abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:54:08 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26006180

Deel 3 .

Vorige delen:
Geen pottenkijkers.
Geen pottenkijkers. Deel II.

Hoofdrolspelers:

Ryan3

Ryan3

Stali.

Stali.

Ollie

Ollie heeft geen account .

Hier begon het allemaal mee.
quote:
Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.

Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.

Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.

Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.

Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...

Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.

Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
Alle foto’s uit deel 1:






































Alle foto’s uit deel 2:























Met vele dank aan JaWi
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26006759
en verder
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26006788
Uhm... het wordt steeds vager? Jullie willen niet over het hek klimmen omdat jullie bang zijn om ontdekt te worden maar wel gesprekken opnemen met bouwvakkers en ze pils aanbieden?
pi_26006835
Hijs fijn
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:20:13 #5
114283 bupatH
ondertitel
pi_26006842
tee vee pee
pi_26006894
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:20 schreef bupatH het volgende:
tee vee pee
Ik doe mee.
Old school thrash attack: www.violent-assault.tk
pi_26006900
Wij willen JaWi en Appelsientje even heel hartelijk bedanken voor de mooie OP. Het ziet er heel mooi uit.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:23:30 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26006930
Jammer dat mijn wekkertje morgenochtend weer zo vroeg gaat en ik de nachtelijke escapades niet live kan volgen, maar ik zal morgenochtend meteen even weer bijlezen en kijken of Stali en Ryan3 hun nachtelijke avontuur hebben overleefd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26006933
Mooi Hooltjes die OP
En steeds meer fok!kers raken in de ban van The Blue Story
pi_26006978
mooie OP
tvp
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:26:47 #11
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_26007005
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:22 schreef Stali. het volgende:
Wij willen JaWi en Appelsientje even heel hartelijk bedanken voor de mooie OP. Het ziet er heel mooi uit.
Tjesus, daar zit aardig wat werk in ja.
pi_26007025
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Jammer dat mijn wekkertje morgenochtend weer zo vroeg gaat en ik de nachtelijke escapades niet live kan volgen, maar ik zal morgenochtend meteen even weer bijlezen en kijken of Stali en Ryan3 hun nachtelijke avontuur hebben overleefd.
Watje..
pi_26007032
Even nog voor de duidelijkheid, dit is onze planning, nu nog even wachten op het telefoontje van Nolius.

1. Naar de pit, we scheppen een kuil onder het hek en dan ga ik foto's maken wat er precies is aangelegd en hoe de buizen lopen, kortom we gaan onderzoeken wat er precies gebeurt.

2. Vlakbij is de afwatering en dan nemen we het geheimzinnige kokertje mee. We zullen ook watermonsters meenemen.

3. Daarna gaan we richting de grote open plek om te kijken wat daar gebeurt. We hebben gisteren immers bulldozers gehoord. We gaan het hele terrein af en maken natuurlijk foto's en tevens nemen we wat grond mee om deze ook op PHwaarde te controleren.

4. We gaan naar de bunker met het nieuwe wc-hokje om te kijken of daar leven is.

Geschatte tijd: ca vier uur.
Tijd van vertrek: 1.00 uur
Tijd van aankomst 5.00 uur en dan zullen we bekaf zijn maar we zullen een verslag posten.


We nemen in ieder geval mee:

Camera! ,
Grote zaklamp,
Schep,
plastic zakjes (bodemonderzoek)
Leeg flesje (watermonster)
tangetjes,
eten, drinken.

Tips zijn welkom, we nemen alleen geen slagwapens mee, een schep moet voldoende zijn. .
Trouwens we zullen onze uitrusting nog wel even fotograferen en posten.

En nu nemen we dus ook mijn mobieltje mee. .

Oja, iemand raadde het in het vorige topic af maar we nemen Ollie gewoon mee. Hij is overal bij geweest en er zal ons echt niets overkomen.
pi_26007041
Apart

Even de eerste topix doorezen
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  Moderator dinsdag 5 april 2005 @ 20:30:10 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_26007080
TVP!
Woh
*helemaal ingeleest is afgelopen half uur*
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_26007101
Die bunker moet je zeker in! Slot eraf slaan met schep.

En ollie zou ik toch echt thuislaten...
  Moderator dinsdag 5 april 2005 @ 20:33:13 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_26007142
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die bunker moet je zeker in! Slot eraf slaan met schep.

En ollie zou ik toch echt thuislaten...
Dat laatste zeker wel ja, ik bedoel, als die wild weg rent
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:34:27 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_26007171
Ik weet niet of ik Ollie wel zou meenemen, maar succes vannacht!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:34:29 #19
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_26007173
Ollie kan jullie alleen maar 'verraden'
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_26007178
Waaróm heeft Ollie eigenlijk nog geen account op Fok! ?

tvp
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:35:10 #21
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_26007184
Leuke topics!

Deze pc (en vele pc's met deze) trekt al die foto's alleen niet. Kan er in de OP niet verwezen worden naar de posts waar ze staan in de vorige topics? Alsjeblieft?
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  Admin dinsdag 5 april 2005 @ 20:35:54 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26007208
Nolius is zich aan het inlezen , die kan helaas vannacht pas rond 4 uur bellen
Ik heb jullie telephoonnummer doorgegeven,
is vertrouwelijk uiteraard.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_26007211
Ik heb best veel ervaring met dit soort acties (don't ask).

Wat moet je doen als je gepakt word? Wel een leuke vraagstelling denk ik.

1. Zorg dat je met zn 2en bent en de hond erbij evt.
2. Neem een fles drank mee en studeer een verhaal in dat jullie iets "spannends" wilde gaan doen met zn 2tjes in het bos, of dat jullie gewoonweg de hond uitlieten.
3. Een rookbom oid is ook handig als je deze op een effectieve plaats neerlegt trekt dit de aandacht en kan je via de andere kant ongemerkt naar binnen.
4. Neem sowieso een zwitsers zakmes oid mee, niet om te steken maar als handigheid mocht je in de shit komen. Overigens is het ook handig als je eten bij je hebt.
5. Mobiele tel,... zorg dat die opgeladen is.
6. Kleed je zwart, lijkt me duidelijk.
7. Gat graven schiet niet op, de rookbom optie is beter denk ik. Of zorg iig dat je de aandacht afleid als er iemand in de buurt is zonder jezelf te laten zien.
8. Ik weet niet hoe jullie erheen gaan (lopen?), mocht je ander vervoer nemen is een kniptang ook handig, hiermee kan je een gat in het hek forceren.
9. Plan een route uit om weg te wezen en spreek een plek af waar je elkaar ontmoet mocht je elkaar kwijtraken.
10. Zaklamp.
11. Observeer eerst de omgeving, kam het gebied een beetje uit om te kijken wat veilig is en wat niet voordat je tot actie over gaat.
12. Verrekijker.

Misschien wat overdreven punten hier en daar, maar als je het niet vertrouwt kan je hier niet voorzichtig genoeg zijn. Hopelijk hebben jullie wat eraan.

* EggsTC ervaring heeft met dit soort shit

Edit : als je meer tips wil voor bepaalde situaties stel de vragen gerust

[ Bericht 5% gewijzigd door EggsTC op 05-04-2005 20:42:18 ]
Lambo of Rekt
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:36:07 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26007214
tvp
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:36:20 #25
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_26007219
tvp
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')