abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:02:54 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26071807
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 13:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[afbeelding]

*ziet nu pas*
Zeg. Ehm. Zou het niet kunnen dat Ryan3/Stalie/een vriendje van die twee dit gemaakt heeft als in de laatste aanwijzing dat het een hoax is?
die staat er dus echt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_26071815
Dat mailtje is werkelijk waardeloos overigens. En nee, ik ga geen nieuwe maken.

Ik zie ze al denken: wat is een fokuser? Fookuuser? Of fokjoezur? Of fok us er?

  vrijdag 8 april 2005 @ 14:03:32 #228
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26071819
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:

[..]

Die is gisterennacht door de Club van Vijf gemaakt in het bos. Op die server staat ook het telefoongesprek van gisterenavond.
en hebben zij die zelf gemaakt of niet ? (de graffiti)

Ryan en Stalie lijken mij geen types die in de weer gaan met enkele spuitbussen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:04:05 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26071829
weten we door WIE die graffiti gemaakt is overigens?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_26071830
http://log.server8.org/
http://log.server8.org/img/

http://depit.web-log.nl

Op deze drie servers zullen korte updates gegeven worden door Viperdesign (server8) en door andere users in dit verhaal (web-log).
  Admin vrijdag 8 april 2005 @ 14:05:21 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26071860
Kan dat Nolius bashen stoppen?
Als je ook maar IETS afweet van dingen gedegen naspitten zou je weten dat daar gigantisch veel werk in gaat zitten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_26071864
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:04 schreef Qwea het volgende:
weten we door WIE die graffiti gemaakt is overigens?
Nee. Daarom opper ik het dus dat Ryan3/Stalie dat ding gemaakt heeft!
pi_26071897
quote:
Beste redactie,

Een fokuser heeft jullie gebeld.Over de mysterieuze vermissing. Zie hier de samenvatting :

Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Het eigenaardige hierbij, ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie op een gegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.

Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende motor loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.

Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.

Anyway, ik zie de bulldozer op eengegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.

Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...

Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.

Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.

Link : Geen pottenkijkers.

groeten, de FOK users.

www.fok.nl
Wat een belabberde tekst....
pi_26071902
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef yvonne het volgende:
Kan dat Nolius bashen stoppen?
Als je ook maar IETS afweet van dingen gedegen naspitten zou je weten dat daar gigantisch veel werk in gaat zitten.
Dan moet hij gewoon zijn mond houden, en hem pas opendoen als hij echt iets te vertellen heeft. Dit soort flauwe gedrag lokt dergelijke reacties uit!

Ik vind trouwens dat viper en co moeten inbreken in dat bezoekerscentrum!
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:07:34 #235
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26071919
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef yvonne het volgende:
Kan dat Nolius bashen stoppen?
Als je ook maar IETS afweet van dingen gedegen naspitten zou je weten dat daar gigantisch veel werk in gaat zitten.
Thank you
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:07:52 #236
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_26071929
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:

[..]

Nee. Daarom opper ik het dus dat Ryan3/Stalie dat ding gemaakt heeft!
Als de foto gemaakt is door die 5 van gister, hoe kan het dan door Ryan3 of Stali gemaakt zijn.. Ze zaten gister toch in het verkeerde bos
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_26071940
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:06 schreef Kjew het volgende:

[..]

Wat een belabberder tekst....
saw that...
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:09:16 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26071966
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:03 schreef Cosworth het volgende:
Dat mailtje is werkelijk waardeloos overigens. En nee, ik ga geen nieuwe maken.

Ik zie ze al denken: wat is een fokuser? Fookuuser? Of fokjoezur? Of fok us er?

Ik heb wel wat beters te doen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_26071996
Floxxx jij etter...
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:11:09 #240
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26072015
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dan moet hij gewoon zijn mond houden, en hem pas opendoen als hij echt iets te vertellen heeft. Dit soort flauwe gedrag lokt dergelijke reacties uit!

Ik vind trouwens dat viper en co moeten inbreken in dat bezoekerscentrum!
Misschien beetje vreemd voorbeeld maar als mijn zoontje drinken wil en ik ben net aan het afwassen dan zeg ik ook "komt eraan" ... hij herhaald zijn vraag dan ook 10x maar ik zal toch eerst de afwas af moeten maken voor ik hem drinken kan geven.
Hij weet inmiddels dat als ik zeg "ik kom er zo aan met drinken " dat ik er dan ook zo aan kom met drinken, maar pas als ik klaar ben met mijn eigen riedel... en alleen als hij niet doorzeurt als een langspeelplaat die vastzit. Boos doen of mopperenomdat het te lang zou duren maakt zelfs dat hij helemaal geen drinken meer krijgt.


Zoveel verschillen jullie niet van een kleuter blijkt weer
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_26072042
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Misschien beetje vreemd voorbeeld maar als mijn zoontje drinken wil en ik ben net aan het afwassen dan zeg ik ook "komt eraan" ... hij herhaald zijn vraag dan ook 10x maar ik zal toch eerst de afwas af moeten maken voor ik hem drinken kan geven.
Hij weet inmiddels dat als ik zeg "ik kom er zo aan met drinken " dat ik er dan ook zo aan kom met drinken, maar pas als ik klaar ben met mijn eigen riedel... en alleen als hij niet doorzeurt als een langspeelplaat die vastzit. Boos doen of mopperenomdat het te lang zou duren maakt zelfs dat hij helemaal geen drinken meer krijgt.


Zoveel verschillen jullie niet van een kleuter blijkt weer
we hebben eindelijk onze Fok!mama gevonden!!!
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_26072044
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Misschien beetje vreemd voorbeeld maar als mijn zoontje drinken wil en ik ben net aan het afwassen dan zeg ik ook "komt eraan" ... hij herhaald zijn vraag dan ook 10x maar ik zal toch eerst de afwas af moeten maken voor ik hem drinken kan geven.
Hij weet inmiddels dat als ik zeg "ik kom er zo aan met drinken " dat ik er dan ook zo aan kom met drinken, maar pas als ik klaar ben met mijn eigen riedel... en alleen als hij niet doorzeurt als een langspeelplaat die vastzit. Boos doen of mopperenomdat het te lang zou duren maakt zelfs dat hij helemaal geen drinken meer krijgt.


Zoveel verschillen jullie niet van een kleuter blijkt weer
Wij vragen hem niet om info hoor... Hij roept zelf dattie info heeft, en geeft die vervolgens niet..
pi_26072052
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef the shining het volgende:

[..]

Als de foto gemaakt is door die 5 van gister, hoe kan het dan door Ryan3 of Stali gemaakt zijn.. Ze zaten gister toch in het verkeerde bos
Misschien ook wel niet. Waarom zou er in GODSNAAM bij een vreemd bos 'FOK' op een muur staan?
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:14:45 #244
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26072085
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:12 schreef vlad het volgende:

[..]

we hebben eindelijk onze Fok!mama gevonden!!!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_26072086
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:

[..]

Misschien ook wel niet. Waarom zou er in GODSNAAM bij een vreemd bos 'FOK' op een muur staan?
Omdat het is gemaakt door stonede Belgen?
pi_26072100
Mja, maar aan de andere kant, wie kan er zo goed graffiti spuiten, en neemt daar ook spullen voor mee
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:15:39 #247
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_26072105
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:

[..]

Misschien ook wel niet. Waarom zou er in GODSNAAM bij een vreemd bos 'FOK' op een muur staan?
Omdat ze gister iedereen voor de gek probeerden te houden? Zo'n FOK afbeelding staat dan best leuk toch?
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:15:59 #248
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26072112
Ryan ! geen idee ! FWNK
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:16:13 #249
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26072121
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:

[..]

Misschien ook wel niet. Waarom zou er in GODSNAAM bij een vreemd bos 'FOK' op een muur staan?
Dat heeft de geheime tak van de overheid gedaan om ons op een dwaalspoor te brengen.


..........of misschien is het wel een waarschuwing... butt out !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:16:40 #250
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_26072129
Volgens mij is het gewoon *dit* .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')