abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 april 2005 @ 22:41:25 #1
862 Arcee
Look closer
pi_26059345


[SBS6] Probleemwijken -deel 4-

Hier weer verder met deze treurnis.

Godallejezus wat een rampzalige lul was die Willem, zeg.
pi_26059406
Wat een vaag gedoe zeg....
pi_26059477
Tja voetbal of probleemwijken..... toch maar voetbal gekeken
Nothing to see here, carry on
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 april 2005 @ 22:50:09 #4
862 Arcee
Look closer
pi_26059583
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
Tja voetbal of probleemwijken..... toch maar voetbal gekeken
Ja, altijd lastig.
pi_26059675
Ik heb probleemwijken gekeken, beetje voetbal wel, maar toch vooral probleemwijken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:55:02 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26059740
er komt nooit wat op tv, en als er iets komt komt er nog iets tegelijk!
:')
pi_26059945
Dat je je vent verkiest boven je eigen kind. Een vent die met z'n gore klauwen aan je eigen kind heeft gezeten.

Onvoorstelbaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 07-04-2005 23:13:53 ]
pi_26059976
Hij zit wel nog in z'n huis
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26060062
Ik snap niet waarom ze zo'n probleem maken. Er werd gezegd dat als ze nog 1x een overtreding zouden begaan, ze uit huis zouden worden gezet. En wat doet de hele straat? Wiet kweken.
En dan nog kwaad worden waarom dat beleid er is. Sjonge, je bent toch gewaarschuwd?
pi_26060068
dat was toch die aflevering in den bosch? dat is een paar straten verderop, daar wil je nog niet dood gevonden worden (hoewel de kans groter wordt als je er doorheen loopt)
- Want die van een olifant is toch het langste
pi_26060092
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij zit wel nog in z'n huis
Ja, dat is ook te zot voor woorden.

Hij vertelde ook nog haarfijn hoe hij haar in elkaar timmerde.
  donderdag 7 april 2005 @ 23:07:20 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26060094
Wat een aso die die dochter had verkracht en zijn vrouw met zijn vuisten slaat.
Bah, bah, bah!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26060100
Fatsoenlijke op .
slettebak [@] gmail.com
pi_26060122
er valt me iets op aan dat probleemwijken, in bijna elke aflevering hoor je dat ene nummer: Leef als een zigeuner, lach als een clown, geniet van de momenten ook al ben je down!
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_26060152
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:06 schreef innerSheep het volgende:
dat was toch die aflevering in den bosch? dat is een paar straten verderop, daar wil je nog niet dood gevonden worden (hoewel de kans groter wordt als je er doorheen loopt)
Dat valt best mee hoor. Ik kom er regelmatig en er is nog nooit wat voorgevallen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26060202
quote:
In ‘Probleemwijken’ worden de bewoners van typisch Nederlandse volksbuurten gevolgd in hun dagelijks leven. Dat levert onthutsende televisie op van mensen die er andere normen en waarden op nahouden dan de gemiddelde Nederlander.

‘Probleemwijken’ toont ‘de andere kant van Nederland’. De serie laat wijken zien zoals er velen zijn in Nederland en waar armoede en achterstand zichtbaar aanwezig zijn. De bewoners zijn vaak zeer betrokken bij elkaar en delen lief en leed. Het zijn mensen die leven aan de rand van de maatschappij en reageren vanuit hun emotie. Dat hierbij wel eens een rake klap valt is eerder regel dan uitzondering en daar kijkt niemand dan ook meer van op.

Assen-oost is één van de achterstandswijken die gevolgd wordt in ‘Probleemwijken’ en te zien is in de eerste aflevering. Het is een typische volkswijk in het noorden van Nederland. Een gedeelte van de wijk is inmiddels afgebroken, de huidige bewoners kijken uit op een braakliggend terrein, waar binnenkort nieuwe huizen worden gebouwd. De bewoners zijn niet van plan te wijken, ze zijn verknocht aan hun wijk en zien het als ‘hun territorium’. Naast Assen-Oost zijn ook de wijken Woensel-West in Eindhoven, De Wielenpolle in Leeuwarden en Duindorp in Den Haag geportretteerd.

De wijken worden regelmatig bezocht door de politie, aangezien de bewoners nogal eens met justitie in aanraking komen. Wietplantages, heling, openbaar dronkenschap, vandalisme, racisme, fraude, prostitutie en openbare geweldpleging. Het behoort tot het dagelijks leven in de achterstandbuurten die te zien zijn in deze serie.
http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=99

Vorige delen:
#1: Probleemwijken
#2: Probleemwijken op SBS-6, deel 2
#3: Probleemwijken op SBS-6. Deel 3.
#4: [SBS6] Probleemwijken -deel 4-

De herhaling is iedere woensdag om 23.20 uur op SBS6.
slettebak [@] gmail.com
pi_26060240
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:02 schreef schatje het volgende:
Dat je je vent verkiest boven je eigen kind. Een vent die met z'n gore klauwen aan je eigen kind heeft gezeten.

Onverstelbaar.
Idd. Onvoorstelbaar .
En ook de manier waarop dat wijf erbij zat. Lekker tevreden indruk maakte ze .
pi_26060400
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Idd. Onvoorstelbaar .
Ja, ik dacht al dat er iets niet klopte. Onvoorstelbaar .
quote:
En ook de manier waarop dat wijf erbij zat. Lekker tevreden indruk maakte ze .
Ja, en dan ook nog eens gaan miepen wanneer hij probeert te tongen .

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 07-04-2005 23:24:06 ]
pi_26060696
hihihi
die pedo dan, met zn spreekwoordjes.. alsof wiet telen erger is dan wat hij deed/doet
"niet met de vlakke hand ofzo.. gewoon bats met de vuist recht op de ogen"
standaarddrinker
  donderdag 7 april 2005 @ 23:37:47 #20
88233 Steve
Still the best.
pi_26061001
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:27 schreef DrDentz het volgende:
hihihi
die pedo dan, met zn spreekwoordjes.. alsof wiet telen erger is dan wat hij deed/doet
"niet met de vlakke hand ofzo.. gewoon bats met de vuist recht op de ogen"
de volgende dag zag ze niks meer...

Die vrouw was sowieso een rare. Niks was goed, maar er iets tegen doen..."tis goed".
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_26061149
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:08 schreef Avalanche.. het volgende:
er valt me iets op aan dat probleemwijken, in bijna elke aflevering hoor je dat ene nummer: Leef als een zigeuner, lach als een clown, geniet van de momenten ook al ben je down!
Die ja. Viel me ook op. Altijd van die kansloze feestjes .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 7 april 2005 @ 23:52:13 #22
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_26061443
ik vind het woord "paal liften" best grappig eigenlijk :p
Voor de rest is het niet goed te praten wat die lui de hele dag doen (of liever gezegd wat ze niet doen)! Maar het is wel kostelijk om naar te kijken
pi_26061498
Rombouts gaat eraan .
slettebak [@] gmail.com
pi_26061617
misschien levert SBS die cd wel bij het bier
standaarddrinker
pi_26061713
Compleet mallotig maar lache programma .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')