abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_26082396
Er bestaan kleine sponsjes die je als vrouw kan inbrengen als je wilt vrijen (of naar de sauna wilt) tijdens je menstruatieperiode. Ik heb er eentje deze week geprobeerd voor een saunabezoek (had al afgesproken, maar helaas ook ongesteld) en het beviel me meer dan goed! Was eerst nog bang hoe je in godsnaam zo'n ding moet uithalen, er zit namelijk geen touwtje aan. Maar het ging prima en juist het gegeven dat er géén touwtje aanzit zorgde ervoor dat ik toch naar de sauna durfde.

Ik heb er dus niet mee gevreeën en dat leek me ook vaag aanvoelen. Plus ik was nu al bang dat ik het er niet uit kon krijgen, laat staan als het naar 'achteren wordt gestampt' (om het maar oneerbiedig te zeggen).

Maar die sponsjes schijn je dus alleen bij een seksshop te kunnen kopen, terwijl ze mij gewoon überhaupt wel handig lijken. Waarom zijn ze niet te koop bij de drogist/apotheek of verkopen die wel van die dingen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:10:46 #2
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_26082449
Probeer het op internet Google ofzo bestel gewoon
pi_26082484
Ik weet niet hoe die dingen heten en zoeken op "sekssponsje" lijkt me een beetje kansloos

ps: even geprobeerd en ik krijg 0 hits plus de vraag of ik soms "sekspoesje" bedoelde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:13:30 #4
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_26082514
Mischien kan je het bestellen bij de drogist, maar hoe kom je dan aan dat sekssponsje
pi_26082530
Ik weet nog wel een partijtje zo goed als nieuwe 2e hands. Van een oud vrouwtje, weinig gebruikt en altijd binnen geweest. .
pi_26082532
Een vriendin zit "in het vak" en die werkt dus gewoon door als ze ongesteld is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26082915
Ze noemen het een nieuwe tampon en proberen het heel normaal te laten overkomen, maar je kan ze alleen kopen bij christine le duc of online bestellen

Waarom nou niet wat eenvoudiger gewoon bij de drogist

(da's trouwens precies wat ik heb uitgeprobeerd)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26082991
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Modus het volgende:
Ik weet nog wel een partijtje zo goed als nieuwe 2e hands. Van een oud vrouwtje, weinig gebruikt en altijd binnen geweest. .
Van de site:
quote:
Attentie
De goede werking van de Gynotex soft-tampon wordt alleen gegarandeerd bij éénmalig gebruik. Hergebruik kan tot ernstige aandoeningen leiden. De tampon niet gebruiken bij bestaand maagdenvlies en na de vervaldatum. De Gynotex-Wet tampon bevat een aseptisch glijmiddel.
Dus bedankt voor het aanbod, maar laat maar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26083055
Het gat in de markt dus.

die opmerking is best dubbelzinnig als ik het terug lees
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_26083096
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Ze noemen het een nieuwe tampon en proberen het heel normaal te laten overkomen, maar je kan ze alleen kopen bij christine le duc of online bestellen

Waarom nou niet wat eenvoudiger gewoon bij de drogist

(da's trouwens precies wat ik heb uitgeprobeerd)
de drogist dus
http://www.softcup.nl/media.htm
nothing lasts 4ever
pi_26083249
nee nee, de softcup is een rampzalig achterlijk ding dat je echt nooit moet proberen als vrouw!! het is een soort plastic opvangcupje en als je dat eruit haalt (ja daaruit) dan lekt al het menstruatiebloed heerlijk over je handen

ik heb trouwens een mailtje achter gelaten op de site van dat gynotex (hoe heb je dat gevonden, bruut ), ben benieuwd wat hun antwoord is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26083501
Softcup

bekijk het opvangreservoir en bedenk de knoeiboel als je dat eruit haalt, yuck!

Gynotex

Gynotex: zonder touwtje het tamponprincipe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26083516
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:38 schreef Isabeau o.a. het volgende:
hoe heb je dat gevonden, bruut
ik ben erg handig met google
pi_26084582
maar hoe zit het met het eruit halen dan? Dan pak je dat ding toch ook vast, knijpt er beetje in om hem eruit te halen en vervolgens zitten je handen ook onder het bloed.

Het fijna aan tampons vind ik, dat je aan dat touwtje trekt en ze niet eens in de buurt van je handen komen.
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:28:53 #16
64387 ioor
be cool!
pi_26084622
je mag die dingen ook 1 dag en nacht inhouden, lijkt me echt goor als je hem na zon lange tijd er dan uit moet halen, is toch ook niet hygienisch
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_26084669
Nee, de kant naar mij toe was helemaal wit en alleen aan de niet door mij aangeraakte kant was het rood. Ik prefereer ook tampons hoor, zo'n trekpoptouwte is gewoon veel praktischer (en die dingen zijn ook vele malen goedkoper), maar voor een keertje zwemmen of een dagje sauna is dit echt ideaal.

Het uithalen is wel een beetje eng. Vooral nadat je vriendin aankomt met verhalen dat ze een keer met lange nagels dacht het sponsje beet te hebben en met een enome ruk een stuk slijmvlies uit haar vagina rukt trok. Toen had ik hem gelukkig al uit

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 08-04-2005 22:36:34 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 april 2005 @ 22:33:18 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26084732
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:30 schreef Isabeau het volgende:
een stuk slijmvlies uit haar vagina rukt.
Ik vind dit een onsmakelijk topic .
pi_26084807
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
ik vind dit een onsmakelijk topic .
je hebt gelijk, ik zal er 'trok' van maken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 april 2005 @ 22:37:19 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26084839
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

je hebt gelijk, ik zal er 'trok' van maken
Ik geloof niet dat het daar frisser van wordt .
pi_26084975
Ik zat ook helemaal te gruwelen toen ze het vertelde (ik wilde dat vreselijke leed even delen) Maar ik heb geen scherpe nagels en denk niet dat ik daar dus bang voor hoef te zijn.

Ik ben wel benieuwd of meer fokdames het wel eens hebben geprobeerd (het sponsje, niet het trekken aan verkeerde stukjes) en/of iemand er ooit wel eens mee heeft gevreeën. Of als mannen er ervaring mee hebben bij hun vriendin: voel je het verschil?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26085836
ik heb er nog nooit van gehoord dat iemand ze gewoon gebruikt heeft, behalve van iemand die ook in het vak zat. Maar toen heb ik niet doorgevraagd over die sponjes. Was alleen nieuwsgierig naar wat ze deed als ze ongesteld was.
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:15:17 #23
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26085850
ik zag ze van de week nog, bij de erotheek
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:16:14 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26085875
Isabeau: je kunt ze bestellen via de webshop van Christine le Duc.

En ja ik heb ze wel eens gebruikt, maar geen zin om dat in geuren en kleuren op fok te posten. Je kan me toevoegen op msn of mailen als je meer wilt weten .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 9 april 2005 @ 02:56:23 #25
78918 SeLang
Black swans matter
pi_26090343
quote:
De goede werking van de Gynotex soft-tampon wordt alleen gegarandeerd bij éénmalig gebruik. Hergebruik kan tot ernstige aandoeningen leiden. De tampon niet gebruiken bij bestaand maagdenvlies en na de vervaldatum. De Gynotex-Wet tampon bevat een aseptisch glijmiddel.
Het werkt niet bij maagden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')