abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_25997369
Wat voor soort kinderwagen #2
En ik gooide hem dicht
pi_25998115
Al smullend aan het nieuwe magnum ijsje Touch....

Anitra dat kan ook met de Mxi Cosi City Sx, tenminste de zijwielen kunnen eraf maar ik heb daar niet altijd even veel zin in. En het frame kan ook aardig plat maar nu de buggy erin zit is hij wat moeilijker inklapbaar (zit een prop stof tussen) en met de wagenbak en maxi cosi had ik daar geen last van. Verders is het een heerlijke wagen hoor.
pi_25998272
Het buggy deel van de bugaboo kan er af en plat
pi_25999146
Wij hebben de Zapp van Quinny en ik vind hem heel erg handig, maar niet als enige buggy maar voor erbij zeg maar. Hij is superlicht en compact, we gebruiken hem nu met de maxicosi erop, zodat we niet steeds de grote kinderwagen in onze auto hoeven te proppen. Ook op vakantie was hij superhandig in het vliegtuig (er zit ook een heel handige opbergtas bij waar het frame ingaat). Dus voor mensen die veel reizen of voor boodschappen vind ik het een ideaal ding in combi met de maxicosi. Hij is niet geschikt voor hele lange afstanden vanwege de kleine wieltjes, en door zand en grind rijd hij niet lekker (ook weer door die wieltjes), op het strand ging niet. Er zit geen boodschappennetje onder maar aan mijn luiertas zitten van die hengsels met drukkers en ik zet de tas onder op het frame en maak het met de drukknopen vast aan het frame, werkt perfect.

Voor de grotere afstanden hebben we een X-adventure met kinderwagenbak die we straks ombouwen tot buggy. De buggy van de Zapp is niet verstelbaar inderdaad dus als Myrthe straks uit de maxicosi is gegroeid maar nog niet voldoende rechtop zou kunnen zitten kunnen we de zapp een tijdje niet gebruiken en moeten we het met de X-adventure doen. Voor erbij vind ik de zapp dus echt ideaal maar als het je enige buggy is zitten er wel wat nadelen aan als je vaak naar het strand/bos gaat, of als je kindje nog niet goed rechtop kan zitten.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 15:40:30 #5
43556 miss_dynastie
pi_26000080
Welke kleur zou je nu dan gekozen hebben Anitra?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 april 2005 @ 19:23:23 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_26005347
Grappig, ik vind de nieuwe kleuren eigenlijk veel minder leuk. Was juist blij dat wij een Bugaboo Frog hebben en geen Gekko of Cameleon.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_26011479
hier gaan we voor de schoonouders een buggy aanschaffen van die nu in de kruidvat in de aanbieding is
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26012004
Ik zou bv groen nemen.
Maar ik heb ook tegenslag met het onderstel en ben nu al maanden bezig omdat gemaakt te krijgen. Net weer mail gestuurd. Ik begin langzamerhand uit het bugaboo-promotie-team te stappen
pi_26068112
Wij hebben destijds ook uitgebreid gekeken toen we voor de keuze stonden. In den beginne dachten we: Bugaboo.. dat is 'm. Totdat we daar in een winkel eens mee gingen rijden. Wat een klein ding, als je groter dan 1m75 ofzo bent krijg je echt een bochel-garantie erbij kado. Het ziet er gewoon niet uit als je wat groter bent (ben zelf ca 1m90), net alsof je met een poppenwagen aan het rondkoetsen bent.
Ook ligt het kindje erg laag waardoor je dus echt gigantisch door de knieen moet als je het kind eruit/erin wil halen/plaatsen. Toen bleven voor ons de Quinny en Mutsy 4-wielers over. Gewoon degelijk, fatsoenlijke wielen, mooi materiaal.

De Mutsy Urban Rider 4-wheeler 2003-edition is het uiteindelijk geworden voor ons. Prima wagen, rem was een keer stuk maar dat hebben ze vanuit de Babydump waar we 'm gekocht hebben prima opgelost (we kregen een nieuwe "achterbrug" opgestuurd die we er zelf opgeschroeft hebben).

Wel is de support/contact van Mutsy zelf vrij beroerd. We hebben al meerdere malen via de site dingen gevraagd maar krijgen geen respons.

Weet iemand misschien of er een kiddy-board bestaat wat op de Mutsy past?
pi_26071507
Vanaf hoeveel maanden mag je de kinderwagen ombouwen tot buggy???
pi_26071562
advies is 6 maanden stiekemurd. Maar ik hoorde veel mensen bij ons in de winkel (ik heb in een babywinkel gestaan) dat ze het al met 5 maanden deden. Alleen ik zou het pas echt doen als je zeker weet dat het nekje het aankan. De een is sneller dan de ander daarmee.
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_26071703
De bugaboo kan ook wat platter gezet worden.....
Ik wacht er ook nog wel mee hoor, maar tis wel wat leuker voor d'r om te kijken...
pi_26072571
T is denk ik ook een kwestie van aankijken. je weet denk ik zelf wel ongeveer het beste wat je kindje wel/niet kan
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_26074159
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:26 schreef stefimke het volgende:
........ Wat een klein ding, als je groter dan 1m75 ofzo bent krijg je echt een bochel-garantie erbij kado. Het ziet er gewoon niet uit als je wat groter bent (ben zelf ca 1m90), net alsof je met een poppenwagen aan het rondkoetsen bent.
Ook ligt het kindje erg laag waardoor je dus echt gigantisch door de knieen moet als je het kind eruit/erin wil halen/plaatsen.
Precies, dit probleem had ik ook met de Bugaboo. Want in eerste instantie wilde ik natuurlijk ook zo'n hip en makkelijk ding. Maar het leek wel een speelgoedwagen toen ik (1.81) erachter stond.
Heb nu de Koelstra Flexxo.... niet zo'n klein lichtgewicht als de Bugaboo, maar wel met een ruime reiswieg, zeer stevig frame en wielen, een goed stabiel ding.

pi_26144468
Naar alle waarschijnlijkheid zullen wij deze week de Quinny 3XL Freestyle gaan kopen.
Deze voldoet het meest aan onze wensen.

Zijn er ouders die hier al ervaringen mee hebben?
pi_26144745
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 13:49 schreef Stiekemurd het volgende:
Vanaf hoeveel maanden mag je de kinderwagen ombouwen tot buggy???
Advies is idd met 6 maandjes, maar hier hebben we het wel al eerder gedaan, aangezien Thijs gewoon enorm graag in de rondte keek en nog steeds doet,
Het was echt een hele periode dat het niet leuk wandelen was met THijs in de kinderwagen, de hele weg was het huilen/krijsen totdat je de kap naar bedenen deed of wanneer je hem eruit haalde.

Op een gegeven moment heb ik de wagen maar omgebouwd en plat neergelegd maar zo kon thijs iig wel wat meer in de rondte kijken en het gehuil was weg
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26144815


Prijs: 1 euro
Af te halen bij: Uw plaatselijke supermarktketen.
pi_26144833
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:40 schreef knowall het volgende:
[afbeelding]

Prijs: 1 euro
Af te halen bij: Uw plaatselijke supermarktketen.
Leuk
pi_26144948
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:42 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Leuk
Van je kind onnodig verwennen, wordt'ie heus niet beter hoor.
pi_26144985
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef knowall het volgende:

[..]

Van je kind onnodig verwennen, wordt'ie heus niet beter hoor.
Dan koop jij fijn een winkelwagentje, en laat mij en de overige serieuze aanwezigen hier wel ons kind verwennen
  maandag 11 april 2005 @ 12:52:25 #21
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26145059
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 13:49 schreef Stiekemurd het volgende:
Vanaf hoeveel maanden mag je de kinderwagen ombouwen tot buggy???
wij hebben de bugaboo al ongebouwd tot buggy, nu 1 maand ong. maxim zit erin in de ligstand, dus eigenlijk ligt hij erin
pi_26145160
martineke hoe vind ie dat? en gaat dat goed? ik kan namelijk de buzz ook ombouwen dat ie op de lichtstand komt te staan maar dat ie wel wat ziet.. ik stop ook weleens in de maxicosi maar dat vind ik zo slecht voor zn ruggetje als ie daar zo lang in moet liggen/zitten
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  maandag 11 april 2005 @ 13:07:03 #23
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26145310
maxim vind dat erg leuk hoor, althans dat denk ik hij kijkt graag rond, en hij kan ook lekker spelen dan met zn nijntje ding die aan dat handvat hangt. maxi cosi is indd niet zo heel goed om lang in te liggen, wij gebruiken die echt alleen in de auto.
pi_26165932
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:24 schreef Rekkie het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid zullen wij deze week de Quinny 3XL Freestyle gaan kopen.
Deze voldoet het meest aan onze wensen.

Zijn er ouders die hier al ervaringen mee hebben?
  FOK!fossiel dinsdag 12 april 2005 @ 13:00:32 #25
2628 Karin
pi_26168766
Ik heb de 4wiel versie dus dat lijkt me toch net even anders. Maar ik ben echt ontzettend tevreden over de wagen, nog steeds! Rijdt erg goed en een lekkere grote boodschappenbak eronder. Bram ging wel al met 4 maanden over naar het zitgedeelte omdat het bakkie zo ontzettend klein is.
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 22:28:50 #26
45833 crew  Fogel
pi_26182598
We hebben inmiddels de One Tree Hill Urban Jungle Duo besteld en het is hopen dat de wagen er is voor de kinderen, er was namelijk 10-12 weken levertijd!
Anyway, vandaag kwam mijn vrouw de site van abcbuggy (www.abcbuggy.co.nz) tegen, en die wagens lijken verdacht veel op de One Tree Hill wagens (http://www.abcbuggy.co.nz/images/photo009.jpg), behalve dat je ook nog op de bovenkant een kind kwijt kan met een extra stoeltje. Verder zijn de wagens ook wat goedkoper als de OTH.

Heeft iemand toevallig deze wagens in Nederland gezien? En zo ja, wat is je indruk er van?
Ik weet zelf niet helemaal wat ik van de site moet denken, het ziet er vrij onprofessioneel uit, maar de wagens zien er wel weer prima uit. In Noorwegen ben ik ze in ieder geval nog niet tegengekomen dus ik kan alleen vanaf wat ik op internet zie oordelen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_26416947
Weten jullie soms nog meer kinderwagens met 4 wielen, buiten de Mutsy dus?
pi_26419204
We hebben inmiddels de Quinny Spedi SX besteld..... dat was de enige wagen waar wel het allebei over eens konden worden
pi_26500540
Hmz vraagjuh!
Wij hebben een quinny freestyle comfort gekocht, met 3 wielen.
Deze was toen in de aanbieding bij de prenatal. Alleen kom ik er nu achter dat er op de dreami geen zonnekap zit! Euh, wat nu?
Kun je deze ook los kopen? Ik heb al op marktplaats gekeken, kon ze niet vinden , iemand ideeen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 25 april 2005 @ 17:29:08 #30
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26500854
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:29 schreef Neva het volgende:
parasolletje een optie ?
Heb ik ook even aan gedacht als optie. Maar zo'n kap is op zich ook een fijne oplossing voor wind en dergelijke, kep het idee dat beepje dan wat beschutter ligt.
Thnx voor de tip enniewees
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 25 april 2005 @ 17:36:07 #32
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26500918
Kap lijkt me idd ook handiger misschien contact opnemen met de fabrikant ?
  maandag 25 april 2005 @ 18:55:19 #33
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26502521
Volgens mij hoort de kap er gewoon bij te zitten hoor, ik zou even contact opnemen met de winkel waar je 'm gekocht hebt.

(ik had hier ook een quinny in de aanbieding en daar zat ie ook gewoon bij)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26502775
We hebben hem van de prenatal, maar die is nu weg, het was zeg maar een leegverkoop omdat die winkel dichtging. ik heb in ieder geval quinny gemaild vanmiddag, hopen op antwoord
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 25 april 2005 @ 20:14:31 #35
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26504071
Een kap moet er wel bij zitten hoor, anders kan je ook de regenhoes er niet om doen!
  maandag 25 april 2005 @ 20:27:22 #36
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26504310
Andere filialen of hoofdkantoor even bellen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26504833
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:14 schreef Luchtbel het volgende:
Een kap moet er wel bij zitten hoor, anders kan je ook de regenhoes er niet om doen!
Er zit ook wel een kap op de wandelwagen inzet, maar niet op de dreami. Dus vandaar..
En Melonovy, ik zal zeker de prenatal even mailen anders, want ik wil hem toch wel erg graag erbij hebben .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 25 april 2005 @ 20:55:03 #38
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26504944
Ja maar je moet toch ook op die bak een zeiltje kunnen doen?
Zoals hier: http://members.chello.nl/w.franck/wagen.jpg
pi_26505151
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar je moet toch ook op die bak een zeiltje kunnen doen?
Zoals hier: http://members.chello.nl/w.franck/wagen.jpg
Ow!
ik heb wel een zeiltje, maar dacht dat die alleen voor over het zitgedeelte was . Nog meer reden voor de kap dus, ik willum ik willum ik willum
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:18:45 #40
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26527463
Fuente al wat gehoord van quinny en/of prenatal ?
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:28:42 #41
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26527777
Ik vroeg me af of de de kap ook niet op de dreami past...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26530120
Hey mensen!
Ik heb gister een mail gestuurd naar quinny, kreeg vandaag een mail terug, dat dat niet kon omdat alle dreami's met een kap erop geleverd werden (alsof ik voor niets in de mail zet dat er GEEN kap op zit ). Dus maar weer teruggemaild dat er dus GEEN kap op zit, en of dat ook los kan.
Toen weer een reactie:" Wij adviseren u contact op te nemen met uw leverancier, want dit klopt niet." Nou, dat wordt dus morgen een ritje naar de prenatal hier om de hoek, de prenatal waar de wandelwagen vandaan komt is er inmiddels niet meer, daar was toen leegverkoop.

Melonovy, de kap van de wandelwagen bedoel je? Nee die past niet op de dreami, dat heb ik ook nog even gedacht, maar het is een heel ander soort kap..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:31:11 #43
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26531306
Ja het leek mij ook al zo raar, ik heb nog nooit zo'n ding gezien zonder kap.
Sterker nog, zou niet eens weten of de kap er af kon bij die van ons.
pi_26535793
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:17 schreef Fuente het volgende:
Hmz vraagjuh!
Wij hebben een quinny freestyle comfort gekocht, met 3 wielen.
Deze was toen in de aanbieding bij de prenatal. Alleen kom ik er nu achter dat er op de dreami geen zonnekap zit! Euh, wat nu?
Kun je deze ook los kopen? Ik heb al op marktplaats gekeken, kon ze niet vinden , iemand ideeen?
Anders werpen we ons creatief oog daar eens samen op en passen we daar een mauw aan
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_26537102
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:42 schreef Aelalcallorgan het volgende:

[..]

Anders werpen we ons creatief oog daar eens samen op en passen we daar een mauw aan
Whiehie meis
Quinny gebouw bezetten ofsow
Hmz eerst de prenatal maar eens gaan lastigvallen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_26545963
quote:
Op woensdag 27 april 2005 07:31 schreef Fuente het volgende:

[..]

Whiehie meis
Quinny gebouw bezetten ofsow
Hmz eerst de prenatal maar eens gaan lastigvallen
Schatje waarom ben je in godesnaam om half 8 op
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_26545991
Iets met werken .. en een auto die het toen nie deed lang verhaal

Ontopic: inmiddels prenatal gemaild en vriendliev gemept zodat hij de bon gaat zoeken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 27 april 2005 @ 19:25:17 #48
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26550958
Wat een gedoe ook altijd als iets niet gaat zoals het hoort
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26748067
Nou ik heb nog steeds niets gehoord van de prenatal, dus morgen bel ik ze maar even, wat een gedoe!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:17:05 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_26748200
Ik ben op zoek naar een opvouwbare buggy voor de vakantie naar canada, maar liefst wel met luchtbanden en een beetje een ruim "stuur" zodat je niet tegen de wielen aanloopt zoals bij zoveel van die kleine buggies. Iemand een idee?
stormy waters...
sailin'
pi_26748257
Het begint met een snelle kinderwagen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:41:39 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_26748593
Ik heb de quinny zapp net gevonden, iemand ervaring mee? Hij lijkt me geweldig handig. eerst maar eens in het echt gaan bekijken...
stormy waters...
sailin'
pi_26749723
Ladybos heeft een Quinny Zapp (Zie vorige pagina bovenaan ongeveer). Wij hebben hem niet gekocht omdat ie niet in de ligstand kan.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:14:01 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_26750524
tja, dat is minder idd en het feit dat ie niet zo geschikt is voor boswandelingen. Maar welke opvouwbare buggy is dat wel? Die kleinere "reis" dingen hebben allemaal van die kleine wieletjes als je het mij vraagt...
stormy waters...
sailin'
pi_26750999
Quinny zapp, ik vind hem erg mooi, maar wat snoopy al zegt, hij kan niet in ligstand, er zit geen boodschappenmandje bij enz. Dus voor ons ook geen zapp.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:53:47 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_26751464
Wij willen er dus 1 hebben voor "erbij" omdat we een maand naar Canada gaan en we zoeken gewoon iets praktisch, maar ook iets wat wel goed is. Ligstand vind ik dan nog niet eens zo belangrijk, omdat Liam toch rechtop wil zitten en nooit slaapt in een wagen.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:27:25 #57
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26752245
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:14 schreef Belana het volgende:
tja, dat is minder idd en het feit dat ie niet zo geschikt is voor boswandelingen. Maar welke opvouwbare buggy is dat wel? Die kleinere "reis" dingen hebben allemaal van die kleine wieletjes als je het mij vraagt...
De Bugaboo
Je kan de duwstang van de bugaboo andersom doen, zodat de grote wielen voor zitten en de kleintjes achter, en dan kun je er in het bos mee rijden. Je kan de kleine wieltjes er ook helemaal afhalen, en dan kun je er ook mee op het strand. Hebben we laatst uitgeprobeerd, en dat ging ook prima
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:28:44 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_26752267
Is die ook klein opvouwbaar en dus gschikt voor mee in het vliegtuig e.d. tex?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:39:53 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_26752537
Die is DUUUUUUUURRR!!! OMG ik schrik er echt van!
stormy waters...
sailin'
pi_26752667
Mensen mogen hem idd vaak wel meenemen in het vliegtuig (heb ik eens nagezocht omdat wij die ook hebben en keken of hij evt mee naar Noord-Amerika zou kunnen als we op familiebezoek zouden gaan). Maar echt goedkoop is hij niet, nee.. Misschien kun je hem wel 2ehands kopen en direct weer doorverkopen als je terug bent? Dan neem je wel een gok, maar als je hem maar een maand gebruikt zal de waarde vast ongeveer gelijk blijven.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:49:50 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_26752779
Ja, dat is waar poemojn.
Het is best moeilijk zeg, je hebt natuurlijk zat goedkope buggies, maar die zijn echt niet stevig.
Die zapp van quinny vind ik nog redelijk betaalbaar en opzich hebben we er thuis ook wat aan natuurlijk, hoeven we niet meer overal die grote wagen mee te slepen.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:50:37 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26752800
Hij is wel duur ja, zeker als je hem alleen 'voor erbij' neemt. Maar misschien kun je idd op marktplaats ofzow kijken. Hij is wel ideaal vind ik, ik zou geen andere meer willen!
Wat voor kinderwagen/buggy hebben jullie nu dan?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:59:52 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_26753020
Wij hebben een quinny freestyle en die voldoet overigens prima, maar om nou mee op vliegvakantie te nemen....daar is ie te groot voor. Heel eerlijk, ik was niet voorbereid genoeg op dit gebied toentertijd Ik zou nu waarschijnlijk ook iets als die bugaboo ofzo gekocht hebben. magoe, achteraf kijk je een koe in zijn kont zeggen ze hier
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:15:33 #64
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26753403
Kijk eens op de markt Belana. Bij ons staat er altijd zo'n gastje die nepperds verkoopt. Een vriendin van mij heeft bij hem een nep-Bugaboo gekocht en die heeft er al 1,5 jaar plezier van. Nooit wat mee gehad. Hij had laatst ook op de Zapp lijkende dingen staan. Misschien zit er wat bij.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:18:50 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_26753478
ow, dankje LB, dat ga ik doen! Zaterdag is het weer markt hier, wie weet
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:30:11 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26755057
Bij Halfords hebben ze ook Bugaboo-lookalikes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:11:03 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_26755876
Thanks ET!
stormy waters...
sailin'
pi_26773757
Kan je die dingen niet huren? Bij www.babyrent.nl
Misschien is dat een oplossing?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26783303
Wij hebben vandaag de Mutsaerts transaction van mijn ouders gekregen!
Een mooie donkerblauwe, hij is heel stevig en heeft 4 wlelen.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:45:46 #70
102760 Igraine
Headache
pi_26783896
Leuk he, kinderwagens kijken..
Wij hebben vorige week de Quinny Buzz besteld, deep purple refelction en een bijpassend paarse maxicosi gekocht...
Duurt alleen 12 weken voor we de Quinny krijgen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:53:02 #71
103793 kozakken
Living the life
pi_26785838
LB, de markt in Lelystad is een beeeetje uit de richting voor ons.
Maar eh.. wanneer je er eens langskomt en je ziet zo'n zapp staan. Zou je eens kunnen vragen waar hij nog meer staat (of evt. naam en adres ofzo)
toe?
ah?

Wij gaan dus in dec. een maand naar Australie. Dus voor ons in een goede buggy ook geen luxe! We hebben we de bugaboo, maar ik vraag me af of deze praktisch genoeg is om 't hele eind mee heen en terug te slepen. Wel klein, maar zoooo klein nou ook nog weer niet!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:59:16 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_26786042
heej kozakken, we hebben hetzelfde "probleem" dus

als ik wat vind wat op een zapp lijkt laat ik het weten!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:06:06 #73
103793 kozakken
Living the life
pi_26786232
Ja!! tanx, dat zou heel fijn zijn.
Ik zag ze op markplaats nieuw voor 150 euro. Nog een hele hap geld, moet ik zeggen.
(Alhoewel ik eigenlijk dus gewoon in principe zou kunnen wachten op opnieuw de 30% aanbieding van de prenatal (houden jullie me op de hoogte?) en dan m'n slag moet slaan)
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:04:42 #74
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26792182
Hallooooo ik woooon dus ff echt niet in Lelystad
Maar ik wil van de week best even hier langs lopen om te kijken of die meneer ook op de grote markt staat, op de andere markt kan ik niet kijken dan ben ik op school.
Woensdagochtend of volgende zaterdag loop ik wel ff langs.
pi_26792255
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:45 schreef Igraine het volgende:
Leuk he, kinderwagens kijken..
Wij hebben vorige week de Quinny Buzz besteld, deep purple refelction en een bijpassend paarse maxicosi gekocht...
Duurt alleen 12 weken voor we de Quinny krijgen.
Wij krijgen hem begin september.
pi_26795011
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Wij krijgen hem begin september.
Wij hebben de Quinny Spedi SX besteld...... wij krijgen hem volgende week al.... dus na 2 weken

12 weken levertijd op een kinderwagen? pfff zo lang kunnen wij al helemaal niet meer wachten
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:17:48 #77
103793 kozakken
Living the life
pi_26797122
Uhmmmmm.. Almere dus...
(en dat terwijl ik het best wel wist!!)
Maar juist daarom nog veel meer dank voor je hulp!
pi_26798504
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 02:51 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wij hebben de Quinny Spedi SX besteld...... wij krijgen hem volgende week al.... dus na 2 weken

12 weken levertijd op een kinderwagen? pfff zo lang kunnen wij al helemaal niet meer wachten
We mogen hem wel eerder hebben hoor, maar ik ben pas 28 nov uitgerekend, dus vandaar dat wij hem dan pas willen hebben, net zoals de kinderkamer.
pi_26799352
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:24 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

We mogen hem wel eerder hebben hoor, maar ik ben pas 28 nov uitgerekend, dus vandaar dat wij hem dan pas willen hebben, net zoals de kinderkamer.
Ah ok.... ik vond het al zo lang.... Ja kijk mijn vriendin is 26 juli al uitgerekend... dus 12 weken is echt te lang :y
pi_26799656
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ah ok.... ik vond het al zo lang.... Ja kijk mijn vriendin is 26 juli al uitgerekend... dus 12 weken is echt te lang :y
Ik snap het!
pi_26801076
Wij hebben de Quinny Buzz besteld. We zagen 'm op de 9-maandenbeurs en vriendlief was op slag verliefd Bovendien kunnen we er allebei goed achter lopen (mijn is 2m02 lang!)
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
pi_26801089
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:16 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik snap het!
Jeetje en je komt ook nog uit Drenthe ook
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:12:43 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_26801114
Hier op de markt geen nep zapps
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:44:25 #84
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26803227
Je bent vast blij met me Belana
Ik zal volgend weekend hier wel ff vragen waar die meneer nog meer staat.
pi_26812009
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ah ok.... ik vond het al zo lang.... Ja kijk mijn vriendin is 26 juli al uitgerekend... dus 12 weken is echt te lang :y
Het duurt bij ons toch echt 12 weken, of ik hem nou eerder wil hebben of niet. Dat is gewoon de levertijd die erop zit zeiden ze. Het kan hooguit zo zijn dat we 'mazzel' hebben en dat die iets verkort wordt naar 10 weken ofzo...

Maar goed, ik heb hem pas in augustus nodig, dus komt goed...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:51:56 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_26812641
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:44 schreef Luchtbel het volgende:
Je bent vast blij met me Belana
Ik zal volgend weekend hier wel ff vragen waar die meneer nog meer staat.
daar kan jij toch niks aan doen meid! was een harstikke goeie tip!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:58:02 #87
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26812799
Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen, dus als ik iets zeg wat al gezegd is... sorry .
Wij hebben geen kinderwagen, en dat bevalt uitstekend Wel een maxitaxi, ik ben niet zo'n loper namelijk, dus baby, en indertijd Freek gingen in de draagzak, of in de maxicosi op de buggy.

En ja, ik weet dat ze daar maximaal twee uur per dag in mogen, daar komen wij in de verste verte niet aan. De buggy (zonder maxicosi) kan volledig plat, Freek lag daar met een maand of 5 al in.

Ik vind het ideaal en het bespaarde ons de (toch wel aanzienlijke kosten) van een kinderwagen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27141651
Wij gaan zo maar eens naar de prenatal met de reisbak van de quinny en de bon. Kep toen gemaild, maar daar kwam geen zinnige reactie op
'k Houd jullie op de hoogte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:36:48 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27142549
succes Fuente..

(waarom kan nou nooit alles in 1x goed gaan bij zulke dingen..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27147489
Nou weer terug . Het was even zoeken maar er wordt ons een zonnekap nageleverd. We moeten er 20 euro voor betalen, maar aangezien we de hele wandelwagen destijds met fikse korting hebben gekocht vinden wij dit geen probleem. Netjes geregeld van prenatal, al zeg ik het zelf . Over 2 weken worden we gebeld en kunnen we hem ophalen.
Verder bij de Ikea nog een leuk oranje dekentje voor in het ledikantje gekocht en lak om ledikantje te verven. Dus weer helemaal blij
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_27155719
Nu moet je 20 euro betalen voor iets wat erbij had moeten zitten ?
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2005 @ 16:46:59 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_27155758
Ik had het er echt niet voor betaald, al had ik de wagen als showmodel gekocht
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2005 @ 17:32:30 #93
43556 miss_dynastie
pi_27157224
Ik zou er echt niet voor betaald hebben, tis tenslotte zo dat het er écht bij zou horen, blabla, dus tis een behoorlijke slordigheid. Maar ik ben blij dat je blij bent, tis natuurlijk belangrijk dat je je er zelf goed bij voelt
pi_27170177
Het is niet echt de fout van prenatal. Wij hebben de wandelwagen in een aanbieding gekocht, dat was alleen het zitgedeelte. De dreami bak was ook in de aanbieding, die hebben we er los bijgekocht (wel tegelijk met het zitgedeelte, maar los uit de winkel). En nu bleek vandaag dat de dreami een fashion is, en de wandelwagenzit een freestyle. Hadden we dezelfden gehad dan kon je de zonnekap overzetten. Vandaar. Dus eigenlijk hoefde het er niet bij te zitten, en wordt hij dus los geleverd.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 mei 2005 @ 17:42:36 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_27281450
Nou, het is de Zapp geworden.... hij is geweldig!!

stormy waters...
sailin'
pi_27281827
Ziet er mooi uit
Kan hij mee op de fiets? En kun je er tassenklemmen aan vast maken zoals bij de Bugaboo?
  maandag 23 mei 2005 @ 17:55:40 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_27281861
Hij is echt superlicht en superwendbaar!!
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 mei 2005 @ 19:44:26 #98
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27285261
Mooi ding B!! vind je die witte bekleding niet eng?..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 23 mei 2005 @ 19:47:52 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_27285412
tis creme-ig ET en anders werd het zwart, want verder hebben ze niks op voorraad (we wilden de steelblue eigenlijk) en de levertijden zijn te lang, aangezien wij hem echt moeten hebben voor de vakantie. Komt wel goed denk ik, het is wel makkelijk schoon te houden denk ik.
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 mei 2005 @ 19:50:21 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27285529
zwart is ook niet echt leuk nee..
dan zou ik ook voor creme gegaan zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator maandag 23 mei 2005 @ 20:47:30 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27287544
Gave wagen B! Zit er ook een parasolletje bij ofzo? Iets tegen de brandende canadese Zon?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27287768
He die hebben wij ook pas gekocht Belana. Maar dan in het zwart
Hij rijdt echt super vind ik.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  maandag 23 mei 2005 @ 21:47:20 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_27289726
Lois, er zit een zonnekap op, die had ik er ff niet opgedaan, maar die is ook prima! En er zit nog een regenhoes bij
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 mei 2005 @ 22:02:55 #104
26444 ezzi
mama van ilse
pi_27290376
Leuke wagen belana! Wij zoeken ook een lichtgewicht buggy om mee te nemen op vakantie. Kan je bij deze ook zo'n reistas erbij kopen of is dat niet nodig met vervoeren in het vliegtuig? Hij ziet er echt stoer uit, gewaagde kleur ook.
  maandag 23 mei 2005 @ 22:11:22 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_27290645
Ja, er zit een tas bij idd, met schouder draagband en hij weegt zo'n 6 kilo.
Ik heb er echt geen alternatief voor kunnen vinden
stormy waters...
sailin'
pi_27778587
Nou de kap voor de dreami was vandaag binnen en hij past Gelukkig ook de goede stof en kleur, dus wandelwagen is nu ook af *zucht van verlichting*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 16:49:37 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_27779023
Belana, hoe ga je dat nou met boodschappen doen?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27780133
Wij gaan die morgenochtend ook halen Belana. In Utrecht hebben ze de steel bleu wel op 2 plekken in voorraad.
Wij gaan dus ook voor de steel bleu en die word apart gehouden.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:32:51 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_27783270
moussy, wij doen meestal boodschappen met de auto en een paar schapjes kunnen wel in het netje
Leuk Anitra, hij bevalt ons erg goed Hij stuurt als een tierelier, heerlijk!
stormy waters...
sailin'
pi_27786148
Ik kon het niet laten en ben hem net al gaan halen door de enthousiaste verhalen
We hebben dus idd de steel. Op www.babykoop.nl hebben ze nog een steel.

Ik vind hem heel gaaf!!!! Hij stuur echt lekker en ik kon zelfs in de gang keren
En ik heb net de bugaboo verkocht voor 475 euro, dus ik kan nog een nieuwe autostoel kopen en dan heb ik nog centjes over
pi_27789705
Kun je die zapp ook neerleggen zodat ze kunnen slapen/liggen?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27789930
nee dat kan niet, maar Djulian kan toch niet op zijn rug slapen, zittend kan hij wel slapen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 06:27:44 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_27795186
tis echt een buggy bar en wat dat betreft moet ie denk ik bij je kind passen. Liam slaapt toch nooit in een wagen en wil perse rechtop zitten. In mijn andere quinny wandelwagen zat ie niet rechtop genoeg naar zijn zin... dus voor Liam is deze ideaal en ik heb hem nodig voor onze vakantie en daar vond ik hem ook ideaal voor!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 10 juni 2005 @ 06:29:22 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_27795196
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef poemojn het volgende:
Ziet er mooi uit
Kan hij mee op de fiets? En kun je er tassenklemmen aan vast maken zoals bij de Bugaboo?
Ik lees dit nu pas... sorry poemojn. Je hebt er fietsbeugels voor geloof ik ja. Aangezien ik geen fiets heb heb ik me er niet zo in verdiept...
stormy waters...
sailin'
pi_27802668
geen fiets belana! maar die zapp ziet er mooi uit hoor.
pi_27813035
Thijs is een enorme slaper in de kinderwagen en daarom moet ik er ook echt in hebben die ook in ligstand kan.
Maar nu had mijn nichtje er nog 1 staan die ook in ligstand kon dus ik ga eens kijken of die wat is zodra ze terug is uit Spain
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27814146
Mijn moeder is verkocht! Ze had de eer om als eerste met de zapp een stukje te gaan wandelen, de stukken waar ze met de kinderwagen van mijn broer en met de bugaboo niet verder kon op de dijk rijd ze zo door met de zapp. Maar hij is dus goed gekeurd door de bond van grootouders
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:34:30 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_27816883
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:55 schreef bixister het volgende:
geen fiets belana! maar die zapp ziet er mooi uit hoor.
mja... Wij wonen vlak bij de stad en lopen alles en verder gaan we met de auto
stormy waters...
sailin'
pi_27820960
Ik vind de zapp ook nog steeds IDEAAL Even in de etos, door de smalle gangetjes, even draaien op 1 m2, hij stuurt superlicht, en ik kan de luiertas er ook nog onder kwijt. Die zet ik gewoon op het frame en maak ik met de lussen die aan de tas zitten vast aan de zijstangen. Voor de langere wandelingen neem ik nog steeds de gewone kinderwagen maar de zapp ligt standaard in de auto (en neemt daar bijna geen plek in) en voor een boodschapje ofzo is ie echt ideaal.
pi_27821208
goh ladybos, kan myrthe daar ook al in dan? (ik bedoel, ik dacht dat ze daar al goed voor moesten kunnen zitten, omdat de zitting vrij rechtop lijkt te zijn).
pi_27822121
bedankt voor de tip ladybos!! Luiertas dus op het frame
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 23:46:56 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_27822608
Maar maar maar, je kan geen boodschappen meenemen wat heb je er dan aan, buiten dat het rolt en je kind tilt?

Zelfs voor een rondje in de stad heb je al een boodschappennetding nodig, voor alle vers aangekochte prullen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27823588
die hang ik aan de handvaten. Deed ik met die gammele simpele buggy met Djen ook, daar zat ook geen mandje onder of netje aan.
pi_27827738
Bix, je kan de maxicosi op het frame van de zapp klikken, Myrthe ligt dus nog lekker in de maxicosi.
Moussy je kan wel boodschappen meenemen. Als ik teveel boodschappen heb voor aan de handvaten, dan doe ik ze in een tas die ik onder op het frame zet. De maandelijkse boodschappen kun je niet meenemen nee, maar dat kan bij geen van die lichte buggy's. Maar een rondje etos inclusief megapak pampers heb ik al regelmatig gedaan.

Overigens kan er bij mij onder de kinderwagen ook niet veel liggen hoor, ik denk net zoveel als wat ik met de zapp meekrijg.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:41:22 #125
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27827958
Gisteravond hebben we de kinderwagen besteld. Het is een Mutsy Urban Rider geworden!! We hebben hem gekregen van mijn schoonouders en we zijn er helemaal happy mee . De eerste week van september wordt hij geleverd. Echt tof!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 12:35:30 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_27830728
Nou ik lees het al, ik blijf wel bij mn slagschip waar ik kind en weet ik hoeveel boodschappen mee kan vervoeren. Dan maar geen rondjes draaien op 1m2
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!fossiel zaterdag 11 juni 2005 @ 13:07:45 #127
2628 Karin
pi_27831450
Inderdaad Moussy. Ik doe 3 x per week boodschappen met de kinderwagen, ben erg blij dat ik er aardig wat in kwijt kan.
pi_27835927
ik ben ook nog steeds enorm blij met de Mutsy en daar is al niet heel ruimte onder en dat gaat dan nog redelijk met boodschappen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:21:21 #129
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27840096
Dames experts;
Wat is in godesnaam het verschil tussen een buggy en een kinderwagen?

Wij mogen namelijk een groot cadeau uitzoeken van mijn vader! en dan is zoiets
natuurlijk ideaal...
Ik moet iets hebben dat licht is, mee kan op de fiets (in de toekomst), klein opvouwbaar is (ik word GEK in dat te kleine halletje van ons!!!) en lekker lang te gebruiken is.

Die Quinny zapp klinkt erg aanlokkelijk. Ik kan daar zo te lezen gewoon de maxicosi op doen de eerste maanden. Kan die zapp ook in een ligstand of halve ligstand? Enne... ik ben net naar hun site gegaan, maar ik zie nergens een prijs. Belana; wat heb jij ervoor betaald?

En wat zijn volgens jullie andere toppers?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:26:33 #130
24188 Belana
kloon van belana
pi_27840253
Hij kan NIET in ligstand renzell en hij kost 169 euro op dit moment (overal wel dezelfde prijs)
Hij is ideaal voor kindjes die al kunnen zitten. Er kan idd een maxicosi op, maar die gebruik je maar tot een maand of 9/10. Maar het zou wel kunnen. Je kunt hem op de fiets meenemen en hij is zeer klein opvouwbaar. Er zit geen boodschappenmand onder en dat vinden sommige mensen dus minder praktisch.
stormy waters...
sailin'
pi_27840302
de zapp is 169 euro. Hij heeft geen ligstanden Renzell. De maxi cosi adaptors zitten er gelijk bij dus hoeven niet apart gekocht te worden.
Er is ook een fiets beugel voor te kopen en zeer klein opvouwbaar.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:33:38 #132
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27840462
Dank jullie wel!
Enne... kindjes kunnen met een maand of 9 toch wel zitten?
pi_27840473
verschil tussen kinderwagen en buggy is

Dat een kinderwagen over het algemeen groot is en meestal "standaard"geleverd word bij de wandelwagenbak.
En een buggy is een lichtgewicht wandelwagen die en ook nog eens makkelijker mee te nemen is op bv de fiets maar ook gemakkelijker mee kan in de auto.

In de meeste gevallen kunnen kinderwagens en buggy's in verschillende standen gezet worden

over dat zitten dat verschilt per kind, hier hebben we Thijs net 9 maand en die kan echt nog niet zitten
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:37:33 #134
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27840572
Oh... ik had daar geen idee van Bar (wanneer kindjes echt kunnen zitten enzo).
Maar kan Thijs bijvoorbeeld al wel in zo'n zapp denk je? Of is het voor hem echt nog te vroeg?
En wat zou dan handig zijn met zo'n drupke als Julius denk je?
pi_27840669
Het is per kind verschillen Renzell.
Thijs kan nog niet echt zitten, maar djulian zit al 2 maanden uit zich zelf. Die heeft het reuze naar zijn zin in de zapp. Vandaag zat hij tegen iedereen te babbelen op de braderie. Terwijl in de bugaboo ik hem altijd naar me toe zette, nu kan hij verder kijken en dat vind hij veel leuker.
pi_27840711
Hij zou er wel in kunnen maar is niets voor hem Thijs valt 9 van de 10 keer in slaap tijdens onze wandelingen en die wilt op den duur heel graag liggend alles om zich heen wilt bekijken.
dus een wagen die alleen maar rechtop kan is niets voor ons

poe eens kijken hoor:

Buggy's en wandelwagens in bv zitstand worden over het algemeen met een maand of 6 in gebruik genomen.
Ik weet niet of jullie grote wandelaars zijn?
ofdat jullie juist graag een buggy mee zouden willen nemen op de fiets.
Gaan jullie graag met de kleine naar het strand/bos

HIer hebben we voor de kinderwagen een mutsy urban rider gekozen, vanwege de 4 grote wielen het draaisysteem n omdat ik veel wandel juist gekozen voor een robuste wagen die dat ook makkelijk aan kan

wat ook belangrijk is of je veel gaat winkelen met dewagen ivm met wel of geen mandje/netje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27840943
De meeste kinderen wel, of tenminste het gemiddelde voor 'zonder steun blijven zitten' is 9 maanden. Sommigen (zoals een tante van me ) leren het pas na hun eerste verjaardag.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:54:08 #138
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27841021
dank!
Hmmm, het maakt het niet makkelijker.
Ik ga me denk ik bij de prenatal nog maar eens goed laten voorlichten denk ik voor ik een keuze maak.
pi_27842201
Dan zou ik me ook nog bij andere winkels laten voorlichten dan alleen de Prenatal want die hebben mij toen helemaal niet verteld dat de Zapp geen ligstand had. Daar kwam ik later toevallig achter.

Offtopic: Ook hebben ze, voor onze vakantie, een autostoel besteld die helemaal niet bestond en wij maar wachten Gelukkig hadden ze nog een stoel die wij wilden met een andere kleur in voorraad staan anders hadden we echt een probleem gehad. Dus ik heb het wel even gehad met Prenatal!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 12 juni 2005 @ 11:07:50 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27851743
Bar-en-Mar, wist je dat voor de Mutsy voor maar ¤ 20,-- er twee kleine wielen bij te koop zijn die je heel erg makkelijk in plaats van de voorwielen erop kan zetten waardoor de wagen om zijn eigen as kan draaien? Ideaal voor als je gaat stadten ofzo en je klein moet manouvreren. De grote wielen zijn weer geweldig voor de lange afstanden en in het bos of op het strand ofzo... Misschien een tip ook voor de overige dames/heren die nog op zoek zijn naar een wagen?
Wat mij aan de Mutsy ook zo handig lijkt is dat het kindje naar je toe én van je af kan worden gezet in de wagen, welke opzet je ook gebruikt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 12 juni 2005 @ 17:59:03 #141
102760 Igraine
Headache
pi_27861983
Yaa! Mijn kinderwagen is binnen, 7 weken eerder dan gedacht...
Een Quinny buzz deep purple reflection...hij is zo mooi. Nu nog een maand of 2 wachten voor ons kleintje erin kan..
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_27862028
foto Igraine!!!
Kijk jij nu ook zo verliefd naar de kinderwagen?
En droom je dan ook over het wandelen met je kleine?
  zondag 12 juni 2005 @ 18:39:31 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_27862905
Oe Igraine, die vind ik ook erg mooi!
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juni 2005 @ 20:44:27 #144
102760 Igraine
Headache
pi_27866866
Ja ik droom idd over wandelen met de kleine, ik zal eens kijken of ik er een fotootje van kan maken.


edit: er staat een foto van de kinderkamer in het kinderkamertopic, daar staat de buzz ook op..

[ Bericht 49% gewijzigd door Igraine op 12-06-2005 21:50:07 ]
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Moderator woensdag 15 juni 2005 @ 22:12:07 #145
45833 crew  Fogel
pi_27966630
Hij is binnen!

I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:40:07 #146
62233 Jelief
ikke lief!
pi_27999989
wij hebben vanavond een mutsaerts trans4mer besteld, maar nu ik naar een plaatje zoek denk ik nog steeds dat we er een hebben met een enkel wiel aan de voorkant, verder wel hetzelfde maar dan in het rood!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:46:25 #147
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28000184


als ik me niet vergis hebben wij zo eentje.. alleen dan ander motiefje... .. binnekort als we in ons huisje zitten eens foto's maken
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:49:37 #148
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28000283
Wij hebben een Koelstra Flexxo. Ging helemaal goed totdat we heb vanochtend om wilden bouwen tot de 'buggy-stand'. Pfffff, wat een drukkertjes, klemmetjes en weet ik veel. Er zat alleen een onduidelijke uitleg bij, zodat vriendje en ik met een plaatje van internet moesten controleren of we het wel helemaal goed hadden gedaan. Ik vind 'm nog steeds prachtig (ja, ik ben zo'n miep die zich door kleur laat leiden ) maar wat een prut-handleiding.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_28000577
Leuke wagens!!!!

Omboiuwen kan een ramp zijn idd. Had ook al een boel gehoord ovber een quinny. Bugaboo is makkelijk om te bouwen, alleen moet je wel spierballen hebben.
pi_28528702
Nee, nog geen tweede kind op komst hier, maar
Ik zie net dit op een ander forum staan.. wat denken jullie, moeders-van-twee-kinderen? Is dit handig?

origineel topic

Misschien ook handig als tip voor Bugaboo-bezitters die zich afvragen of ze nu een nieuwe moeten kopen als ze een 2e kind willen: er wordt blijkbaar al een oplossing ontwikkeld.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:11:14 #151
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_28540780
Wij hebben ook de Quinny Buzz (Blue Mist Reflection) besteld. Wordt eind augustus geleverd.



Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_28540833
Wow die vind ik zo super!! Die wilden wij eerst ook Maar werd ons afgeraden in de winkel Maar die kleur enzo vind ik echt tof!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:40:01 #153
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28541428
Joepie!!! Wij hebben van mijn vader een wagen gekregen voor als Julius ietsje groter is. Het is een maclaren en volgens de prenatal een hele goeie. Hij is zeer makkelijk inklapbaar en ik heb er ook zo'n fietsbeugel bij gekregen zodat ik straks gewoon op de fiets met Julius naar de stad kan! Echt super. Heeft iemand ervaring met deze wagen?
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:41:32 #154
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_28541471
Waarom werd ie afgeraden?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_28541691
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:41 schreef Wennie het volgende:
Waarom werd ie afgeraden?
Ze zei dat omdat het een nieuwe kinderwagen is er teveel mankementen aan zitten. Hij is niet stevig genoeg, als je de buggy gebruikt is je kind er al snel te groot voor. En ook met buggy werd ie te zwaar om lekker mee te lopen. En ze zei ook nog dat ie naar 2 jaar gewoon op was en dus voor een eventueel volgende niet te gebruiken was!

Misschien moet je eens met een kindje van een jaar of 2 proberen af hij dan nog lekkker loopt. Het is natuurlijk voor iedereen verschillend!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_28541903
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:11 schreef Wennie het volgende:
Wij hebben ook de Quinny Buzz (Blue Mist Reflection) besteld. Wordt eind augustus geleverd.

[afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]
Wij hebben hem ook!! Maar dan Deep Purple Reflection
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_28541984
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:40 schreef renzell het volgende:
Joepie!!! Wij hebben van mijn vader een wagen gekregen voor als Julius ietsje groter is. Het is een maclaren en volgens de prenatal een hele goeie. Hij is zeer makkelijk inklapbaar en ik heb er ook zo'n fietsbeugel bij gekregen zodat ik straks gewoon op de fiets met Julius naar de stad kan! Echt super. Heeft iemand ervaring met deze wagen?
Wij hebben ook de MacLaren gekocht (Quest). Ik vind hem zeer licht en behendig rijden. Toppertje
pi_28544946
Wennie die is mooi!!! Ik heb van die kleur de grotere maat autostoel!! Vodn het erg jammer dat ze de Zapp niet in die kleur hadden, dus die is steel bleu geworden.

Renzell ik hoor alleen maar goede verhalen over de Mclaren
pi_28545639
Wij hebben ook een McLaren. Erg handig voor op de fiets ja! En een ligstand. Hij bevalt ons uitstekend.
Het is echt weer zo'n enorm stuk vrijheid erbij als je op de fiets wegkan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_28548050
Ja! Ik heb alleen geen buggy erbij, draag Myrthe op mijn arm of in een winkelwagentje. En vanmiddag worden mijn fietstassen geplaatst.
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:17:49 #161
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28562413
Oeh, lijkt mij ook heerlijk! Lekker met de fiets, mannetje voorop en weer makkelijk dingen kunnen doen. maar ja... geduld is een schone zaak! Fijn te horen dat die maclaren het goed doet bij jullie.
Poemojn; jij hebt vast flinke spierballen gekweekt in het afgelopen jaar...
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:18:48 #162
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28562447
ps- renzell gaat binnenkort ook voor fietstassen.
  Jubileum moderator woensdag 6 juli 2005 @ 20:20:37 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28562532
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:18 schreef poemojn het volgende:
Nee, nog geen tweede kind op komst hier, maar
Ik zie net dit op een ander forum staan.. wat denken jullie, moeders-van-twee-kinderen? Is dit handig?
[afbeelding]
origineel topic

Misschien ook handig als tip voor Bugaboo-bezitters die zich afvragen of ze nu een nieuwe moeten kopen als ze een 2e kind willen: er wordt blijkbaar al een oplossing ontwikkeld.
Het ziet er mooi uit maar of het ook handig is. Zo te zien steekt het stoeltje verder uit dan het handvat en dan loop je er toch steeds tegenaan denk ik. Waar moet het kindje zich aan vasthouden als de zitting op de wagen zit ipv de reiswieg?
Ik vind het wel een grappige oplossing!

Maclaren zijn superbuggy's! Ik ben er al 3 jaar erg tevreden over, dat ding heeft al heel wat meegemaakt en is niet kapot te krijgen lijkt wel.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:21:41 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_28562569
ok, ervaringen met duowagens gewenst
Het duurt allemaal nog wel ff, maar die krengen zijn duur
Tegen de tijd dat nr.2 er is kan Liam echt nog geen enden lopen, dus zal een duowagen wel makkelijk zijn, dus ervaringen graag en linkjes en foto's
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 6 juli 2005 @ 20:22:37 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28562611
Vorig deel van dit topic volgens mij Belana, staat het "vol" met verhalen aan de hand van vragen van Bix. Ffies terugzoeken dus.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:23:01 #166
24188 Belana
kloon van belana
pi_28562626
ga ik ff doen, thanks
stormy waters...
sailin'
pi_28562726
Dat plankje alleen al loopt voor geen meter. Wij hebben dat toen in de winkel uitgetest. Dan loop je met je reet naar achteren en alsof je moet poepen. Laat staan als je kind zo ver naar achter zit.
Wij hebben toen zelf een houten plank onder aan de buggaboo gemaakt (waar t boodschappennetje op hangt dat meot er dus af)
Was echt superideaal. Bo vond het heel leuk om zo mee te reizen als ze erg moe was.



De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 6 juli 2005 @ 20:33:25 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28562856
Janneke waar was je haar
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_28566535
Alleen enorm uitstekende heupen Renzell

Over dat handvat van de Bugaboo: er is/was een hoger uitkomend handvat te krijgen voor langere mensen. Wij hebben de standaardversie genomen (ik ben 1.76, man 1.89) maar kunnen natuurlijk altijd nog de langere bijkopen als dat met zo'n plankje/stoeltje makkelijker zou zijn.. is wel iets om rekening mee te houden voor kopers van zo'n meerijplankje/stoeltje inderdaad!
Creatieve oplossing trouwens Jessie.
pi_28566679
Ook al is je handvat hoger maakt echt niet uit (overgens ook al ben je langer de armen van een langere en een kortere hangen vaak op gelijke hoogte, mijn man 1.98 had daardoor ook geen moeite met deze wagen) het meerijplankje steekt gewoon te ver uit waardoor je rot loopt
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:02:10 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28566900
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:18 schreef poemojn het volgende:
Nee, nog geen tweede kind op komst hier, maar
Ik zie net dit op een ander forum staan.. wat denken jullie, moeders-van-twee-kinderen? Is dit handig?
[afbeelding]
origineel topic

Misschien ook handig als tip voor Bugaboo-bezitters die zich afvragen of ze nu een nieuwe moeten kopen als ze een 2e kind willen: er wordt blijkbaar al een oplossing ontwikkeld.
Bij mij doet het plaatje het niet (ook niet met die link)
Maar als het goed werkt en beetje handig is, zou ik het misschien wel kopen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_28566915
Ik heb dan ook een Bugaboo, maar heb het meerijplankje heel veel gebruikt en nog staat Jillian er heel soms op, bv. als ik haar naar de psz breng en mama weer eens erge haast heeft Ze was nog net geen twee jaar toen Pascalle werd geboren en het ging meteen prima op zo'n plankje. Ik heb in totaal twee duowagens gehad, zowel naast als achter elkaar, maar vond het ware ondingen en wist niet hoe snel ik er weer vanaf moest Nee echt, dat plankje heeft zijn geld dubbel en dwars terugverdiend. Oh ja, en ik loop er naast ipv direct achter, dus geen waggelende moedereend hier Dat is dan wel weer een voordeel aan de Bugaboo, hij stuurt zo licht dat je aan één hand genoeg hebt.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:10:21 #173
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28567268
Ik heb een duowagen van mijn zus gekregen, een Graco duowagen. Op Marktplaats zie je bijna geen andere te koop staan. Iemand ervaringen? Juist omdat er zoveel te krijgen zijn maakt me een beetje onzeker, of ze wel goed of fijn zijn. Misschien wat Meaghan zegt...zijn het zowiezo ondingen!

Helaas moeten wij er wel een gebruiken, Noa is tegen die tijd nog maar net 1 jaar en kan dus nauwelijks of nog niet lopen.
Ervaringen?
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:15:06 #174
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28567493
ik heb ook al zitten denken over wel of geen duo-wagen...
kweetutnie.. Gelukkig heb ik nog ff om er over na te denken (en nog een paar keer het vorige topic door te lezen (had ik vanmiddag ook al gedaan)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28567770
Ha, volgens mij heb ik die ook gehad Suzanna. Is dat zo'n buggy idee naast elkaar? De reden dat ik dat ding slechts een maal heb gebruikt is dat ik Jillian er echt in moest proppen. De zitting was gewoon te klein voor haar. Maar voor jou ligt het natuurlijk anders, Noa is immers net een jaar als je er gebruik van gaat maken en dan moet het makkelijk gaan lijkt mij. Hij stuurde wel erg prettig en het is een vrij licht karretje.
pi_28568014
Zoek anders eens op 'Graco Duorider' met Google Suzanna, of had je dat al gedaan?
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:27:31 #177
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28568071
Ik heb géén verstand van duo wagens, maar ik vind deze er wel gaaf uitzien!!
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:12 schreef Fogel het volgende:
Hij is binnen!

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_28573467
ET, saskia is al 2 als de kleine komt he. ik zou dan denk ik hooguit zo'n (goedkoop) achter-elkaar ding voor tijdelijk aanschaffen. of dat je er een huurt bij baby-rent. voor een paar maanden is dat goed te doen. ze loopt ook al een tijdje best goed toch? en ze kan tegen die tijd vast wel op zo'n meerijplankje. of dat je voor haar een soort loopfietsje regelt waarop zij mee kan bij de iets grotere afstanden. dat gaat heel goed bij een vriendin van me (haar zoontje werd ook 2 rond de geboorte van nr. 2).
pi_28573655
suzanna, ik ben wel heel tevreden met mijn naast-elkaar duowagen van Happy Baby. via marktplaats aangeschaft. het is eigenlijk een tweelingwagen. om een goede naast-elkaar-wagen te vinden/kopen vond ik nog best een gedoe. zie mijn verslagen in dit topic. maar als je al zo'n tandemwagen hebt, zou ik die mooi eerst maar proberen. met twee kinderen die vrij dicht op elkaar zitten qua leeftijd is dat vast ook best goed te doen. Noa is dan toch nog niet zo heel zwaar dus die krijg je de stoep hopelijk nog wel op geduwd.
pi_28573784
oh wacht ik lees nu pas meaghans post(s). is die Graco er een naast elkaar suzanna? daar was CarOnline wel enthousiast over geloof ik.
  donderdag 7 juli 2005 @ 06:29:07 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_28578032
Tja, ik ga nu natuurlijk twijfelen dan... het is weer een hele aanschaf, hoewel ze ook 2e hands wel te krijgen zijn. Het lijkt mij zo vermoeiend voor Liam om een hele tijd op zo'n plankje te moeten staan.
Op zich gaat ie nu wel lopen, maar 2 is nog maar zo'n wurmpje evengoed ?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 09:50:57 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_28579803
Maar Belana, jullie deden toch bijna alles met de auto en zo?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:04:06 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28581608
Het is een Graco-wagen achter elkaar. Maar als ik het zo lees moet het voor Noa en baby nr. 2 dus wel goed te doen zijn! Het is inderdaad een licht karretje en valt ook heel makkelijk in elkaar te vouwen en mee te nemen volgens mij. (zowiezo met Graco wagens, ik heb ook een 'gewone' Graco kinderwagen/buggy met autostoeltje e.d., heel tevreden mee)

Poemojn, ik had nog niet gegoogled, maar wist ook niet hoe hij heette, thnx!
(edit: heb net gekeken en hij heet "Graco Stadium Seashell")
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:49:51 #184
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28583412
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:18 schreef bixister het volgende:
ET, saskia is al 2 als de kleine komt he. ik zou dan denk ik hooguit zo'n (goedkoop) achter-elkaar ding voor tijdelijk aanschaffen. of dat je er een huurt bij baby-rent. voor een paar maanden is dat goed te doen. ze loopt ook al een tijdje best goed toch? en ze kan tegen die tijd vast wel op zo'n meerijplankje. of dat je voor haar een soort loopfietsje regelt waarop zij mee kan bij de iets grotere afstanden. dat gaat heel goed bij een vriendin van me (haar zoontje werd ook 2 rond de geboorte van nr. 2).
vandaar ook mijn twijfels..
ik denk dat ik eerst maar eens een polsbandje ga aanschaffen en dan nu af en toe naast de wagen laat lopen. (zonder polsbandje loopt ze alle kanten op en gewoon bij ons vandaan). Maar ja, de situatie nu is ook absoluut niet vergelijkbaar met hoe het over 8 maanden zal zijn..
Een meerijplankje komt er zeker En echt lange stukken lopen is toch meestal als je dan met z'n vieren weg bent en dan kan papa of mama de buggy ook nog meenemen.

Gelukkig heb ik nog ff bedenktijd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 7 juli 2005 @ 12:09:26 #185
95752 crew  Chell
Kluns
pi_28584008
Bij mijn oppaskindjes hadden ze twee wandelwagens. Eén gewone met een meerijdplankje erachter en een duo-wagen achter elkaar (lijkt erg op die Graco).

Ik pakte ALTIJD de duo. Beide kindjes konden al harstikke goed lopen (3,5 en 2), maar als de kleinste te moe werd voor lopen, wilde die grote ook nooit meer verder lopen (niet dat ik dat altijd pikte, maar ja... ouders vonden het prima, dus kon ik het moeilijk weigeren).

Anyway. Dat plankje vond ik echt k*t. Kreeg er rugpijn van, liep moeilijk, stootte mijn benen eraan. Ernaast lopen ging niet echt, want de wagen had geen zwenkwielen, dus sturen e.d. ging ook nog eens zwaar.
De duo had zwenkwieltjes en dat ging echt perfect, zelfs met twee van die groters erin. Ik had altijd de kleinste voor en de grootste achter zitten in de duo.
  Jubileum moderator donderdag 7 juli 2005 @ 14:07:13 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28588044
Belana (en ET) jullie hebben wel genoeg tijd om nog te kijken op bijv. marktplaats voor een duowagen. Zo'n wiegje kan je vrij goedkoop huren bij Babyrent (voor die paar maandjes) maar ik kan nog steeds van harte een duo aanraadden.
Eva kan nog steeds geen lange einden lopen, en soms is ze gewoon ook strontvervelend en wil ze niet luisteren en dan kwak ik haar zo in de wagen.
Die DMT die wij hebben staat trouwens volop op marktplaats.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:13:42 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_28589707
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:50 schreef moussy het volgende:
Maar Belana, jullie deden toch bijna alles met de auto en zo?
boodschappen ja Maar verder lopen we wel veel de stad ff in of gewoon ff wandelen

Lois, ik vind die wagen die jij hebt er het stevigst uitzien! Ik heb er idd al veel gezien op marktplaats inclusief wiegje ook en bovendien kan ik mijn quinny wel weer verkopen denk ik.
Magoe, we hebben nog ff om erover na te denken
stormy waters...
sailin'
pi_28599026
Voor mensen die in dat stoeltje geinteresseerd zijn: hij gaat 39.95 kosten (moet je wel zelf de Bugaboard kopen), en als je snel reageert, dus voor de 15e, 34.95. Meer info is wel te vinden via de link in mijn eerste post hierover.
pi_28602286
belana, ik zou nog even wachten met het verkopen van je Quinny hoor. die kun je na enige tijd weer goed gebruiken als Liam steeds langere afstanden zelf kan lopen. (wat ik gisteren schreef aan ET geldt natuurlijk ook voor jou. ik had alleen de laatste posts gelezen en zag niet dat jij ook al om duo-wagen-info gevraagd had). ik ben in ieder geval blij dat ik m'n enkele wagen nog heb, ik merk nu al dat Piet steeds grotere stukken zelf kan (en vooral wíl ) lopen, dus over enige tijd wil ik ook wel wandelingetjes met de enkele wagen gaan maken. en Piet is nu 22 maanden. bij 2,5 jr verwacht ik die duowagen niet meer zo vaak nodig te hebben.

poemojn ik zie die foto van 't stoeltje steeds niet!
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:59:47 #190
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_28603407
Ik krijg het weer benauwd van die onderste foto, Jessie! Dat wiel... dat handje van Bo... doodeng.
pi_28604117
Nu wel, bixister?


Voor de Quinny schijnt al iets te bestaan wat hier op lijkt, en waarschijnlijk komt er ook een universele variant van dit stoeltje.
pi_28604759
Ik kon de foto eerst ook niet zien, was ook wel heel benieuwd.

Nu ik het zo zie lijkt het me echter niks... Het ziet er leuk uit maar of het functioneel is? Volgens mij moet je er idd bijna gebocheld achter lopen.

Hier kan er geen plankje achter de wagen. Het zal misschien wel kunnen, maar Wilyan paster dan niet op. Er zit namelijk een soort dwarsstangetje tussen de duuwstang, precies waar hij dan met zijn hoofd zou komen.
De gewone wagen houden we nog wel gewoon. Voor als Wilyan wel eens een flink stuk wil/moet lopen. En eventueel voor later.


Wij zijn hier nog steeds erg blij met onze DMT..
W ~ H ~ T
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:30:39 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28604788
He, dat lijkt me wel wat voor de Quinny! Daar ga ik eens naar op zoek
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28604799
Ze heeft nu ook nog maar 1 handje Spuuglokje of had ik dat niet verteld
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:51:48 #195
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28605692
Ik kon de foto dus ook niet zien, en ik vind het er best geinig uit zien
En als je achter de Bugaboo met plankje kunt lopen, dan kun je ook hier achter lopen denk ik. Ik vind het best meevallen hoe ver het naar achteren zit trouwens. 'Gewoon' de wagen iets van je af houden... Maar goed, geen ervaring met zo'n plankje, dus ik weet het niet
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:42:59 #196
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_28635760
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef jessie het volgende:
Ze heeft nu ook nog maar 1 handje Spuuglokje of had ik dat niet verteld
LOL
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:03:30 #197
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28651660
Vond deze ook wel lollig maar of het handig is vraag ik me af

http://www.marktplaats.nl(...)/diversen/369035.htm
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 15:40:07 #198
7074 moussy
kuttekop
pi_28654223
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:03 schreef Rottdog het volgende:
Vond deze ook wel lollig maar of het handig is vraag ik me af

http://www.marktplaats.nl(...)/diversen/369035.htm
Alleen handig voor mensen met armen van 2 meter lang
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:45:15 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28654312
Maar hij zit aan de zijkant van de kinderwagen vast toch, dus dan kun je er makkelijker naast lopen misschien...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 15:46:20 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_28654338
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:45 schreef texelonia het volgende:
Maar hij zit aan de zijkant van de kinderwagen vast toch, dus dan kun je er makkelijker naast lopen misschien...
als je kinderwagen een meter breed is
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 16:51:58 #201
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28656011
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:40 schreef moussy het volgende:

[..]

Alleen handig voor mensen met armen van 2 meter lang


en een kind dat z'n evenwicht goed kan bewaren
  maandag 11 juli 2005 @ 20:12:12 #202
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28715978


Jolietje krijgt een buggy voor d'r verjaardag. We hebben een kleintje dat heel fijn is, inklapbaar en kan op de fiets maar daar kan ze niet in slapen want kan alleen op één stand en ze moet altijd een dakje hebben om te kunnen slapen. Maar goed mag er nu dus eentje uitkiezen en iedereen adviseert een MacLaren te nemen, maar wat is er zo goed aan? En dan wat voor soort? Ik zag wel zes modellen staan? Help
pi_28716390
Moet de nieuwe ook op de fiets mee kunnen? Slaapt Jolie wel eens in de kinderwagenbuggy (hoeveel slaapt ze nu nog, waarschijnlijk over een jaar geen middagdutje meer)? Wil je veel boodschappen kunnen vervoeren zonder dat hij omvalt als Jolie ernaast loopt (dat schijnt bij MacLarens wel goed te gaan)?
  maandag 11 juli 2005 @ 20:33:11 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28716669
Over een jaar al geen middagdutje meer? Ik durf niet te fietsen met zo'n ding erop, dus ik loop met kind voorop fiets en buggy er aan vast naar kinderboerderij. Boodschappen zou wel handig zijn maar ze kan ook nog in grote wagen. Maar is vooral ook handig voor als we s avonds naar stad zijn enzo en er alleen hoge bussen rijden, of naar dan heb ik dat steeds. Dus vandaar.
  maandag 11 juli 2005 @ 21:30:03 #205
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28718680
Hier waren ze in de aanbieding Luchtbel! Ik weet niet of dat daar ook zo is, maar hier waren ze van 150 voor 120 ofzo....
  maandag 11 juli 2005 @ 21:30:35 #206
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28718704
Oh, en je kunt hem trouwens ook aan je fiets vastmaken.
pi_28722243
Ik zag vanmiddag een op het oog puike kinderwagen (driewieler) bij de HEMA voor ¤269.-
(Hoewel ik voorlopig zo'n ding niet nodig heb verbaasde ik me laatst enorm over de prijs van de hedendaagse kinderwagens.)
Ik vond deze wagen er erg hip en solide uitzien en de prijs was nogal redelijk dacht ik. Wat denken jullie, kan het wat zijn? Of zouden jullie voor die prijs een tweedehands Bugaboo nemen?
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
pi_28724588
voor die prijs heb je geeneens een tweedehands bugaboo.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:33:02 #209
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28745030
Bij wat voor winkel Renzell?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:31:59 #210
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28750006
Die van mij is fijn, LB! Met een oranje aapje erop (caky-kleurig verder). Kan in zeer platte en zeer rechtoppe stand en alles ertussenin. Is net licht genoeg voor eventueel mee op de fiets en heeft een dakje boven het hoofd. Rijdt lekker, genoeg boodschappenruimte (als niet op platste stand tenminste) en niet duur: ¤ 59,-.


Enige nadeel: te koop bij Prenatal.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_28751198
hoeveel weegt ie dan sugar? ik heb een zeer aftandse, maar wel net licht genoeg voor mijn buggydrager op de fiets. alle nieuwere die ik bekijk zijn volgens mij zwaarder. en ik zou er ook liever een met 'n dakje willen, voor de mogelijkheid om er een regenhoes over te doen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:20:15 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28751579
7 kilo volgens mij, bix.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:24:19 #213
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28751766
Mijn chicco (ook met kap en boodschappenmand en dus regenhoes) is 6,5 kilo volgens mij en neem ik ook gewoon mee op de fiets
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 22:25:08 #214
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28751797
Aan zo'n buggymee mag je toch max. 5 kilo hangen? Of ben ik nu in de war?

Hee grappig, op mijn zoektocht naar een plaatje van onze buggy kwam ik ergens tegen dat de Quinny Zapp een eigen fietsbeugel heeft voor aan je fiets. Ze denken ook werkelijk aan alles...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:27:03 #215
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28751885
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef Lois het volgende:
Aan zo'n buggymee mag je toch max. 5 kilo hangen? Of ben ik nu in de war?
die deluxe is toch volgens mij 6 kilo?

Maar 't gaat prima, hangt goed stevig enzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 22:29:36 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28751987
Ik heb ook geen idee hoeveel mijn Maclaren buggy weegt hoor en die hangt ook hartstikke stevig.
Ik kwam tegen dat ook voor de deluxe max 5 kilo geldt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:31:48 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28752081
Ja nou ja aan fiets kunnen hangen zou wel fijn zijn maar ik zelf fiets niet met zo'n ding achterop.

Sugar, ik heb met die van jou inderdaad wel eens een klein stukje gelopen en vond dat toen wel fijn. Misschien gewoon zo eentje dan. Is het ding ook makkelijk in gebruik (drie linkerhanden..)?
  FOK!fossiel dinsdag 12 juli 2005 @ 22:32:18 #218
2628 Karin
pi_28752108
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een buggy voor op de fiets. Vind het zonde om voor een jaartje ofzo een hele dure aan te schaffen. Echt lastig want de goedkope buggy's zijn veel te zwaar. Tis toch wel handig als ik naar de stad fiets ik niet de hele tijd met Bram op de arm hoef te lopen (want dan heeft hij het dus door he, dan verzet hij geen stap meer als ik geen kinderwagen bij me heb). Gelukkig is het bijna rond dat ik er eentje van mijn collega over kan nemen.
pi_28752230
ik heb dus geen 'deluxe' maar een gewone 'buggymee'. en daar mag officieel max 4 kilo aan. die van mij is al 5 kilo, en dat gaat wel zonder al teveel zwabberen. maar veel zwaarder durf ik niet.
pi_28752310
Ik heb de allerlichste buggy. Zo'n mac laren (hij stond aan t tentje vast op de meet en waaide dus ook geregeld met tentje en al om, zo licht was ie )
Het is een 1 standending met boodschappenmandje.
Erg weinig gebruikt voor aan de fiets Met boodschappen doen ging ze ind e winkel in een boodschappenkarretje. Want met een buggy boodschappen doen betekent een mandje nemen en dan kan je wel heel weinig meenemen. En ze liep als snel en wilde dan ook zelf lopen. Ik gebruik de fiets ook alleen maar voor ritjes naar de winkels enzo. Als ik echt een stuk ga fietsen om t fietsen heb ik de buggy weer niet nodig.

Om mijn verhaal even een punt te geven Koop een wat luxere buggy, die ook lekker is voor je kind als je er niet meer mee ga fietsen maar lekker wandelen. Zo'n plastic regending heb ik nooit wat gevonden (benauwde stinkttetjes bleh, heb t bij de buggaboo gehad nooit gebruikt Bo vond t niks Janneke heb ik t niet aangedaan) Maar dat is persoonlijk. Ik mist t nu wel dat de buggy geen standen heeft.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28752498
ja, maar voor het gewone wandelwerk heb ik wel een goede wandelwagen. het is juist eigenlijk alleen maar voor op de fiets. niet alle winkels kun je in met winkelwagen!

luchtbel en waarvoor ga jij 'm gebruiken?
pi_28752558
Nee ok, maar een stukkie lopen kan die wel toch. Hij tilt heeeel goed zijn voetjes op zag ik
Als t echt puur voor de fiets is dan zou ik wel zo'n 1 standending nemen. Ik had hem toen in de aanbieding bij.... prenatal.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:44:24 #223
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28752627
Prenatal Luchtbel, dus die zal bij jou hoop ik denk ik nu ook wel in de aanbieding zijn. Over de wagen zelf kan ik verder nog niks zinnigs zeggen, daarvor moet je bij de ervaringsdeskundigen zijn...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:47:45 #224
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28752760
Nou ze krijgt hem van mijn zodat we ons wat makkelijker kunnen voortbewegen in de stad waar hij woont en wij waarschijnlijk over een tijdje ook. Ik gebruik eigenlijk altijd die grote wagen maar kan niet altijd bij zijn huis in verband met tram en hoge bus. Nu gaat ze dan met de kleine buggy maar dan moeten we altijd op tijd of ergens zijn of naar huis gaan want ze kan niet zittend slapen en er moet een dakje zijn voor haar. Vandaar dat we er eentje gaan uitzoeken.

En daar gaan we weer
pi_28752876
Op de prenatalsite staat er een 5 standen ding nu voor 49,95
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28752918
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef jessie het volgende:
Nee ok, maar een stukkie lopen kan die wel toch. Hij tilt heeeel goed zijn voetjes op zag ik
't gaat vooral om Anna zometeen jessie. ik verheug me er zo op dat ik over een paar maanden weer kan fietsen met ze! al lijkt 't me doodeng met 2 tegelijk hoor.
pi_28753133
O lol voor Anna. Ja dan is een buggy met standen wel lekker. Ik vond t een gedoe met 2 op die fiets en dan nog een buggy mee. Ik ging/ga nu vaak fietsen met 1 als de ene naar school is of Geer is thuis. Want t fietsen zelf vind ik wel lekker.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:58:02 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_28753220
Valt heel erg mee, hoor Bixister. Met twee kinderen ben je ook weer een stuk stabieler is mijn ervaring. Alleen met twee kinderen op de fiets is er geen mogelijkheid meer om de buggy ook nog mee te nemen op de fiets. Dat vind ik wel erg jammer, persoonlijk. Want zonder buggy neem ik Job niet mee om even te gaan winkelen. Dus dat moet tegenwoordig weer allemaal lopend.

Ontopic: Karin, ik heb zo'n goedkope buggy van de Blokker. Die zijn daar eens in de zoveel tijd te krijgen. Hij heeft geen dakje, slechts één stand en geen boodschappenmandje, maar gaat prima op de fiets, rijdt lekker soepel en is dus goedkoop. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_28753269
O hier kan de buggy wel mee op de fiets met 2 zitjes.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:01:07 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_28753354
Nee, dat paste bij mij met geen mogelijkheid meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_28753378
ohjee daar had ik nog niet eens aan gedacht dat dat misschien niet zou passen. wat voor achterstoeltje heb jij livelink? en jij jessie?

luchtbel oja natuurlijk met de bus, daar zijn die buggies ook handig voor ( rara waarom ik dat krakkemikkige ding zondag mee had).
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:02:04 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_28753402
Ik heb dacht ik een achterstoeltje van Bobike.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_28753490
Zo'n goedkope van de lidl!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28753656
tnx! wel iets om rekening mee te houden dus.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:12:02 #235
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28753786
Ja best wel handig he voor in de bus hier ben ik echt verwend kan je altijd en overl met die grote wagen in de bus. We doen deze ook zeker nog niet weg, hij is echt hartstikke fijn en het is echt haar plekje. Maar het is wel fijn als ze voor de andere dingen ook een fijne heeft. Hoe verwend maar goed.
  woensdag 13 juli 2005 @ 16:58:16 #236
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28774040
Beetje offtopic, maar; wanneer gingen jullie voor het eerst fietsen met je kindjes in de fietsstoel?
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:01:56 #237
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28774149
"Ze zeggen" dat het kan/mag als je kindje goed stevig kan blijven zitten, renzell.
Ik heb nog niet gefietst met Noah. Maar het zitten gaat steeds beter, dus ik ga nu maar eens op zoek naar een fietsstoeltje, en dan wie weet over een paar weken (Noah is nu bijna 7 maanden)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_28779371
officieel mag 't zelfs pas als ze zelf kunnen gaan zitten volgens mijn CB. maar ik ben bij Piet begonnen toen hij zelf vrij stevig zat. dat was zo rond 8 à 9 maanden geloof ik.
pi_28779483
Myrthe mocht van het cb met 7 mnd (ze zat zelf stevig genoeg met 6 mnd) maar ik had het neit nodig en het weer was niet zo geweldig, dus we hebben nog 3 mnd gewacht toen.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 juli 2005 @ 22:10:33 #240
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_29051348
En dit is onze kinderwagen, gisteren opgehaald:

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:20:29 #241
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29051520
netjes djeez en ingrid
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:59:40 #242
45833 crew  Fogel
pi_29452136
Vandaag een rode Quinny Freestyle 3XL opgehaald. Morgen maar even in elkaar knutselen.
Voor diegenen die ook tweelingen krijgen: de reiswieg van de One Tree Hill Urban Jungle Duo (zie een foto ergens in dit topic) past precies in de Quinny, scheelt weer een extra reiswieg kopen. Ik zal er later wel een paar foto's van posten.

Reden om een enkele wagen erbij te kopen is trouwens dat het ons wel handig leek als we een keer met maar 1 kind op pad gaan (bv omdat er een ziek is)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_29919099
(Ik weet niet of ik in het juiste topic zit) Wij hebben de Quinny Freestyle XL gekocht voor Jenthe haar geboorte. De eerste maanden waren we erg tevreden over de wagen, maar ineens waren er twee schroefjes uit de duwstang gevallen, deze schroefjes zijn erg moeilijk te krijgen en op zich functioneerd de wagen nog wel. De afgelopen maanden heeft Jenthe steeds in haar buggy gezeten omdat die niet zo enorm groot is. Laatst haalde wij de kinderwagen weer van zolder en nu hangt het voetenplankje op half zeven. Het plastic is gewoon afgebroken!! Dit is denk ik niet meer te maken. De quinny ziet er nu erg gammel uit. Jenthe is 15 maanden en de ze heeft denk ik zeker 5 maanden haar buggy gebruikt. Als je een nieuwe kinderwagen koopt hoop je toch wel dat ie wat langer mee gaat dan 10 maanden toch?
Zal ik terug gaan naar de winkel? Zal ik Quinny zelf contacten?
Wat zal ik doen?
pi_29919151
Ik zal Quinny bellen als ik jou was.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 14:04:40 #245
43556 miss_dynastie
pi_29919336
Ik zou naar de winkel gaan, veel leveranciers geven daar -voorzover ik weet- de voorkeur aan.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:27:14 #246
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29919989
He, toevallig.. Ik verloor laatst ook een schroefje van de duwstang. Gelukkig was dat gewoon in huis en hoorde ik 'm vallen. Kom 'm dus zo weer terug zetten.

Maar ik zou als ik jou was in eerste instantie teruggaan naar de winkel waar je 'm hebt gekocht. Dat voetenplankje vind ik wel raar idd (die is bij mij trouwens van metaal? Is wel handig gebleken ook.. hij wordt gebruikt om in- en uit de wagen te klimmen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29926867
Bij mij is hij ook van metaal, maar het zit met een plastic ding vast aan het metaal, waar je hem mee kan stellen zeg maar, en dat is dus afgebroken! Jammer dat die winkel niet echt bij mij om de hoek zit. Ik vraag mij af of ze niet heel hard gaan lachen, de kinderwagen is namelijk gekocht in december 2003.
Zijn er nog meer mensen die schroefjes kwijt zijn? Of andere klachten hebben van de Quinny?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:03:46 #248
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_29947619
* Jambo meld zich!

Wij zijn ook een schroefje verloren uit de duwstang van onze Quinny. Toen ik het ontdekte heb ik de andere kant gelijk strak vast gedraaid. Er is gelukkig nog wel mee te rijden.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_29949279
Omdat er voor zover ik weet geen topic over fietsstoeltjes is, maar even hier, omdat er eerder in dit topic ook al over fietsstoeltjes gepraat werd.
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:46 schreef phileine het volgende:
Spuit 11 kan niet slapen en kwam hier eens kijken. Is er weer eens iets aan de hand...

Ik snap de ophef niet zo goed. Toen ik Isa met 9 maanden (meen in, kan ook iets eerder of later geweest zijn) in een fietsstoeltje stopte waren er ook een aantal mensen (ik meen zelfs dezelfden als nu) die daar hun zorg over uitspraken. Ik ben het toen goed gaan researchen, heb hier en daar (ha, cb) advies ingewonnen en besloten dat het inderdaad niet geschikt was voor lange stukjes, omdat ze dan in slaap viel. Dus heb ik het toen alleen gedaan voor korte stukjes omdat ze zolang ze wakker was goed kon blijven zitten. En daar voelde ik me verder prima bij want ik vond zelf dat dat verantwoord was op basis van mijn eigen research. Ik was blij met hun opmerkingen, omdat ik daardoor iets leerde wat ik nog niet wist. Als je erachter staat, is er toch geen reden om je verder aangevallen te voelen?
Heb ff een vraagje hierover. Ik had gelezen dat een baby vanaf een maad of 9 in een fietszitje mag, omdat dan de spieren goed genoeg ontwikkeld ofzow zijn om de klappen op te vangen. En het kind moet idd goed kunnen zitten. Maar dat in slaap vallen, daar heb je toch van die slaaprollen voor, zodat het niet erg is als ze in laap vallen? Of is er een andere reden dat het niet goed is als ze op de fiets in slaap vallen? Dat ze dan helemaal slap en ontspannen zijn waardoor ze toch weer niet die klappen op kunnen vangen bijv?

Noah is nu ruim 8 maanden en kan goed zitten. Vanmiddag gaan we wrs een stoeltje kopen, omdat er nu één in de aanbieding is. Ik zit te twijfelen of ik er al korte stukjes mee kan fietsen, naar kinderdagverblijf bijv, 5 min. fieten. Maar waarschijnlijk zet ik hem er wel in en ga ik dan lopen met de fiets (momenteel breng ik hem nog altijd met hem in de draagzak, maar hij wordt nu wel erg zwaar en het is ook niet echt goed ivm mijn rugklachten).

Iemand die hier meer over weet?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:05:26 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30042761
Sorry, Texelonia. Ik heb echt geen idee. Volgens mij zou je wel korte stukjes met Noah moeten kunnen fietsen als hij goed kan zitten.

Over de Quinny. Bij mij is de kap van de buggy helemaal kapot gegaan (al bij Katja) en die is er dus ook vanaf. Arme Job zit dus in de regen en zon altijd zonder kap en mijn mooie regenhoes is dus ook nutteloos geworden. Als Job er helemaal uit is kan ik onze Quinny bij het groot vuil zetten. Dan is hij helemaal op en afgeschreven en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat voor zo'n dure kinderwagen eigenlijk een aanfluiting vind.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:15:19 #251
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30043102
Tex de meeste zitjes zijn vanaf 9 kilo, ik heb geen idee hoeveel Noah weegt? Men zegt dat je kan gaan fietsen als je kind goed zelf kan zitten en zelf kan gaan zitten ook....wat er gebeurd er als je hem een zetje geeft? Herstelt hij zich? Of valt hij om? Voor de rest wordt aangeraden het fietsen tot en met 9 maanden te beperken. Als je wel gaat fietsen moet je zorgen dat het hoofdje goed ondersteunt blijft. Dus niet laten bungelen op slaaprol....want je loopt risico dat hij zijn nekje breekt door hobbels enzovoorts, het is allemaal nog niet zo stevig als we verwachten soms. Helaas
Persoonlijk zou ik het nog niet doen maar ja als hij goed wakker is en rechtop zit en blijft, het kan soms zo veel tijd schelen he. Dat maakt het zo verleidelijk!

Hier kun je vaak van dit soort dingen lezen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:28:28 #252
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30043552
Jeetje, Livelink.. Heb je toen de kap stukging niet geklaagd bij Quinny?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 28 augustus 2005 @ 09:40:16 #253
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30050434
Nee, daar denk ik nooit aan. Stom, misschien.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_30053758
ik ga woensdag naar de winkel terug om te klagen over mijn Quinny, ben benieuwd wat ze gaan doen.
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:41:53 #255
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30053926
Thanx LB!
Noah is bijna 9 kilo denk ik (paar weken geleden 8,5) en over 3 weken 9 maanden. Hij zit heel stabiel, als je hem een duwtje geeft valt ie niet om (behalve als ie moe is).

Naja ik kan in elk geval al Noah in het fietszitje en dan met de fiets aan de hand Noah naar het kdv brengen, ipv in de draagzak. Scheelt alweer voor m'n rug
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 28 augustus 2005 @ 18:36:25 #256
103793 kozakken
Living the life
pi_30057982
Probeer het gewoon een keertje uit. Heel voorzichtig en met iemand in de buurt om te helpen met inwurmen en uithalen.
En lopend zou het zowiezo goed moeten kunnen. Maar ja.. je kent je eigen kind het beste en probeer gewoon eens heel voorzichtig wat uit.
Je gevoel zegt je, volgens mij, al wel heel snel of je het goed vind gaan of niet.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:43:59 #257
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31281896
JAAAAHH Hij is in huis!!!!



Plus voetenzak en afschermding voor de reiswieg. Nu nog een plekje vinden in de gang om hem op te bergen, dat wordt nog best lastig denk ik.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:12:27 #258
95752 crew  Chell
Kluns
pi_31283874
Mooie wagen Jelief! Ben je al een blokje om geweest om even te oefenen?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:28:58 #259
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31284319
Volgens mij voelt dat heel suf met zo'n lege wagen lopen, MikeAir is wel al drie keer de kamer op en neer geweest.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:46:45 #260
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_31289580
Mocht iemand interesse hebben in een Stokke kinderwagen: ga naar de Jongegezinnenbeurs, daar zijn ze nu te koop met 20 procent korting. Je moet hem dan morgenavond ophalen.
Het is de eerste keer dat ik gezien heb dat er korting op die wagens wordt gegeven.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:25:18 #261
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31294015
Mooi Icaa! Ziet er sjiek uit hoor!!!
Ik baal een beetje van onze kinderwagen keuze. Van mijn vader mochten we een wagentje kopen en ik heb gekozen voor een superfijne; namelijk de Mac Laren. Ik heb er alleen totaal niet bij stilgestaan dat de winter eraan komt en een buggy dan misschien helemaal niet fijn is. Ten eerste realiseerde ik me uberhaupt niet dat er verschil was tussen kinderwagens en buggy's en ten tweede... nou ja, ik heb er gewoon NIET over nagedacht. Nu zit ik met een prachtige buggy, die ik straks met mooi herfstweer misschien af en toe kan gebruiken, maar dan waarschijnlijk het grootste deel van de winter weer niet, omdat daar dus geen voetenzak op zit enzo. We hebben nog wel een hele oude 3 in 1 wagen, maar die is verre van ideaal. Nou ja, bla bla bla.... stom!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:29:04 #262
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31294126
dat hebben wij nu juist omgekeerd! Ik heb een prachtige wagen, maar dat ding is zo immens groot, dat ik altijd sta te stunten als íe in of uit elkaar moet. En ik wil zo graag lekker op de fiets naar de stad met de buggy achterop. Maar om nu weer een buggy extra aan te schaffen. Affijn, mijn strooptocht gaat verder, op zoek naar een goedkope 2e handse.

Jelief! Leuk joh, met een lege kar door de straat! Gewoon doen! Hihi
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:31:39 #263
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31294211
Tja, suf he, dat je je dat soort dingen achteraf altijd pas realiseert. Luuke is tenminste al groot genoeg om lekker mee te nemen op de fiets. Bij Juul duurt dat nog wel even denk ik, dus voorlopig hier nog geen fietstochtjes met buggy achterop geklemd helaas...
Marktplaatas toch maar weer proberen he....
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:32:44 #264
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31294254
Gewoon een popje erin zetten jelief. En dan met stalen gezicht in de rij bij de bakker gaan staan...
pi_31297837
renzell, misschien zelf een voetenzak toevoegen, of past dat niet?
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2005 @ 10:09:35 #266
81992 Githa
pi_31303080
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef bixister het volgende:
renzell, misschien zelf een voetenzak toevoegen, of past dat niet?
Jah precies je hebt vast universele voetenzakken
babyfeet bied er een aan in het aanbod topic of het moet je smaak niet zijn natuurlijk

Jelief, wat een prachtige kinderwagen
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:05:14 #267
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31303895
Hmmmm, ja? Zou dat gaan bij zo'n Mac Laren? Is echt zo'n lichtgewicht buggytje, weet je wel. maar ik kan er eens naar informeren. En als dat er niet is, zal ik in de wintermaanden toch moeten geloven aan dat oude, onhandige, half kapotte ding wat we nog hebben staan. Ach.... we hopen maar gewoon op een zachte winter met veel zon en weinig sneeuw.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 9 oktober 2005 @ 12:18:27 #268
95752 crew  Chell
Kluns
pi_31305132
Renzell, bij Etos zag ik zo'n driewiel wandelwagen voor 99 euro (of 49+ 5000 airmiles). Wel ook zonder voetenzak, maar die zijn wel los te krijgen vermoed ik.

Misschien is 't wat.. .(geen idee of en zo ja hoeveel geld jullie er voor over hebben enzo)

Aanbieding is geldig t/m zondag 16 oktober
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:37:34 #269
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31308031
En zo'n winterpak, Renzell. jeweetwel zo'n skipakachtig ding? Weet niet hoe duur die zijn. Of zelef een voetenzak maken?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_31337824
Ben vandaag uit verveling samen met een nichtje babywinkels langs gegaan!! 3 Winkels raden de Quinny Buzz af Nou had ik dat al wel eerder gehoord enzo maar vind hem zooo mooi
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_31339460
Waarom raden ze die af dan?
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:29:52 #272
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31339930
Ha ha Jelief; zelf maken is hier niet echt een optie qua twee linkerhanden enzo.... Een berenpakje is inderdaad een optie, maar lijkt meook wel een gedoetje elke keer bij het naar buiten gaan. Maar ja, eerst maar eens goed vragen en zoeken. En voor als het niet zo heel koud is, volstaat een dekentje natuurlijk ook.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:37:10 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31340123
1x is wel genoeg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:37:46 #274
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31340138
Renzell, ik weet dat er voetenzakken voor paraplu-buggy's bestaan. Ik heb er nl. eentje Ik weet alleen niet of ze los verkocht worden.
Toen ik mijn chicco-buggy kocht zat hij er nl. bij (de voetenzak is ook van chicco).

MeNicole, waarom wordt de Quinny Buzz afgeraden? Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32221564
Vervolg op Wat voor soort kinderwagen #2

Laatste post, van ET:
quote:
Iemand nog tips voor het banden-oppompen van een Quinny?
het moest hoognodig weer eens gebeuren en kon me nog herrinneren dat 't vorige keer ook zo'n drama-klus was.. Pompje dat moeilijk op 't ventiel past, en moet dan het klepje op het pompje uitstaan of niet..
uiteindelijk heb ik dus weer vier volle banden, maar zoals in 't praatjes topic al te lezen is, ging dat niet van een leien dakje...

Dus... iemand tips?? (of een goede handleiding, want hoe je de banden moet oppompen vertellen ze niet in de handleiding )
---

ET, ik laat de banden meestal even oppompen bij de fietsenmaker, die hebben zo'n automatische pomp. Kost niets of 50 cent afhankelijk van hun humeur. Is wel een Bugaboo maar een Quinny moet dan toch ook lukken?
pi_32222162
same here, ik ga ook langs bij de fietsenmaker, kijk lief maar dom en dat heeft tot nu toe altijd gewerkt.
mooi he, alles
  zondag 13 november 2005 @ 08:30:23 #277
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32225082
Wij gaan altijd even met de quinny naar de benzinepomp en vullen daar de banden bij met die automatische pomp. Gaat ook altijd goed.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 10:01:51 #278
81992 Githa
pi_32225498
Wij doen dat hier ook bij de fietsenmaker, die krijgt er gemiddeld 5 per dag om op te pompen zegt hij maar vind het niet erg.
  zondag 13 november 2005 @ 11:43:17 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32227187
lekker bijdehand van mezelf om in een gesloten topic te posten

Maar de fietsenmaker dus!
Daar gaan we volgende keer dus naartoe
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 13 november 2005 @ 13:40:13 #280
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32229753
Wij zijn er nog niet helemaal uit, wat voor een kinderwagen we precies willen, we zitten wel aan een 3-wieler te denken, omdat deze me handiger lijken (dan wel met zwenkwiel).
Na een bezoek aan een babywinkel, staat de voorlopige keus op: Quinny Speedy SX (ook wel onder merk Maxi Cosi verkocht). Iemand positieve of negatieve verhalen hierover?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_32250909
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:40 schreef Tazz het volgende:
Wij zijn er nog niet helemaal uit, wat voor een kinderwagen we precies willen, we zitten wel aan een 3-wieler te denken, omdat deze me handiger lijken (dan wel met zwenkwiel).
Wij kiezen juist een 4 wieler omdat 3 wielen (met zwenkwiel) juist heel onhandig bleek te zijn. Ik ga nu proberen uit te leggen waarom.. Het is makkelijker het in het echt voor te doen
Als je bijv. een stoepje op moet, til je eerst de voorkant (1 wiel) op. Stoepje op.. Dan til je de achterkant op en steunt heel de wagen + kindje op dat ene zwenkwiel aan de voorkant. Je kunt dan makkelijk je evenwicht verliezen doordat de wagen ook op en neer zwenkt.
Misschien kun je bij jullie keuze het zwenkwiel vast zetten zodat het iets stabieler is. Ik zou nog even 'oefenen' in de winkel
pi_32252426
quote:
Op maandag 14 november 2005 08:04 schreef Icicle het volgende:

[..]

Wij kiezen juist een 4 wieler omdat 3 wielen (met zwenkwiel) juist heel onhandig bleek te zijn. Ik ga nu proberen uit te leggen waarom.. Het is makkelijker het in het echt voor te doen
Als je bijv. een stoepje op moet, til je eerst de voorkant (1 wiel) op. Stoepje op.. Dan til je de achterkant op en steunt heel de wagen + kindje op dat ene zwenkwiel aan de voorkant. Je kunt dan makkelijk je evenwicht verliezen doordat de wagen ook op en neer zwenkt.
Misschien kun je bij jullie keuze het zwenkwiel vast zetten zodat het iets stabieler is. Ik zou nog even 'oefenen' in de winkel
Dat ligt ook een beetje aan welke wagen. Ik heb een Quinny Buzz, dat is wel een 3 wieler (of dus eigenlijk 4 wieler) maar er zitten aan de voorkant 2 kleine wieltjes vlak bij elkaar.

Ik wandel elke dag zowat een uurtje met de wagen en dan stoepje op, stoepje af en nooit problemen gehad qua instabiliteit. En we wandelen ook regelmatig in het bos of op het strand en daar doet ie het ook prima...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_32252558
Ik zou ook een beetje kijken of ie makkelijk in te klappen is en niet al je ruimte in de auto inneemt.
Overigens heb ik een Bugaboo en ik denk dat ik weer voor deze zal kiezen!
pi_32252732
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:20 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dat ligt ook een beetje aan welke wagen. Ik heb een Quinny Buzz, dat is wel een 3 wieler (of dus eigenlijk 4 wieler) maar er zitten aan de voorkant 2 kleine wieltjes vlak bij elkaar.
Ik heb de Transformer en Transaction van Mutsaerts geprobeerd. Bij die wagen was 3 wielen echt niet prettig. Die wagen had ook 2 van die grote wielen vlak naast elkaar aan de voorkant. '360 graden zwenkwielen' staat erbij. Misschien zwenkt de Buzz niet zo erg, dat scheelt denk ik
Ik heb even een plaatje bekeken van de Buzz, op het eerste gezicht ziet dat er ook veel steviger uit dan de Transformer.
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 10:58:02 #285
7074 moussy
kuttekop
pi_32253205
Het scheelt ook of er gewicht in zit of niet Icicle. Zonder gewicht klapper je die driewielers alle kanten op, met gewicht ros ik ieder stoepje op
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32253508
haha! Dát zou idd ook nog eens wat kunnen uitmaken ja

Maargoed, ik ging af op de wijze raad van de verkoper. Die zei dat veel mensen van 3 terug wilden naar 4 Hm.. die 4 wieler was ook wel duurder..
Tja, verkopers he
pi_32253588
Die Quinny Speedy SX heeft denk ik wel het gewicht van je kind in het zitje nodig om niet om te vallen als je een zak aardappelen in het boodschappenmandje doet, of niet? Het zwaartepunt lijkt ver naar achteren te zitten, als ik die foto zo zie, zeker als je ook nog boodschappen aan de duwstang hangt.
Bij de Bugaboo loopt dat mandje onder de hele wagen door, en zit 't zwaartepunt dus ook midden-onder.
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 11:19:30 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_32253647
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:12 schreef Icicle het volgende:
haha! Dát zou idd ook nog eens wat kunnen uitmaken ja

Maargoed, ik ging af op de wijze raad van de verkoper. Die zei dat veel mensen van 3 terug wilden naar 4 Hm.. die 4 wieler was ook wel duurder..
Tja, verkopers he
Volgende keer gewoon vragen of ie op provisiebasis werkt, zo niet, om korting vragen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 14 november 2005 @ 11:42:49 #289
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32254174
Ik heb dat Speedy SX ding (toen het nog van MaxiCosi was) en ik vind hem echt super fijn. Hij draait makkelijk, stoep op en stoep af is gewoon alsof je doorloopt; niks optillen duwen dus, je kan er zelf de trein mee in en uit, hij heeft niet het gewicht van een kind nodig om te blijven staan als je er een zak aardappelen op doet en de banden kun je makkelijk zelf oppompen. Het is een oerlelijk ding maar ik zou direct weer voor deze kinderwagen kiezen.
pi_32254234
Ik ben nogsteeds helemaal weg van de bugaboo... mijn GF ziet vooral het prijskaartje niet zitten
pi_32254546
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:35 schreef Icicle het volgende:

[..]

Ik heb de Transformer en Transaction van Mutsaerts geprobeerd. Bij die wagen was 3 wielen echt niet prettig. Die wagen had ook 2 van die grote wielen vlak naast elkaar aan de voorkant. '360 graden zwenkwielen' staat erbij. Misschien zwenkt de Buzz niet zo erg, dat scheelt denk ik
Ik heb even een plaatje bekeken van de Buzz, op het eerste gezicht ziet dat er ook veel steviger uit dan de Transformer.
De Buzz zwenkt wel 360 graden, heeft een hele kleine draaicirkel. Echt heel handig. Er zit alleen geen boodschappenmandje onder.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_32254896
Sorry.. ben ik weer over de 3wielers..
Misschien geef ik een verkeerde beschrijving aan het soort wielen wat er aan de Mutsaerts zit. De wielen zwenken (helemaal ronddraaien) niet alleen, maar de wagen gaat ook van links naar rechts (wiegend) op en neer als je alleen op het voorste wiel steunt. Ik heb er natuurlijk nog totaal geen ervaring in, maar het lijkt me écht niet handig.
  maandag 14 november 2005 @ 19:36:30 #293
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32266797
quote:
Op maandag 14 november 2005 08:04 schreef Icicle het volgende:
Als je bijv. een stoepje op moet, til je eerst de voorkant (1 wiel) op. Stoepje op.. Dan til je de achterkant op en steunt heel de wagen + kindje op dat ene zwenkwiel aan de voorkant. Je kunt dan makkelijk je evenwicht verliezen doordat de wagen ook op en neer zwenkt.
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:42 schreef Luchtbel het volgende:
Hij draait makkelijk, stoep op en stoep af is gewoon alsof je doorloopt; niks optillen duwen dus, je kan er zelf de trein mee in en uit, ...
Dat begreep ik ook van een verkoopster, je hoeft niet de achterkant op te tillen (want dan steunt de wagen op 1 wiel), maar je duwt de wagen de stoep op. Hierdoor zie ik geen voor- en/of nadelen aan 3 wielen t.o.v. 4 wielen.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 14 november 2005 @ 20:25:45 #294
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32268236
Ik vind nog steeds mijn 4-wieler een uitkomst met boodschappen doen! ik heb zo'n waanzinnig grote bak onderin en regelmatig ligt ie helemaal vol.

Ik vond trouwens (dat was tenminste 2,5 jaar geleden nog zo) dat bij 3-wielers het voorste wiel vaak uitsteekt. Ik heb wel eens met de 3-wieler van een vriendin gelopen en in een beetje drukte reed ik iedereen voor z'n enkels omdat je je voorste wiel niet ziet. Bij een 4-wieler zitten je wielen wat meer onder de kinderwagenbak en rijdt je dus niet zo snel iemand aan (of met de hele kinderwagen, maar niet alleen maar een wiel tegen de enkels).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 november 2005 @ 21:15:06 #295
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32269661
Kijk, daar is natuurlijk ook weer te zeggen.
Mijn vrouw is naar 3-wielers aan het kijken ivm de wendbaarheid. Maar je hebt natuurlijk ook weer veel modellen met zwenk/stuur wielen voor. Denk dat ik volgende week maar eens bij een andere babyspeciaal zaak ga kijken. Focus me teveel op 1 model, en dan lijkt de rest vaak niets...
Toch nog even dit loslaten.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 14 november 2005 @ 21:27:54 #296
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32270129
Ik vond (en vind) de opbergruimte onder de wagen erg belangrijk.
Met een rugzak boodschappen doen omdat je boodschappen-bak met 2 pakken melk en zakje sla vol is vind ik persoonlijk waardeloos. (een tas in je handen meenemen is geen optie als je achter een kinderwagen loopt en ja kan meestal geen tas aan je duwstang hangen).

En idd, in 4-wielers zijn er genoeg die (mee)sturen (ik heb meesturende voorwielen en ik mis de wendbaarheid van een zwenkwiel na bijna 2 jaar nog steeds niet. Dit loopt prima)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 november 2005 @ 21:43:15 #297
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32270673
De quinny heeft inderdaad weinig ruimte onderop, maar de meeste zie je met een tas aan de stang hangen. (Lijkt mij ook niet ideaal).
Je wilt gewoon een wagen waarmee je nooit voor verrassing komt te staan, maar hoe ver ga je. Sommige wagens zijn zo belachelijk duur (Ja meneer, active vering, off road gebruik, shock proof, tjemig het lijkt wel of je een auto koopt (zit er ook een airco op?) dat ik van te voren graag weet dat ik later geen spijt ga krijgen...

En even de STER of IP spekken. Naar welk merk/model is jouw voorkeur uitgegaan?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 14 november 2005 @ 22:43:57 #298
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32272851
Ik heb een Quinny Freestyle 4XL (ofzoiets).

Heb alleen geen idee of die nog in 't assortiment zit.
Maar wel meesturende voorwielen, grote boodschappenbak, geen aparte adapters nodig voor de maxi-cosi (zijn dezelfde bevestigingen als de kinderwagenbak). En na 2 jaar dagelijks gebruik nog niks mee aan de hand (ondanks dat ik de genoemde belasting vaak ruimschooots overschrijdt.. Een zak kattenbakgrit, paar flessen fris, melk en dagelijkse boodschappen zijn geen uitzondering)

Nou hadden wij de mazzel dat dit er eentje van ons lijstje was en toen we gingen kijken was dit een uitlopende kleur... En ging dus voor minder dan de helft van de prijs. Toen was de keus snel gemaakt
(ow en die tas aan 't stuur... daar hing de luiertas.. bij boodschappentassen zijn de hengsels niet lang genoeg om ze om het stuur te hangen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 15 november 2005 @ 07:46:14 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_32278091
Ik heb toen echt een miskoop gehad aan diezelfde die ET dus heeft...
De mijne stuurt voor geen meter en ik heb het altijd een K ding gevonden. En dat voor best wel veel geld
Ik moet gaan bedenken wat ik doe voor de toekomst, Liam zal 2,5 zijn als de baby geboren wordt. Ik denk nog steeds aan zo'n duowagen die Lois ook heeft, de mountain terrain is dat geloof ik.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:57:18 #300
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32280465
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef E.T. het volgende:
Ik heb een Quinny Freestyle 4XL (ofzoiets).

Heb alleen geen idee of die nog in 't assortiment zit.
Volgens de website van quinny zelf niet meer, ze hebben alleen 3-wielers.
Toch maar verder kijken..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_32280948
stoep op met driewieler: voorwiel iets oplichten om de stoep op te komen, weer laten zakken op de stoep en doorrijden, met een klein duwtje rijden de achterwielen zo de stoep op....

Tip: ga niet op een heuvelig(met steile hellingen), kronkelig paadje lopen als je voor het eerst in het bos gaat wandelen... moeders sterven dan duizend doden uit angst dat beebje uit de wagen valt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_32281248
Ik lees in dit topic nog erg weinig van andere gebruiksters over de Mutsaerts Transaction en Transformer. Elders op internet lees ik er best veel goede dingen over. Stabiel, die 4-wieler dan , zeer wendbaar, niet te duur.. Bovendien vind ik het ook een erg mooi ontwerp.
Zijn er hier mensen die er iets positiefs of negatiefs over kwijt willen? Ik heb nog totaal geen wagen-ervaring zoals jullie al gelezen hebben, dus alle tips & trucs zijn welkom
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:41:02 #303
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32281566
Ik ben dusver erg tevreden over de Quinny Buzz. Loopt lekker, makkelijk inklapbaar, makkelijk op te bergen. Alleen die hangende bak.. vraag me elke keer af of die er wel goed op zit
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_32282571
Icicle, ik heb een oud model trans4mer van mutsaerts, die heeft dat wiegende wiel niet. MikeAir klaagt erover dat als het voorwiel kan draaien de wagen een afwijking naar rechts heeft, ik merk dat niet zo. Ik heb ooit wel eens met een wagen met zo'n wieg-wiel gereden maar vond het niet echt prettig rijden, waarom weet ik niet meer.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:08:40 #305
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32293383
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:29 schreef lcicle het volgende:
Ik lees in dit topic nog erg weinig van andere gebruiksters over de Mutsaerts Transaction en Transformer.

alle tips & trucs zijn welkom
Ja, weinig ervaringen in het algemeen.
Hier in dit topic lijkt de quinny erg slecht naar voren te komen, de meesten lijken er problemen mee te hebben, terwijl als je sites als kieskeurig.nl e.d. bezoekt, dit enorm lijkt mee te vallen. (Of ze weten de site niet te vinden.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')