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:25 schreef -erwin- het volgende:
En niemand die de conducteur hielp zeker.
ja wtf wilde je dan gaan doen? zn gun afpakken?

idioot
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_26168130
pfff weer allemaal horen zeggen.. lekker bespreken hier en erger maken dan het was. Feit blijft dat je niks gezien hebt en een trein vol mensen die ineens bang gaat lopen doen vind ik ook niet bijzonder want het zijn allemaal kuddedieren. Dus het spijt me dat ik aanneem dat je uit je nek lult zonder dat je het zelf weet..
Deal with it; rock 'n roll
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:30:22 #21
64387 ioor
be cool!
pi_26168151
wat een idioten lopen er toch rond op deze wereld
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_26168161
Hij schiet ook echt even iemand neer, nadat hij z'n paspoort e.d. heeft laten zien .
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_26168191
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Hij schiet ook echt even iemand neer, nadat hij z'n paspoort e.d. heeft laten zien .
Daarvoor zijn het idioten

En die logica denk je ook echt over na op zo'n moment...

De eerste soldaten die dood zijn in een oorlog zijn de roekeloze dappere soldaten...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:33:02 #24
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_26168207
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef Murray het volgende:

[..]

Ze hebben hem niet gepakt, signalement hebben ze wel.

Ik baal ook dat ik geen 112 gebeld heb.
Ik zie wel vaker zwartrijders in de trein, vaak komt daar wel veel geschreeuw bij kijken enzo, maar meestal laat de conducteur ze lekker zitten en staat bij het volgende station de spoorwegpolitie te wachten. Ik ging er vanuit dat het wel weer zou gaan.
Ik heb er nog aan gedacht om 112 te bellen, maar heb het niet gedaan.
Pas toen hij begon te schreeuwen "ik schiet een kogel door je kop" had ik pas door hoe enstig het was, maar toen waren we al bijna in Assen en is het niet meer in mij opgekomen om te bellen.
Ik zag toen wel een motoragent rijden... had ik nou direct 112 gebeld dan had die er wel kunnen wezen, hadden ze hem kunnen pakken.
Ik vind het verstandig van je dat je geen 112 hebt gebeld,
Als iemand zo flipt dan weet je niet wat hij doet als hij doorheeft dat je de politie belt.
Goed gehandeld dus.
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_26168214
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:20 schreef desiredbard het volgende:
Ach weer een ns teringleier minder
Ziekelijk die conducteurs ...geef dan gewoon een boete ipv van een uur vertraging bovenop je boete

Sluit je die andere teringleier ook op of schiet hem af als hij zich verzet bij zijn arrestatie en dan is de wereld twee stukjes beter
Jij bent een onzettende grote dwaas! Die conducteur doet gewoon zn werk en jij bent zo'n eikel waar die dagelijks mee te maken krijgt! Dus liever dat ze jou neerschieten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')