abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 april 2005 @ 12:24:16 #126
94510 BillGates
Me postcount!
pi_26044811
ik heb hier in denemarken ook es zon stukje grond gezien waar het gras niet meer groeide en zo. mijn hoond vond het ook niet leuk, maar dat kwam omdat ie last van difterie had. maar dat bleek pas 2 weken later, hij ging gek doen en in de hoek van mijn huis poepen enzo. Ook werd hij vals en gemeen, terwijl hij altijd zo lief was! dus toen ben ik met hem naar de dierendokter geweest, en die dokter zei dat hij al heel erg lang eigenlijk best ziek was, dus ook al voordat ik in dat bos kwam! de dierendokter heeft mij toen pilletjes gegeven (niet voor mezelf natuurlijk, maar voor de hond ) en toen werd ie weer helemaal beter!

dus ik wil maar zeggen: het kan ook gewoon zijn dat ie ziek is
pi_26044814
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:22 schreef Qwea het volgende:
topics van #vermist en #zoektocht
Je staat zelf ook vrolijk tussen de Ops hoor.
pi_26044829
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:23 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik post alleen vage foto's en een mogelijke locatie. Vervolgens wacht ik net zo lang tot de eerste spotters komen .
Maar deze kuil heeft ook een bijnaam, 'the pit'. Dus dat beest moet ook wel een soort tijdelijke codenaam krijgen hoor!
pi_26044839
niemand een vliegbrevet? kunnen we het gebied afspeuren... ik geloof wel dat ze echt weg zijn..
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_26044849
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:19 schreef Choices het volgende:
En TRU zal bij de meeste door dit topic als nog belachelijker in de geest staan.
Daarbij zijn er nog meer mensen die het aantrekkelijk zullen vinden om in hun beperkte referentie kader, andere belachelijk te maken. Als je dit niet gelooft, moet je maar eens wat willekeurige nieuwe topics doorlopen. TRU werd steeds beter in zn discussies, qua kwaliteit. Maar de kans is aanwezig dat de kwaliteit nu weer kan afnemen.

En yvonne je kan op zn minst erkennen dat die kans aanwezig is. Dat zou al genoeg reden moeten zijn om er een slotje op te doen
Nee, niet met je eens. Dit topic zal JUIST kunnen aantonen dat overtuigingen op niets gebaseerd kunnen zijn. In alle gevallen. Hard-core VBL-ers gingen vol er vol achteraan, terwijl anderen er vol tegenin gingen. IEMAND moet het fout hebben dan he
Als je ergens in gelooft, ren je dat blind achterna. Dat is de les.
Dat geldt ook voor de Truth-onderwerpen.
We moeten die confrontatie niet uit de weg gaan. Als dit leidt tot puin-reacties, zullen we die er gewoon uitknallen.
pi_26044861
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:19 schreef Choices het volgende:

[..]

En TRU zal bij de meeste door dit topic als nog belachelijker in de geest staan.
Daarbij zijn er nog meer mensen die het aantrekkelijk zullen vinden om in hun beperkte referentie kader, andere belachelijk te maken. Als je dit niet gelooft, moet je maar eens wat willekeurige nieuwe topics doorlopen. TRU werd steeds beter in zn discussies, qua kwaliteit. Maar de kans is aanwezig dat de kwaliteit nu weer kan afnemen.

En yvonne je kan op zn minst erkennen dat die kans aanwezig is. Dat zou al genoeg reden moeten zijn om er een slotje op te doen
Zal wel meevallen choices. Als truth al belachelijk gevonden werd (en dat neem ik aan) dan is dat voor hen die dat doen hun goed recht om dat te vinden. Die herken je in een discussie echt wel.
Daarnaast is er ook in truth toch wel ruimte voor een grap. Hoe die grap door ieder individu gevonden wordt is dan weer een andere zaak.
En last but not least...... Iteejers opmerking is in z'n algemeenheid iets om aan te denken als je dingen leest en aanneemt. Iets wat je je eigenlijk altijd moet afvragen als een ander iets in jouw hoofd probeert te gieten en dat je dan in welke mate dan ook slikt. Is bijna een apart topic waard.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 7 april 2005 @ 12:27:40 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26044892
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:23 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

En wie heeft die kanalen ook alweer geopend, en geregistreerd? .
Ikke verkapte spam. Sssssssssst
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 7 april 2005 @ 12:28:21 #133
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_26044912
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:26 schreef iteejer het volgende:

[..]

Hard-core VBL-ers gingen vol er vol achteraan, terwijl anderen er vol tegenin gingen. IEMAND moet het fout hebben dan he
Ik heb er nooit in geloofd man
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 7 april 2005 @ 12:28:23 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26044914
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:24 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Je staat zelf ook vrolijk tussen de Ops hoor.
machtsgeil
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 7 april 2005 @ 12:28:51 #135
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26044923
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:26 schreef iteejer het volgende:

Nee, niet met je eens. Dit topic zal JUIST kunnen aantonen dat overtuigingen op niets gebaseerd kunnen zijn. In alle gevallen. Hard-core VBL-ers gingen vol er vol achteraan, terwijl anderen er vol tegenin gingen. IEMAND moet het fout hebben dan he
Als je ergens in gelooft, ren je dat blind achterna. Dat is de les.
Dat geldt ook voor de Truth-onderwerpen.
We moeten die confrontatie niet uit de weg gaan. Als dit leidt tot puin-reacties, zullen we die er gewoon uitknallen.
Waarmee je het niet vertrouwen stimuleert, en ongeloofwaardigheid stimuleert. Lijkt je dat wijs? Ik bedoel leuke les hoor, maar een community is nou eenmaal iets dat een aspect van vertrouwen in zich zou moeten hebben.

Stimuleer liever vertrouwen, dan dat je wantrouwen stimuleert. Lijkt mij wijzer, maargoed kan het fout hebben.
pi_26044939
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:26 schreef iteejer het volgende:
Hard-core VBL-ers gingen vol er vol achteraan, terwijl anderen er vol tegenin gingen. IEMAND moet het fout hebben dan he
We gingen al bijna met knuppels het bos in .
slettebak [@] gmail.com
pi_26044974
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:09 schreef HassieBassie het volgende:
Wat jij vergeet is het feit dat een ieder die zich met deze topics bezighoudt, dat doet om de 'grap' te ontmaskeren. Volgens mij is er hier niemand die daadwerkelijk gelooft dat het echt waar is, maar er wel een uitdaging in ziet om dat aan te tonen.

Niks massahysterie, niks groepsgedrag en blind ergens achteraan lopen. Gewoon verveling en interresse.
Onzin. Ik heb diverse mails gekregen van users die een zoekactie wilden opzetten, wilden weten of ik iets kon zien aan de ip's, die me vroegen om hun telefoonnr, etc. Op geen van deze verzoeken ben ik overigens ingegaan Er waren en zijn nog steeds echt wel degelijk nog steeds bezorgde users.
  donderdag 7 april 2005 @ 12:31:40 #138
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26044992
je vergeet de fakkels en de hooivorken
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_26045004
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:25 schreef markiemark het volgende:
ik geloof wel dat ze echt weg zijn..
Tuurlijk joh.
pi_26045044
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  donderdag 7 april 2005 @ 12:34:17 #141
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26045059
#oplossing voor de discussie over de oplossing en niet om te zoeken of trieste verhalen over de vermissing!

ook alle kaarten en details waar de locatie precies is... join the #oplossing
I love my followers & fans!
pi_26045075
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:31 schreef iteejer het volgende:
Er waren en zijn nog steeds echt wel degelijk nog steeds bezorgde users.
Die niet alle topics gelezen hebben ?
  donderdag 7 april 2005 @ 12:35:41 #143
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26045090
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:19 schreef Choices het volgende:

[..]

En TRU zal bij de meeste door dit topic als nog belachelijker in de geest staan.
Nee hoor. TRU is voor veel mensen belachelijk door de topics over Illuminati/NWO met als bronnen zeer dubieuze/amateuristische sites, vergezochte aanname's en het blinde geloof van sommige users daarin. Niet door een reeks als dit.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_26045105
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:35 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Die niet alle topics gelezen hebben ?
nee, die iteejer zaten te fucken
  donderdag 7 april 2005 @ 12:36:18 #145
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26045111
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Nee hoor. TRU is voor veel mensen belachelijk door de topics over Illuminati/NWO met als bronnen zeer dubieuze/amateuristische sites, vergezochte aanname's en het blinde geloof van sommige users daarin. Niet door een reeks als dit.
Ik spreek niet over oorzaken, ik spreek over stimulering.
pi_26045132
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:28 schreef Choices het volgende:
Waarmee je het niet vertrouwen stimuleert, en ongeloofwaardigheid stimuleert. Lijkt je dat wijs? Ik bedoel leuke les hoor, maar een community is nou eenmaal iets dat een aspect van vertrouwen in zich zou moeten hebben.

Stimuleer liever vertrouwen, dan dat je wantrouwen stimuleert. Lijkt mij wijzer, maargoed kan het fout hebben.
Ik denk dat iedereen wel kan differentieren tussen soap-series, en serieuze truth-onderwerpen. Dit is uitzonderlijk. Als dit iedere week zou gebeuren zou ik het met je eens zijn, maar nu - nee, ik denk dat we ergens bang voor hoeven te zijn.
Mensen die kwaken dat het allemaal onzin is zul je altijd blijven houden. Die kunnen we inhoudelijk uitstekend van repliek dienen, toch?
Wij hoeven ons nergens voor te schamen, we hoeven niet extra zorgvuldig en bedachtzaam met onze onderwerpen om te gaan, het is NIET ons doel om een ieder te bekeren
  donderdag 7 april 2005 @ 12:38:26 #147
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26045157
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen wel kan differentieren tussen soap-series, en serieuze truth-onderwerpen. Dit is uitzonderlijk. Als dit iedere week zou gebeuren zou ik het met je eens zijn, maar nu - nee, ik denk dat we ergens bang voor hoeven te zijn.
Mensen die kwaken dat het allemaal onzin is zul je altijd blijven houden. Die kunnen we inhoudelijk uitstekend van repliek dienen, toch?
Wij hoeven ons nergens voor te schamen, we hoeven niet extra zorgvuldig en bedachtzaam met onze onderwerpen om te gaan, het is NIET ons doel om een ieder te bekeren
Dat is inderdaad waar.
pi_26045185
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee hoor. TRU is voor veel mensen belachelijk door de topics over Illuminati/NWO met als bronnen zeer dubieuze/amateuristische sites, vergezochte aanname's en het blinde geloof van sommige users daarin. Niet door een reeks als dit.
Als dit alles achter de rug is, zullen we uitgebreid in gaan op de al dan niet belachelijkheid van Illuminati etc. , met deze reeks als aanleiding.
Ik hoop je in die discussie ook aan te treffen
  Moderator donderdag 7 april 2005 @ 12:40:45 #149
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_26045213
Goed...
Waar zijn onze vriendjes.
of beter gezegt
Ollie?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 7 april 2005 @ 12:42:41 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_26045259
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:10 schreef Cosworth het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan slechts voor jezelf spreekt.
Ook voor mij
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')