abonnement Unibet Coolblue
pi_26093024
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja fijn doei, ga terug naat POL.
DAT is pas een hoax..
, ga eens een eigen post verzinnen .
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 11:49:32 #152
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26093026
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:48 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ok, fijn. Een hoax. Als jij zo zeker weet dat het een hoax is, kom dan eens met harde bewijzen waarom dit wel/niet een haox zou moeten zijn?
Ik ken de streken van Ryan en zijn kloontjes nu wel.

Hij zal wel een geheime Holocaust-locatie hebben gevonden waar Adolf nog gewoon doorgaat.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:49:39 #153
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26093030
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:45 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
Ik snap even niet waarom dat stuk van Rocco in de doofpot moet? Het gaat over de pit of hoe je het wilt noemen..

Zijn ze al gevonden?

Doofpot-verhaal!
Hahaha ja idd. En het is niet offtopic, net zo min als de rest!
Enfin, aanwijzingen om te zoeken en een verhaal/reactie op Nolius FM tref je nog wél direct aan op Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? -

Wellicht handig voor mensen die nog verder willen zoeken of echt denken dat er zomaar lukraak een bos is uitgezocht.

join #vermist en #vinden ook voor updates over mensen die misschien nog/weer een bos induiken
I love my followers & fans!
  Admin zaterdag 9 april 2005 @ 11:50:07 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26093037
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:48 schreef Skv het volgende:
Nolius, bel Stali nog eens ofzo?
Net nog gedaan, niente.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:50:20 #155
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_26093041
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
Er is ergens in een bos iets gaande , argeloze wandelaars ontdekken iets, maken er foto"s van. en vragen eens rond.
Datgene dat in dat bos gaande is moest niet naar buiten komen, men werkt er niet voor niets in de nacht aan en sluit alles af.
Als het iets met grondwater is, kan dat best open en bloot.
Tel daarbij de geur, het verdorde landschap en de dode vissen denk ik dat er een cover up gaande was over een gifdump oid.
Waar argeloze wandelaars dus op gestoten zijn.
Nu komt het via internet naar buiten en wordt het alsnog bekend,
er is koortsachtig overleg en met spoed gaat men opeens op woensdag een persconferentie houden.
Gevalletje doofpot dat jammerlijk mislukt is?
Paniekvoetbal van instanties begint het HEEL er op te lijken.

ALS ik met mijn theorie gelijk heb, is het wonderwel mogelijk dat die hel pit met hekken er niet meer is, om bovengenoemde redenen!!!
Je doet verschillende aannames waar bewijs voor ontbreekt. Tot nu toe is alles wat we op de foto's gezien hebben logisch te verklaren. Bovendien is er niet aangetoond dat er een verband is tussen alle foto's die gemaakt zijn. De foto's van de pit hoeven bijvoorbeeld helemaal niets te maken te hebben met de foto's van de blauwe wandelroute.

Als we gewoon ons gezond verstand gebruiken en redeneren op basis van feiten zonder ons daarbij te laten verleiden door de fictie die er als bindmiddel tussen zit, moet je wel tot de conclusie komen dat het om een hoax gaat.
pi_26093044
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe iets in zn werk gaat hoor,, ik probeer ook maar een beetje logisch na te denken,
stel dat ze in die nacht nog iets concreets ontdekten waardoor de instanties nou niet echt blij met hun waren, en dat ze dus in paniek a.s woensdag met een persconferentie gaan houden,
Ryan3 en stali. bv iets hebben laten ondertekenen om iig GEEN contact met pers, inet etc tot woensdag te hebben?
In principe, stel ze zijn aangehouden dan mogen ze 1 dag vastgehouden worden. Dan moeten kijken of er voldoende redenen zijn om hun voorlopige hechtenis met 3 dagen te verlengen. Nu is dus de vraag wat hun dan ten laste is gelegd. Want trespassing levert 9 van de 10 keer slechts een geldboete op. En zo'n verklaring tekenen hoef en moet je natuurlijk nooit doen. Of het moet echt een dik staatsgeheim zijn dan is al het bovenstaande niet meer van toepassing en doen ze wat ze willen.
pi_26093068
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik ken de streken van Ryan en zijn kloontjes nu wel.

Hij zal wel een geheime Holocaust-locatie hebben gevonden waar Adolf nog gewoon doorgaat.
Ok, doei .
pi_26093105
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:49 schreef Rocco_jr het volgende:

[..]

Hahaha ja idd. En het is niet offtopic, net zo min als de rest!
Enfin, aanwijzingen om te zoeken en een verhaal/reactie op Nolius FM tref je nog wél direct aan op Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? -

Wellicht handig voor mensen die nog verder willen zoeken of echt denken dat er zomaar lukraak een bos is uitgezocht.

join #vermist en #vinden ook voor updates over mensen die misschien nog/weer een bos induiken
Geeft toe.. Je zat er gigantisch naast. Met je gasreparatie theorie...
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 11:53:38 #159
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26093108
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:51 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ok, doei .
Kijk, je kunt elkaar een heel spannend verhaal aanpraten, maar ik geloof het niet. Teleurgesteld?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:53:56 #160
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_26093116
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Ok, doei .
Hij heeft wel een punt; ik mis inderdaad de Holocaust-link nog in het geheel.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:56:41 #161
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26093171
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Geeft toe.. Je zat er gigantisch naast. Met je gasreparatie theorie...
Heb ik ook gedaan als je terug had geluisterd, wel wees alles erop en de locatie ook + kaarten die leken te corresponderen met foto`s + bevestigingen van werken door intergas, bosbaas, en `t bezoekerscentrum.

Nolius heeft zelfde onderzoek gedaan of op mijn openbare onderzoek ingehaakt of verder geborduurd en (waarschijnlijk) wel de plek gehaald. Alle lof!

Enkel mijn kanttekeningen over de manier waarop en het radio-item heb ik Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? - hier gepost. That`s all, succes padvinders van vandaag!
I love my followers & fans!
pi_26093204
tvp
this bitch bites
pi_26093226
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kijk, je kunt elkaar een heel spannend verhaal aanpraten, maar ik geloof het niet. Teleurgesteld?
Ja vind ik allemaal best. Maar als jij het niet gelooft en anderen wel waarom zou je dan hun plezier wegnemen?
  Admin zaterdag 9 april 2005 @ 11:59:27 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26093232
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

In principe, stel ze zijn aangehouden dan mogen ze 1 dag vastgehouden worden. Dan moeten kijken of er voldoende redenen zijn om hun voorlopige hechtenis met 3 dagen te verlengen. Nu is dus de vraag wat hun dan ten laste is gelegd. Want trespassing levert 9 van de 10 keer slechts een geldboete op. En zo'n verklaring tekenen hoef en moet je natuurlijk nooit doen. Of het moet echt een dik staatsgeheim zijn dan is al het bovenstaande niet meer van toepassing en doen ze wat ze willen.
Zou een gifschandaal of milieuschandaal staatsgeheim zijn
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 9 april 2005 @ 12:00:36 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26093254
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kijk, je kunt elkaar een heel spannend verhaal aanpraten, maar ik geloof het niet. Teleurgesteld?
Heel fijn, maar heb dan de beleefdheid op te rotten?
Ik kom toch ook niet in POL ieder idioot topic over de regering roepen dat ik er niks van geloof?
En dat is nog waarheid ook
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 9 april 2005 @ 12:00:58 #166
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26093262
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zou een gifschandaal of milieuschandaal staatsgeheim zijn
Niet direct, wél als het onderzoek nog loopt en ze het niet exact weten. Dat zitten ze niet te wachten op zelfverspreidend nieuws lijkt me.
I love my followers & fans!
  zaterdag 9 april 2005 @ 12:01:22 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_26093272
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja en daar ben ik dus over aan het denken gegaan.
iets als een grondwatergebeuren.... persconferentie... net of dat DAT belangrijk genoeg is...
Ja hoor, er worden persconferenties gegeven om de meest rare redenen. Ik heb zelf in de PR gewerkt en organiseerde regelmatig een persconferentie voor zoiets.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_26093274
ik denk ook helemaal niet dat ze vastgehouden worden, ik denk eerder dat als ze op iets gestuit zijn wat nog niet bekend mag worden (voor woensdag?) dat ze gewoon met een waarschuwing naar huis gestuurd zijn en dat ze zich tot na de bekendmaking stil moeten houden.
this bitch bites
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 12:01:29 #169
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26093276
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:59 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ja vind ik allemaal best. Maar als jij het niet gelooft en anderen wel waarom zou je dan hun plezier wegnemen?
Waarom zou ik niet een poging doen om gaten in die onzin te schieten?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 12:03:05 #170
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26093308
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 12:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heel fijn, maar heb dan de beleefdheid op te rotten?
Ik kom toch ook niet in POL ieder idioot topic over de regering roepen dat ik er niks van geloof?
En dat is nog waarheid ook
Nou, ik lees wel weer uit welk hout jij gesneden bent. Geen tegenwoord dus maar "oprotten" roepen.
Flikker zelf op zeg.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 9 april 2005 @ 12:03:49 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_26093323
Als het om een gifschandaal zou gaan zouden ze echt niet wachten tot woensdag om een persconferentie te geven. Als je merkt dat de pers en/of het pulbliek achter zoiets dreigt te komen, grijp je zo snel mogelijk in en geef je zo snel mogelijk een persconferentie/een verklaring. Dit is de beste manier om de informatievoorziening in eigen hand te houden. Als je niets verteld gaan mensen zelf speuren en wie weet wat voor (onverwachte) zaken er dan nog boven water komen.
Geloof me, die persconferentie van woensdag stelt niets voor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_26093330
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 12:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Waarom zou ik niet een poging doen om gaten in die onzin te schieten?
Omdat je maar een eind kan opflikkeren.
Kijk, het is jouw probleem dat je het niet geloofd niet het onze.
Laat ons lekker in dit verhaal geloven, en rot zelf een eind op.
  Admin zaterdag 9 april 2005 @ 12:04:19 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26093333
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 12:01 schreef RedBitch het volgende:
ik denk ook helemaal niet dat ze vastgehouden worden, ik denk eerder dat als ze op iets gestuit zijn wat nog niet bekend mag worden (voor woensdag?) dat ze gewoon met een waarschuwing naar huis gestuurd zijn en dat ze zich tot na de bekendmaking stil moeten houden.
Klinkt plausibel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_26093341
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
Als het om een gifschandaal zou gaan zouden ze echt niet wachten tot woensdag om een persconferentie te geven. Als je merkt dat de pers en/of het pulbliek achter zoiets dreigt te komen, grijp je zo snel mogelijk in en geef je zo snel mogelijk een persconferentie/een verklaring. Dit is de beste manier om de informatievoorziening in eigen hand te houden. Als je niets verteld gaan mensen zelf speuren en wie weet wat voor (onverwachte) zaken er dan nog boven water komen.
Geloof me, die persconferentie van woensdag stelt niets voor.
Mjah, ryan en stali waren de enige die erachter kwamen.
En misschien hadden ze wel helemaal niks gemerkt als ze niet op 1e 2e paasdag aan het werk waren..
  Admin zaterdag 9 april 2005 @ 12:05:20 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26093348
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nou, ik lees wel weer uit welk hout jij gesneden bent. Geen tegenwoord dus maar "oprotten" roepen.
Flikker zelf op zeg.
Niet pijpzeiken, je kent m'n taalgebruik onderhand na 3 jaar FOK!, net zoals ik jouw kruistocht tegen Ryan3 ken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')