abonnement Unibet Coolblue
pi_26024703


.~~~~ DEEL VI ~~~~.

Het mysterie:
Of hoe het begon

31-03-05

Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.

Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.

Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.

Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.

Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...

Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.

Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.


De betrokkenen:
  • Ryan3


  • Stali.


  • Ollie



    De visuals:

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    6.

    7.

    8.

    9.

    10.

    11.

    12.

    13.

    14.

    15.

    16.

    17.

    18.

    19.

    20.

    21.

    22.

    23.

    24.

    25.

    26.

    27.

    28.

    29.

    30.

    31.

    32.

    33.

    34.

    35.

    36.

    37.

    38.

    39.

    40.

    41.

    42.

    43.

    44.

    45.

    46.

    47.

    48.

    49.

    50.

    51.

    52.

    53.

    54.

    55.


    met dank aan mart81 voor het leveren van de foto's.

    (De lowresjes zijn gelinkt naar de hi-res beelden voor bandbreedtebesparing)

    Opgemerkt door Mastertje: Wat is dit?



    De vorige delen:
  • Deel I
  • Deel II
  • Deel III
  • Deel IV
  • Deel V


    De huidige stand van zaken:

    Nadat Ryan en Stali. een nacht het bos nogmaals zijn ingegaan, is er niets meer van hen vernomen. Het laatste nieuws was dat ze rond middernacht bij het bos zijn aangekomen. Het contact is erna verbroken, en herhaalde oproepen naar hun gsm bleven onbeantwoord. Nu, ruim 14 uur later is er nog geen teken van leven. .

    -- !! keep it low on the slow-chat !! --
  • pi_26024720
    Zucht. Gelovigen, kom en post!
      woensdag 6 april 2005 @ 15:17:28 #3
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_26024752
    - De politie zou echt geen actie ondernemen nav een internettopic. Echt niet.
    - De bier-kortebroekfoto is suspicious.
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_26024755
    Is er niemand die de naw gegevens van deze mensen kan achterhalen. Dan kan iemand ze even op hun huisnummer bellen en is alles opgelost..

    Wie is Mcallas trouwens? Maria Callas?
    pi_26024769
    Waarom ging dat andere deel eigelijk weer open?
    Speculaties...
    Iteejer wist niet van de hoax af maar yvonne wel.. iteejer sloot hem met dus het verhaal dat we beter kunnen wachten tot er meer bekend is, maar yvonne weet dat ryan en stali niks meer van zich laten horen en wil dus het topic open zodat ryan en stali later alles terug kunnen lezen?
    Lambo of Rekt
    pi_26024786


    Op verzoek: Ryan in korte broek!
      woensdag 6 april 2005 @ 15:18:54 #7
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_26024792
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:18 schreef EggsTC het volgende:
    Waarom ging dat andere deel eigelijk weer open?
    Speculaties...
    Iteejer wist niet van de hoax af maar yvonne wel.. iteejer sloot hem met dus het verhaal dat we beter kunnen wachten tot er meer bekend is, maar yvonne weet dat ryan en stali niks meer van zich laten horen en wil dus het topic open zodat ryan en stali later alles terug kunnen lezen?
    Jajajaja, het is en blijft een TRU topic
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_26024814
    Als íemand iets weet, laat hij/zij het dan gewoon posten. Na 14u is elk greintje humor wel verdwenen. ha-ha.
    pi_26024815
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:18 schreef EggsTC het volgende:
    Waarom ging dat andere deel eigelijk weer open?
    Speculaties...
    Iteejer wist niet van de hoax af maar yvonne wel.. iteejer sloot hem met dus het verhaal dat we beter kunnen wachten tot er meer bekend is, maar yvonne weet dat ryan en stali niks meer van zich laten horen en wil dus het topic open zodat ryan en stali later alles terug kunnen lezen?
    Hij ging open, omdat ik iteejer een goed onderbouwd mailtje stuurde. Hij maakt hem ook zelf weer open.. Niet Yvonne..

    Maargoed ontopic,
    Iemand die meer weet van Mcallas?
    pi_26024825
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:16 schreef Viperdesign het volgende:
    Zucht. Gelovigen, kom en post!
    Ik zou het graag nog geloven, in tijden niet zo'n leuke topicreeks gelezen.

    Volgens mij zijn ze vannacht naar Schiphol vertrokken en zitten nu mét Ollie en in een internetcafé op Lanzarote zich te verkneukelen... zou ik ook doen.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_26024870
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:

    Wie is Mcallas trouwens? Maria Callas?
    Callas ?
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_26024882
    - Waarom 's nachts? In de avond, of overdag had ook prima gekund.
    - De foutieve EXIF data is ook op zijn minst vreemd te noemen.
    - Nolius heeft het telefoonnummer van de "ontbrekende" lieden en weet ook in welk bos zich dit allemaal afspeelt. We horen er alleen niets van.
    - De administrators kunnen nagaan wanneer ze voor het laatst ingelogd hebben en kunnen ook zien met welk IP dit voor het laatst gebeurd is.
    - Bekenden van dit duo zwijgen in alle toonaarden.

    Buiten dit alles vind ik het verhaal op zich ook een beetje vreemd, maar dat terzijde.
      Moderator woensdag 6 april 2005 @ 15:22:52 #13
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26024891
    lurkt*
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      woensdag 6 april 2005 @ 15:22:58 #14
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26024895
    Amusementswaarde: 8
    ***
    pi_26024896
    Maar zo leuk is de grap niet meer, aangezien iedereen al een dik vermoeden heeft.
    Lambo of Rekt
    pi_26024907
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:16 schreef Viperdesign het volgende:
    Zucht. Gelovigen, kom en post!
    Net als jij dus?

    O nee wacht..

    De humor continious, lekker belangrijk als je het niet geloofd, laat de mensen hier lekker hun theorien spuien.. Dat maakt het alleen maar mooier
    Big dick.
    pi_26024910
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
    Amusementswaarde: 8
    Kom jij is even snel op irc
    Lambo of Rekt
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 april 2005 @ 15:23:41 #18
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_26024913
    wow deel 6 alweer
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_26024915
    Toch nog maar een TVP, ben wel benieuwd naar de ontknoping.
    pi_26024921
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef CartWOman het volgende:

    [..]

    Ik zou het graag nog geloven, in tijden niet zo'n leuke topicreeks gelezen.

    Volgens mij zijn ze vannacht naar Schiphol vertrokken en zitten nu mét Ollie en in een internetcafé op Lanzarote zich te verkneukelen... zou ik ook doen.
    In het vliegtuig mag je geen mobiele telefoon aan.. En hij ging wel over volgens Nolious.. of hij moet liegen natuurlijk..
      woensdag 6 april 2005 @ 15:24:33 #21
    48233 Auticia
    warriorette
    pi_26024937
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Hij ging open, omdat ik iteejer een goed onderbouwd mailtje stuurde. Hij maakt hem ook zelf weer open.. Niet Yvonne..

    Maargoed ontopic,
    Iemand die meer weet van Mcallas?
    Een hondje!

    Callas
    I bet you are flying inside.
      woensdag 6 april 2005 @ 15:24:37 #22
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26024943
    quote:
    Hiernaast wordt ook door alle mensen die hem ofwel vaagjes of iets beter kennen. En de mods hier STERK afgeraden om de politie te bellen overal door het gehele topic waar je dus ook je vraagtekens bij kunt zetten aangezien FOK verplicht is een IP af te staan aan de politie en de politie hiermee dus kan opvragen bij de desbetreffende provider wie ze zijn.

    Dus argumenten als "ze lachen je uit", "de politie weet niet eens wie het zijn" vallen hier in het niet.
    Maar welke idioot gaat hier nou aangifte van doen Ze hebben een leuke reeks weten te maken op een forum, erg vermakelijk...
    pi_26024951
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef HassieBassie het volgende:
    Net als jij dus?
    Nee niet echt. Ik vermaak me wel.
    pi_26024968
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
    En hij ging wel over volgens Nolious.. of hij moet liegen natuurlijk..
    Tja, waarom ook niet.
    pi_26024974
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    In het vliegtuig mag je geen mobiele telefoon aan.. En hij ging wel over volgens Nolious.. of hij moet liegen natuurlijk..
    Duh... toen waren ze nog maar net vertrokken.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_26025003
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef Viperdesign het volgende:
    - Nolius heeft het telefoonnummer van de "ontbrekende" lieden en weet ook in welk bos zich dit allemaal afspeelt. We horen er alleen niets van.
    Ik ga niet alles hier neerzetten voordat duidelijk is wat gaan de is. Daarbij was ik net even niet achter een pc, ik werk namelijk ook

    voor de duidelijkheid: Ik weet niks van een grap af. Mocht het een grap zijn, dan ben ik, op z'n zachts gezegd, pissed. 1 april = 1 april en niet 6 april.

    Dus daar ga ik niet vanuit. Ik bel nog steeds regelmatig, maar het blijft hetzelfde.
    quote:
    - Bekenden van dit duo zwijgen in alle toonaarden.
    Wie zijn dat?
      woensdag 6 april 2005 @ 15:27:10 #27
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26025020
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef EggsTC het volgende:
    Kom jij is even snel op irc
    Aan het werk, geen irc en geen msn.
    ***
    pi_26025040
    De username van die photobucket account die ze gebruikten is namelijk Mcallas.
    pi_26025057
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]
    In het vliegtuig mag je geen mobiele telefoon aan.. En hij ging wel over volgens Nolious.. of hij moet liegen natuurlijk..
    Dan hou volgens mij twee mogelijkheden over

    1. Nollius is part of the hoax

    of

    2. Nollius is a freakin alien en de drie avonturiers liggen nu als partjes mens en dier op een onderzoekstafel aan boord van een vliegende schotel die zich onder grond bevindt van het mysterieuze bos.
    pi_26025058
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
    De username van die photobucket account die ze gebruikten is namelijk Mcallas.
    Dat klopt wel.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_26025069
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ik ga niet alles hier neerzetten voordat duidelijk is wat gaan de is. Daarbij was ik net even niet achter een pc, ik werk namelijk ook

    voor de duidelijkheid: Ik weet niks van een grap af. Mocht het een grap zijn, dan ben ik, op z'n zachts gezegd, pissed. ! april = 6 april en niet 6 april.

    Dus daar ga ik niet vanuit. Ik bel nog steeds regelmatig, maar het blijft hetzelfde.
    En je hebt niet zoiets van, goh wat vreemd, laat ik es wat dieper erin duiken?

    Apart.
    Big dick.
    pi_26025106
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Nolius het volgende:
    Ik ga niet alles hier neerzetten voordat duidelijk is wat gaan de is. Daarbij was ik net even niet achter een pc, ik werk namelijk ook
    voor de duidelijkheid: Ik weet niks van een grap af. Mocht het een grap zijn, dan ben ik, op z'n zachts gezegd, pissed. ! april = 6 april en niet 6 april.
    Je kunt toch ook iemand anders laten bellen? Als je er echt niet bij betrokken bent dan zullen ze misschien wel gewoon niet opnemen omdat jij het bent.

    En waarom zou je niet kunnen vertellen waar het is? Dan zouden eventueel een paar mensen polshoogte kunnen nemen. Zo een raar idee is dat toch niet?
    pi_26025110
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:28 schreef HassieBassie het volgende:

    En je hebt niet zoiets van, goh wat vreemd, laat ik es wat dieper erin duiken?

    Apart.
    Goh, jij hebt een snel oordeel klaar
    pi_26025115
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ik ga niet alles hier neerzetten voordat duidelijk is wat gaan de is. Daarbij was ik net even niet achter een pc, ik werk namelijk ook

    voor de duidelijkheid: Ik weet niks van een grap af. Mocht het een grap zijn, dan ben ik, op z'n zachts gezegd, pissed. 1 april = 1 april en niet 6 april.

    Dus daar ga ik niet vanuit. Ik bel nog steeds regelmatig, maar het blijft hetzelfde.
    [..]

    Wie zijn dat?
    Kun je dit bewijzen?
    Heb je dat 1e gesprek bijvoorbeeld opgenomen?
    Zou ik eens mogen bellen?
      woensdag 6 april 2005 @ 15:30:23 #35
    48233 Auticia
    warriorette
    pi_26025119
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
    De username van die photobucket account die ze gebruikten is namelijk Mcallas.
    En als je dit topic leest, Een hondje! , zie je dat het over Ollie gaat.
    I bet you are flying inside.
    pi_26025129
    En als Nolius niet in het complot blijkt te zitten kun je mij opvegen.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_26025151
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:30 schreef Auticia het volgende:

    [..]

    En als je dit topic leest, Een hondje! , zie je dat het over Ollie gaat.
    Dus Stali is een Kloon van Callas... Of andersom..
    pi_26025157
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:30 schreef CartWOman het volgende:
    En als Nolius niet in het complot blijkt te zitten kun je mij opvegen.
    Ik zou vast een bezem pakken.
    pi_26025162
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:28 schreef HassieBassie het volgende:

    [..]

    En je hebt niet zoiets van, goh wat vreemd, laat ik es wat dieper erin duiken?

    Apart.
    Waar kun je in duiken dan? Je hebt een nummer, je hebt een vaag verhaal, en een stel foto's.

    Het enige wat je kunt is met het nummer wat meer gegevens ontrafelen, maar of je die zomaar krijgt...
    pi_26025169
    Er is iemand op dit forum, waarvan ik weet dat ie eventueel telefoonnummers kan backtracken.

    Zou diegene het telefoonnummer van Nollius kunnen krijgen en vertel ook gelijk ff, in welk bos de stripfiguren zijn abducted..
    pi_26025177
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:31 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ik zou vast een bezem pakken.
    Can't wait.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_26025191
    Nolius, kun je mijn eerdere vragen aan jou beantwoorden?
    pi_26025201
    Dat je het nog niet wil verraden snap ik.
    Maar wanneer duurt het voor jou te lang? Want vanavond wil ik er toch mee rvanaf weten..
    pi_26025204
    Nog geen verhaal....
    pi_26025226
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
    Waar kun je in duiken dan?
    Hij heeft het telefoonnummer én hij weet waar ze heen gegaan zijn.
    Genoeg om in de duiken toch ?
    pi_26025229
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Kun je dit bewijzen?
    wat?
    quote:
    Heb je dat 1e gesprek bijvoorbeeld opgenomen?
    welk?
    quote:
    Zou ik eens mogen bellen?
    Om vervolgens een voicemail te krijgen? Ik zie er de meerwaarde niet van naast dat ik geen privé-gegevens ga posten...
    pi_26025231
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:26 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ik ga niet alles hier neerzetten voordat duidelijk is wat gaan de is. Daarbij was ik net even niet achter een pc, ik werk namelijk ook

    voor de duidelijkheid: Ik weet niks van een grap af. Mocht het een grap zijn, dan ben ik, op z'n zachts gezegd, pissed. 1 april = 1 april en niet 6 april.

    Dus daar ga ik niet vanuit. Ik bel nog steeds regelmatig, maar het blijft hetzelfde.
    [..]

    Wie zijn dat?
    Kan jij met de gegevens die je hebt geen actie ondernemen? Woon je in de buurt van het huis/bos?
    pi_26025245
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
    De username van die photobucket account die ze gebruikten is namelijk Mcallas.
    en het user icoon van de gebruiker callas:
      woensdag 6 april 2005 @ 15:36:45 #49
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26025295
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nolius, kun je mijn eerdere vragen aan jou beantwoorden?
    Dude, Nolius belde pas tegen 4en naar ze toe en ze namen niet op. Je moet de user D.O.L.F. ofzoiets? hebben, die heeft met ze gebeld voordat ze het 'bos ingingen' en heeft ze daarna niet kunnen bereiken
    pi_26025297
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    wat?
    [..]

    welk?
    [..]

    Om vervolgens een voicemail te krijgen? Ik zie er de meerwaarde niet van naast dat ik geen privé-gegevens ga posten...
    1) Wat je allemaal zegt?
    2) Je hebt hun toch aan de lijn gehad toen ze het bos ingingen, edit ow dat was dolf.
    3) Er bestaat ook nog iets zoals email.
    pi_26025330
    Ok, een update...

    Als ik nu met Stali bel, krijg ik direct de voicemail. Hij gaat dus niet meer over.

    Dit zou inhouden dat de gsm nu uit staat of buiten bereik van het netwerk is...
    pi_26025351
    en dan ?
    Callas is blijkbaar een 2e nick van haar, heeft die vandaag al wel gepost ?


    Verder.
    Ik vind het een ontzettend leuke reeks !
    Ben erg benieuwd wanneer ons duo ( eigenlijk trio is het niet ? ) weer op duikt en met wat voor verhaal. ( aangenomen dat ze opduiken )
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_26025366
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    2) Je hebt hun toch aan de lijn gehad toen ze het bos ingingen>
    Dat was Martijn (D.O.L.F). Die heeft voor het laatst contact gehad rond 0.40. Rond 2u ging ie slapen, en rond 4u heeft Nolius het overgenomen. Hij heeft ze nog helemaal niet aan de lijn gehad.
    pi_26025380
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:34 schreef Nolius het volgende:
    Om vervolgens een voicemail te krijgen? Ik zie er de meerwaarde niet van naast dat ik geen privé-gegevens ga posten...
    Dan mail je toch iemand het telefoonnummer? Kan diegene fijn dit topic laten opdoeken.

    Stel je hebt twee vrienden, die gaan 's nachts het bos in om iets te onderzoeken en die geven jou hun telefoonnummer om eventueel het een en ander te kunnen posten. Je spreekt af om om 4 uur te bellen, maar ze nemen niet op. Tig pogingen later nog steeds niet terwijl ze logischere wijs 's ochtends alweer terug zouden moeten zijn.

    En dan maak je je geen zorgen? Dan wil je niet iemand het telefoonnummer geven om uit te zoeken of het wel of geen grap is en wil je al helemaal niet prijs geven wáár ze heen gegaan zijn?

    Dan is het óf een grap, óf je bent contactgestoord.
    pi_26025391
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Mirage het volgende:
    en dan ?
    Callas is blijkbaar een 2e nick van haar, heeft die vandaag al wel gepost ?


    Verder.
    Ik vind het een ontzettend leuke reeks !
    Ben erg benieuwd wanneer ons duo ( eigenlijk trio is het niet ? ) weer op duikt en met wat voor verhaal. ( aangenomen dat ze opduiken )
    Evt. die in de gaten houden of die niet ineens gaat posten
    pi_26025415
    Gegrepen door mysterie, sensatie en louter vrije tijd,
    blijft deze user aan het topic gebonden,
    tot wij allen zijn bevrijdt
    pi_26025430
    Nog een bijzonder punt, ze waren wel heel erg gretig toen er werd gevraagd om verslag te doen voor Fok!radio... Ze plempte zelfs zonder blikken of blozen haar mobiele nummer op dit forum.. Dat is op zn minst opvallend te noemen...
    pi_26025444
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nog een bijzonder punt, ze waren wel heel erg gretig toen er werd gevraagd om verslag te doen voor Fok!radio... Ze plempte zelfs zonder blikken of blozen haar mobiele nummer op dit forum.. Dat is op zn minst opvallend te noemen...
    Ja, idd, dat zou je niet doen als het nep is, aangezien mensen er rekening mee houden dat je dat ook daadwerkelijk gaat doen
    pi_26025456
    True.
    pi_26025458
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    1) Wat je allemaal zegt?
    2) Je hebt hun toch aan de lijn gehad toen ze het bos ingingen, edit ow dat was dolf.
    3) Er bestaat ook nog iets zoals email.
    DOLF heeft ze gesproken ja. Daar zijn opnames van, maar die heb ik niet. Verder blijven privé gegevens privé gegevens.

    En nou ja, dan ben ik maar verdacht. Klaag me aan
    pi_26025470
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
    Als ik nu met Stali bel, krijg ik direct de voicemail. Hij gaat dus niet meer over.
    Als dit geen grap is dan is dat geen goed teken..
    Misschien zijn ze opgepakt omdat ze verboden terrein betreden
    pi_26025501
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:42 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    DOLF heeft ze gesproken ja. Daar zijn opnames van, maar die heb ik niet. Verder blijven privé gegevens privé gegevens.

    En nou ja, dan ben ik maar verdacht. Klaag me aan
    Zullen we zeker doen... als Stali en Ryan en Ollie straks, doorzeefd met kogels, worden gevonden...
    pi_26025508
    Heeft die DOLF niet iets aan opnames wat ie online zou kunnen plempen?

    Of is het plan nog steeds om het voor FOK!radio te gebruiken?
    pi_26025509
    misschien is de batterij leeg, wel raar, gisteravond had Stali hem nog even opgeladen (hoelang weet ik niet, is terug te zien in de 100den berichten)
    pi_26025516
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:39 schreef Viperdesign het volgende:

    Dan is het óf een grap, óf je bent contactgestoord.
    Goede analyse.
    Lambo of Rekt
      woensdag 6 april 2005 @ 15:45:43 #66
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26025546
    raar is ook dat het mobieltje niet meer overgaat..?
    Waarom nu ineens/pas? Als ik me telefoon uit zou zetten zou ik het vroeger doen, om dan ongerustheid te creëren.
    Batterijen op? Dat betekent dat ze het niet kunnen opladen, wat verdacht, en zorgwekkend kan zijn.
    pi_26025554
    yvonne, jij kan toch wel zien wanneer users voor het laatst hebben bezocht hier?
    Verborgen zal vast niet voor Fa's enzo zijn.
    Check de volgende users ff:
    Callas
    Stali.
    Ryan3
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26025573
    Maar het kan nog alle kanten op hoor, misschien waren ze laat thuis, ryan moest werken, kuiken naar school.
    Hadden ze nik sgezien daar dus was het niet interessant genoeg om iets te posten.....dus geen zorgen nog
      woensdag 6 april 2005 @ 15:47:03 #69
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_26025588
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
    Amusementswaarde: 8
    Ik ga zelfs voor een 8,5.

    Zelden zo veel dagen zo moeten glimlachen om een topicreeks.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_26025595
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:45 schreef Choices het volgende:
    raar is ook dat het mobieltje niet meer overgaat..?
    Waarom nu ineens/pas? Als ik me telefoon uit zou zetten zou ik het vroeger doen, om dan de schijn van ongerustheid te creëren.
    Batterijen op? Dat betekent dat ze het niet kunnen opladen, wat verdacht, en zorgwekkend kan zijn.
    Wat wel een grap zou zijn is dat ze alles gedaan hebben, hun mobiel gewoon defect is en er een internetstoring is in hun regio, dan hebben we wel wat te lachen.
    Enigsinds anders zie ik het na al die tijd echt niet meer als grapje.
    pi_26025607
    Batterijen op... wat voor telefoon hebben ze dan? Mijn telefoon doet een week met zen batterij.
    Lambo of Rekt
    pi_26025635
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Skv het volgende:
    yvonne, jij kan toch wel zien wanneer users voor het laatst hebben bezocht hier?
    Verborgen zal vast niet voor Fa's enzo zijn.
    Check de volgende users ff:
    Callas
    Stali.
    Ryan3
    HO , straks verraad ze de hoax
    Lambo of Rekt
    pi_26025641
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:37 schreef Nolius het volgende:
    Ok, een update...

    Als ik nu met Stali bel, krijg ik direct de voicemail. Hij gaat dus niet meer over.

    Dit zou inhouden dat de gsm nu uit staat of buiten bereik van het netwerk is...
    Wat denk je er zelf van? Ik trek makkelijk conclusies inderdaad, voornamelijk omdat jij de indruk wekt het allemaal wel best te vinden..

    Als ik jou was, en het verhaal echt waar, zou ik hele andere dingen aan het doen zijn dan het af en toe bellen van een 06 die niet wordt opgenomen.
    Big dick.
    pi_26025646
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Troeta het volgende:
    Maar het kan nog alle kanten op hoor, misschien waren ze laat thuis, ryan moest werken, kuiken naar school.
    Hadden ze nik sgezien daar dus was het niet interessant genoeg om iets te posten.....dus geen zorgen nog
    hè jak !

    Wil jij niet zo nuchter doen ?
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 6 april 2005 @ 15:49:18 #75
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26025662
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef EggsTC het volgende:
    Batterijen op... wat voor telefoon hebben ze dan? Mijn telefoon doet een week met zen batterij.
    ik had ooit een tel die moest ik elke dag opladen.. siemens, c25. Ik was dan ook flink onzorgvuldig met de accu omgesprongen; in de oplader terwijl die ie niet leeg is, is niet goed voor je accu.
      woensdag 6 april 2005 @ 15:49:23 #76
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_26025665
    Ik lurk even gezellig mee.
      woensdag 6 april 2005 @ 15:49:28 #77
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_26025670
    tvp'tje.
    Whatever I want.
      woensdag 6 april 2005 @ 15:49:58 #78
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26025686
    Dammm nog niks
    dit schiet echt niet op ...
    Afwachten maar
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    pi_26025695
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef Troeta het volgende:
    Maar het kan nog alle kanten op hoor, misschien waren ze laat thuis, ryan moest werken, kuiken naar school.
    Hadden ze nik sgezien daar dus was het niet interessant genoeg om iets te posten.....dus geen zorgen nog
    Dan hadden ze vast wel gepost dat er niks aan was.. Aangezien ze in deze topics vol staan met fotos waar eigenlijk helemaal niks interesants op te zien is...
      woensdag 6 april 2005 @ 15:51:22 #80
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26025722
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Dan hadden ze vast wel gepost dat er niks aan was.. Aangezien ze in deze topics vol staan met fotos waar eigenlijk helemaal niks interesants op te zien is...
    Die scheiding van gras, niet interessant?
    pi_26025752
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:51 schreef Choices het volgende:

    [..]

    Die scheiding van gras, niet interessant?
    Misschien was het je niet opgevallen, maar er staan nog 60 andere foto's in deze reeks..
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 15:52:20 #82
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26025753
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nog een bijzonder punt, ze waren wel heel erg gretig toen er werd gevraagd om verslag te doen voor Fok!radio... Ze plempte zelfs zonder blikken of blozen haar mobiele nummer op dit forum.. Dat is op zn minst opvallend te noemen...
    Zoals ik haar ken als poster, meer naief.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      woensdag 6 april 2005 @ 15:53:52 #83
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26025786
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:52 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Zoals ik haar ken als poster, meer naief.
    wat weer minder gemaakt overkom.

    Veel mensen zijn er nu wel van overtuigd dat het niks is.. en hoax, en maar weinig geloven het nog. Ik blijf zelf echt nog erg twijfelen. I'm clueless..
    pi_26025788
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:52 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Zoals ik haar ken als poster, meer naief.
    Daarmee bedoel ik ook juist te zeggen dat het best waar kan zijn.. en geen grap. Immers als ze daar mee instemmen moeten ze wel iets zinnings te melden hebben...
      woensdag 6 april 2005 @ 15:54:15 #85
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_26025796
    De scheiding van het gras vond ik nou niet echt schokkend hoor. Dat zie je wel vaker in bossen.

    Overigens, mochten ze dit echt zijn gaan doen, hebben ze wel lef. Ik ben al niet graag s' nachts in het bos, en al helemaal niet als ik denk dat er iets verdachts aan de hand is
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_26025823
    Die GSM kan ook leeg zijn doordat ze in grensgebied zitten en dus waarschijnlijk weinig ontvangst hebben. Hoe lager de ontvangst hoe meer energie hij verbruikt. En als hoe voortdurend van netwerk moet switchen wegens te lage ontvangst dan komt dat de batterijduur ook niet ten goede.
      woensdag 6 april 2005 @ 15:56:33 #87
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26025846
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Daarmee bedoel ik ook juist te zeggen dat het best waar kan zijn.. en geen grap. Immers als ze daar mee instemmen moeten ze wel iets zinnings te melden hebben...
    En een item op Fok! radio zou jij geen goede afsluiting van de grap vinden?
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 15:56:48 #88
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26025853
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:48 schreef EggsTC het volgende:

    [..]

    HO , straks verraad ze de hoax
    Soory, maar ook ik weet net zoveel als jullie, ook ik ben slechts een lezer,
    en nee, ik kan als admin niet voor jullie hier neerzetten wanneer ze voor het laatst gekeken hebben.
    Als je mn posts leest weet je dat ik ook ik er niet gerust op ben en hoop dat ze zich naar lachen.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      woensdag 6 april 2005 @ 15:57:30 #89
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26025874
    we moeten dolf hebben!
      woensdag 6 april 2005 @ 15:57:58 #90
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26025886
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef EggsTC het volgende:
    Batterijen op... wat voor telefoon hebben ze dan? Mijn telefoon doet een week met zen batterij.
    Mijn vorige telefoon deed het welgeteld 4 uur standby, dan was de batterij leeg. Heeft van alles te maken met de leeftijd van de telefoon en de manier waarop je ermee omgaat. Accu's gaan nu eenmaal geen eeuwigheid mee.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_26025918
    Yvonne, je weet wel het telefoonnr.
    pi_26025923
    Is er niet een Fok!user die tevens paragnost is en ff spiritueel contact wil proberen te leggen met de bezoekers van het verboden bos?
    pi_26025928
    edit: lezen...
    pi_26025963
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Dan hadden ze vast wel gepost dat er niks aan was.. Aangezien ze in deze topics vol staan met fotos waar eigenlijk helemaal niks interesants op te zien is...
    1. De hekken midden in het bos
    2. Verboden toegangsbordjes aan bomen
    3. Buizen dwars door het bos
    4. "dood" bos
    5. PH Tester
    6. PH Tester, met uitslag
    7. Busje bij het hek

    Dat zijn voor mij interesante dingen. Voor sommige komt daar nog de "open kale plek" bij, die vindt ik zelf niet zo interesant
      woensdag 6 april 2005 @ 16:01:20 #95
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26025972
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:59 schreef Kjew het volgende:

    [..]

    En eerder kende je haar nog niet, alleen vaagjes en van afstand? Kan jij daaruit concluderen dat ze naief is? Kun je ook even vertellen hoe GOED je haar kent?
    Kerel...zoek toch niet overal iets achter
    pi_26025978
    ben benieuwd naar de afloop . Zal wel met een flinke sisser aflopen .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26025997
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef Noca het volgende:

    [..]

    Kerel...zoek toch niet overal iets achter
    Vooruit.
      woensdag 6 april 2005 @ 16:02:15 #98
    62129 De-oneven-2
    Wir sind so leicht...
    pi_26025998
    Ik heb zojuist mogen vernemen dat het goed met ze gaat.
    Beetje vermoeid, dat wel. Er zal later op de dag nog een uitgebreid verslag volgen.
    ...dass wir fliegen.
    pi_26026007
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    1. De hekken midden in het bos
    2. Verboden toegangsbordjes aan bomen
    3. Buizen dwars door het bos
    4. "dood" bos
    5. PH Tester
    6. PH Tester, met uitslag
    7. Busje bij het hek

    Dat zijn voor mij interesante dingen. Voor sommige komt daar nog de "open kale plek" bij, die vindt ik zelf niet zo interesant
    Tuurlijk zitten er interresante dingen bij.. Maar om dat nou in 60 fotos tot uitdrukking te brengen???
    Net als bijvoorbeeld die man die ergens zou moeten staan, maar in de verste verte niet te bekennen is...
    pi_26026022
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:56 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Soory, maar ook ik weet net zoveel als jullie, ook ik ben slechts een lezer,
    en nee, ik kan als admin niet voor jullie hier neerzetten wanneer ze voor het laatst gekeken hebben.
    Als je mn posts leest weet je dat ik ook ik er niet gerust op ben en hoop dat ze zich naar lachen.
    Je weet meer dan 'wij', aangezien jij wel weet wanneer ze voor het laatst gekeken hebben. Het feit dat je dat hier niet mag delen doet daar niks aan af..
    Big dick.
    pi_26026028
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
    Ik heb zojuist mogen vernemen dat het goed met ze gaat.
    Beetje vermoeid, dat wel. Er zal later op de dag nog een uitgebreid verslag volgen.
    En jij weet dat...hoe?
      woensdag 6 april 2005 @ 16:03:37 #102
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26026031
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
    Ik heb zojuist mogen vernemen dat het goed met ze gaat.
    Beetje vermoeid, dat wel. Er zal later op de dag nog een uitgebreid verslag volgen.
    En hoe heb je dat vernomen?
      woensdag 6 april 2005 @ 16:03:52 #103
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26026036
    spanning.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26026051
    En wie hapt er allemaal op de oneven?
    pi_26026055
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
    Ik heb zojuist mogen vernemen dat het goed met ze gaat.
    Beetje vermoeid, dat wel. Er zal later op de dag nog een uitgebreid verslag volgen.
    Zijn ze tijd kwijt?
    Is hun rectum onderzocht? r they farting fire?

    of waren ze kapot van het bier drinken in de bossen?
    pi_26026092
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
    Ik heb zojuist mogen vernemen dat het goed met ze gaat.
    Beetje vermoeid, dat wel. Er zal later op de dag nog een uitgebreid verslag volgen.
    Vertel is wat meer, hoe ben je in contact gekomen bijv.
    Lambo of Rekt
    pi_26026103
    De_oneven, nu heb ik alle eerdere delen gevolgd, maar kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren dat jij met hun in contact stond.....
      woensdag 6 april 2005 @ 16:06:31 #108
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26026104
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
    En wie hapt er allemaal op de oneven?
    Ik
    pi_26026106
    Stali heeft haar telefoon thuisgelaten toen ze vertrokken naar hun vakantiebestemming. En nu is de batterij leeg. Opgelost.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_26026138
    Vind de foto's overigens ook niet echt verdacht is wel vrij eenvoudig een verklaring voor te vinden denk ik.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26026159
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:59 schreef Flowce het volgende:
    Is er niet een Fok!user die tevens paragnost is en ff spiritueel contact wil proberen te leggen met de bezoekers van het verboden bos?
    M'n pendel vindt dat er niets ernstigs aan de hand is en dat Nolius niet in het complot zit.

    Maar goed, het zal wel.
    pi_26026179
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    1. De hekken midden in het bos - Bouwplaats
    2. Verboden toegangsbordjes aan bomen - Dat is meestal zo bij een bouwplaats
    3. Buizen dwars door het bos - Ze zijn iets aan het aanleggen dus blijkbaar
    4. "dood" bos - Heidevelden zien er ook ongeveer zo uit
    5. PH Tester - Kan iedereen kopen
    6. PH Tester, met uitslag - Kan iedereen doen, beetje azijn met water en je hebt laag pH
    7. Busje bij het hek - Ook niks ongewoons aan, als men aan het bouwen is
    Let's play some tetris, motherfucker.
    pi_26026181
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:06 schreef CartWOman het volgende:
    Stali heeft haar telefoon thuisgelaten toen ze vertrokken naar hun vakantiebestemming. En nu is de batterij leeg. Opgelost.
    Ik zat ook al te denken hoe het zit, maar dit klinkt behoorlijk aannemelijk, al hou ik nog een kleine slag om de arm...
    pi_26026211
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:09 schreef ArcticBlue het volgende:

    [..]
    Heb jij wel is in een heideveld 100e dode bomen zien staan?
    pi_26026212
    Bij mij is de spanning er een beetje af nu...geloof ik.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      woensdag 6 april 2005 @ 16:10:31 #116
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_26026225
    Overigens, deze serie heeft nu bijna 30.000 views getrokken
    Populaire avontuur!
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 16:10:56 #117
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26026233
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
    En wie hapt er allemaal op de oneven?
    Ik, ik weet hoe zij altijd met elkaar in topics zitten en God forbid, ik geloof hem/haar
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26026258
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Heb jij wel is in een heideveld 100e dode bomen zien staan?
    Nee, maar onmogelijk is het niet. Bomen sterven sowieso niet compleet af in zo'n rap tempo.
    Let's play some tetris, motherfucker.
    pi_26026261
    hahah mss was het wel de Nederlands Belgische AREA51 dus ze zijn nu door aliens ontvoerd en krijgen anaale probes !
    Je zusje neukt lekkerder..
    IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
    MoeMoe.rar !!!!!
    pi_26026267
    Wordt dan flink inlezen voor ze, als ze een update gaan geven
      woensdag 6 april 2005 @ 16:12:44 #121
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_26026283
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Heb jij wel is in een heideveld 100e dode bomen zien staan?
    En waar zie jij dat? Ik zie (plant/boom dodenderwijs) niks vreemds op de foto's hoor..
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_26026295
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef NeoPhythe het volgende:
    hahah mss was het wel de Nederlands Belgische AREA51 dus ze zijn nu door aliens ontvoerd en krijgen anaale probes !
    Waarom wil iedereen hier zo graag horen dat er met Stali., ryan én ollie anale dingen gebeuren?
    pi_26026301
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef NeoPhythe het volgende:
    hahah mss was het wel de Nederlands Belgische AREA51 dus ze zijn nu door aliens ontvoerd en krijgen anaale probes !
    Das wat ik hoop!
    pi_26026302
    Als Yvonne het durft te geloven, dan geloof ik het ook.
    pfew, zal vanavond/morgen graag het verslag lezen!
    And the druids turn to stone...
    pi_26026307
    hmm, ik lees deze threads nu pas, wel spannend!!!

    de vraag is natuurlijk of het echt waar is :p

    hoop dat ze snel iets laten horen...
    pi_26026324
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:12 schreef Cheiron het volgende:

    [..]

    En waar zie jij dat? Ik zie (plant/boom dodenderwijs) niks vreemds op de foto's hoor..
    Dat wilde ik net als edit gaan zeggen idd, na even de foto's weer te hebben bekeken
    Beetje dor misschien, maar dat is nu eenmaal heide-eigen. Tevens is het net winter geweest dus bladeren zijn logischerwijs nog ver te zoeken.
    Let's play some tetris, motherfucker.
      woensdag 6 april 2005 @ 16:14:37 #127
    62583 RigorMortis
    Ik ben een fokker.
    pi_26026332
    En wie is Nolius precies?

    Callas = Stali
    Misty = Ollie
    Nolius = Ryan???
      woensdag 6 april 2005 @ 16:15:26 #128
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26026357
    Ik vind het echt totaal niet meer spanned. Als je alle factoren bij elkaar optelt is er eigenlijk niks aan de hand. Alleen wat bouwvakkers die geen zin hebben in vervelende mensen bij hun werk, omdat het de grond wat vies maakt
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26026361
    Oke als ze nu weer gewoon vrolijk komen aankakken dan:

    1) Dan is het een dikke anti-climax (normale bouwwerkzaamheden oid.
    2) Hebben ze een goede reden voor het feit dat het zo lang geduurt heeft.
    3) Maar als ze weer met 1 of ander vaag verhaal aankomen dan geloof ik er geen KUT meer van!
      woensdag 6 april 2005 @ 16:15:41 #130
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_26026363
    Ik hoop heel erg dat de-oneven-2 geen geintje uithaalt. Maar dat zal wel niet, geen onderwerp om er grapjes over te maken.
    Whatever I want.
    pi_26026365
    Wil het niet horen heb ut ook liever niet , maarja om nou zn halve dag nix te zeggen en daarvoor 100x in een uur , vind ik tog wel klote...
    Je zusje neukt lekkerder..
    IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
    MoeMoe.rar !!!!!
      woensdag 6 april 2005 @ 16:16:20 #132
    118620 DJ35P
    nonfo nono
    pi_26026377
    ik hoop dat ze zelf wel hebben geslapen
    pi_26026415
    Ik geef ze nog 167 posts
      Moderator woensdag 6 april 2005 @ 16:18:32 #134
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26026430
    Nogsteeds aan het wachten
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      woensdag 6 april 2005 @ 16:20:21 #135
    37769 erodome
    Zweefteef
    pi_26026480
    Die zijn gewoon verdwaalt in het bos, hebben zich de takke gelopen en zijn kapotmoe, kleine opgehaalt die niet moe is, dus die hebben wel even wat tijd nodig om weer mens te worden
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_26026484
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:14 schreef RigorMortis het volgende:
    En wie is Nolius precies?

    Callas = Stali
    Misty = Ollie
    Nolius = Ryan???


    Nolius = Nolius
      woensdag 6 april 2005 @ 16:21:03 #137
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26026501
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:15 schreef TerroRobbie het volgende:
    Oke als ze nu weer gewoon vrolijk komen aankakken dan:

    1) Dan is het een dikke anti-climax (normale bouwwerkzaamheden oid.
    2) Hebben ze een goede reden voor het feit dat het zo lang geduurt heeft.
    3) Maar als ze weer met 1 of ander vaag verhaal aankomen dan geloof ik er geen KUT meer van!
    Komt het niet in je op dat het door de mensen hier gewoon gehyped is om het maar populair te zeggen. Iedereen zijn fantasie slaat hier zo op tilt dat nu alles werkelijk tegenvalt! Gecreeerd door de users die al die geweldige theorieen posten. Niet door Ryan3, Stali of Ollie
      woensdag 6 april 2005 @ 16:22:09 #138
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26026543
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef Noca het volgende:

    [..]

    Komt het niet in je op dat het door de mensen hier gewoon gehyped is om het maar populair te zeggen. Iedereen zijn fantasie slaat hier zo op tilt dat nu alles werkelijk tegenvalt! Gecreeerd door de users die al die geweldige theorieen posten. Niet door Ryan3, Stali of Ollie

    Hoe noemen ze dat ook al weer
    Massa hysterie ofziets
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    pi_26026552
    Lambo of Rekt
    pi_26026555
    wachten sucks kan iemand ip van nollius en ryan3 sjekken je weet maar nooit denk ut niet hoor maarja:P
    Je zusje neukt lekkerder..
    IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
    MoeMoe.rar !!!!!
    pi_26026614
    Heb het wel weer even gehad met deze grap, spreek jullie vanavond wel weer.
      woensdag 6 april 2005 @ 16:25:15 #142
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26026639
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:22 schreef appelsientje het volgende:

    [..]


    Hoe noemen ze dat ook al weer
    Massa hystirie ofziets
    hysterie.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26026642
    Ze mogen idd wel met een dijk van een verhaal komen om de lezers hier tevreden te houden
    Lambo of Rekt
    pi_26026646
    Ben ik die enige die het verdacht vind dat ze dat kind bij de buren gestald hebben (oke kan ik nog in komen) en ook uit alle macht de hond mee wilde nemen, tegen beter weten in? Dus ze gingen er kennelijk al vanuit dat ze langere tijd weg bleven en ze wilden niet dat mensen de politie gingen bellen omdat er nog een hond of kind in het huis zat.

    Ik zie het nog steeds allemaal als 1 grote grap.
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      woensdag 6 april 2005 @ 16:26:23 #145
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26026666
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:25 schreef Skv het volgende:

    [..]

    hysterie.
    ja ik zag mijn typo al
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    pi_26026685
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:20 schreef erodome het volgende:
    Die zijn gewoon verdwaalt in het bos, hebben zich de takke gelopen en zijn kapotmoe, kleine opgehaalt die niet moe is, dus die hebben wel even wat tijd nodig om weer mens te worden
    Te moe ook om de telefoon op te nemen terwijl ze god mag weten waar liepen?

    Juist ja

    Ik ben erg benieuwd naar de ongetwijfeld vage en langdradige wending die dit verhaal vanavond gaat krijgen
    Big dick.
      woensdag 6 april 2005 @ 16:28:27 #147
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26026716
    waar is oneven-2 nou? Hoe heeft hij dat van hun vernomen/
    pi_26026724
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef Noca het volgende:

    [..]

    Komt het niet in je op dat het door de mensen hier gewoon gehyped is om het maar populair te zeggen. Iedereen zijn fantasie slaat hier zo op tilt dat nu alles werkelijk tegenvalt! Gecreeerd door de users die al die geweldige theorieen posten. Niet door Ryan3, Stali of Ollie
    Dat heb ik eerder ook al gezegd. Iedereen fok!t elkaar op met nog weer mooiere speculaties. Geweldig, zoals ik al zei: Ryan is niet meer nodig met een nieuw verhaal; dat kunnen we zelf wel!
    Eigenlijk zou hier een aparte rubriek moeten komen... iedere TS moet met een zo geloofwaardig mogelijk verhaal EN foto's komen...
    pi_26026725
    ja...je laat je kind van 5 ook echt alleen thuis, ook al zou het maar een uurtje zijn...
      woensdag 6 april 2005 @ 16:28:54 #150
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_26026729
    Hmm ik heb nog nooit in TRU gepost (ja nu dus wel), maar ik ben toch wel heeel benieuwd wat er vannacht/vandaag zoal gebeurd is nu...
    Nulla verba sed acta
      Moderator woensdag 6 april 2005 @ 16:29:49 #151
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26026755
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:25 schreef EggsTC het volgende:
    Ze mogen idd wel met een dijk van een verhaal komen om de lezers hier tevreden te houden
    Ja, minstens dat het een vette drugssmokkel lijn is en dat ze gepakt zijn en zijn opgesloten in de bunker en dat ollie de sleutel heeft gevonden en die naar het baasje gebracht heeft en daardoor dat ze weer vrijgekomen zijn.
    De politie hebben gebeld en omdat het zo ernstig is er nog geenmedia bij gehaald is
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_26026756
    deel 6 alweer
      Moderator woensdag 6 april 2005 @ 16:30:28 #153
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26026767
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Troeta het volgende:
    ja...je laat je kind van 5 ook echt alleen thuis, ook al zou het maar een uurtje zijn...
    oppas..
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_26026771
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef HassieBassie het volgende:

    [..]

    Te moe ook om de telefoon op te nemen terwijl ze god mag weten waar liepen?

    Juist ja

    Ik ben erg benieuwd naar de ongetwijfeld vage en langdradige wending die dit verhaal vanavond gaat krijgen
    ff ruim 9000 dollar gewonnen met een fullhouse. Hell yeah!!
      woensdag 6 april 2005 @ 16:32:07 #155
    17635 mvdlubbe
    het is al ijdelheid
    pi_26026802
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Troeta het volgende:
    ja...je laat je kind van 5 ook echt alleen thuis, ook al zou het maar een uurtje zijn...
    Die zit niet alleen thuis maar bij de werkloze buurvrouw.
    12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
    pi_26026806
    ik gok op nog 5 delen
      woensdag 6 april 2005 @ 16:32:41 #157
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_26026816
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Troeta het volgende:
    ja...je laat je kind van 5 ook echt alleen thuis, ook al zou het maar een uurtje zijn...
    .... lees anders eens..


    -edit-
    rijkelijk late reactie
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      woensdag 6 april 2005 @ 16:32:47 #158
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26026817
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:32 schreef krozz56 het volgende:
    ik gok op nog 5 delen
    5?? Nee hoogstens 2 .
    pi_26026843
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:32 schreef krozz56 het volgende:
    ik gok op nog 5 delen
    ik denk dat t wel doodbloedt wanneer de meer-weters onder ons ons niet warmhouden met kleine beetje info...
    pi_26026864
    Waarom reageren jullie niet op mijn post, omdat het te logisch is?
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_26026879
    Neeh, eerst nog speculaties (1 deel) Dan meld stali of ryan3 zich (2 delen 'Waar waren jullie nou') Dan komt het verslag, of climax (3 delen gezeik)
      woensdag 6 april 2005 @ 16:36:31 #162
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26026901
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:35 schreef krozz56 het volgende:
    Neeh, eerst nog speculaties (1 deel) Dan meld stali of ryan3 zich (2 delen 'Waar waren jullie nou') Dan komt het verslag, of climax (3 delen gezeik)
    Een werkelijk verhaal van Episch formaat
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 april 2005 @ 16:37:34 #163
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_26026919
    elke keer als je een paar pagina's bij moet lezen hoe je elke keer op nieuws..... maar nee
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_26026934
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Choices het volgende:
    waar is oneven-2 nou? Hoe heeft hij dat van hun vernomen/
    Misschien een subclone van Ryan3 danwel stali. ? Het verhaal zoú natuurlijk heel erg misschien waar kunnen zijn dus ook dat is een mogelijkheid
    pi_26026957
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:35 schreef krozz56 het volgende:
    Neeh, eerst nog speculaties (1 deel) Dan meld stali of ryan3 zich (2 delen 'Waar waren jullie nou') Dan komt het verslag, of climax (3 delen gezeik)
    Dit is het speculatie-topic al, dus hierna komen nog maar 2 topics
    pi_26026965
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:30 schreef Flowce het volgende:

    [..]

    ff ruim 9000 dollar gewonnen met een fullhouse. Hell yeah!!
    Over offtopic gesproken

    Maar toch chill Mijn vermogen is momenteel 16000 kudos en growing
    Big dick.
    pi_26026975
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef rubbereend het volgende:
    elke keer als je een paar pagina's bij moet lezen hoe je elke keer op nieuws..... maar nee
    jawel! oneven dinges zei dat er in de loop van de dag een update zou komen
    pi_26027032
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:25 schreef Zebbie het volgende:
    Ben ik die enige die het verdacht vind dat ze dat kind bij de buren gestald hebben (oke kan ik nog in komen) en ook uit alle macht de hond mee wilde nemen, tegen beter weten in? Dus ze gingen er kennelijk al vanuit dat ze langere tijd weg bleven en ze wilden niet dat mensen de politie gingen bellen omdat er nog een hond of kind in het huis zat.

    Ik zie het nog steeds allemaal als 1 grote grap.
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      woensdag 6 april 2005 @ 16:41:48 #169
    17635 mvdlubbe
    het is al ijdelheid
    pi_26027037
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:33 schreef Kjew het volgende:

    [..]

    ik denk dat t wel doodbloedt wanneer de meer-weters onder ons ons niet warmhouden met kleine beetje info...
    Ik denk dat de 'meer-weters' niets meer-weten. Stali is gewoon vast komen te zitten onder dat hek en toen Ryan haar probeerde los te rukken zakte hij weg in die vieze sloot met die dooie vis. Die vis is vervolgens opgevreten door Ollie, waardoor deze een flinke beroerte opliep, wild in de rondte is gaan rennen en tegen de schep van een bouwvakker raasde, met alle gevolgen van dien.
    Door overmatig alcoholgebruik en lage temperaturen en niet te vergeten de korte broek is Ryan allereerst onderkoeld geraakt, in die modderpoel, gevolgd door Stali, die intussen opengescheurde huid had door de slecht afgewerkte omheiningen, in de te ondiepe kuil.
    Ja. Verder weet ik het ook niet.
    12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
    pi_26027040
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:38 schreef HassieBassie het volgende:

    [..]

    Over offtopic gesproken

    Maar toch chill Mijn vermogen is momenteel 16000 kudos en growing
    15000 doelaars hier doed, maar het groeit en slinkt
    pi_26027083
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:41 schreef Flowce het volgende:

    [..]

    15000 doelaars hier doed, maar het groeit en slinkt
    pi_26027126
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:41 schreef Flowce het volgende:

    [..]

    15000 doelaars hier doed, maar het groeit en slinkt
    Tsja, passen na de flop of meegaan tot het eind..

    Meestal passen na de flop, als ik al meega is het kassa
    Big dick.
    pi_26027141
    OMG het is al aardig offtopic gaan die 2 gasten al helemaal over iets anders praten.
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      woensdag 6 april 2005 @ 16:46:33 #174
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26027168
    Ik vind het nu echt ronduit saai
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      woensdag 6 april 2005 @ 16:46:41 #175
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26027171
    Jongens houd het offtopic, of we lopen kans dat het weeer dicht gaat.

    edit: Dat offtopic; moet dus; Ontopic zijn! Blijf ontopic!
      woensdag 6 april 2005 @ 16:46:50 #176
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26027177
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:41 schreef mvdlubbe het volgende:

    [..]

    Ik denk dat de 'meer-weters' niets meer-weten. Stali is gewoon vast komen te zitten onder dat hek en toen Ryan haar probeerde los te rukken zakte hij weg in die vieze sloot met die dooie vis. Die vis is vervolgens opgevreten door Ollie, waardoor deze een flinke beroerte opliep, wild in de rondte is gaan rennen en tegen de schep van een bouwvakker raasde, met alle gevolgen van dien.
    Door overmatig alcoholgebruik en lage temperaturen en niet te vergeten de korte broek is Ryan allereerst onderkoeld geraakt, in die modderpoel, gevolgd door Stali, die intussen opengescheurde huid had door de slecht afgewerkte omheiningen, in de te ondiepe kuil.
    Ja. Verder weet ik het ook niet.
    Ja, dat dacht ik ook net.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
      woensdag 6 april 2005 @ 16:47:58 #177
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26027197
    Nu is het eeeeeeeeeeeeeeeeerg saai aant worden heur
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      woensdag 6 april 2005 @ 16:49:22 #178
    114283 bupatH
    ondertitel
    pi_26027235
    tvp en idd het wordt saai
    pi_26027265
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:47 schreef Qwea het volgende:
    Nu is het eeeeeeeeeeeeeeeeerg saai aant worden heur
    Denktank Ryan en Stali zijn aan het bedenken hoe ze in godsnaam dit verhaal zo kunnen draaien dat het weer een beetje geloofwaardig wordt. Dat kan nog wel even duren, dus even geduld aub.
    Big dick.
      woensdag 6 april 2005 @ 16:51:03 #180
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26027291
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef rubbereend het volgende:
    elke keer als je een paar pagina's bij moet lezen hoe je elke keer op nieuws..... maar nee
    Ik ken het gevoel
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    pi_26027307
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:44 schreef HassieBassie het volgende:

    [..]

    Tsja, passen na de flop of meegaan tot het eind..

    Meestal passen na de flop, als ik al meega is het kassa
    Ja maar het is zo verleidelijk om tot de river te gaan als je een straatje kan pakken of een flush.
    Te vaak gezien dat ik na passen op de flop, de straat of flush mis. Maar het is inderdaad beter om te passen na de flop als je crap hebt.
      woensdag 6 april 2005 @ 16:53:03 #182
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_26027350
    Vergeet ollie niet, maar ff serieus ik denk dus wel dat er wat is gebeurt gisteren avond, zelf heb ik niet echt een positief gevoel erbij. Ik vind het sowieso raar dat er overdag niet geklust werd daarzo.
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      woensdag 6 april 2005 @ 16:54:38 #183
    70514 littledrummergirl
    voor uw vrijmibo
    pi_26027397
    beetje saai word het nu wel

    * littledrummergirl roept "come out come out where ever you are"
    In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
    Everybody needs a bosom for a pillow!
    pi_26027404
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:51 schreef Flowce het volgende:

    [..]

    Ja maar het is zo verleidelijk om tot de river te gaan als je een straatje kan pakken of een flush.
    Te vaak gezien dat ik na passen op de flop, de straat of flush mis. Maar het is inderdaad beter om te passen na de flop als je crap hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_26027406
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:51 schreef Flowce het volgende:

    [..]

    Ja maar het is zo verleidelijk om tot de river te gaan als je een straatje kan pakken of een flush.
    Te vaak gezien dat ik na passen op de flop, de straat of flush mis. Maar het is inderdaad beter om te passen na de flop als je crap hebt.
    Rot dan op uit dit topic en ga ergens anders over dit soort dingen praten als je toch niets beters te melden hebt .
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      woensdag 6 april 2005 @ 16:56:42 #186
    17635 mvdlubbe
    het is al ijdelheid
    pi_26027447
    Godver. Dat gezeik over die flushes en rotzooi. Tief toch op!
    12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
      woensdag 6 april 2005 @ 16:56:55 #187
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26027449
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
    beetje saai word het nu wel

    * littledrummergirl roept "come out come out where ever you are"
    het is makkelijk om
    / me bla bla
    * appelsientje bla bla
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      woensdag 6 april 2005 @ 16:58:23 #188
    70514 littledrummergirl
    voor uw vrijmibo
    pi_26027481
    jaja

    kijk, ik leer het al
    In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
    Everybody needs a bosom for a pillow!
      woensdag 6 april 2005 @ 16:59:02 #189
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_26027498
    tvp
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_26027580
    * NeoPhythe wil de rest horen
    Je zusje neukt lekkerder..
    IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
    MoeMoe.rar !!!!!
      woensdag 6 april 2005 @ 17:02:50 #191
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26027601
    Zelfs als je hele nacht op bent geweest kun je om 17:00 echt wel ff wat laten horen...

    Ik zet m'n geld op een fikse hoax.
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_26027646
    denk ook wel dat ut een hoaxje is maar tog denk eens na als dr wat gebeurt is daar ? , damn hoop ut niet lees je volgende week: 2 mensen en een hond geliquideerd in een of ander kut bos
    Je zusje neukt lekkerder..
    IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
    MoeMoe.rar !!!!!
      woensdag 6 april 2005 @ 17:07:30 #193
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_26027700
    Nog niks ?
    .
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_26027732
    nope , duurt nog wel ff
    Je zusje neukt lekkerder..
    IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
    MoeMoe.rar !!!!!
    pi_26027746
    De lol is er af voor mij...

    *Maar mochten ze terugkeren met een spannend verhaal, dan geef ik me weer helemaal!
      woensdag 6 april 2005 @ 17:10:01 #196
    75832 blackbird1986
    Artificial Intelligence
    pi_26027768
    Ben ik de enige die het idee krijgt dat flowce en hassiebassie eigenlijk ryan3 en stali zijn?
    Every action leads to a consequence, every consequence to an action
    It is in light of this that we define faith
    The problem is we often forget
    The power of choice
    pi_26027778
    dat heb ik nou ook precies, dat de lol eraf is.
    maar tog blijf ik F5en.
    pi_26027791
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:10 schreef blackbird1986 het volgende:
    Ben ik de enige die het idee krijgt dat flowce en hassiebassie eigenlijk ryan3 en stali zijn?
    Die zullen zich volens mij nooit verlagen tot dat "niveau".
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      woensdag 6 april 2005 @ 17:12:47 #199
    75832 blackbird1986
    Artificial Intelligence
    pi_26027834
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:11 schreef Zebbie het volgende:

    [..]

    Die zullen zich volens mij nooit verlagen tot dat "niveau".
    Ach misschien proberen ze in codetaal uit te leggen hoe de hoax is opgezet, het blijf wel TRU hè
    Every action leads to a consequence, every consequence to an action
    It is in light of this that we define faith
    The problem is we often forget
    The power of choice
      woensdag 6 april 2005 @ 17:13:04 #200
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26027840
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:10 schreef krozz56 het volgende:
    dat heb ik nou ook precies, dat de lol eraf is.
    maar tog blijf ik F5en.
    Het is een gewoonte geworden! ahhhh
    pi_26027864
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:13 schreef Choices het volgende:

    [..]

    Het is een gewoonte geworden! ahhhh
    Opera met auto-refresh
      woensdag 6 april 2005 @ 17:15:21 #202
    75832 blackbird1986
    Artificial Intelligence
    pi_26027877
    Maar ik zie waarschijnlijk spoken.
    Every action leads to a consequence, every consequence to an action
    It is in light of this that we define faith
    The problem is we often forget
    The power of choice
    pi_26027889
    * krozz56 zoekt nu naar plugin voor Mozilla
    pi_26027896
    gezellig:) doe ze de groeten van me
    Je zusje neukt lekkerder..
    IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
    MoeMoe.rar !!!!!
      woensdag 6 april 2005 @ 17:21:00 #205
    75832 blackbird1986
    Artificial Intelligence
    pi_26028001
    Zal ik doen

    - - voelt zich totaal offtopic - -
    Every action leads to a consequence, every consequence to an action
    It is in light of this that we define faith
    The problem is we often forget
    The power of choice
    pi_26028036
    Ik heb honger, wat gaan jullie eten?
    pi_26028055
    Rijstschoteltje!
    pi_26028062
    oh, met kipkerry?
    pi_26028068
    Ik staak mijn zoektocht naar gegevens van Amber en Ryan (??)...
    A) Omdat ik niet meer geloof in de authenticiteit van het verhaal.
    B) Omdat ik er ook niet veel verder mee kom..
    pi_26028105
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
    Ik staak mijn zoektocht naar gegevens van Amber en Ryan (??)...
    A) Omdat ik niet meer geloof in de authenticiteit van het verhaal.
    B) Omdat ik er ook niet veel verder mee kom..
    Tis idd een dead end zo.

    Vervolgtopic mag Ryan of Stali zelf openen
    pi_26028113
    Ik heb net even de topics doorgelezen.
    Leuk verhaal voor FOK! Radio, maar ik geloof er geen reet van.

    Edit: Dat wordt nog leuk maandag, Yvonne!
    pi_26028117
    Eens (met 666 dan)
    pi_26028142
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:23 schreef krozz56 het volgende:
    oh, met kipkerry?
    Nee
    pi_26028169
    chicken tonight? ohh daar heb ik echt zin in.. Helaas ben ik alleen thuis, waarschijnlijk mn eigen voer maken.. er is alleen nix
      woensdag 6 april 2005 @ 17:29:43 #215
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26028198
    Rijst is toch wel 'in' heh tegenwoordig? Lekker oosters worden. Ziet iemand daar nog potentie voor complotten in? ben dr zelf niet in thuis, 'k geef maar een zetje
    pi_26028227
    ik zelf ben het een beetje beu wat mn ma ons voorschotelt.. altijd hetzelfde maar wel varierend.. Heeft er iemand nog iedeetjes van goh dat moet je es uitproberen?
    pi_26028260
    Kan de nasi even ergens anders?
    pi_26028281
    waar wil je het anders over hebben, iedereen is wel uitgelult denk ik.. Het is gewoon wachten op een nieuw deeltje door Stali en Ryan3
    pi_26028292
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:30 schreef krozz56 het volgende:
    ik zelf ben het een beetje beu wat mn ma ons voorschotelt.. altijd hetzelfde maar wel varierend.. Heeft er iemand nog iedeetjes van goh dat moet je es uitproberen?
    Jij houdt er van om topics snel vol te spammen, betekent dit ook dat jij het volende topic opent?
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      woensdag 6 april 2005 @ 17:33:37 #220
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26028293
    edit... -was offtopic-!
    pi_26028304
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:33 schreef Zebbie het volgende:

    [..]

    Jij houdt er van om topics snel vol te spammen, betekent dit ook dat jij het volende topic opent?
    nee dat mogen stali en ryan doen
      woensdag 6 april 2005 @ 17:34:23 #222
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26028318
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:30 schreef krozz56 het volgende:
    ik zelf ben het een beetje beu wat mn ma ons voorschotelt.. altijd hetzelfde maar wel varierend.. Heeft er iemand nog iedeetjes van goh dat moet je es uitproberen?
    Ik heb wel een ideetje, rot op met je SC.
      woensdag 6 april 2005 @ 17:34:51 #223
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26028329
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:33 schreef krozz56 het volgende:
    waar wil je het anders over hebben, iedereen is wel uitgelult denk ik.
    Je hoeft ook niet in dit topic te posten, als je niets te melden hebt. Voor topics over eten verwijs ik je naar CUL, daar is het voor.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_26028391
    kan een modje hier even een klein beetje schoonmaak houden? dan kunnen we gewoon wachten tot stali en/of ryan hier met de ontknoping komen
      woensdag 6 april 2005 @ 17:39:58 #225
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26028453
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    kan een modje hier even een klein beetje schoonmaak houden? dan kunnen we gewoon wachten tot stali en/of ryan hier met de ontknoping komen
    Of;
    Oneven-2, DOLF.

    Zijn ook nog wel mensen denk die het een en het ander wellicht kunnen vertellen, ervan uitgaande dat Oneven-2, serieus was.
      woensdag 6 april 2005 @ 17:40:52 #226
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26028474
    Als dit topic vol is, is het IMHO niet nodig dat er een ander deel geopend wordt.Neem aan dat ze dat zelf wel doen enzo
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_26028484
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:39 schreef Choices het volgende:

    [..]

    Of;
    Oneven-2, DOLF.

    Zijn ook nog wel mensen denk die het een en het ander wellicht kunnen vertellen, ervan uitgaande dat Oneven-2, serieus was.
    Precies..

    Maar oneven heeft dus niet meer hier gereageerd
    pi_26028485
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:40 schreef Qwea het volgende:
    Als dit topic vol is, is het IMHO niet nodig dat er een ander deel geopend wordt.Neem aan dat ze dat zelf wel doen enzo
    pi_26028606
    En D.O.L.F. moet onderhand toch ook wel terug zijn van zijn werk en dat geluidsfragmentje online gezet hebben?
      woensdag 6 april 2005 @ 17:51:41 #230
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_26028700
    Ze hebben een mooie fok! dood ge-ensceneerd
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
      woensdag 6 april 2005 @ 17:54:21 #231
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26028765
    Jup.Dat hebben ze idd.En hoe meer wij erop in gaan, hoe meer hun zich in hun broek pissen
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_26028815
    dus we moeten nog wat meer er op ingaan ?

    weten we zeker dat ze nat worden
      woensdag 6 april 2005 @ 17:57:12 #233
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26028840
    De tering, dit gaat té rap .
    Robbie, Yvonne, iemand die me even kort kan bijpraten ?
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26028857
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:54 schreef Qwea het volgende:
    Jup.Dat hebben ze idd.En hoe meer wij erop in gaan, hoe meer hun zich in hun broek pissen
    Yep

    Ik vind het briljant.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_26028860
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:
    De tering, dit gaat té rap .
    Robbie, Yvonne, iemand die me even kort kan bijpraten ?
    Denk je dat er iets gebeurd is in de tussentijd dan?
    pi_26028874
    Ook briljant vind

    Dit topic overtreft het 'matige topic' vele malen!!
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
      woensdag 6 april 2005 @ 17:59:25 #237
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26028881
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:
    De tering, dit gaat té rap .
    Robbie, Yvonne, iemand die me even kort kan bijpraten ?
    Ja, geen ontwikkelingen at all.

    Tenzij je geïnteresseerd bent in de keuze van het avondeten van sommige users?
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      woensdag 6 april 2005 @ 18:01:57 #238
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26028942
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:
    De tering, dit gaat té rap .
    Robbie, Yvonne, iemand die me even kort kan bijpraten ?
    Heel kort? Ok, komt 'ie:
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
      woensdag 6 april 2005 @ 18:02:01 #239
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26028944
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:
    De tering, dit gaat té rap .
    Robbie, Yvonne, iemand die me even kort kan bijpraten ?
    ze hebben nog niks van zich laten horen.

    The end
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_26028966
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:

    [..]

    Heel kort? Ok, komt 'ie:
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_26028971
    Sorry van het eten, (er is hulp thuis ondertussen)

    iig, kan iemand nog eens bellen naar het nummer? Luisteren of de voicemail dit geval niet gelijk komt? Wat de vorige keer wel het geval was.
    En verder, wachten we af, of gaan we actie ondernemen ?
      woensdag 6 april 2005 @ 18:02:55 #242
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26028977
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:57 schreef CartWOman het volgende:

    [..]

    Yep

    Ik vind het briljant.
    en flauw vergeet flauw niet
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      woensdag 6 april 2005 @ 18:06:56 #243
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26029076
    Hmmm. Duister.
    slettebak [@] gmail.com
      woensdag 6 april 2005 @ 18:11:51 #244
    54905 Haarbalpasta
    Voor de poes!
    pi_26029203
    nog steeds niet opgelost?

      woensdag 6 april 2005 @ 18:19:22 #245
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_26029430
    Ik vind het geval steeds leuker worden
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_26029440
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef Haarbalpasta het volgende:
    nog steeds niet opgelost?
    Jawel, het is allemaal één grote grap. Ze moeten het alleen nog even toegeven, that's all.
    pi_26029476
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:
    De tering, dit gaat té rap .
    Robbie, Yvonne, iemand die me even kort kan bijpraten ?
    Goedenavond

    Er is idd veel geluld maar het heeft weinig opgeleverd. Veel gespeculeerd maar we komen niet echt veel verder. We zijn erachter gekomen dat Stali een kloon is van de user Callas. Verder claimt oneven ze gesproken te hebben. Maar dit is verder niet bevestigd. Kortom het is nog 1 groot mysterie, en je hebt niks gemist.

    Owjah, steeds minder mensen gaan het verhaal geloven.. Of de shit moet echt the fan hebben gehit. Verder wachten we nog op Martijn (DOLF) die het 1e gesprek heeft getaped met Stali en Ryan.
      woensdag 6 april 2005 @ 18:23:54 #248
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26029548
    Dan zijn ze misschien dat uitgebreide verslag aan het typen. Zo niet dan zou een locatie leuk zijn .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26029590
    dan zou een post van 'we zijn er weer' ook wel te waarderen zijn..

    TerroRobbie: De voicemail die sinds vanmiddag direct kwam vergat je
      Moderator woensdag 6 april 2005 @ 18:28:19 #250
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26029655
    pompiedom...
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_26029667
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:23 schreef JaWi het volgende:
    Zo niet dan zou een locatie leuk zijn .
    Welke Nolius niet wil verklappen.

    pi_26029676
    echt - grap percentage
    60% - 40%
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
    pi_26029708
    Nolius, zullen we een deadline afspreken? Bijv. Als we voor 0.45 vannacht (dan zijn ze immers 24 uur weg en officieel vermist) niks horen, dat jij dan de locatie vrijgeeft?
    pi_26029731
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nolius, zullen we een deadline afspreken? Bijv. Als we voor 12 uur vannacht niks horen, dat jij dan de locatie vrijgeeft?
    Ik zeg 18.31

    . Well, whaddayaknow?
      woensdag 6 april 2005 @ 18:33:28 #255
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26029763
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:31 schreef Lynx666 het volgende:

    [..]

    Ik zeg 18.31

    . Well, whaddayaknow?
    pi_26029801
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:29 schreef mcintosh het volgende:
    echt - grap percentage
    60% - 40%
    10%/90%
      woensdag 6 april 2005 @ 18:36:57 #257
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26029842
    Ik stel voor dat Nolius mij vanavond de locatie mailt, dan heb ik morgen wat te doen .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26029857
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nolius, zullen we een deadline afspreken? Bijv. Als we voor 0.45 vannacht (dan zijn ze immers 24 uur weg en officieel vermist) niks horen, dat jij dan de locatie vrijgeeft?
    Ik zou dit topic in de gaten houden, want ik ga al eerder wat dingen onthullen...

    Het is nu lang genoeg geweest...
    pi_26029870
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef JaWi het volgende:
    Ik stel voor dat Nolius mij vanavond de locatie mailt, dan heb ik morgen wat te doen .
    Lekker oorlogje spelen in de bossen like in the ol' days
    pi_26029876
    'Hallo, ik wil iemand vermist opgeven, hij is al een dag niet meer op FoK! geweest'

    heeft er iemand nog een idee wat we kunnen doen behalve afwachten en blijven bellen naar de gsm?
      woensdag 6 april 2005 @ 18:38:55 #261
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26029878
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ik zou dit topic in de gaten houden, want ik ga al eerder wat dingen onthullen...

    Het is nu lang genoeg geweest...
    Eindelijk
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      woensdag 6 april 2005 @ 18:40:26 #262
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26029905
    iedereen zit al met zijn geest volledig gefixeerd op de woorden:
    Grap,
    Fake,
    Hoax,
    Nep,
    Ongeloofwaardig,
    Vaag.

    En enkele diehards;
    Wellicht,
    Mogelijk,
    Ikweet het niet.

    Wat zal het zijn, wat zal het zijn, .. tijd .. zal ons de antwoorden geven.
    pi_26029906
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ik zou dit topic in de gaten houden, want ik ga al eerder wat dingen onthullen...

    Het is nu lang genoeg geweest...
    Yeah right
      woensdag 6 april 2005 @ 18:40:30 #264
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26029908
    Nolius, ik moet vanavond om 9 uur weg. Doe het even daarvoor.
    Bedankt .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26029920
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ik zou dit topic in de gaten houden, want ik ga al eerder wat dingen onthullen...

    Het is nu lang genoeg geweest...
    Zoals ik al zei, als het een grap is vergiftig ik een bos
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
      woensdag 6 april 2005 @ 18:41:10 #266
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26029921
    doe het nu dan Nolius, anders moet er een nieuwe OP komen
    pi_26029923
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:
    Ik zou dit topic in de gaten houden, want ik ga al eerder wat dingen onthullen...

    Het is nu lang genoeg geweest...
    Goh, echt?
    pi_26029933
    Iemand al een OP klaarliggen voor deeltje 7? Want het begint nu weer interresant te worden..
    pi_26029936
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:41 schreef Choices het volgende:
    doe het nu dan Nolius, anders moet er een nieuwe OP komen
    Bespaar ons dat.
    pi_26029960
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
    Iemand al een OP klaarliggen voor deeltje 7? Want het begint nu weer interresant te worden..
    Kleine aanpassing.. Maar moet het echt?
      Moderator woensdag 6 april 2005 @ 18:43:04 #271
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26029961
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:37 schreef Nolius het volgende:

    [..]

    Ik zou dit topic in de gaten houden, want ik ga al eerder wat dingen onthullen...

    Het is nu lang genoeg geweest...
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_26029971
    *komt ie dan he!
    pi_26029994
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:43 schreef Tomaz het volgende:
    *komt ie dan he!
    Cillit Bang
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
      woensdag 6 april 2005 @ 18:45:03 #274
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26030004
    Ik werd vanmiddag gewoon gebeld door iemand die de hele handel gisterenavond gelezen heeft maar vandaag geen tijd had om bij te lezen. Hoe het ermee stond.
    Ze houden iig de gemoederen lekker bezig.

    Nolius! Kom maar op met die onthullingen!
    ***
      woensdag 6 april 2005 @ 18:45:29 #275
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_26030009
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:43 schreef Tomaz het volgende:
    *komt ie dan he!
    Eérst even bellen met Ryan en Stali om te verifiëren wat hij mag vrijgeven
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_26030013
    Geen pottenkijkers. Deel VII. Nolius onthult

    Lijkt me wel een pakkende titel
    pi_26030036
    Bla bla bla, post de bende nu maar. :\
      Moderator woensdag 6 april 2005 @ 18:47:40 #278
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26030054
    en niet afgezaagt:

    1 april met verlengsnoer
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_26030074
    damn wanneer verschijnt het boek
    Deel I : Het betoverde bos
    Deel II: De nachtelijke tocht
    Deel III: De onthullingen van Nolius
      woensdag 6 april 2005 @ 18:49:11 #280
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_26030088
    show me the magic stuff
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_26030094
    Ik zit echt op het puntje van mijn stoel...zoiets spannends heb ik sinds I-net nog nooit meegemaakt..
    pi_26030119
    Lukt het dit topic nog, Nolius?
      woensdag 6 april 2005 @ 18:50:33 #283
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_26030122
    Spannend man...
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_26030125
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:48 schreef LSDsmurf het volgende:
    damn wanneer verschijnt het boek
    Deel I : Het betoverde bos
    Deel II: De nachtelijke tocht
    Deel III: De onthullingen van Nolius
    Deel IV: Wraakactie na mislukte grap op forum eindigt in vergiftigd bos.
      woensdag 6 april 2005 @ 18:51:16 #285
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26030139
    Oh, en over de OP van een evt. volgend topic... daar hoeft niemand echt heel moeilijk voor te doen, want modjes kunnen de OP van deze heel simpel in de andere plakken... Voor het geval er nu weer iemand zit te klooien en te pielen...
    ***
      woensdag 6 april 2005 @ 18:51:37 #286
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_26030148
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:50 schreef Lynx666 het volgende:
    Lukt het dit topic nog, Nolius?
    Lijkt me niet als wij in dit tempo doorgaan....
      woensdag 6 april 2005 @ 18:52:02 #287
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26030157
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
    Oh, en over de OP van een evt. volgend topic... daar hoeft niemand echt heel moeilijk voor te doen, want modjes kunnen de OP van deze heel simpel in de andere plakken... Voor het geval er nu weer iemand zit te klooien en te pielen...
    Ja, hunnie wel . .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26030165
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:50 schreef Tomaz het volgende:

    [..]

    Deel IV: Wraakactie na mislukte grap op forum eindigt in vergiftigd bos.
    Foto toestel + Cillit Bang aangemaakt met amonia staan al klaar
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
    pi_26030169
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
    Oh, en over de OP van een evt. volgend topic... daar hoeft niemand echt heel moeilijk voor te doen, want modjes kunnen de OP van deze heel simpel in de andere plakken... Voor het geval er nu weer iemand zit te klooien en te pielen...
    2 aanpassinkjes en de oude heeft weer nieuw nut. .
      Moderator woensdag 6 april 2005 @ 18:52:57 #290
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26030174
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
    Oh, en over de OP van een evt. volgend topic... daar hoeft niemand echt heel moeilijk voor te doen, want modjes kunnen de OP van deze heel simpel in de andere plakken... Voor het geval er nu weer iemand zit te klooien en te pielen...
    Of je kwoot het ff en gaat wat spelen, been there, done that
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      woensdag 6 april 2005 @ 18:53:10 #291
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_26030182
    er is wel een limburgse student dood gevonden in een bos volgens de nos..maar dat heeft hier niks mee te maken..oftopic dus
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      woensdag 6 april 2005 @ 18:53:35 #292
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26030191
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:53 schreef displission het volgende:
    er is wel een limburgse student dood gevonden in een bos volgens de nos..maar dat heeft hier niks mee te maken..oftopic dus
    Waarom post je het dan?
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26030197
    Of iedereen kapt even met posten tot er weer iets zinnigs uitkomt?
    pi_26030200
    Ze zijn op vakantie gegaan, daarom was hij in z'n korte broek.
    Rode Zee gok ik ergens.

    Nu zitten ze in een Egyptische internetcafé, en ze balen want internet is zo traag... al die foto's van pagina één, de Egyptische pc crasht zowat.

    Hoe weet ik dat? Dat is off-topic.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      woensdag 6 april 2005 @ 18:54:15 #295
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26030204
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:43 schreef Lynx666 het volgende:

    [..]

    Kleine aanpassing.. Maar moet het echt?
    nee echt nie
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      woensdag 6 april 2005 @ 18:54:27 #296
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_26030214
    nou wel toevallig he
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      woensdag 6 april 2005 @ 18:55:53 #297
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26030247
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 18:53 schreef Viperdesign het volgende:
    Of iedereen kapt even met posten tot er weer iets zinnigs uitkomt?
    zullen we dan maar nooit meer posten?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      woensdag 6 april 2005 @ 18:58:11 #298
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_26030293
    het is nu op gang gezet en niet meer te stoppen volgens mij
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_26030312
    Zucht.
    pi_26030329
    Dat was het ?
    pi_26030333
    Wie post de laatste?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')