SM harvesten, en je hebt geld over als je lvl 40 bentquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:25 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben nu level 36 NE Hunter. Zit nu op 40 gold, maar ik denk als ik lvl 40 ben welk wat geld kan lenen
SM harvesten voor level 40 ?!? Scholomance is een raid dungeon level 60 hoor...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:10 schreef Linoge het volgende:
[..]
SM harvesten, en je hebt geld over als je lvl 40 bent
Leven 55 nu en nog 800G nodig voor mijn epic mount... Gelukkig is dat wat minder belangrijk dan de eerste mount, ben al wel bezig met wat grinden op dat bevroren meer in winterspring.
hij bedoelt dan ook Scarlet Monestary...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:28 schreef Jefkie het volgende:
[..]
SM harvesten voor level 40 ?!? Scholomance is een raid dungeon level 60 hoor...
Voor de elite spelers..quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:48 schreef Goozze het volgende:
Wat is dat Argent Dawn gedoe nou eigenlijk ?
Soms zie ik wel es een knakker lopen en zie ik bij hun buffs '' Argent Dawn Comission'' staan.
Wat is dat ?
Argent dawn is een camp vlak bij UC, daar krijg je een trinket die die 'buff' geeft. Enige dat dan gebeurt is dat je in western plaguelands van undeads een bepaald soort item kan looten. 20 van die dingen inleveren bij argent dawn en je reputation gaat wat omhoog.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:48 schreef Goozze het volgende:
Wat is dat Argent Dawn gedoe nou eigenlijk ?
Soms zie ik wel es een knakker lopen en zie ik bij hun buffs '' Argent Dawn Comission'' staan.
Wat is dat ?
Overdrijven is een vak :p. Wanneer LotR er niet was geweest was warcraft er waarschijnlijk ook niet geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, de 'lore' achter Warcraft is echt wel heel erg goed zeg.....
* PBateman1978 heeft gisteravond tijdens het eten nog maar eens de hele voorgeschiedenis doorgelezen op worldofwarcraft.com
Warcraft > LOTR
Ach, alle 3 de stategy spellen uitspelen wil ook wel helpen. Desondanks is het inderdaad zeer goed inelkaar gezet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, de 'lore' achter Warcraft is echt wel heel erg goed zeg.....
* PBateman1978 heeft gisteravond tijdens het eten nog maar eens de hele voorgeschiedenis doorgelezen op worldofwarcraft.com
Zeker niet.quote:Warcraft > LOTR
Absoluut dus wel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ach, alle 3 de stategy spellen uitspelen wil ook wel helpen. Desondanks is het inderdaad zeer goed inelkaar gezet.
[..]
Zeker niet.
JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.quote:
Light leather verkoopt als warme broodjes, linnen cloth niet. Ik zou mijn energie steken in skinning en Leatherworking.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:15 schreef Lexie het volgende:
Hmm, ik moet mijn spulletjes ook maar eens wat vaker in de AH te koop zetten i.p.v. ze aan de vendors te verkopen. Heeft het ook al zin om bijvoorbeeld light leather en linen cloth in de AH te verkopen?
Voor zover mijn eigen ervaring: Linnen cloth en brons bars verkopen echt niet slecht, mits je natuurlijk de prijzen reeel houdt. Heb er uiteindelijk toch al meerdere gold mee verdient.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Light leather verkoopt als warme broodjes, linnen cloth niet. Ik zou mijn energie steken in skinning en Leatherworking.
Mining leverd namelijk pas wat op als je bij de mitrill (direct uit Tolkien overigens) en Gold kunt komen. Brons verkoopt ook wel, maar lang niet zo goed als Iron.
Ja, maar trollen e.d. kwamen toch weer uit Noorse mythologieen right?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.
Tolkien heeft zelf ook genoeg ''gejat'' uit andere mythes hoor...quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.
Pffffffffffffffffffffffffffft met alle respect als je die paar pagina's van Blizzard beter vind dan heb je wel echt de slechtste smaak ooit. Ga anders de LOTR serie eens lezen ipv kijken en gooi vervolgens the Hobbit en de Silmarillion er nog even achteraan. Als je dan nog steeds vind dat WoW een beter verhaal heeft, dan heb je echt bewezen een slechte smaak te hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tolkien heeft zelf ook genoeg ''gejat'' uit andere mythes hoor...
Ik vind de hele Warcraft geschiedenis gewoon een stuk interessanter dan die van LOTR, smaken verschillen.
Vanavond trouwens voor het eerst echt kwaad geweest, was in Stromgarde aan het questen met 3 guildies, bleken daar een stuk of 8-10 Alliance lui tussen lvl 32-40 te lopen (''Pwnage'' guild, naam zegt eigenlijk al genoeg) die ons alleen maar aanvielen als :
- We met minder waren
- We met mobs aan het vechten waren
- We net geressed hadden
6 corpse-runs in 20 minuten tijd ofzo, te triest voor woorden....
En als we dan wel tegenstand konden bieden, renden ze weg tot ze weer Alliance tegenkwamen zodat ze weer met meer waren...
Ach ja, iig lvl 38 geworden....
tsja dat krijg je. die gasten zullen het geganked worden wel zat geworden zijn, daar heb ik ook wel is last van dan pak ik ook alles wat te pakken isquote:Op woensdag 6 april 2005 00:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tolkien heeft zelf ook genoeg ''gejat'' uit andere mythes hoor...
Ik vind de hele Warcraft geschiedenis gewoon een stuk interessanter dan die van LOTR, smaken verschillen.
Vanavond trouwens voor het eerst echt kwaad geweest, was in Stromgarde aan het questen met 3 guildies, bleken daar een stuk of 8-10 Alliance lui tussen lvl 32-40 te lopen (''Pwnage'' guild, naam zegt eigenlijk al genoeg) die ons alleen maar aanvielen als :
- We met minder waren
- We met mobs aan het vechten waren
- We net geressed hadden
6 corpse-runs in 20 minuten tijd ofzo, te triest voor woorden....
En als we dan wel tegenstand konden bieden, renden ze weg tot ze weer Alliance tegenkwamen zodat ze weer met meer waren...
Ach ja, iig lvl 38 geworden....
Grats! Is inderdaad leuk om dat soort tripjes te makenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef Ancient het volgende:
gistermiddag (de 5e dus) lvl 40 gehaald, net mijn mount opgehaald, en ik heb alweer 10 gold meteen met mijn mount van auberdine naar stranaar gereden, toen naar splintertree post, en daarna naar azshara, toen omgedraaid en door de barrens naar TN gegaan en door naar gadgetzan, daar de gryph genomen naar Feralas om door te questen in Feathermoon stronghold
LOLquote:Op woensdag 6 april 2005 00:36 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffffffffffft met alle respect als je die paar pagina's van Blizzard beter vind dan heb je wel echt de slechtste smaak ooit. Ga anders de LOTR serie eens lezen ipv kijken en gooi vervolgens the Hobbit en de Silmarillion er nog even achteraan. Als je dan nog steeds vind dat WoW een beter verhaal heeft, dan heb je echt bewezen een slechte smaak te hebben
mja plans zijn moeilijk te vinden, heb alleen nog maar de 2 beginplannen,quote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Killjoy het volgende:
Bokkie: Hoe bevalt Dragonscale Leatherworking, wat zijn volgens jou de voor en nadelen?
toevoegingquote:Op woensdag 6 april 2005 12:06 schreef Killjoy het volgende:
Bedankt voor de info, ik ben nu lvl 42, LW staat hoog genoeg, dus ik kan een van de 3 gaan kiezen.
Met deze info kan ik wel wat, zal dus waarschijnlijk voor Tribal gaan.
Nadeel: vind de benodigdheden maar eensquote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Killjoy het volgende:
Bokkie: Hoe bevalt Dragonscale Leatherworking, wat zijn volgens jou de voor en nadelen?
mwoah gaat redelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nadeel: vind de benodigdheden maar eens
Het werk wat je moet doen voor 1 vestje...niet relaxt meer..
degene die het niettus welles veroorzaakte beweerde dat WoW groter is dan LOTR en daar ben ik het niet mee eens net zoals jij dus blijkbaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
JR Tolkien was de eerste die orcs het leven schiep. De rest zijn verbasteringen vanuit het boek van Tolkien, daar kom je niet om heen. Het spel-element is het enige wat WoW zo uniek maakt.
Mwoah, kun je beter even de Aegis uit Scarlet Monastery gaan vissen, wsl zit je toch niet ver van de level requirement.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats.
Whehe, als ik het vergeet laat me er dan even aan denken, dan ga ik hem van het weekend wel etteren .quote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.
Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.
Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.
Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Ik heb de complete set gebruikt (behalve belt) en je hebt een keihard (paars) manneke dan Ben nu alles aan het vervangen door thorium armour. Is wat minder hard maar heeft meer extra resistancequote:Op dinsdag 5 april 2005 10:52 schreef Killjoy het volgende:
http://thottbot.com/?i=3576
Ik krijg deze armor binnenkort van iemand
Wat een naaistreek... Reken maar dat als de GMs niks doen, dat die gast om de 5 minuten een whisper van het Fokkers Guild kan krijgen wat mij betreft. Dit zijn dezelfde soort gasten die je een baksteen sturen al je er een gsm van koopt.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.
Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.
Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.
Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hinaquote:Op woensdag 6 april 2005 15:41 schreef Killjoy het volgende:
btw offtopic, Bokkie, uit welke anime komt jouw avatar? het komt me bekend voor maar kan hem echt niet plaatsen
hier doen de GMs wel wat tegen aangezien dit diefstal is, lees de regels maar doorquote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.
Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.
Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.
Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Bah wat een loser, helaas zullen je whispers snel niet meer aankomen bij hem, hij zal jouw + guildies wel in ignore zetten. Ik zou hem opzoeken, en follow aanzetten, en dan enorm spammen met say dat ie een fraud is, zodat iedereen het ziet :pquote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Ben zojuist 'bestolen' van 2g. Was iemand in IF die in trade channel een mooi blauw schild te koop had, de skullance shield. Wou er 2g voor hebben, das geen geld voor zulke stats. Kan ik dus mooi weggeven/doorverkopen aan een guildmember.
Ik spreek hem aan, hij staat op de brug. Trade window open, hij dropt het schild erin, nog ff checken, 2g als betaling, druk op trade en hij loopt plots weg. Trade window foetsie, ff opnieuw, hij zet zijn schild er weer in, ik mijn 2g en klaar. Doe nog ff netjes een /bow en roep trots in de guildchat dat ik een schild voor de liefhebber heb. Deze wel te verstaan: http://www.thottbot.com/?i=20705 En dat was dus niet het schild wat ik gekocht had. Ik hem op aangesproken. O ja, foutje. Sorry, blabla. Trade window weer open, ik schild erin en wacht of op mijn schild of op mijn 2g. Nee, lagen allebei in de bank. Sure. Ik wil mijn 2g terug. Nee, ik kon 50s krijgen en dan moest ik niet meer zeuren. Had ik maar meer Diablo moeten spelen, daar was dit heel gewoon. En nee, hij deed niet aan spelbederf, hij was een slimme handelaar.
Jaja, we zullen zien wat de gm's er van zeggen. Heb een ticket aangemaakt. Uiteindelijk vast weer niets maar ik hoop dat ze er iig voor zorgen dat ik of mijn centen of dat schild terug krijg. En als ik het trade channel moest geloven was ik niet de enige die door hem verneukt was.
Dus mocht je Morgothswe (uiteraard weer een Nederlander, zit bij Heroes of Holland) tegen komen, vraag maar ff waar mijn schild blijft. Of mijn 2g. Of voeg hem toe als friend en vraag hem het iedere uur. Met al je alts. En voor alle horde op Bloodscalp, misschien een KoS erbij? Hij is nu lvl 34
Stom stom stom dat ik dat vergeten was, coole seriequote:Op donderdag 7 april 2005 08:03 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hina
scammers moet je niet spammen -> /ignore
maar je moet een deal sluiten met een groep horde die hem gaan hunten en omleggen
Dat beweerde ik helemaal niet, ik beweerde dat ik de 'lore' achter Warcraft interessanter vind dan die achter LOTR.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:57 schreef rick--man het volgende:
[..]
degene die het niettus welles veroorzaakte beweerde dat WoW groter is dan LOTR en daar ben ik het niet mee eens net zoals jij dus blijkbaar
Love Hinaquote:Op donderdag 7 april 2005 08:03 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
Aoyama Tsuruko, zus van Aoyama Motoko uit de special ep, van Love Hina
scammers moet je niet spammen -> /ignore
maar je moet een deal sluiten met een groep horde die hem gaan hunten en omleggen
patchnotes dont mean shit, tenzij ze op de officiele WOW site staan -> .quote:Op donderdag 7 april 2005 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
http://home.comcast.net/~ambiencedrone/Patch_Notes.txt
''Leaked'' upcoming patch notes.
WEER Warlock nerfs
Dus ?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:09 schreef Chevalric het volgende:
Blizzard heeft al gezegd dat je die patchnotes niet serieus moet nemen.
Ja DOE NORMAALquote:Paladin epic mount quest added, talk to Duthroian Rall or Brandur Ironhammer
to begin the quest.
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:17 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ja DOE NORMAAL
Ze kregen de eerste ook al gratis...............
Nee, vast niet, maar t zou maar zo zijn...een quest van 900 goudquote:Op donderdag 7 april 2005 13:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nouja, dit is duidelijk niet waar natuurlijk.
Ik moet eerst het spel zelf nog zien te krijgen. Wordt week naar week uitgesteld. Nu ineens pas 18 april!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:02 schreef Linoge het volgende:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar gamecards, Media Markt in rotterdam alexandrium heeft er nog een stuk of 20 liggen.
sorry hoor, maar doe niet zo moeilijk, ga grinden of lenen, als je PERSE nu je mount wilquote:Op donderdag 7 april 2005 13:39 schreef NITR0 het volgende:
Ik moet nu nog 37 gold, heb al 150 elder gorillas gekilled om te skinnen en looten. SM ga ik morgen nog wel een keer doen. Iemand nog andere tips om snel geld te verdienen? Lvlen doe ik nu net meer zo hard want ik ben nu al lvl 41 en ik wil niet op lvl 43 pas mn mount hebben....
Is dus nog niet officieel maar ik ben iig erg tevreden! Veel verbeteringen voor mijn engi mage!quote:General
Mana regeneration is now disrupted when a spell has completed casting rather than at the start of cast. It will resume normally 5 seconds
after the last spell cast.
Blood Fury - Now increases base melee attack power by 25% for 15 seconds. When it fades base melee attack power is reduced by 25% for 45
seconds.
Perception - Increased detection bonus.
Spells and abilities that interrupt a channeled spell will now properly interrupt the entire spell school for the interrupt duration.
Fixed a bug where attack power bonuses were not properly affected by percent damage modifiers for Ambush, Backstab, Ghostly Strike,
Ravage, Riposte, Scatter Shot and Shred. Specific ability changes described below.
Fixed a bug where weapon skills were inappropriately capped at 5 times level. Characters should now gain benefit from weapon skill
bonuses beyond their normal cap.
Charm and Polymorph mechanics can now be reactively countered by spells and abilities (e.g. Will of the Forsaken will counter Mind
Control).
Berserking - Is now usable after being the target of a critical hit. Increases melee, ranged and spell casting speed by 25% but increases
all damage taken by 10% for the duration.
There are new load screens for the Stratholme, Scholomance and Blackrock Depths instances. Additionally, many of the previous load
screens throughout the world have been replaced with new art. Enjoy!
Level 60 mounts purchased at vendors now have a whole new look. Undead mounts already have a different look for their faster mounts and
so have not changed. The new mounts can be seen standing near the mount vendors. If you have one of the old fast mounts you can exchange it
for one with a new look at the mount vendor.
PvP
Guard directions, signs and signposts have been added to point you toward the PvP Officer Lounges in Stormwind City (Champions' Hall) and
Orgrimmar (Hall of Legends).
Druids
Ravage and Shred now properly increase the attack power contribution by the percent modifier.
Shapeshifting into an animal form will now remove polymorph effects.
Hunters
The Hunter Epic quest series is now in game and waiting to be found.
Scatter Shot (Talent) - Now usable while moving and no longer interrupts ranged combat. Now properly reduces the ranged attack power contribution by the percent modifier.
Highland Striders no longer have Cower (Rank 3) when tamed.
New Pet Ability: Dive - Increases movement speed for a short duration.
New Pet Ability: Dash - Increases movement speed for a short duration.
Freezing Trap - Visual changed.
Track Hidden - Increased stealth detection.
Scorpid Sting - Fixed a bug where it was not considered a poison. It can now be removed by poison curing effects.
Mages
Improved Scorch (Talent) - Redesign. Scorch spells have a 20/40/60/80/100%
chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This
vulnerability increases the Fire damage dealt to your target by 2% and can
be stacked up to 5 times for a total of 10% increased Fire damage.
New Spell: Arcane Brilliance (available at level 56 - Loot) - Infuses the
target's party with brilliance, increasing their Intellect.
Improved Mana Shield - Design changed. Instead of increasing the amount
absorbed, it now decreases the mana lost per point of damage taken by
10/20%.
An error message is now displayed if you try to use Blink on boats and
zeppelins.
Wand Specialization - Fixed a bug where the damage increase with this talent
was too high.
Cone of Cold - Now subject to diminishing returns in PvP. This is considered
a slowing effect.
Frost Nova - Now subject to diminishing returns in PvP. This is considered
an immobilizing effect.
Pyroblast and Fireball damage over time will now stack together.
Paladins
Paladin epic mount quest added, talk to Duthroian Rall or Brandur Ironhammer
to begin the quest.
Sanctity Aura - Fixed a bug where the spell/talent was unlearned after
logging out if learned before level 40.
Resistance Auras - Paladins should now be able to switch from a resistance
aura to any other resistance aura without canceling the current one first.
Improved Seal of Justice - Fixed a bug that caused the talent to have no
effect. It will now increase the frequency that the stun effect will land.
Priests
A new Priest epic quest series is now in the game and waiting to be found.
Levitate - Duration and mana cost increased.
Touch of Weakness - Should now be affected by the Blackout, Darkness, Force
of Will, Shadow Focus, Shadow Weaving and Silent Resolve talents.
Starshards - Should now be affected by the Focused Casting, Force of Will,
and Silent Resolve talents.
Holy Fire - Should now be affected by the Focused Casting talent.
Mind Flay - Should now be affected by the Focused Casting talent.
Desperate Prayer - Should now be affected by the Holy Specialization
talents.
Vampiric Embrace - Active icon tooltip rewritten to be more clear.
Holy Nova - Now causes an explosion of holy light around the caster, causing
Holy damage to all enemy targets within 10 yards and healing all party
members within 10 yards. These effects now cause no threat as opposed to
reducing threat temporarily.
Holy Fire - We've made several changes to Holy Fire in an effort to make
this a more usable, efficient, damage spell. We've reduced the cast time
from 5 seconds to 4 seconds, which reduced the damage caused. From there, we
increased the damage and shifted more of the spell's potency into the damage
over time portion. We also increased the duration and reduced the mana cost
and cool down. While the direct damage portion was reduced slightly from the
previous version, each tick of damage should be unchanged as well as
delivering one additional tick of damage. In total, the relative damage and
efficiency of the spell have been increased.
Wand Specialization - Fixed a bug where the damage increase with this talent
was too high.
Rogues
Combo points will no longer be removed if the target is deselected. They
will only be removed if a different target is selected.
Vanish - Increased stealth bonus.
Ambush, Backstab, Ghostly Strike, and Riposte now properly increase the
attack power contribution by the percent modifier.
The Kick ability prevents the target from casting spells in the same school
when channeled casting is interrupted.
If using Gouge triggers the Stormshroud Armor lightning effect, the gouge
will no longer be instantly interrupted.
The Rogue trainers will now point the player to an appropriate area with
boxes to unlock depending on the lockpicking skill of the player.
Preparation - Will now clear the cooldown of the Blade Flurry ability.
Shaman
Earth Shock - The visual for ranks 2 through 7 has been changed to be
consistent with rank 1.
Windfury - Fixed a bug that caused an additional attack beyond what was
intended. In addition, fixed a bug that caused the next normal melee attack
to happen sooner than intended.
Level 58+ Shaman should talk to Sagorne Creststrider in Orgrimmar; there is
a special quest for them involving a dreaded death knight who dwells in the
depths of the Scholomance.
Frost Shock - Now subject to diminishing returns in PvP. This is considered
a slowing effect.
Warlocks
Warlock epic mount quest added. To begin the quest, speak with a demon
trainer in any of the capital cities.
The Warlock Infernal quest is now available and can be found in Felwood.
The Warlock Ritual of Doom quest is now available and can be found in the
Tainted Scar.
The succubus now has a new look.
Paranoia (Felhunter) - Increased stealth detection.
Seduction (Succubus) - Is now considered a Fear effect for purposes of
diminishing returns.
Warriors
Thunder Clap - Visual and animation changed.
Items
The following set items have had their art updated:
Devout Crown and Mantle, Magister's Crown, Circlet of Prophecy, All parts of
the Warrior "Might" set, Lightforge Helm, Helm of Valor, Dreadmist Mask,
Wildheart Cowl, Pauldrons and Coif of Elements. Other class sets will
receive updated art in future patches.
Random world items that had increased healing effects were mislabeled, and
the amount of increased healing appeared to be half of what was actually
occurring. The amount shown on the item is now an accurate representation of
the healing increase.
The Celestial Orb and Robe of the Archmage will no longer trigger the
cooldowns of a Mage's mana gems. Mana gems are now on their own unique
cooldown category.
Tiny Black Whelping item changed to Dark Whelpling to reflect the name of
the creature summoned.
Fixed a typo in the aura description for the Mighty Rage potion.
+Spell damage and +Healing effects have been increased in effectiveness to
make them more attractive to players. Effects that increased damage and
healing done by all magical spells received the largest increase, especially
if the previous amount was small. We also fixed a couple bugs relating to
these effects.
Pimgib's Collar is now unique.
Frayed Abomination Stichings are now considered to be uncommon items.
Fordring's Seal has been improved with additional Stamina and Intellect.
Ring of Protection's armor has been lowered, but the ring's Stamina has been
increased.
Voodoo Band has been slightly improved.
Underworld Band is no longer unique.
Filling jars of ooze no longer puts you into combat.
The Rod of the Ogre Magi properly sheathes now.
Changed the tooltip of the Bloodfang Hood's effect to properly indicate the
duration of the stun.
The Demon Forged Breastplate effect no longer requires channeling.
Tooltips for the Blazefury Medallion, Storm Gauntlets, Fiery Plate Gauntlets
Blessed Sunfruit, Blessed Sunfruit Juice, and ragged John's Neverending Cup
modified to more appropriately describe their effects.
The Amberseal Keeper's melee DPS has been reduced, but an additional +Spell
Damage effect has been added instead.
Onyxia Hide Backpacks are now 18 slot containers.
Warstrike Shoulder Pads have been improved.
Living Leggings, Breastplate, and Shoulders now have Stamina, but had their
Nature Resistance lowered.
Legplates and Legguards of the Chromatic Defier have been improved.
The drop rate of Essence of Undead has been lowered.
The drop rate for Gift of the Wild and Prayer of Fortitude has been
considerably increased.
General Drakkisath will now drop 2-4 Blood of the Black Dragon Champion
instead of 1.
Professions
A significant number of additional engineering devices have been added to
the world both as new recipes on vendors and as drops on monsters in the
higher level (50+) dungeons and in raids.
Seven new blacksmithing recipes are available to seasoned blacksmiths via a
series of turnin quests.
Three new armorsmithing recipes are available to master armorsmiths. All 3
recipes are gained via quest.
The Turtle Scale gloves recipe has been changed to have a white name rather
than green since it can now be purchased at the store. Generally, recipes
with white names are store-bought and ones with green or blue (or purple)
names are drops from monsters.
Some Blasting Powder icons Changed.
Leatherworkers can now make throwing balls (as a toy).
Ghostweave Belt pattern is no longer bind on acquire.
Randal Worth in Stormwind now only teaches apprentice level leatherworking.
Expert Blacksmithing Trainers will now point you to the appropriate artisan
smith when you get a high enough skill.
Bombs now cause a disorient effect when they go off, this was not working
correctly previously.
Flame Deflector and Frost Deflector now do an elemental damage absorb rather
than a resistance increase.
Minor Recombobulator now restores health and mana as well as removing
polymorph effects.
Target Dummies now generate an initial taunt pulse so creatures will attack
them for the first 5 seconds after they are dropped.
Gnomish Death Ray damage increased slightly and cooldown reduced to 5
minutes.
The level of the Mechanical Dragonlings, Battlechicken and Bombs dropped by
the Goblin Bomb Dropper now scale with your engineering skill, so they will
be always useful against enemies. Their damage and health has remained the
same.
Requirements to make the Helm of Fire were reduced.
Raids & Dungeons
Azuregos now has a new debuff - Mark of Frost. A player who is hit with the
Mark of Frost will be frozen in a block of ice should they attempt to
re-engage Azuregos.
Bael'gar, Lord Incendius, and Golem Lord Argelmach are now slightly lower
level than previously. This will provide a much better progression of
creature and boss levels in Blackrock Depths.
The Baroness Anastari encounter has been changed. Players who become
unpossessed will now have full health, and after the Baroness unpossesses a
player there will be a much longer cooldown before she can cast possess
again. These changes should make her a more balanced encounter for a 5 man
group.
Lava Surgers no longer respawn once you kill Garr.
When Majordomo Executus submits, a chest is spawned next to him. This chest
should only spawn the FIRST time he is defeated in a saved instance. If a
guild tries him a second or third night, no chest should spawn.
Ragnaros now stays up 2 hours rather than 1 after being summoned.
The Golemagg and Shazzrah encounters in the Molten Core has undergone some
changes.
Scholomance Itemization
20 new Rare items have been added to Scholomance.
Several Uncommon items have been upgraded to Rare quality.
Rattlegore, Jandice Barov, and Lord Alexei Barov will now always drop at
least one Rare item.
Ras Frostwhisper will always drop at least two Rare items.
Stratholme Itemization
26 new Rare items have been added to Stratholme.
Several Uncommon items have been upgraded to Rare quality.
Archivist Galford, Baroness Anastasi, Nerub'enkan, and Maleki the Pallid
will now always drop at least one Rare item.
Raid Itemization
Onyxia, Azuregos, Lord Kazzak, and all Molten Core boss creatures have all
received some new items on their loot tables.
Onyxia will once again drop two upper tier class set helms.
Most of the non-class set items that dropped from Molten Core and Onyxia
have had their effective levels increased, resulting in higher DPS weapons,
and/or better stats and effects.
Players who defeat the Majordomo Executus encounter will now be rewarded
with new epic items. This reward will only be granted the first time the
encounter is defeated during the 6 day lifespan of a Molten Core instance.
The loot tables for some of the Molten Core bosses have been improved so
they drop an additional epic item per kill.
World bosses such as Onyxia, Azuregos, and Lord Kazzak will no longer drop
random blue items of a level lower than 50.
Prior to this patch, Molten Core boss creatures could drop items from one of
two different tiered sets for every character class. The loot tables have
been changed so Molten Core bosses will now only drop items from the lower
tier class sets. However, some of the items from those sets were not
previously dropping in Molten Core. These missing class set items will now
drop in Molten Core, allowing players to complete their lower tier class
sets. The higher tier class set pieces that once dropped in Molten Core will
be found once again in Blackwing Lair, the next raiding zone scheduled for
release in a future patch.
Future patches will include even more item rewards for these raid
encounters, as well as improvements to the statistics, effects, and set
bonuses for both tiers of the raid armor sets.
Quests
Party Quest share information is now working. If you mouse over a quest that
multiple party members have, it will display a mouseover tooltip indicating
what nearby party member are on that quest. Also to the left of the quest
name in your quest log it will list a number in parenthesis indicating how
many other players in your party have that quest.
Quest givers who have repeatable quests now display with a blue question
mark over their head instead of the standard yellow exclamation
point/question mark.
The Molten Core discovery quest has had its objective moved from inside the
Molten Core to Blackrock Depths.
Paladins who have completed their Epic Mount quest can repeat the final
event in Scholomance for fun (and loot) by speaking with Lord Grayson
Shadowbreaker.
Lunaclaw’s spirit should stay around longer before despawning, and the
spirit should simply despawn as oppose to "die".
The description text for both the Horde and Alliance versions of the "Rabine
Saturna" quest have been clarified.
The reward text for the "Hive in the Tower" quest has been clarified.
Fixed the Resonite Crystal not spawning in the Stonetalon Quest "Earthen
Arise."
Kinelory in Arathi Highlands is now PvP-enabling, so Horde players who
attack her will be flagged for PvP.
Quickened Ana’thek the Cruel’s (quest target in Stranglethorn) respawn rate.
He and his entourage now spawn every 5-8 minutes.
Removed Stormwind Faction reward from the Greenwarden quest line in the
Wetlands.
The time Decrepit Guardians stay spawned (they're the mobs trapping the
Annals of Darrowshire in Andorhal) increased from 1 minute to 2 minutes.
The elementals in the plaguelands no longer attack the Spectral Defenders.
The "haunting" radius of Pamela’s doll pieces in Darrowshire was reduced.
You must now be closer to a doll piece before ghosts appear.
Increased the respawn time of Mok'rash in Stranglethorn Vale from 9 hours to
2 hours on average.
Fixed a bug that caused Razzle in Dun Morogh to become non-interactable.
Added text to the Fresh Zhevra Carcass to clarify it’s use in the Ishamuhale
quest.
Typos in various quests have been corrected.
User Interface
Temporary weapon enchantments will now display as buff icons to the right of
your normal buff icons.
Recipes you already know will not show up in the auction listing if "Usable
Items" is checked.
The mouseover UI in the bottom right corner will no longer overlay the extra
action bars if you have them up.
If the subject line is not filled in when you put an item in a piece of
mail, it will automatically be filled in with the item being sent.
Mousing over the interface options menu will no longer count as a mouseover
on objects underneath the interface window (Thus making it hard to set your
chat windows to be fully transparent among other things).
World Environment
Andorhal has been overhauled to improve framerate, navigability, and monster
spawns.
Repositioned quest spawns in light of new city layout (tower marker
indicators, silos, etc.).
Doubled the number of small lockboxes present for the "Counting Out Time"
quest.
Araj should now spawn as a result of destroying the crystals in the towers
of Andorhal.
Kardris Dreamseeker is now being addressed properly as a female, rather than
a male.
There are new load screens for the Stratholme, Scholomance and Blackrock
Depths instances. Additionally, many of the previous load screens throughout
the world have been replaced with new art. Enjoy!
Bloodvenom Post - Crossroads (Horde) no longer flies you through a tree.
Sorry for the scrapes and bruises.
Shalzaru's Lair on the Isle of Dread off the coast of Feralas now properly
displays its name when you enter the cave.
The dragon bones just to the southwest of The Swarming Pillar in Silithus
have been named the Bones of Grakkarond.
The levels of the NPCs in Camp Mojache have been raised to be commensurate
with their counterparts at Feathermoon Stronghold.
Patrolling scouts that can see through stealth and invisibility have been
added to Darnassus, Stormwind City, Undercity and Thunder Bluff.
The range of restock time for Argent Dawn vendors has been widened.
Cairne Bloodhoof is now a little more talkative.
High Priest Rohan is now properly associated with the Ironforge faction.
Grimand Elmore in Stormwind is more talkative.
Town Criers in all the major cities now have basic gossip text.
More references to the fictitious locale of "Chillwind Point" have been
squashed in favor of the very real "Chillwind Camp".
Players will no longer get stuck in a location in the Ruins of Eldarath in
Azshara.
Fires in Thunder Axe Fortress in Desolace now have proper names.
No longer a tree floating off the ground in the Sishir Canyon area of the
Stonetalon Mountains.
There is no longer a floating tree in Westfall above the defias tower.
There are no longer fish flying around above the water line in Silverpine
Forest.
Female orcs no longer get stuck in scaffolding in Lost Rigger Cove.
Removed a crate that was clipping through a tent/hut in Coldridge Valley.
Removed the terrain that popped in and out of the crevice in the entrance to
Foothold Citadel on Theramore Isle.
Properly named the intact watchtower near Southshore.
The Rainsticks sign in Thunderbluff is no longer floating.
Removed floating object from Nijel's Point in Desolace.
Removed an invisible collision wall located in the Barrens near the
Bramblescar area.
Players can no longer kill creatures with ranged attacks while the mobs are
unable to damage the player when standing atop the cauldrons in Eastern
Plaguelands.
Closed a hole in the world in the Searing Gorge.
There is no longer a hole in the world at Dun Garok.
The minimum level requirement on the Dire Maul meeting stone has been
properly assigned.
The minimum level requirement on the Temple of Atal'Hakkar Meeting Stone has
been properly assigned.
The minimum level requirement on the Blackrock Spire Meeting Stone has been
properly assigned.
There is no longer a hole in the world in Raven Hill, Duskwood.
The orczeppelinhouse.wmo in Grom'Gol Base Camp no longer has a portalling
issue.
A tree located too far above the ground in Feralas has been "replanted".
The dock on the Forgotten Coast in Feralas is no longer partially floating
above the ground.
There is no longer water missing from the pool by the Grimtotems in the
Lower Wilds of Feralas.
A rock that was sitting above the ground at the top of one of the falls in
Nighthaven has landed.
Players no longer will get stuck in a location at Gurubashi Arena in
Stranglethorn Vale.
Major Mana potions buy/sell price slightly increased.
Aggro radius of Bears and Wolves in Silverpine have been reduced.
The Dry times in Ironforge have ended and the Stonefire Tavern in Ironforge
now has alcohol again.
Fixed a grammatical error in one of Captain Kromcrush’s yells in Dire Maul.
Mizzle the Crafty in Dire Maul shouldn't be so repetitive in proclaiming a
new king if the player cycles through gossip too quickly.
Williden Marshal’s gossip text has been polished.
Yayquote:Warlock epic mount quest added. To begin the quest, speak with a demon
trainer in any of the capital cities.
The Warlock Infernal quest is now available and can be found in Felwood.
The Warlock Ritual of Doom quest is now available and can be found in the
Tainted Scar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |