abonnement Unibet Coolblue
pi_26062362


Het mysterie..
quote:
31-03-05

Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.

Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.

Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.

Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.

Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...

Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.

Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
History
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
XIII
XIV
XV

[ Bericht 1% gewijzigd door Cerbie op 08-04-2005 00:33:58 ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_26062372
16
ja maar...iedereen is al uniek...dat is toch niet bijzonder?
tegen individualisatie en massificatie
...mits gezond verstand aanwezig ;)
pi_26062373
pi_26062376
\o/ een OP \o/
pi_26062383
Goede OP

En door.

De grap is uit de hand gelopen. Jammer, het had veel in zich.
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:28:27 #7
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26062385
Hoe triest kan je zijn iedere keer een topic te verwijderen die geen OP heeft..
World Wrestling Entertainment
pi_26062386
tvp
pi_26062387
Ha, weer een topic.

Iemand nog een korte update wat er afgelopen 3 uur is gebeurd?
Hoi.
pi_26062391
spannend!
pi_26062400
Wie heeft nog meer het idee dat die gasten knetterstoned waren en totaal in het verkeerde bos zaten?
pi_26062409
morgen verder lezen
pi_26062419
yvonne = ex van ryan3?

bevestiging/info please
pi_26062427
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie heeft nog meer het idee dat die gasten knetterstoned waren en totaal in het verkeerde bos zaten?
Nee jij morgen dan?!
pi_26062433
dus.. daar gaan we weer
Weer is wat anders...
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:30:36 #16
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_26062438
tvpzOr
pi_26062450
Typische reeks, dit.
Old school thrash attack: www.violent-assault.tk
pi_26062459
Ze zijn zeker vergeten te zeggen dat 't om een grap gaat. Duurt wel erg lang zo.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26062471
Nolius of ieamnd die het welweet , ik wil NU de goede locatie , want ik ga over 3 maanden als ik weer in NL dan wel naar dat kut bos (mochten ze nog niet gevonden zijn....)

maar geef iig ff de goede locatie dan kunnen we ook ff verder waar ut is ....waarchijnelijk zitten stali en ryan3 zich dood te lachen dat ze gezocht door mede fok!ers worden ,,,,
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:32:57 #20
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26062483
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:36 schreef ReadMe het volgende:
De mensen die een beetje hebben opgelet bij de Pulse! teller van FOK!,
weet dat het een grap is.
Ze hebben namelijk nog gewoon doorgepulst.
En ik denk niet dat hun kind dit doet op die leeftijd
pi_26062491
Opgenomen en uitgezonden op RFR; een gesprek tussen Reul een één van de 5 onderzoekers:

Poging 1

'We hebben zojuist het bos uitgekamd. We hebben paden gevolgd. We hebben onze auto neergezet en zijn een stuk de hei opgewandeld. We hebben een aantal paaltjes gevonden van een pijleiding. Deze foto's worden vanavond nog gepost. Ook hebben we een stuk open vlakte gevonden met verdord gras. En we zijn nu de weg terug aan het zoeken. We hebben een slagboom kapot moeten breken om er door te komen. Het achtergrondgeluid is vrij rustig, we hebben wel een aantal honden gehoord en een paar plassen gezien met bandensporen, met water volgelopen. Waarschijnlijk waren het sporen van een tractor of een shovel. De verdorde vlakte is heel raar, het ziet er uit alsof het winter is; alles is helemaal dood. Het ziet er verdord en uitgedroogd uit. We hebben één enorm hek gezien. Van de millitaire basis ana het einde van het pad. Hier zijn we gekeerd met de auto. Ik heb nog een mededeling; bij dat millitaire terrein zijn we een heel dik hekwerk tegengekomen, daarachter stond een soort wit huisje. TOen zijn we omgekeerd. We rijden op de terugweg. Aan de andere kant van de weg is een millitair terein. Heel vreemd, het was een kale vlakte. Als je er nu komt word je bang van jezelf. We zitten op traktor sporen. We zijn in de buurt van een grote boerderij. Er branden landen. Die branden, dan gaan ze uit, en na 10 minuten gaan ze weer áán. Hier rechts van me zit een hekwerk, maar... het is onbeschrijfbaar.'

Verbinding verbroken, nu...

Poging 2

'Ik hoor je nu perfect. We hebben een aantal dingen gezien die herkenbaar waren van de foto. Het verdorde gras, de waarschuwingen van pijpleidingen, we hebben hondensporen gezien, we hebben plassen gezien - duidelijk veroorzaakt door de traktorsporen. We hebben geen vijver met vissen gezien. We zitten nu op een zijweg van de ## (onverstaanbaar, DV.). We gaan nu kijken bij een paddestoel, ik stap nu uit. Het is een paddestoel van de ANWB; 21994. We vinden nu weer een heleboel traktorsporen. Ben je er nog? We lopen nu op een splitsing van twee hele donkere paden. Hier staat een stroomverdelingshuisje. We durven dat andere pad niet in. Kunnen jullie morgen dat pas proberen? Ik hoor allemaal honden! Ah fuck!!! ANWB 21994! We moeten weg, man! Allemaal honden! {hysterie!!} WE HOREN ALLEMAAL HONDEN GELUIDEN! WE RIJDEN HEEL HARD WEG NU! WE ZIEN LAMPEN EN HONDEN! Hou ons aan de lijn, we zijn door aan het rijden, we rijden langs een soort van huis met auto er naast. Het huis heet 'De Bosrand'. We zien allemaal dingen achter ons. We zien lampen en honden!'

Einde verbinding.

Alle credits naar Domien!
pi_26062496
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:28 schreef pekel het volgende:
Ha, weer een topic.

Iemand nog een korte update wat er afgelopen 3 uur is gebeurd?
ja, ik ben ook benieuwd
pi_26062505
De OP staat hier: http://domien.herejezus.nl/op_opzoek.txt , handig voor vervolg-topics!
pi_26062509
Modje de TT naar XVI veranderen?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_26062530
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:32 schreef WebForce het volgende:

[..]
Dus toch een grap. Wat een verrassing zeg.
The gum you like, is coming back in style.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')