abonnement Unibet Coolblue
pi_25971484
Wat ik heel vreemd vind is dat deze meneer zegt dat er geen bouwaktiviteiten plaatsvinden in het bos maar als we klachten hebben wij een brief moeten schrijven naar de wethouder.

Waarover zouden wij klachten moeten hebben als er niks plaatsvindt in het bos? Deze meneer zou eventuele klachten sowieso moeten afvangen maar hij schuift het door naar de wethouder.
Erg vreemd hoor.
pi_25971529
Je kan beter langs gaan en het 1on1 te bespreken denk ik. Kan hij je niet zomaar afpoeieren. Je kan foto's meenemen als bewijsstuk, maar dat kunnen ze misschien ook tegen je gebruiken aangezien je je bevind op prive gebied.

Boeiend topic iig
pi_25971975
spannend hoor
  maandag 4 april 2005 @ 10:49:25 #179
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25972155
Ik vraag me nog steeds af hoe ze weten dat jullie daar zijn
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25972990
tvp
pi_25974713
bel nog een keer en vraag dan direct naar de wethouder
als je die niet aan de lijn hebt dan vraag je een afspraak..
tja en als ze je niet willen helpen, dan meld je deze "verdachte omstandigheden en gedragingen" in dat bos bij de politie, en stá je er op om samen met de politie te gaan kijken.
vang je daar óók bot, dan kun je nog de milieupolitie of staatsbosbeheer vragen om eens mee te gaan om te komen kijken naar die dode vissen.. en dan noem je die bouwplaats niet direct...

iig succes
dag
pi_25975116
Mircofoontje meenemen (zo'n ding met n antwoordapparaatbandje).. Of gewoon de media erbij (gemeente luistert niet, maar media heeft er altijd oren naar..)

Vraagje; wat zijn dat voor vissen?
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 4 april 2005 @ 13:54:09 #183
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_25976110
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:07 schreef Vampess het volgende:
Mircofoontje meenemen (zo'n ding met n antwoordapparaatbandje).. Of gewoon de media erbij (gemeente luistert niet, maar media heeft er altijd oren naar..)

Vraagje; wat zijn dat voor vissen?
Haaien. (eigenlijk een tvp)
pi_25976167
Wat je evt. nog zou kunnen doen is 1 zo'n buis "breken" en kijken wat er dan gebeurt...

Wat ik met name met mijn post bedoelde, is dat een deel van de atoomwapens die volgens nederland niet bestaan, maar volgens de amerikanen wel (ik dacht 350 bommen in 5 landen waaronder nederland en belgië?) deels ontmanteld zouden moeten worden.

Nou weet ik niet hoe dat gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat je daar evt. water bij nodig hebt, (koeling? schoonspoelen?) en het niet midden in een stad gaat doen...

of zoek ik het nu heel ver?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 april 2005 @ 14:02:51 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25976304
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat je evt. nog zou kunnen doen is 1 zo'n buis "breken" en kijken wat er dan gebeurt...
als ze al bij je staan binne 10 min. als je aan een hek rammelt zullen ze niet echt vrolijk worden als je buis lek steekt......... dus dat lijkt me een risico vol idee.

dat blijft me trouwens wel ebzig hoduen, als er binnen 10 min. nergens iets te bekennen is maar ze kunnen wel binnen 10 min. ter plekke zijn als je een hek aanraakt........
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25976574
Als je de volgende keer gaat kijken moet je niet aan het hek komen, kijken of ze dan ook komen volgens mij ligt het niet aan het hek.
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
pi_25977702
Raak het hek aan en ren een stuk weg en ga verderop evne kijken
pi_25978132
Uitermate interessant topic.

Aantal dingen:

1. Sporen van de tracks zoals geshowd in 'foto 6' zijn van een standaard model Caterpilar buldozer (wordt ook gebruikt door het leger)


2. De dode vissen kunnen komen door een aantal redenen; natuurlijk vergifiting maar het kan ook komen door een te lage waterstand of een te laag zuurstof gehalte (bij warm weer)

3. Bewegingsensoren; ja hiervan zijn er natuurlijk ettelijke soorten. Veelal worden deze gebruikt in huizen, maar voor in het bos ook prima geschikt. Heb je camera's gevonden? (erg goed kijken, luisteren naar zoemend geluid; draaien van camera's).

4. Patrouilleren ze echt? Gooi eens een stok van 15mtr naar het hek en zoek een goede plek...kijken of ze dan stoppen op dat punt of dat ze rond rijden.
Stoppen ze..dan heb je voor bijna 90% te maken met proffesionals die diverse blokken met motion detectors hebben (localiseerbaar) en anders is het puur toeval en is de kans aanwezig dat ze je hebben gespot vanuit een hut/keet/plek

Advies
- Ga eens op zoek naar 'commando' post van die gasten. Probeer een omtrekkende beweging te maken om het gebied.
- Maak eens wat foto's van het materieel (kleur/model)
- Hoe groot is dat gat ongeveer?
- Betonmolens gesignaleerd? (mortel machines)
- Is het flexibele kabel?
- Hoeveel mensen werken er ongeveer?

Succes!
pi_25978270
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:25 schreef Flyingdutchman het volgende:
Uitermate interessant topic.
3. Bewegingsensoren; ja hiervan zijn er natuurlijk ettelijke soorten. Veelal worden deze gebruikt in huizen, maar voor in het bos ook prima geschikt. Heb je camera's gevonden? (erg goed kijken, luisteren naar zoemend geluid; draaien van camera's).
Voor een bos lijken me bewegingssensoren absoluut niet geschikt. Het lijkt me dat die dingen in een bos nogal veel valse meldingen genereren door wind, dieren en insecten uit het bos etc.
pi_25978318
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:32 schreef Chewie het volgende:
Voor een bos lijken me bewegingssensoren absoluut niet geschikt. Het lijkt me dat die dingen in een bos nogal veel valse meldingen genereren door wind, dieren en insecten uit het bos etc.
Ja opzich waar....maar beter 10x voor niks dan 1x te laat...toch?
pi_25978384
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ben van plan later deze dag opnieuw te bellen.
Probeer dan even ook dat gesprek op te nemen en stap dan met het hele verhaal naar hart van nederland of zo, als er camera's bij komen kunnen lamme ambtenaren niet meer zo laks blijven in ieder geval.

Verder een spannend verhaal hoor.

Eigenlijk zou je zoals in die spionen films een zendertje onder een van de controle wagens moeten plakken, dan kun je makklijker achterhalen waar hun "hoofdvestiging" is
pi_25978682
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:33 schreef Flyingdutchman het volgende:

[..]

Ja opzich waar....maar beter 10x voor niks dan 1x te laat...toch?
Ja maar in een bos is zoveel beweging dat het meer 99999 keer voor niks is. Dan lijkt het me logischer om camera's de hele tijd te laten draaien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 april 2005 @ 15:51:30 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25978749
k zou er nog even geen tv bij halen, dit hier zo lezen is veel spannender.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 4 april 2005 @ 15:54:56 #194
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25978821
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:05 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, net dus even met de gemeente getelefoneerd. Was een heel gedoe om er doorheen te komen. Komt natuurlijk betrekkelijk zelden voor dat een bezorgde burger opbelt op maandagmorgen. Degene die de telefoon opnam wist me feilloos 2 keer met de verkeerde afdeling te verbinden totdat de derde keer raak was. Nu ja, raak, ik kreeg een individu aan de lijn dat me eerst probeerde af te wimpelen. Ik kreeg aanvankelijk de indruk dat hij niet eens bereid was om naar om het even welke oppassende burger te luisteren, laat staan mijn specifieke verhaal aan te horen. Ik moest hem er dus eerst even aan herinneren dat, althans volgens mij, ambtenaren van de gemeente tot taak hadden zich dienstbaar te stellen aan inwoners en dus dienen te luisteren als 1 hunner ergens zijn bezorgdheid over wilde uitspreken. Toen ik uiteindelijk mijn verhaal deed, luisterde hij, schijnbaar, aandachtig, maar had zijn antwoord betrekkelijk snel klaar. Hem was niet bekend dat er bouwactiviteiten werden ontplooid van wat voor aard dan ook in het bewuste bos, maar als ik klachten had dan kon ik een brief schrijven aan de wethouder, goeiemorgen en bedankt... .

Een brief? Een brief!!! Anno 2005???!!! . Maar goed voordat ik kon antwoorden had meneer de ambtenaar zijn hoorn al weer nedergevleid op de telefoonhaak. Hij had opgelegd dus. Tja een mens kan zich voorstellen dat zo'n telefoontje van een bezorgde burger in het vibrerende zenuwcentrum van deze gemeente, waar ze wel wat beters te doen hebben dan telefoontjes van bezorgde burgers opnemen, een detail is dat genegeerd kan worden. Ze moeten de grote lijnen in de gaten houden natuurlijk en dan kun je niet inzoomen op dit soort onbeduidendheden, niet waar??? Enfin, ik opnieuw bellen, want ik vond dat het gesprek wel erg bruusk werd beëindigd, maar wat ik ook probeerde de telefoniste weigerde me opnieuw door te verbinden. Meneer H. was nl. in vergadering. Je zou pvd bijna denken dat zich hier een complot aan het ontrafelen was oid. Ben van plan later deze dag opnieuw te bellen.
Mocht ie naar je idee helemaal niets doen, dan kun je altijd nog inspreken
(dit zijn de regels zoals die gelden voor Amsterdam). Dat heeft als voordeel dat zo'n beetje elke fractie weet dat er iets speelt plus dat je een registratie hebt met vervolgstukken. Je moet dan wel met een duidelijke klacht en / of voorstel komen.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25978886
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:51 schreef rubbereend het volgende:
k zou er nog even geen tv bij halen, dit hier zo lezen is veel spannender.
inderdaad, dan gaan andere mensen zich ermee bemoeien en worden jullie buitengesloten door gemeente of politie. Ga er zelf op uit. Zorg dat je een jeep kan volgen.. Neem een vriend mee, loop naar de pit, en laat Stali of Ryan wachten bij het begin van het bos met de auto. Laat de jeep volgen en hou telefonisch contact.

PLz hou dit tussen jullie
pi_25979005
Nou mensen, beetje moeilijk om te beginnen, maar Stali belde rond kwart over 12, half 1 nogal overstuur en ontdaan op en vroeg of ik direct naar haar toe kwam. Wat wil het geval nl. na mijn telefonade en een bak koffie (van de Belgische Aldi) ben ik naar mijn werk gegaan en is Stali met Ollie naar het bos gegaan. Ze wilde in zuidelijke richting verder lopen. Kijken waar die zwarte buizen naar toegingen en of er misschien meerdere soortgelijke plaatsen in het bos waren. Toen ze zo'n twee km van de pit verwijderd was, begon de omgeving ineens te veranderen en werd zij er naar van. Ze belde op en ik ben meteen afgereisd naar het bos. Afgesproken bij de ven zijn we samen verder getrokken het bos in. Eerlijk gezegd ben ik, nu we hier weer terug zijn, ook enigszins van mijn apropos af. We hebben iig een behoorlijke photorapportage samengesteld, die we zo, met uitleg en in etappes hier posten. Eerst even de boel verwerken, iets drinken en op adem komen...
I´m back.
  maandag 4 april 2005 @ 16:10:05 #197
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25979115
ik wacht ook af ben benieuwd
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_25979132
Ben benieuwd of jullie eruit zijn wat ze doen.
Ook hoop ik dat de gemeente geen actie heeft ondernomen na jullie telefoontje. Misschien zijn jullie daarom van stuur , ben benieuwd..
pi_25979206
zou ook wel eens willen weten wat ze daar aan het doen zijn, maar volgens mij stelt het nix voor...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 april 2005 @ 16:14:55 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25979212
quote:
Op maandag 4 april 2005 16:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nou mensen, beetje moeilijk om te beginnen, maar Stali belde rond kwart over 12, half 1 nogal overstuur en ontdaan op en vroeg of ik direct naar haar toe kwam. Wat wil het geval nl. na mijn telefonade en een bak koffie (van de Belgische Aldi) ben ik naar mijn werk gegaan en is Stali met Ollie naar het bos gegaan. Ze wilde in zuidelijke richting verder lopen. Kijken waar die zwarte buizen naar toegingen en of er misschien meerdere soortgelijke plaatsen in het bos waren. Toen ze zo'n twee km van de pit verwijderd was, begon de omgeving ineens te veranderen en werd zij er naar van. Ze belde op en ik ben meteen afgereisd naar het bos. Afgesproken bij de ven zijn we samen verder getrokken het bos in. Eerlijk gezegd ben ik, nu we hier weer terug zijn, ook enigszins van mijn apropos af. We hebben iig een behoorlijke photorapportage samengesteld, die we zo, met uitleg en in etappes hier posten. Eerst even de boel verwerken, iets drinken en op adem komen...
k ben benieuwd wat je bedoeld met "begon de omgeving te veranderen".
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')