Deel drie al weer.
Goed, zoals de meeste weten, is dit 'n topic over hoe het veranderen van mijn auto verloopt.
Hieronder even wat gegevens:
Car:Type: Civic EG4
Year: '92
Engine Mods:- Engine (d15b2 swap @ 212.000km voor één met 42500km)
- Ram-Air intake
Suspension Adjustments:- 60/40 lowering springs
Brake Adjustments:- dot 5.1 brake fluid
Exteriour Mods:- Shaved (logo) hood
- 15" velgies - painted gunmetal
- clear sidemarkers
- 3e brakelight
- "m2 Cup" mirrors
- Tenzo R type 2 carbon exhaust
- Cat replacement (test pipe)
- Renault Laguna frontlip
- Amber front sidemarkers (USDM running style)
- Blackhousing headlights
In Car Entertainment / Interiour:- JVC Chameleon KDLX30-r headunit
- Kenwood Compo-set 13"
- Magnat Stratos 693 6x9" (removed)
- JL Audio w0 bass-speaker 12" (removed)
- Sony Xplod 350 amp (removed)
- DVD in car
- 5.x" LCD on dash
- Sparco CF pedals (to be mounted)
- Driver has 3-points seatbelt
- Rear empty'd
Future mods:- VTI achterlip
- Strutbars
- Boost (soon! )
- Oil temp / Oil Press / Boost / Af ratio SLM Meters
- OBX Adjustable BOV
- Ford Transit front mount intercooler
- Carbon Fibaaaah
Filmpie:
HondaTeamNijmegen.avi(Divx)Besteld en onderweg:
De metertjes zijn hier te zien op standaardjes, maar ze komen in 'n a-stijl houder.
Turbo:
Intercooler:
Foto's van de auto opzich:
Zo... Dat was 't ff.
Ohja, ik ga 10 april sprinten op Zandvoort, 'n 1/4mile.
Maar dit wordt de enige keer dat ik ga sprinten zonder turbo... om de tijden te vergelijken.