abonnement Unibet Coolblue
pi_25993629


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Fokkers in World of Warcraft

Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!

Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Engessa, Fliepke, Omentuva of Daenal. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild
/w Fliepke Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild

Deze openingspost
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:38:56 #2
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25993740
/doom
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:02:11 #3
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25994092
Is er nog iemand die zo'n 65g over heeft?
pi_25994309
Ik ben nu bijna lvl 40 met mn Hunter. Ik heb nu 25 gold verdient in 2 dagen. Ik heb dus nog een lange weg te gaan, maar ik kom dr wel. Ik wil zsm mn mount
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:29:12 #5
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25994546
Sorry, Fliep, ik kom niet verder dan 25g op dit moment, maar heb nog een lening van 15g uit staan

(en ja, dit is een verkapte tvp)
pi_25994786
Gisteravond voor 't eerst Razorfen Downs gedaan, grappig met die gong, en uiteindelijk dat dansende Skeletten concert.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:46:21 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25994902
M'n nieuwe ring

Archaedic Stone of the Monkey
Binds when picked up
Finger

50 Armor
+8 Agility
+8 Stamina

Requires Level 42

En ben lvl 47 geworden gisteren
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:52:55 #8
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25995036
Coole ring, maar hoe doe je hem om je vinger? Pritt stift?

http://thottbot.com/?i=3576
Ik krijg deze armor binnenkort van iemand
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_25995286
Als we zo gaan beginnen, uiteindelijk wil ik de complete set van :

http://thottbot.com/?i=27211

Maar tegen de tijd dat ik die heb, zal het wel 2009 zijn...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25995449
Weet iemand een goeie winkel in R'dam voor video kaarten ?
. Kan nou al 2 weken niet spelen door die kapotte kutkaart.
pi_25995806
Iemand nog World of Warcraft humor (filmpjes, muziek, strips, anything? ?

http://www.purepwnage.com/music.html
die zijn natuurlijk geweldig en die episode daarvan is ook lol, en je hebt nog wel strips her en der, maar heeft iemand ook linkjes ernaar nog, zodat we alles op een rij hebben?

Kan altijd wel lachen om die onzin namelijk.
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:19:15 #12
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25997194
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=9416

Sinds een dag of twee mijn nieuwe wapen
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:27:38 #13
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25997397
Nice polearm! En Grimlok is natuurlijk een coole naam
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:25:53 #14
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25998688
Ik ben nu level 36 NE Hunter. Zit nu op 40 gold, maar ik denk als ik lvl 40 ben welk wat geld kan lenen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25999416
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:25 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben nu level 36 NE Hunter. Zit nu op 40 gold, maar ik denk als ik lvl 40 ben welk wat geld kan lenen
SM harvesten, en je hebt geld over als je lvl 40 bent

Level 55 nu en nog 800G nodig voor mijn epic mount... Gelukkig is dat wat minder belangrijk dan de eerste mount, ben al wel bezig met wat grinden op dat bevroren meer in winterspring.

[ Bericht 1% gewijzigd door Linoge op 05-04-2005 16:29:15 ]
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
pi_25999801
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:10 schreef Linoge het volgende:

[..]

SM harvesten, en je hebt geld over als je lvl 40 bent

Leven 55 nu en nog 800G nodig voor mijn epic mount... Gelukkig is dat wat minder belangrijk dan de eerste mount, ben al wel bezig met wat grinden op dat bevroren meer in winterspring.
SM harvesten voor level 40 ?!? Scholomance is een raid dungeon level 60 hoor...
pi_25999923
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:28 schreef Jefkie het volgende:

[..]

SM harvesten voor level 40 ?!? Scholomance is een raid dungeon level 60 hoor...
hij bedoelt dan ook Scarlet Monestary...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26000139
Ja, die Scarlets zijn vervelende figuren. Ze vallen ieder aan die zich in de buurt waagt en die op de Scarlet Monestary rondlopen zijn bijna allemaal elite.



[ Bericht 2% gewijzigd door DrWolffenstein op 05-04-2005 15:47:57 ]
pi_26000264
Wat is dat Argent Dawn gedoe nou eigenlijk ?
Soms zie ik wel es een knakker lopen en zie ik bij hun buffs '' Argent Dawn Comission'' staan.

Wat is dat ?
pi_26000635
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:48 schreef Goozze het volgende:
Wat is dat Argent Dawn gedoe nou eigenlijk ?
Soms zie ik wel es een knakker lopen en zie ik bij hun buffs '' Argent Dawn Comission'' staan.

Wat is dat ?
Voor de elite spelers..
Handpicked by Blizzard door hun goede suggesties en ideeë.
Ik heb 'm ook.


BS ja
pi_26001141
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:48 schreef Goozze het volgende:
Wat is dat Argent Dawn gedoe nou eigenlijk ?
Soms zie ik wel es een knakker lopen en zie ik bij hun buffs '' Argent Dawn Comission'' staan.

Wat is dat ?
Argent dawn is een camp vlak bij UC, daar krijg je een trinket die die 'buff' geeft. Enige dat dan gebeurt is dat je in western plaguelands van undeads een bepaald soort item kan looten. 20 van die dingen inleveren bij argent dawn en je reputation gaat wat omhoog.
Wat je daar uiteindelijk voor een voordeel uit haalt weet ik ook (nog) niet, maar als ik ga grinden op die klote farms in plaguelands, dan draag ik toch wel ff die trinket (ok ok, heb er maar 2, dus draag em op het moment altijd)
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:35:13 #22
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_26001296
Kan je heeeel lekkere bonusses van krijgen:

Friendly - Enriched Manna Biscuits: Restore iets van 2k HP en 4K Mana over 30 secs (supervoer dus)
Exalted- Een item dat je op je shoulders doet en dan krijg je +5 All Resist (en resist is later goud waard).

De rest weet ik niet meer zo .

Edit: Goozze, ook een priest? Welke serv/naam, misschien ken ik je wel

[ Bericht 18% gewijzigd door Max_Dark op 05-04-2005 17:01:06 ]
pi_26001506
Trouwens, de 'lore' achter Warcraft is echt wel heel erg goed zeg.....

* PBateman1978 heeft gisteravond tijdens het eten nog maar eens de hele voorgeschiedenis doorgelezen op worldofwarcraft.com

Warcraft > LOTR
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26003258
Ik ben maar een nieuw char derbij gestart om wat te klooien
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_26003485
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, de 'lore' achter Warcraft is echt wel heel erg goed zeg.....

* PBateman1978 heeft gisteravond tijdens het eten nog maar eens de hele voorgeschiedenis doorgelezen op worldofwarcraft.com

Warcraft > LOTR
Overdrijven is een vak :p. Wanneer LotR er niet was geweest was warcraft er waarschijnlijk ook niet geweest.

Zonet lvl 35 geworden. Nog maar 5 lvl's tot mount. Gelukkig is die als warlock zijnde 'gratis'.
......
pi_26004998
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, de 'lore' achter Warcraft is echt wel heel erg goed zeg.....

* PBateman1978 heeft gisteravond tijdens het eten nog maar eens de hele voorgeschiedenis doorgelezen op worldofwarcraft.com
Ach, alle 3 de stategy spellen uitspelen wil ook wel helpen. Desondanks is het inderdaad zeer goed inelkaar gezet.
quote:
Warcraft > LOTR
Zeker niet.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 19:14:43 #27
47213 ArmaniMania
pi_26005139
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:08 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ach, alle 3 de stategy spellen uitspelen wil ook wel helpen. Desondanks is het inderdaad zeer goed inelkaar gezet.
[..]

Zeker niet.
Absoluut dus wel.
pi_26005176
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:14 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Absoluut dus wel.
echt niet
pi_26005223
Ah, het niveau neemt toe .

Nietus .
pi_26005309
Wellus
pi_26005635
Wat is dit spel belachelijk verslavend!

Wanneer is het overigens een goed punt om te starten met sparen voor een mount?
Ben nu bijna lvl 24, en heb dus nog een behoorlijk lange weg te gaan. Heb iets meer dan 13.5 gold momenteel en niet echt veel nodig. Omdat ik zo'n beetje alles wat ik mine en skin op de AH verkoop gaat het behoorlijk vlug met de centjes. Nadeel is natuurlijk wel dat ik steeds maar weer andere leuke dingen te koop zie staan die toch wel erg verleidelijk zijn.....

Heeft het dus zin om toch gewoon lekker (onbewust) door te sparen of maakt het momenteel nog geen ene fuck uit?
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:40:41 #32
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_26005808
Doorspare, vaak zie je goodies op de AH en krijg je vlak daarna een quest reward die misschien wel beter is. Ik koop zelf ook niks totdat ik de 60 raak, alleen tailoringmaterialen.
pi_26006716
Hmm, ik moet mijn spulletjes ook maar eens wat vaker in de AH te koop zetten i.p.v. ze aan de vendors te verkopen. Heeft het ook al zin om bijvoorbeeld light leather en linen cloth in de AH te verkopen?
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 21:36:28 #34
47213 ArmaniMania
pi_26008672
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:16 schreef rick--man het volgende:

[..]

echt niet
JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.
pi_26008859
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:15 schreef Lexie het volgende:
Hmm, ik moet mijn spulletjes ook maar eens wat vaker in de AH te koop zetten i.p.v. ze aan de vendors te verkopen. Heeft het ook al zin om bijvoorbeeld light leather en linen cloth in de AH te verkopen?
Light leather verkoopt als warme broodjes, linnen cloth niet. Ik zou mijn energie steken in skinning en Leatherworking.

Mining leverd namelijk pas wat op als je bij de mitrill (direct uit Tolkien overigens) en Gold kunt komen. Brons verkoopt ook wel, maar lang niet zo goed als Iron.
pi_26010587
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:43 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Light leather verkoopt als warme broodjes, linnen cloth niet. Ik zou mijn energie steken in skinning en Leatherworking.

Mining leverd namelijk pas wat op als je bij de mitrill (direct uit Tolkien overigens) en Gold kunt komen. Brons verkoopt ook wel, maar lang niet zo goed als Iron.
Voor zover mijn eigen ervaring: Linnen cloth en brons bars verkopen echt niet slecht, mits je natuurlijk de prijzen reeel houdt. Heb er uiteindelijk toch al meerdere gold mee verdient.
pi_26010675
Linnen gaat als een trein. Zeker als je de markt opkoopt en weer duurder verkoopt.
Zo gaat dat ook met meerdere items.

Ik hou mij niet zo bezig met de AH
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_26010744
Ben nu lvl27. Herbalism/Alchemy bijna op de laaste upgrade
Nu poisons nog bij werken
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_26011177
Hehe, das wel een goeie, alles van een item kopen en dan een tijdelijk monopoly creeëren .
pi_26012010
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.
Ja, maar trollen e.d. kwamen toch weer uit Noorse mythologieen right?
pi_26012715
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.
Tolkien heeft zelf ook genoeg ''gejat'' uit andere mythes hoor...

Ik vind de hele Warcraft geschiedenis gewoon een stuk interessanter dan die van LOTR, smaken verschillen.

Vanavond trouwens voor het eerst echt kwaad geweest, was in Stromgarde aan het questen met 3 guildies, bleken daar een stuk of 8-10 Alliance lui tussen lvl 32-40 te lopen (''Pwnage'' guild, naam zegt eigenlijk al genoeg) die ons alleen maar aanvielen als :

- We met minder waren
- We met mobs aan het vechten waren
- We net geressed hadden

6 corpse-runs in 20 minuten tijd ofzo, te triest voor woorden....

En als we dan wel tegenstand konden bieden, renden ze weg tot ze weer Alliance tegenkwamen zodat ze weer met meer waren...

Ach ja, iig lvl 38 geworden....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 6 april 2005 @ 00:36:53 #42
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26013247
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tolkien heeft zelf ook genoeg ''gejat'' uit andere mythes hoor...

Ik vind de hele Warcraft geschiedenis gewoon een stuk interessanter dan die van LOTR, smaken verschillen.

Vanavond trouwens voor het eerst echt kwaad geweest, was in Stromgarde aan het questen met 3 guildies, bleken daar een stuk of 8-10 Alliance lui tussen lvl 32-40 te lopen (''Pwnage'' guild, naam zegt eigenlijk al genoeg) die ons alleen maar aanvielen als :

- We met minder waren
- We met mobs aan het vechten waren
- We net geressed hadden

6 corpse-runs in 20 minuten tijd ofzo, te triest voor woorden....

En als we dan wel tegenstand konden bieden, renden ze weg tot ze weer Alliance tegenkwamen zodat ze weer met meer waren...

Ach ja, iig lvl 38 geworden....
Pffffffffffffffffffffffffffft met alle respect als je die paar pagina's van Blizzard beter vind dan heb je wel echt de slechtste smaak ooit. Ga anders de LOTR serie eens lezen ipv kijken en gooi vervolgens the Hobbit en de Silmarillion er nog even achteraan. Als je dan nog steeds vind dat WoW een beter verhaal heeft, dan heb je echt bewezen een slechte smaak te hebben
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26013748
Waarschijnlijk vind je het interessanter, omdat je er actief mee bezig bent (geweest). Zo vond ik Star Wars: Attack of the Clones ook maar een matige film, vergeleken z'n voorgangers. Maar na SW: Battlefront en Republic Commando vind ik die clonetroopers eik best vet.

Zelfde geldt ook voor LOTR, toen die marketing-industrie op gang kwam (LOTR dit, LOTR dat) had ik ook echt het idee van pfff. Nou nou, mooi hoor? Maar na aantaal keer de films te hebben gezien is het toch van mja, toch wel erg mooi hoor. Chris Metzen, bedenker van het Warcraft Universum is geen Tolkien, maar hij heeft toch maar mooi een universum gecreerd waar wij nu wel allemaal in rondlopen.
pi_26014084
gistermiddag (de 5e dus) lvl 40 gehaald, net mijn mount opgehaald, en ik heb alweer 10 gold meteen met mijn mount van auberdine naar stranaar gereden, toen naar splintertree post, en daarna naar azshara, toen omgedraaid en door de barrens naar TN gegaan en door naar gadgetzan, daar de gryph genomen naar Feralas om door te questen in Feathermoon stronghold
  woensdag 6 april 2005 @ 08:00:43 #45
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26015898
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tolkien heeft zelf ook genoeg ''gejat'' uit andere mythes hoor...

Ik vind de hele Warcraft geschiedenis gewoon een stuk interessanter dan die van LOTR, smaken verschillen.

Vanavond trouwens voor het eerst echt kwaad geweest, was in Stromgarde aan het questen met 3 guildies, bleken daar een stuk of 8-10 Alliance lui tussen lvl 32-40 te lopen (''Pwnage'' guild, naam zegt eigenlijk al genoeg) die ons alleen maar aanvielen als :

- We met minder waren
- We met mobs aan het vechten waren
- We net geressed hadden

6 corpse-runs in 20 minuten tijd ofzo, te triest voor woorden....

En als we dan wel tegenstand konden bieden, renden ze weg tot ze weer Alliance tegenkwamen zodat ze weer met meer waren...

Ach ja, iig lvl 38 geworden....
tsja dat krijg je. die gasten zullen het geganked worden wel zat geworden zijn, daar heb ik ook wel is last van dan pak ik ook alles wat te pakken is
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 6 april 2005 @ 08:09:30 #46
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26015943
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef Ancient het volgende:
gistermiddag (de 5e dus) lvl 40 gehaald, net mijn mount opgehaald, en ik heb alweer 10 gold meteen met mijn mount van auberdine naar stranaar gereden, toen naar splintertree post, en daarna naar azshara, toen omgedraaid en door de barrens naar TN gegaan en door naar gadgetzan, daar de gryph genomen naar Feralas om door te questen in Feathermoon stronghold
Grats! Is inderdaad leuk om dat soort tripjes te maken
pi_26016312
Als je geld wil verdienen dan moet je die transmute recipes voor alchamy verkopen. Ik had er laatst 2 gekocht voor 80s/stuk en op AH gezet. Ze waren letterlijk binnen 5 minuten verkocht met de buyout prijs... 4g p/s !!!!
pi_26016614
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:36 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Pffffffffffffffffffffffffffft met alle respect als je die paar pagina's van Blizzard beter vind dan heb je wel echt de slechtste smaak ooit. Ga anders de LOTR serie eens lezen ipv kijken en gooi vervolgens the Hobbit en de Silmarillion er nog even achteraan. Als je dan nog steeds vind dat WoW een beter verhaal heeft, dan heb je echt bewezen een slechte smaak te hebben
LOL

Paar pagina's ?

Wat dacht je van 3 boeken en 3 strategy games MET verhaal ?

edit : en The Hobbit en Silmarillion heb ik gelezen, en de boeken van de LOTR trilogie ongeveer tot de helft...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26016676
óf je hebt het spel al een maand niet meer gespeeld !
Correct en tevens juist...
pi_26019392
ben op zoek naar een horde blacksmith op Bloodscalp die een "Enchanted Battlehammer" kan maken voor me.

iemand?

ben zelf dragonscale leatherworker
pi_26019406
KUT SPEL!!!!

pi_26019440
TVP
Nope, heb het spel niet, maar wil toch even volgen, hoop vrienden spelen het.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 6 april 2005 @ 11:48:46 #53
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26019789
Bokkie: Hoe bevalt Dragonscale Leatherworking, wat zijn volgens jou de voor en nadelen?
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26019879
quote:
Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Killjoy het volgende:
Bokkie: Hoe bevalt Dragonscale Leatherworking, wat zijn volgens jou de voor en nadelen?
mja plans zijn moeilijk te vinden, heb alleen nog maar de 2 beginplannen,

hoewel ik nu lvl 52 ben, gebruik ik wel nog steeds de dragonscale gloves en Armor (resists zijn GOED!)

op zich heb je er pas wat aan als je dus ook andere plans vind, maar die zijn er dus bijna nergens, terwijl de AH overspoeld wordt met Elemental en Tribal plans :/

zelf heb ik dragongekozen omdat ik shaman ben en dus wel wat aan die dragonscale meuk heb, maar verwacht er niet te veel van. tenzij je dus recipes vnd, dan kanm je wel flink wat afzet krijgen denk ik, ivm de fire resist die dragonscale spullen hebben

Tribal is denk ik beter te doen, omdat je dan een grote afzetmarkt hebt ivm de vele rogues

Devilsaur leggings zijn uber
  woensdag 6 april 2005 @ 12:06:36 #55
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26019941
Bedankt voor de info, ik ben nu lvl 42, LW staat hoog genoeg, dus ik kan een van de 3 gaan kiezen.

Met deze info kan ik wel wat, zal dus waarschijnlijk voor Tribal gaan.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26020153
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:06 schreef Killjoy het volgende:
Bedankt voor de info, ik ben nu lvl 42, LW staat hoog genoeg, dus ik kan een van de 3 gaan kiezen.

Met deze info kan ik wel wat, zal dus waarschijnlijk voor Tribal gaan.
toevoeging

Dragonscale = mail

tribal en elemental zijn Leather

in het vorige topci heb ik een link geplaatst naar een complete lw faq, zoek die anders eerst ff op en lees die door voordat je een keuze maakt
  woensdag 6 april 2005 @ 12:27:11 #57
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26020372
Ik had die faq al eerder doorgelezen, staat veel info in, maar weinig tot geen meningen :-)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  woensdag 6 april 2005 @ 12:27:27 #58
17061 mvt
blame Canada
pi_26020379
Ik moet binnenkort ook maar eens geld gaan verdienen in Shadow Fang Keep. Ik hoor een maar goede verhalen van mensen die daar de boel schoonvegen.
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 6 april 2005 @ 12:35:24 #59
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26020554
quote:
Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Killjoy het volgende:
Bokkie: Hoe bevalt Dragonscale Leatherworking, wat zijn volgens jou de voor en nadelen?
Nadeel: vind de benodigdheden maar eens

Het werk wat je moet doen voor 1 vestje...niet relaxt meer..
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26021010
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Nadeel: vind de benodigdheden maar eens

Het werk wat je moet doen voor 1 vestje...niet relaxt meer..
mwoah gaat redelijk

maar ik verkoop het meeste, aangezien ik toch alleen maar Dragonsclae armor en gloves kan maken op dit moment, en die hebben niet veel afzet :/

terwijl dragosncale armor erg goed is
pi_26022843
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar gamecards, Media Markt in rotterdam alexandrium heeft er nog een stuk of 20 liggen.
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  woensdag 6 april 2005 @ 15:41:01 #62
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26025422
btw offtopic, Bokkie, uit welke anime komt jouw avatar? het komt me bekend voor maar kan hem echt niet plaatsen
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26031529
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.
degene die het niettus welles veroorzaakte beweerde dat WoW groter is dan LOTR en daar ben ik het niet mee eens net zoals jij dus blijkbaar
  woensdag 6 april 2005 @ 22:06:39 #64
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26034389
lvl 55 inmiddels, ben druk aan het sparen voor mn epic mount
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_26035661
Sjesus, jij bent geleveled zeg. Weet nog wel dat we allebei even hoog level hadden...
  donderdag 7 april 2005 @ 00:10:09 #66
32422 engessa
Who's dirty?
pi_26037207
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.

Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.

Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.

Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
pi_26038223
Ik ben net level 33 geworden
  donderdag 7 april 2005 @ 01:38:50 #68
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26038681
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats.
Mwoah, kun je beter even de Aegis uit Scarlet Monastery gaan vissen, wsl zit je toch niet ver van de level requirement.

Maar ja, het blijft nogal kut, van dit soort scammers. Daarom ook altijd opletten wat ze in het trade venster zetten et cetera.
pi_26038720
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.

Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.

Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.

Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Whehe, als ik het vergeet laat me er dan even aan denken, dan ga ik hem van het weekend wel etteren .
  donderdag 7 april 2005 @ 04:28:18 #70
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_26039523
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 10:52 schreef Killjoy het volgende:

http://thottbot.com/?i=3576
Ik krijg deze armor binnenkort van iemand
Ik heb de complete set gebruikt (behalve belt) en je hebt een keihard (paars) manneke dan Ben nu alles aan het vervangen door thorium armour. Is wat minder hard maar heeft meer extra resistance
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 7 april 2005 @ 07:41:47 #71
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26039760
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.

Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.

Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.

Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Wat een naaistreek... Reken maar dat als de GMs niks doen, dat die gast om de 5 minuten een whisper van het Fokkers Guild kan krijgen wat mij betreft. Dit zijn dezelfde soort gasten die je een baksteen sturen al je er een gsm van koopt.
pi_26039858
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef Killjoy het volgende:
btw offtopic, Bokkie, uit welke anime komt jouw avatar? het komt me bekend voor maar kan hem echt niet plaatsen
Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hina

scammers moet je niet spammen -> /ignore

maar je moet een deal sluiten met een groep horde die hem gaan hunten en omleggen
  donderdag 7 april 2005 @ 08:03:32 #73
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26039861
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.

Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.

Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.

Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
hier doen de GMs wel wat tegen aangezien dit diefstal is, lees de regels maar door
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_26040104
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.

Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.

Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.

Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Bah wat een loser, helaas zullen je whispers snel niet meer aankomen bij hem, hij zal jouw + guildies wel in ignore zetten. Ik zou hem opzoeken, en follow aanzetten, en dan enorm spammen met say dat ie een fraud is, zodat iedereen het ziet :p
Real eyes Realize Real lies
You can do it your own way, if it's done just how I say
  donderdag 7 april 2005 @ 08:47:20 #75
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26040237
quote:
Op donderdag 7 april 2005 08:03 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hina

scammers moet je niet spammen -> /ignore

maar je moet een deal sluiten met een groep horde die hem gaan hunten en omleggen
Stom stom stom dat ik dat vergeten was, coole serie

Maar ontopic, is idd een naaistreek. Misschien helpt het om bij andere "Heroes of Holland" info over die gast in te winnen?
Zou kunnen helpen misschien.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26041005
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:57 schreef rick--man het volgende:

[..]

degene die het niettus welles veroorzaakte beweerde dat WoW groter is dan LOTR en daar ben ik het niet mee eens net zoals jij dus blijkbaar
Dat beweerde ik helemaal niet, ik beweerde dat ik de 'lore' achter Warcraft interessanter vind dan die achter LOTR.

Wat kunnen sommige mensen triest zijn in WoW zeg, een lvl 37 warrior zette het op een lopen toen ik 'm in mijn eentje aanviel, 5 minuten later vecht ik met mobs en wordt ik in mijn rug aangevalen door hem, en zijn maatje die ie ff gehaald had...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 april 2005 @ 09:38:13 #77
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26041082
Ik vocht gister per ongeluk met een Tauren Shaman lvl skull (dus een stuk sterker dan mijn lvl 43)
Hij heeft me 4x doodgemaakt, maar ik snap het wel, ik had hem aangevallen

Ik hield me nog redelijk goed staande tot mijn verbazing ^_^
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26041101
<oeps>
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 april 2005 @ 09:45:19 #79
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26041232
hehehe, de Tauren heette "Mill"
(Silvermoon Server)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_26042600
nog een wow-er \o/

Un-X-PecteD, ingame: Dashinuke - Nightelf - Hunter - Bladefist

lvl 43, en pas een mount gekocht

ALleen van die lagg op bladefist wordt ik strondziek. Schijnt dat andere server dit niet (altans een stuk minder) hebben...

Soms wel lagstoten van minuten
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  donderdag 7 april 2005 @ 11:11:07 #81
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_26043056
Voeg mij maar toe aan het lijstje

Matty / Matty / Undead Warlock lvl 30 / Emerald Dream
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_26043574
quote:
Op donderdag 7 april 2005 08:03 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hina

scammers moet je niet spammen -> /ignore

maar je moet een deal sluiten met een groep horde die hem gaan hunten en omleggen
Love Hina

Heb de serie nu 3x gezien, komt binnenkort toch een 2e deel van?

[ontopic]

Ben gister lvl30 geworden met mijn Tauren SHaman, meteen ff Atral Recall en Windfury geleerd
Astral recall is echt makkelijk, je gebruikt het precies hetzelfde als een heartstone, maar de cooldown is 15minuten ipv 1 uur

En met windfury en een 2H Axe van 22dps kan je zo lomp veel dmg doen!! Elke slag 20% kans op 2 extra slagen van allebei tegen de 150dmg aan!!
pi_26045558
http://home.comcast.net/~ambiencedrone/Patch_Notes.txt

''Leaked'' upcoming patch notes.

WEER Warlock nerfs
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 april 2005 @ 12:59:02 #84
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_26045631
Tja en krijg ik een Prayer of Fort 2 Codex, gaan ze 'm makkelijker te krijgen maken!

Oh well, ik kan me nog herinneren dat ik 'm niet had en dan zou ik hier zeer blij mee geweest zijn. Iedereen blij dan maar.

En die Morgothswe zal ik wel eens een beetje pesten. Elke keer dat je in IF komt gewoon in /1 roepen dat ie een scammer is
  donderdag 7 april 2005 @ 13:09:17 #85
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_26045870
Blizzard heeft al gezegd dat je die patchnotes niet serieus moet nemen.
pi_26045947
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
http://home.comcast.net/~ambiencedrone/Patch_Notes.txt

''Leaked'' upcoming patch notes.

WEER Warlock nerfs
patchnotes dont mean shit, tenzij ze op de officiele WOW site staan -> .
pi_26045956
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:09 schreef Chevalric het volgende:
Blizzard heeft al gezegd dat je die patchnotes niet serieus moet nemen.
Dus ?

Ze zeggen zoveel...

Hopelijk heb je gelijk en klopt er niets van, maar ik hou mijn hart vast als Warlock zijnde....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 april 2005 @ 13:17:08 #88
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26046042
quote:
Paladin epic mount quest added, talk to Duthroian Rall or Brandur Ironhammer
to begin the quest.
Ja DOE NORMAAL

Ze kregen de eerste ook al gratis...............
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 7 april 2005 @ 13:20:15 #89
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26046121
COOL
Ik kan straks leren speelballen maken

En ik kan dan straks ook een Epic mount krijgen DUBBEL COOL

Dan wil ik ook een gratis stal
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  donderdag 7 april 2005 @ 13:29:20 #90
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_26046346
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:17 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ja DOE NORMAAL

Ze kregen de eerste ook al gratis...............

Nouja, dit is duidelijk niet waar natuurlijk.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 7 april 2005 @ 13:32:29 #91
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26046401
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:29 schreef Rahl het volgende:

[..]


Nouja, dit is duidelijk niet waar natuurlijk.
Nee, vast niet, maar t zou maar zo zijn...een quest van 900 goud
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26046560
Ik moet nu nog 37 gold, heb al 150 elder gorillas gekilled om te skinnen en looten. SM ga ik morgen nog wel een keer doen. Iemand nog andere tips om snel geld te verdienen? Lvlen doe ik nu net meer zo hard want ik ben nu al lvl 41 en ik wil niet op lvl 43 pas mn mount hebben....
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
  donderdag 7 april 2005 @ 14:20:10 #93
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_26047605
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:02 schreef Linoge het volgende:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar gamecards, Media Markt in rotterdam alexandrium heeft er nog een stuk of 20 liggen.
Ik moet eerst het spel zelf nog zien te krijgen. Wordt week naar week uitgesteld. Nu ineens pas 18 april!
pi_26048103
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef NITR0 het volgende:
Ik moet nu nog 37 gold, heb al 150 elder gorillas gekilled om te skinnen en looten. SM ga ik morgen nog wel een keer doen. Iemand nog andere tips om snel geld te verdienen? Lvlen doe ik nu net meer zo hard want ik ben nu al lvl 41 en ik wil niet op lvl 43 pas mn mount hebben....
sorry hoor, maar doe niet zo moeilijk, ga grinden of lenen, als je PERSE nu je mount wil

en waarom wil je niet 'pas' op lvl 43 je mount hebben? dan had je eerder moeten sparen.

3 dagen grinden in badlands en je verdient 40+ goud + 2 lvls

ik had op lvl 40 ronde 45goud, heb toen 3 dagen (vrijdag begonnen) Badlands gegrind, rock elementals, whelps, ogre's coyotes en zondagavond had ik 98 goud in totaal en was ik lvl 42, bijna 43
  donderdag 7 april 2005 @ 15:07:51 #95
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_26048835
Takje, ik zou toch maar alvast een game-card gaan halen, straks kan je die niet meer krijgen.
Blijk je hem later toch niet te gebruiken dan zal best wel iemand het overnemen van je voor een goede/normale prijs.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  donderdag 7 april 2005 @ 16:52:38 #96
32422 engessa
Who's dirty?
pi_26051179
Schijnt dat een GM zijn mond voorbij heeft geluld:
quote:
General

Mana regeneration is now disrupted when a spell has completed casting rather than at the start of cast. It will resume normally 5 seconds
after the last spell cast.

Blood Fury - Now increases base melee attack power by 25% for 15 seconds. When it fades base melee attack power is reduced by 25% for 45
seconds.

Perception - Increased detection bonus.

Spells and abilities that interrupt a channeled spell will now properly interrupt the entire spell school for the interrupt duration.

Fixed a bug where attack power bonuses were not properly affected by percent damage modifiers for Ambush, Backstab, Ghostly Strike,

Ravage, Riposte, Scatter Shot and Shred. Specific ability changes described below.

Fixed a bug where weapon skills were inappropriately capped at 5 times level. Characters should now gain benefit from weapon skill
bonuses beyond their normal cap.

Charm and Polymorph mechanics can now be reactively countered by spells and abilities (e.g. Will of the Forsaken will counter Mind
Control).

Berserking - Is now usable after being the target of a critical hit. Increases melee, ranged and spell casting speed by 25% but increases
all damage taken by 10% for the duration.

There are new load screens for the Stratholme, Scholomance and Blackrock Depths instances. Additionally, many of the previous load
screens throughout the world have been replaced with new art. Enjoy!

Level 60 mounts purchased at vendors now have a whole new look. Undead mounts already have a different look for their faster mounts and
so have not changed. The new mounts can be seen standing near the mount vendors. If you have one of the old fast mounts you can exchange it
for one with a new look at the mount vendor.

PvP

Guard directions, signs and signposts have been added to point you toward the PvP Officer Lounges in Stormwind City (Champions' Hall) and
Orgrimmar (Hall of Legends).

Druids

Ravage and Shred now properly increase the attack power contribution by the percent modifier.

Shapeshifting into an animal form will now remove polymorph effects.

Hunters

The Hunter Epic quest series is now in game and waiting to be found.

Scatter Shot (Talent) - Now usable while moving and no longer interrupts ranged combat. Now properly reduces the ranged attack power contribution by the percent modifier.

Highland Striders no longer have Cower (Rank 3) when tamed.

New Pet Ability: Dive - Increases movement speed for a short duration.

New Pet Ability: Dash - Increases movement speed for a short duration.

Freezing Trap - Visual changed.

Track Hidden - Increased stealth detection.

Scorpid Sting - Fixed a bug where it was not considered a poison. It can now be removed by poison curing effects.

Mages

Improved Scorch (Talent) - Redesign. Scorch spells have a 20/40/60/80/100%
chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This
vulnerability increases the Fire damage dealt to your target by 2% and can
be stacked up to 5 times for a total of 10% increased Fire damage.

New Spell: Arcane Brilliance (available at level 56 - Loot) - Infuses the
target's party with brilliance, increasing their Intellect.

Improved Mana Shield - Design changed. Instead of increasing the amount
absorbed, it now decreases the mana lost per point of damage taken by
10/20%.

An error message is now displayed if you try to use Blink on boats and
zeppelins.

Wand Specialization - Fixed a bug where the damage increase with this talent
was too high.

Cone of Cold - Now subject to diminishing returns in PvP. This is considered
a slowing effect.

Frost Nova - Now subject to diminishing returns in PvP. This is considered
an immobilizing effect.

Pyroblast and Fireball damage over time will now stack together.

Paladins

Paladin epic mount quest added, talk to Duthroian Rall or Brandur Ironhammer
to begin the quest.

Sanctity Aura - Fixed a bug where the spell/talent was unlearned after
logging out if learned before level 40.

Resistance Auras - Paladins should now be able to switch from a resistance
aura to any other resistance aura without canceling the current one first.

Improved Seal of Justice - Fixed a bug that caused the talent to have no
effect. It will now increase the frequency that the stun effect will land.

Priests

A new Priest epic quest series is now in the game and waiting to be found.
Levitate - Duration and mana cost increased.

Touch of Weakness - Should now be affected by the Blackout, Darkness, Force
of Will, Shadow Focus, Shadow Weaving and Silent Resolve talents.

Starshards - Should now be affected by the Focused Casting, Force of Will,
and Silent Resolve talents.

Holy Fire - Should now be affected by the Focused Casting talent.

Mind Flay - Should now be affected by the Focused Casting talent.

Desperate Prayer - Should now be affected by the Holy Specialization
talents.

Vampiric Embrace - Active icon tooltip rewritten to be more clear.

Holy Nova - Now causes an explosion of holy light around the caster, causing
Holy damage to all enemy targets within 10 yards and healing all party
members within 10 yards. These effects now cause no threat as opposed to
reducing threat temporarily.

Holy Fire - We've made several changes to Holy Fire in an effort to make
this a more usable, efficient, damage spell. We've reduced the cast time
from 5 seconds to 4 seconds, which reduced the damage caused. From there, we
increased the damage and shifted more of the spell's potency into the damage
over time portion. We also increased the duration and reduced the mana cost
and cool down. While the direct damage portion was reduced slightly from the
previous version, each tick of damage should be unchanged as well as
delivering one additional tick of damage. In total, the relative damage and
efficiency of the spell have been increased.

Wand Specialization - Fixed a bug where the damage increase with this talent
was too high.

Rogues

Combo points will no longer be removed if the target is deselected. They
will only be removed if a different target is selected.

Vanish - Increased stealth bonus.

Ambush, Backstab, Ghostly Strike, and Riposte now properly increase the
attack power contribution by the percent modifier.

The Kick ability prevents the target from casting spells in the same school
when channeled casting is interrupted.

If using Gouge triggers the Stormshroud Armor lightning effect, the gouge
will no longer be instantly interrupted.

The Rogue trainers will now point the player to an appropriate area with
boxes to unlock depending on the lockpicking skill of the player.

Preparation - Will now clear the cooldown of the Blade Flurry ability.

Shaman

Earth Shock - The visual for ranks 2 through 7 has been changed to be
consistent with rank 1.

Windfury - Fixed a bug that caused an additional attack beyond what was
intended. In addition, fixed a bug that caused the next normal melee attack
to happen sooner than intended.

Level 58+ Shaman should talk to Sagorne Creststrider in Orgrimmar; there is
a special quest for them involving a dreaded death knight who dwells in the
depths of the Scholomance.

Frost Shock - Now subject to diminishing returns in PvP. This is considered
a slowing effect.

Warlocks

Warlock epic mount quest added. To begin the quest, speak with a demon
trainer in any of the capital cities.

The Warlock Infernal quest is now available and can be found in Felwood.
The Warlock Ritual of Doom quest is now available and can be found in the
Tainted Scar.

The succubus now has a new look.

Paranoia (Felhunter) - Increased stealth detection.

Seduction (Succubus) - Is now considered a Fear effect for purposes of
diminishing returns.

Warriors

Thunder Clap - Visual and animation changed.

Items

The following set items have had their art updated:

Devout Crown and Mantle, Magister's Crown, Circlet of Prophecy, All parts of
the Warrior "Might" set, Lightforge Helm, Helm of Valor, Dreadmist Mask,
Wildheart Cowl, Pauldrons and Coif of Elements. Other class sets will
receive updated art in future patches.

Random world items that had increased healing effects were mislabeled, and
the amount of increased healing appeared to be half of what was actually
occurring. The amount shown on the item is now an accurate representation of
the healing increase.

The Celestial Orb and Robe of the Archmage will no longer trigger the
cooldowns of a Mage's mana gems. Mana gems are now on their own unique
cooldown category.

Tiny Black Whelping item changed to Dark Whelpling to reflect the name of
the creature summoned.

Fixed a typo in the aura description for the Mighty Rage potion.
+Spell damage and +Healing effects have been increased in effectiveness to
make them more attractive to players. Effects that increased damage and
healing done by all magical spells received the largest increase, especially
if the previous amount was small. We also fixed a couple bugs relating to
these effects.

Pimgib's Collar is now unique.

Frayed Abomination Stichings are now considered to be uncommon items.

Fordring's Seal has been improved with additional Stamina and Intellect.

Ring of Protection's armor has been lowered, but the ring's Stamina has been
increased.

Voodoo Band has been slightly improved.

Underworld Band is no longer unique.

Filling jars of ooze no longer puts you into combat.

The Rod of the Ogre Magi properly sheathes now.

Changed the tooltip of the Bloodfang Hood's effect to properly indicate the
duration of the stun.

The Demon Forged Breastplate effect no longer requires channeling.

Tooltips for the Blazefury Medallion, Storm Gauntlets, Fiery Plate Gauntlets
Blessed Sunfruit, Blessed Sunfruit Juice, and ragged John's Neverending Cup
modified to more appropriately describe their effects.

The Amberseal Keeper's melee DPS has been reduced, but an additional +Spell
Damage effect has been added instead.

Onyxia Hide Backpacks are now 18 slot containers.

Warstrike Shoulder Pads have been improved.

Living Leggings, Breastplate, and Shoulders now have Stamina, but had their
Nature Resistance lowered.

Legplates and Legguards of the Chromatic Defier have been improved.

The drop rate of Essence of Undead has been lowered.

The drop rate for Gift of the Wild and Prayer of Fortitude has been
considerably increased.

General Drakkisath will now drop 2-4 Blood of the Black Dragon Champion
instead of 1.

Professions

A significant number of additional engineering devices have been added to
the world both as new recipes on vendors and as drops on monsters in the
higher level (50+) dungeons and in raids.

Seven new blacksmithing recipes are available to seasoned blacksmiths via a
series of turnin quests.

Three new armorsmithing recipes are available to master armorsmiths. All 3
recipes are gained via quest.

The Turtle Scale gloves recipe has been changed to have a white name rather
than green since it can now be purchased at the store. Generally, recipes
with white names are store-bought and ones with green or blue (or purple)
names are drops from monsters.

Some Blasting Powder icons Changed.

Leatherworkers can now make throwing balls (as a toy).

Ghostweave Belt pattern is no longer bind on acquire.

Randal Worth in Stormwind now only teaches apprentice level leatherworking.

Expert Blacksmithing Trainers will now point you to the appropriate artisan
smith when you get a high enough skill.

Bombs now cause a disorient effect when they go off, this was not working
correctly previously.

Flame Deflector and Frost Deflector now do an elemental damage absorb rather
than a resistance increase.

Minor Recombobulator now restores health and mana as well as removing
polymorph effects.

Target Dummies now generate an initial taunt pulse so creatures will attack
them for the first 5 seconds after they are dropped.

Gnomish Death Ray damage increased slightly and cooldown reduced to 5
minutes.

The level of the Mechanical Dragonlings, Battlechicken and Bombs dropped by
the Goblin Bomb Dropper now scale with your engineering skill, so they will
be always useful against enemies. Their damage and health has remained the
same.

Requirements to make the Helm of Fire were reduced.

Raids & Dungeons

Azuregos now has a new debuff - Mark of Frost. A player who is hit with the
Mark of Frost will be frozen in a block of ice should they attempt to
re-engage Azuregos.

Bael'gar, Lord Incendius, and Golem Lord Argelmach are now slightly lower
level than previously. This will provide a much better progression of
creature and boss levels in Blackrock Depths.

The Baroness Anastari encounter has been changed. Players who become
unpossessed will now have full health, and after the Baroness unpossesses a
player there will be a much longer cooldown before she can cast possess
again. These changes should make her a more balanced encounter for a 5 man
group.

Lava Surgers no longer respawn once you kill Garr.

When Majordomo Executus submits, a chest is spawned next to him. This chest
should only spawn the FIRST time he is defeated in a saved instance. If a
guild tries him a second or third night, no chest should spawn.

Ragnaros now stays up 2 hours rather than 1 after being summoned.

The Golemagg and Shazzrah encounters in the Molten Core has undergone some
changes.

Scholomance Itemization

20 new Rare items have been added to Scholomance.

Several Uncommon items have been upgraded to Rare quality.

Rattlegore, Jandice Barov, and Lord Alexei Barov will now always drop at
least one Rare item.

Ras Frostwhisper will always drop at least two Rare items.

Stratholme Itemization

26 new Rare items have been added to Stratholme.

Several Uncommon items have been upgraded to Rare quality.

Archivist Galford, Baroness Anastasi, Nerub'enkan, and Maleki the Pallid
will now always drop at least one Rare item.

Raid Itemization

Onyxia, Azuregos, Lord Kazzak, and all Molten Core boss creatures have all
received some new items on their loot tables.

Onyxia will once again drop two upper tier class set helms.

Most of the non-class set items that dropped from Molten Core and Onyxia
have had their effective levels increased, resulting in higher DPS weapons,
and/or better stats and effects.

Players who defeat the Majordomo Executus encounter will now be rewarded
with new epic items. This reward will only be granted the first time the
encounter is defeated during the 6 day lifespan of a Molten Core instance.
The loot tables for some of the Molten Core bosses have been improved so
they drop an additional epic item per kill.

World bosses such as Onyxia, Azuregos, and Lord Kazzak will no longer drop
random blue items of a level lower than 50.

Prior to this patch, Molten Core boss creatures could drop items from one of
two different tiered sets for every character class. The loot tables have
been changed so Molten Core bosses will now only drop items from the lower
tier class sets. However, some of the items from those sets were not
previously dropping in Molten Core. These missing class set items will now
drop in Molten Core, allowing players to complete their lower tier class
sets. The higher tier class set pieces that once dropped in Molten Core will
be found once again in Blackwing Lair, the next raiding zone scheduled for
release in a future patch.

Future patches will include even more item rewards for these raid
encounters, as well as improvements to the statistics, effects, and set
bonuses for both tiers of the raid armor sets.

Quests

Party Quest share information is now working. If you mouse over a quest that
multiple party members have, it will display a mouseover tooltip indicating
what nearby party member are on that quest. Also to the left of the quest
name in your quest log it will list a number in parenthesis indicating how
many other players in your party have that quest.

Quest givers who have repeatable quests now display with a blue question
mark over their head instead of the standard yellow exclamation
point/question mark.

The Molten Core discovery quest has had its objective moved from inside the
Molten Core to Blackrock Depths.

Paladins who have completed their Epic Mount quest can repeat the final
event in Scholomance for fun (and loot) by speaking with Lord Grayson
Shadowbreaker.

Lunaclaw’s spirit should stay around longer before despawning, and the
spirit should simply despawn as oppose to "die".

The description text for both the Horde and Alliance versions of the "Rabine
Saturna" quest have been clarified.

The reward text for the "Hive in the Tower" quest has been clarified.
Fixed the Resonite Crystal not spawning in the Stonetalon Quest "Earthen
Arise."

Kinelory in Arathi Highlands is now PvP-enabling, so Horde players who
attack her will be flagged for PvP.

Quickened Ana’thek the Cruel’s (quest target in Stranglethorn) respawn rate.
He and his entourage now spawn every 5-8 minutes.

Removed Stormwind Faction reward from the Greenwarden quest line in the
Wetlands.

The time Decrepit Guardians stay spawned (they're the mobs trapping the
Annals of Darrowshire in Andorhal) increased from 1 minute to 2 minutes.
The elementals in the plaguelands no longer attack the Spectral Defenders.
The "haunting" radius of Pamela’s doll pieces in Darrowshire was reduced.
You must now be closer to a doll piece before ghosts appear.

Increased the respawn time of Mok'rash in Stranglethorn Vale from 9 hours to
2 hours on average.

Fixed a bug that caused Razzle in Dun Morogh to become non-interactable.
Added text to the Fresh Zhevra Carcass to clarify it’s use in the Ishamuhale
quest.

Typos in various quests have been corrected.

User Interface

Temporary weapon enchantments will now display as buff icons to the right of
your normal buff icons.

Recipes you already know will not show up in the auction listing if "Usable
Items" is checked.

The mouseover UI in the bottom right corner will no longer overlay the extra
action bars if you have them up.

If the subject line is not filled in when you put an item in a piece of
mail, it will automatically be filled in with the item being sent.
Mousing over the interface options menu will no longer count as a mouseover
on objects underneath the interface window (Thus making it hard to set your
chat windows to be fully transparent among other things).

World Environment

Andorhal has been overhauled to improve framerate, navigability, and monster
spawns.

Repositioned quest spawns in light of new city layout (tower marker
indicators, silos, etc.).

Doubled the number of small lockboxes present for the "Counting Out Time"
quest.

Araj should now spawn as a result of destroying the crystals in the towers
of Andorhal.

Kardris Dreamseeker is now being addressed properly as a female, rather than
a male.

There are new load screens for the Stratholme, Scholomance and Blackrock
Depths instances. Additionally, many of the previous load screens throughout
the world have been replaced with new art. Enjoy!

Bloodvenom Post - Crossroads (Horde) no longer flies you through a tree.
Sorry for the scrapes and bruises.

Shalzaru's Lair on the Isle of Dread off the coast of Feralas now properly
displays its name when you enter the cave.

The dragon bones just to the southwest of The Swarming Pillar in Silithus
have been named the Bones of Grakkarond.

The levels of the NPCs in Camp Mojache have been raised to be commensurate
with their counterparts at Feathermoon Stronghold.

Patrolling scouts that can see through stealth and invisibility have been
added to Darnassus, Stormwind City, Undercity and Thunder Bluff.
The range of restock time for Argent Dawn vendors has been widened.

Cairne Bloodhoof is now a little more talkative.

High Priest Rohan is now properly associated with the Ironforge faction.

Grimand Elmore in Stormwind is more talkative.

Town Criers in all the major cities now have basic gossip text.

More references to the fictitious locale of "Chillwind Point" have been
squashed in favor of the very real "Chillwind Camp".

Players will no longer get stuck in a location in the Ruins of Eldarath in
Azshara.

Fires in Thunder Axe Fortress in Desolace now have proper names.

No longer a tree floating off the ground in the Sishir Canyon area of the
Stonetalon Mountains.

There is no longer a floating tree in Westfall above the defias tower.

There are no longer fish flying around above the water line in Silverpine
Forest.

Female orcs no longer get stuck in scaffolding in Lost Rigger Cove.

Removed a crate that was clipping through a tent/hut in Coldridge Valley.

Removed the terrain that popped in and out of the crevice in the entrance to
Foothold Citadel on Theramore Isle.

Properly named the intact watchtower near Southshore.

The Rainsticks sign in Thunderbluff is no longer floating.

Removed floating object from Nijel's Point in Desolace.

Removed an invisible collision wall located in the Barrens near the
Bramblescar area.

Players can no longer kill creatures with ranged attacks while the mobs are
unable to damage the player when standing atop the cauldrons in Eastern
Plaguelands.

Closed a hole in the world in the Searing Gorge.

There is no longer a hole in the world at Dun Garok.

The minimum level requirement on the Dire Maul meeting stone has been
properly assigned.

The minimum level requirement on the Temple of Atal'Hakkar Meeting Stone has
been properly assigned.

The minimum level requirement on the Blackrock Spire Meeting Stone has been
properly assigned.

There is no longer a hole in the world in Raven Hill, Duskwood.

The orczeppelinhouse.wmo in Grom'Gol Base Camp no longer has a portalling
issue.

A tree located too far above the ground in Feralas has been "replanted".
The dock on the Forgotten Coast in Feralas is no longer partially floating
above the ground.

There is no longer water missing from the pool by the Grimtotems in the
Lower Wilds of Feralas.

A rock that was sitting above the ground at the top of one of the falls in
Nighthaven has landed.

Players no longer will get stuck in a location at Gurubashi Arena in
Stranglethorn Vale.

Major Mana potions buy/sell price slightly increased.

Aggro radius of Bears and Wolves in Silverpine have been reduced.

The Dry times in Ironforge have ended and the Stonefire Tavern in Ironforge
now has alcohol again.

Fixed a grammatical error in one of Captain Kromcrush’s yells in Dire Maul.
Mizzle the Crafty in Dire Maul shouldn't be so repetitive in proclaiming a
new king if the player cycles through gossip too quickly.

Williden Marshal’s gossip text has been polished.
Is dus nog niet officieel maar ik ben iig erg tevreden! Veel verbeteringen voor mijn engi mage!
pi_26051549
Dat er nog steeds "gaten" in de gamewereld zitten.
pi_26051567
quote:
Warlock epic mount quest added. To begin the quest, speak with a demon
trainer in any of the capital cities.

The Warlock Infernal quest is now available and can be found in Felwood.
The Warlock Ritual of Doom quest is now available and can be found in the
Tainted Scar.
Yay
pi_26051717
quote:
Op donderdag 7 april 2005 17:12 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Yay


Joepie, maar de Doomguard en Infernal zijn nog steeds nutteloos, en Seduce is generfed.

Warlock na die patch (als het echt is) de slechtste PvPer
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 april 2005 @ 17:22:03 #100
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_26051774
Mja ik krijg toch m'n twijfels hoor. Druids kunnen met Shapeshift uit een polymorph van een priest komen? Overpowered++. Will of the Forsaken wordt nog even gebuffed? Overpowered++. Ga zo maar door.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')