abonnement Unibet Coolblue
pi_26036361
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:24 schreef Cosworth het volgende:

[..]

En als ze dan geliquideerd zijn, zijn ze dan ook nog door een stelletje Venezuelaanse roodbilbavianen anaal verkracht van te voren? Onder dwang, met een camera er bij? Ik bedoel, als ze geliquideerd zijn en dit verhaal dus een verrassende wending krijgt, doe het dan ook gewoon in 1 x goed.

Wie gaat even op Kazaa zoeken?


Wie wil daar nou niet verkracht door worden?


.
Hoi.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:27:25 #227
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26036365
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Psies , bemoeials.
Waar zit de grens tussen zorgen maken, en bemoeial? Weet jij em duidelijk aan te geven? Je kan heus wel verwachten dat mensen gaan mee leven gezien de wijze waarop ze posten.

Meeleven creeërt nou eenmaal zorgen, en zorgen creeërt nou eenmaal acties. Mensen gaan in dit topic, en iedereen die hier in dit topic gepost heeft met een bijdrage aan dit topic is .. naar jou denken, dan een bemoeial. Want we bemoeien ons met een ervaring van 2 personen en een hond. Een ervaring, die zelfs naar ons gereikt werd, sterker nog! er werd gevraagd of we konden helpen met uitvinden wat er aan de hand was.

Dit betekent dat je ervoor zorgt dat de users hier op FOK! betrokkenen worden bij deze hele expeditie, en dan ga jij vrolijk zitten zeggen; Bemoeials. Betrokkenheid kan nou eenmaal dit soort situaties teweeg brengen, dat weet jij, en dat weet ik. Zeker wanneer je er een fijn mysterieus effect aan dit geheel toebrengt, wat 'de zorgen' alleen maar stimuleert.

Ik zeg niet dat er een doemscenario opkomt in deze reeks, ik zeg slechts dat je wat meer begrip mag tonen voor je medemens, zoals het begrip zorgen van hun, net eventjes begrijpt. Er zijn ZAT mensen die kennissen willen inschakelen, op IRC, die wellicht hierin wat kunnen helpen duidelijkheid te krijgen over wat er aan de hand is.

Betrokkenheid..? Bemoeien? Of wellicht slechts de zaak proberen op te helderen voor iedereen die geboeit is aan dit topic?
Pfuh..
pi_26036367
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:19 schreef Lukaso het volgende:
Het zou me toch niet verbazen als het iets met water te maken heeft, Die pijpen las ik ook al iets over(waterhoogte)
Op FOK! radio hadden ze het over een water pomp.
En de krater is mischien om dieper in de grond te komen.--> iets met grondwater ofzeauw?

maar dat zegt natuurlijk niks over hun verdwijning, alhoewel dat de kans op een grap wel groter maakt omdat die watergasten niet zo veel kwaads in de zin hebben denkik.
Als je dieper naar water wil maak je geen "gat" of "krater" van 20 meter diameter, maar boor je gewoon iets dieper lijkt mij.. scheelt tijd en geld..
  woensdag 6 april 2005 @ 23:27:52 #229
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_26036375
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:26 schreef Gelderland het volgende:

[..]

tja....ik snap dat ook niet

wat ook raar was dat ze geen 'live' verslag wilde doen van hun 'daad' 's nachts
tja, en die kerel zit nu gewoon achter zijn PC super te lachen
Als ik daar had gelopen had ik dat ook niet gedaan, dan ben je minder oplettend, je bent sneller zichtbaar...

@Uddel: Het verschijnsel dat een krater ontstaat bij het veelvuldig oppompen van grondwater is bij een heleboel technici bekend, deze buizen/leidingen zijn waarschijnlijk aangebracht door water door deze buizen te pompen om een gat uit te spoelen, dat verklaart waarschijnlijk grotendeels de grillige vormen van de kuil. En jah, als je genoeg water toevoegd en onttrekt aan de grond kan de grond enorm inklinken, vooral bij zandgrond.
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_26036387



Veel plezier met zoeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Viperdesign op 06-04-2005 23:36:30 (Wederom link aangepast. Ben moe.) ]
pi_26036389
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef pekel het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wie wil daar nou niet verkracht door worden?
.
pi_26036400
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:28 schreef Viperdesign het volgende:
[afbeelding]


Veel plezier met zoeken.
Geil kruis!
pi_26036411
En als ze toch dood zijn, who cares? .
Hoi.
pi_26036421
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef Tique3 het volgende:
je bent sneller zichtbaar...
Dat van die Venezuelaanse roodbilbavianen was een garpje hoor... Die leven niet in Nederland...
pi_26036433
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:29 schreef Cosworth het volgende:

[..]

Dat van die Venezuelaanse roodbilbavianen was een garpje hoor... Die leven niet in Nederland...
!

Ben ik er in getuind. .
Hoi.
pi_26036435
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:29 schreef pekel het volgende:
En als ze toch dood zijn, who cares? .
De Paus. Dan moet 'ie wachten.

Overigens denk ik dat ze er weinig van voelen als ze dood zijn. Dus prima toch?
pi_26036447
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:28 schreef Viperdesign het volgende:
[afbeelding]


Veel plezier met zoeken.
jezus, daar kun je werkelijk alles voor zetten,
geef is een betere hint
Weer is wat anders...
pi_26036452
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:30 schreef pekel het volgende:

[..]

!

Ben ik er in getuind. .
Jij naieveling!
pi_26036465
Hmm, ik kan mezelf toch wel beschrijven als een zeer nuchter persoon,
maar nadat ik alle feiten over dit verhaal heb verzameld kom ik op 1 reactie uit;

- Zeer vaag

En dus niet op de reactie; "dit is een grap"
Want welk persoon laat een grap zo ver komen ?
Dan is het dus allang geen grap meer als je dat zou doen....

Noujah, ik ga nu slapen, kijk morgen wel weer verder in deel XII ofzo..
We all have a little sin that needs venting,
what's yours ??
pi_26036474
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:26 schreef Gelderland het volgende:

[..]

tja....ik snap dat ook niet

wat ook raar was dat ze geen 'live' verslag wilde doen van hun 'daad' 's nachts
tja, en die kerel zit nu gewoon achter zijn PC super te lachen
Doe jij dan wel een live verslag van je 'daad' 's nachts ???
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:32:06 #241
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_26036477
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:29 schreef pekel het volgende:
En als ze toch dood zijn, who cares? .
Niemand, maar we wachten juist op dat bericht
pi_26036484
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Psies , bemoeials.
Er zijn mensen, die morgen (wellicht met gevaar voor eigen leven) op zoek gaan naar Stali en Ryan.. Als je nog iets kwijt wil moet je het nu doen!
pi_26036485
Of Ryan3 en die andere zijn door mieren gevangen genomen, in een mierenhol gestopt, en worden nu ondervraagd door de mierenkoningin wie en wat ze zijn.
Hoi.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:32:59 #244
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26036490
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:29 schreef pekel het volgende:
En als ze toch dood zijn, who cares? .
Wij, want dan is het mysterie nog niet opgelost.
pi_26036501
en, zijn er al lijken geborgen??
pics graag
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_26036504
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er zijn mensen, die morgen (wellicht met gevaar voor eigen leven) op zoek gaan naar Stali en Ryan.. Als je nog iets kwijt wil moet je het nu doen!
Jezus. . .
Hoi.
pi_26036506
ok ok , ik weet denk ik wat dr gebeurt is , had soort "visioen" ik denk dat ze op een militaire vliegbazis naar binnen gegaan zijn , daar zijn ze ontdekt overhoorde en zitten nu vast..... ze komen morgen weer vrij want zoiets duur maar zn 2 daagjes ?

dat denk ik na serieus denken !
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_26036508
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:31 schreef MindlessThoughts het volgende:
Hmm, ik kan mezelf toch wel beschrijven als een zeer nuchter persoon,
maar nadat ik alle feiten over dit verhaal heb verzameld kom ik op 1 reactie uit;

- Zeer vaag
Wat is er dan zo vaag? Het is gewoon een boompjeswatergeefsysteem, een waterpomp in aanleg of misschien een electriciteitscentrale. Ja, midden in het bos, klinkt onlogisch, maar weet jij veel wat ze daar in Brabant allemaal verzinnen.

Ik heb niet alles gelezen, maar leg dan eens uit wat er zo vaag is....
pi_26036521
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er zijn mensen, die morgen (wellicht met gevaar voor eigen leven) op zoek gaan naar Stali en Ryan.. Als je nog iets kwijt wil moet je het nu doen!
Gaan ze pics van de lichaamsonderdelen maken?
Hoi.
pi_26036528
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er zijn mensen, die morgen (wellicht met gevaar voor eigen leven) op zoek gaan naar Stali en Ryan.. Als je nog iets kwijt wil moet je het nu doen!
Jij moet minder films kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')