abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 april 2005 @ 13:53:58 #26
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26121185
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:37 schreef Norrage het volgende:
Haha...Moya moet in Monte Carlo WEER tegen Puerta...Ben benieuwd hoe dat gaat lopen...Mitt, je kiest hem toch wel bij TM? (Als je uberhaupt op tijd je team samenstelt )
reminder, moet het vandaag al doen

en ik kies Puerta altijd, al speelt ie elke eerste ronde tegen Federer.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_26144067
Vraagje. Ik was van plan om tijdens Roland Garros een totootje op te zetten voor de liefhebbers van tennis. Omdat er (nog) geen tennismanager is op sportfok. Is er animo voor?

Het principe is om van de wedstrijden de winnaar te voorspellen, en het aantal sets (dus zeg maar 3-2 voor Nadal ofzo). Voor de goede winnaar krijg je dan 3 punten, en hele uitslag goed is 5 punten.

Belangstelling voor?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_26144288
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:05 schreef RayMania het volgende:
Belangstelling voor?
Natuurlijk .

Gelijk maar even wat op- en aanmerkingen :

Wat wel een nadeel van deze opzet is, is dat je elke dag je voorspellingen moet doorgeven. Wat misschien ook een optie is om 10 tennissers op te stellen (mannen en/of vrouwen) en dan een bepaald aantal punten per ronde die zij halen en eventueel ook nog de sets die zij winnen.
sig verwijderd door FA
pi_26144459
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Natuurlijk .

Gelijk maar even wat op- en aanmerkingen :

Wat wel een nadeel van deze opzet is, is dat je elke dag je voorspellingen moet doorgeven. Wat misschien ook een optie is om 10 tennissers op te stellen (mannen en/of vrouwen) en dan een bepaald aantal punten per ronde die zij halen en eventueel ook nog de sets die zij winnen.
Dat is natuurlijk ook een idee. Ik verwacht inderdaad dat sommige alleen de eerste dag invullen en zich verder niet meer laten zien. Dan is jouw idee natuurlijk top. Eén keer invullen en klaar.

Maar hoe bepalen we dan welke spelers gebruikt mogen worden. Lijkt me iig niet leuk als je een lijst hebt met Nadal, Gaudio, Moya, Federer etc.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 11 april 2005 @ 12:39:56 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26144788
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook een idee. Ik verwacht inderdaad dat sommige alleen de eerste dag invullen en zich verder niet meer laten zien. Dan is jouw idee natuurlijk top. Eén keer invullen en klaar.

Maar hoe bepalen we dan welke spelers gebruikt mogen worden. Lijkt me iig niet leuk als je een lijst hebt met Nadal, Gaudio, Moya, Federer etc.
Geef voor een lager geplaatste speler meer punten.
Bijvoorbeeld: neem de ranking zoals hij is voor het toernooi en geef het aantal punten aan de plaats dat hij staat ofzo. Das misschien wel een heel groot verschil, maar doe het dan per 20 ofzo.
Als de iemand van de top 20 een ronde verder komt, geef em 20 punten. Iemand die op plaats 20 tot 40 staat 40 punten en zo verder ofzo.
Dat zou je even goed moeten uitrekenen maar mensen die dan op veilig spelen en alleen maar top 10 spelers zullen niet zo ver komen. Zeker niet als 1 of 2 van hun spelers al vroeg uit het toernooi ligt.

Ik wil anders wel meehelpen met de opzet oid.
Dus als je nog iemand nodig hebt die je helpt (of als iemand anders het wil doen, vind ik ook prima) kan ik misschien wel helpen. Ik zou het niet alleen willen doen maar voor helpen ben ik altijd in

Je kunt het ook zo doen dat je een bepaald budget neemt. Of dat je 8 spelers mag kiezen maar het mogen er maar 5 uit de top 50 zijn ofzo.

Ik noem maar wat opties.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:40:29 #31
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_26173888
Net idee hor Komakie.
Ik doe in ieder geval mee
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_26177214
Malisse ging een beetje door 't lint...
http://www.neukia.nl/movies/xavier.wmv
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26177364
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geef voor een lager geplaatste speler meer punten.
Bijvoorbeeld: neem de ranking zoals hij is voor het toernooi en geef het aantal punten aan de plaats dat hij staat ofzo. Das misschien wel een heel groot verschil, maar doe het dan per 20 ofzo.
Als de iemand van de top 20 een ronde verder komt, geef em 20 punten. Iemand die op plaats 20 tot 40 staat 40 punten en zo verder ofzo.
Dat zou je even goed moeten uitrekenen maar mensen die dan op veilig spelen en alleen maar top 10 spelers zullen niet zo ver komen. Zeker niet als 1 of 2 van hun spelers al vroeg uit het toernooi ligt.

Ik wil anders wel meehelpen met de opzet oid.
Dus als je nog iemand nodig hebt die je helpt (of als iemand anders het wil doen, vind ik ook prima) kan ik misschien wel helpen. Ik zou het niet alleen willen doen maar voor helpen ben ik altijd in

Je kunt het ook zo doen dat je een bepaald budget neemt. Of dat je 8 spelers mag kiezen maar het mogen er maar 5 uit de top 50 zijn ofzo.

Ik noem maar wat opties.
Oke, ik heb nu een beetje een opzet. Globaal:
* Je selecteert 16 spelers (8 mannen, 8 vrouwen).
* Van die 16 maximaal 6 top 10 spelers (dus bijv. 3 vrouwen, 3 mannen of 1 vrouw en 5 mannen).
* Je krijgt per ronde punten voor elke speler die je hebt gekozen
* Aantal punten wordt bepaald door plek op ranglijst.
Er komt een lijst waar je kan zien hoeveel punten een speler kan winnen als die een bepaalde ronde doorkomt.

Een top 10 speler krijgt bijv .als die de 2e ronde haalt 10 punten.
3e ronde halen is + 20, etc.

Een top 20 speler (tussen 10 en 20) krijgt 2x zoveel (dus 20, 40 etc.).
Top 30 is 3x etc. Principe is duidelijk lijkt me.


Zo een beetje leuk om te doen en zijn er nog suggesties?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:31:30 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26179370
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oke, ik heb nu een beetje een opzet. Globaal:
* Je selecteert 16 spelers (8 mannen, 8 vrouwen).
* Van die 16 maximaal 6 top 10 spelers (dus bijv. 3 vrouwen, 3 mannen of 1 vrouw en 5 mannen).
* Je krijgt per ronde punten voor elke speler die je hebt gekozen
* Aantal punten wordt bepaald door plek op ranglijst.
Er komt een lijst waar je kan zien hoeveel punten een speler kan winnen als die een bepaalde ronde doorkomt.

Een top 10 speler krijgt bijv .als die de 2e ronde haalt 10 punten.
3e ronde halen is + 20, etc.

Een top 20 speler (tussen 10 en 20) krijgt 2x zoveel (dus 20, 40 etc.).
Top 30 is 3x etc. Principe is duidelijk lijkt me.


Zo een beetje leuk om te doen en zijn er nog suggesties?
Op zich is dat denk ik wel een goeie opzet.

Misschien is het niet helemaal nuttig om een limiet op te geven aan het aantal top 10 spelers.
Als jij namelijk iemand hebt die 41ste staat en die komt 1 ronde verder, dan moet een top 10 speler al 5 rondes winnen om hetzelfde aantal punten te vergaren.
Kortom als het zou mogen zou je wel alleen maar top 10 spelers kunnen selecteren, maar dat heeft geen zin omdat je dan toch nooit genoeg punten zou krijgen.
Tenminste, dat lijkt mij toch? of zie ik dat verkeerd?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_26184810
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich is dat denk ik wel een goeie opzet.

Misschien is het niet helemaal nuttig om een limiet op te geven aan het aantal top 10 spelers.
Als jij namelijk iemand hebt die 41ste staat en die komt 1 ronde verder, dan moet een top 10 speler al 5 rondes winnen om hetzelfde aantal punten te vergaren.
Kortom als het zou mogen zou je wel alleen maar top 10 spelers kunnen selecteren, maar dat heeft geen zin omdat je dan toch nooit genoeg punten zou krijgen.
Tenminste, dat lijkt mij toch? of zie ik dat verkeerd?
Heb je gelijk in. Limiet wordt dus geschrapt .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_26193038
Nadal veegt daar ff Malisse weg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 13 april 2005 @ 16:13:58 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26198533
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef RayMania het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Limiet wordt dus geschrapt .
Lijkt mij ook beter.
Iedereen kan top 10 spelers selecteren maar als je daar niet zo veel punten mee krijgt, tja dan heeft het weinig zin....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 13 april 2005 @ 19:37:58 #38
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26202823
Argentijnen doen het niet verkeerd in Monte Carlo

vooral Mariano Puerta , zo'n comeback had ik niet meer verwacht.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_26223839
Puerta verliest dan wel vandaag van Volandri. Zabaleta gaf op.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26225607
Poeh...Die Federer....Maakt zelfs Gonzales nu al weer met de grond gelijk...Waar gaat dit stoppen? Halve finale tegen Nadal of Gaudio??

[edit 2 minuten later] Dat neem ik terug, Gonzales breakt net terug en maakt 5-5 in de 2e set na 5-2 achterstand...Toch, als Federer dit ook lekker in 2 sets wint is het toch weer een prestatie van formaat ;/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 april 2005 @ 18:27:19 #41
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_26227882
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:54 schreef zjroentje het volgende:
Puerta verliest dan wel vandaag van Volandri. Zabaleta gaf op.
Ferrer gaf op. Zabaleta is door.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 14 april 2005 @ 18:54:08 #42
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_26228591
Aha,

Zabaleta is toch exit. De site van Monte Carlo geeft Zabaleta aan als winnaar, maar volgens andere sites is dit niet juist.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_26230387
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:54 schreef Juan Zueco het volgende:
Aha,

Zabaleta is toch exit. De site van Monte Carlo geeft Zabaleta aan als winnaar, maar volgens andere sites is dit niet juist.

J.
Ja, ik stond hier vanmiddag voor Jan Lul door de kamer te dansen..

Ferrero laat toch weer ff zien dat hij het niet verleerd is tegen Safin; 6-2 en 6-4.
pi_26230828
Raar verhaal van Zabaleta...Niet alleen daar stond het verkeerd, maar op vrijwel elke site :| Maar ja, als je een set voor staat waarom zou je dan opgeven? Dat moeten de sites gedacht hebben
En Ferrero is mijn held Net als Nadal...Wat is die aan het spelen zeg de laatste tijd...Was ie net een beetje te moe in Valencia?:/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 april 2005 @ 21:11:20 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26232265
Is dat toernooi nog ergens te zien of niet??? (op TV bedoel ik dan he...)
Ik zit momenteel toch veel thuis en kan wel wat afleiding gebruiken.
Daarnaast werkt het altijd wel inspirerend voor mijn eigen spel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_26251552
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:14 schreef mitt het volgende:

[..]

ja wat is er hemelsnaam met Ferrero gebeurd.

zelfs op gravel bakt hij er niks van.
"El Musquito" begint weer in vorm te komen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26252720
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:44 schreef zjroentje het volgende:

[..]

"El Musquito" begint weer in vorm te komen.
precies op tijd om in vorm te geraken voor Roland Garros.

persoonlijk heb ik niks met Ferrero, maar ik gun hem het wel.

Het liefst zie ik Federer Roland Garros winnen eigenlijk op een Nederlander na dan natuurlijk!
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:38:10 #48
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26252747
Federer weer in een derde set.

ik mag die Gasquet niet, maar hij gaat Federer laten verliezen.

Gaudio - Nadal gaat beginnen, moo affiche.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_26252752
WTF>..Die Gasquet..Wat een opmars is die gast aan het hebben..Wint nu een set met 6-2 van Federer...Hij zal wel verliezen, Federer kennende, maar dan nog
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_26252895
3-0 voor in 3e set :| Gaat Federer weer tegen een jonkie verliezen? Vorig jaar waren 2 of zelfs 3 van zijn verliespartijen ook altegen 10ers...:O
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')