abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:52:25 #1
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_25884332
Iedereen heeft vast wel van die erotische dromen gehad waar je na het wakker worden denkt van "WOW". Nou vraag ik me af of er manieren zijn om te zorgen dat je meer en betere seksuele dromen krijgt. Mensen hier ervaring daar mee die wat tips willen delen?
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:56:20 #2
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_25884432
tvp
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:58:24 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_25884482
tvp!

Ik heb ze wel eens (zelfs toen ik naast me vriendin lag te slapen en het niet over haar ging (wicked)), maar hoe je ze krijgt is me nog steeds een raadsel!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:09:13 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_25884719
Ik heb 1 keer erotisch gedroomt over sex met madonna ( in haar vroegere jaren) Aleen het vervelende was dat ik halverwegen de droom mijn vriendin ( die naast me lag) begon te zoennen en we begonnen te vrijen ( alleen ik droomde nog).
Ik had dus ook sex met haar en pas vlak voor heyt eind van de sex werd ik helemaal wakker.

Ze heeft gelukkig toen niets gemerkt. en heb het haar ook maar nooit verteld ( ze is inmiddels wel mijn ex) Maare kan me niet indenken hoe ik meer van die dromen kan krijgen
die komen gewoon. Maar 9 vd 10 keer herinder ik mijn droom niet meer.
pi_25884864
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:56 schreef nXn het volgende:
tvp
// Last.fm
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:18:47 #6
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25884930
Ik heb zelfs eens gedroomd dat ik sex had met mijn moeder en ik vond het in die droom nog lekker ook Was nog niet zo lang geleden... half jaartje terug of zo.
Zo niet, dan toch...
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:24:20 #7
107845 GertJanPeter
Ik Geef Gas Voor Een Tas
pi_25885038
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb zelfs eens gedroomd dat ik sex had met mijn moeder en ik vond het in die droom nog lekker ook Was nog niet zo lang geleden... half jaartje terug of zo.
Motherfucker!!!!
Een Slimme Meid Is Op Anale Sex Voorbereid
pi_25885071
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb zelfs eens gedroomd dat ik sex had met mijn moeder en ik vond het in die droom nog lekker ook Was nog niet zo lang geleden... half jaartje terug of zo.
Zoals freud zei.
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:29:08 #9
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25885157
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:09 schreef Bill_E het volgende:
Ik heb 1 keer erotisch gedroomt over sex met madonna ( in haar vroegere jaren) Aleen het vervelende was dat ik halverwegen de droom mijn vriendin ( die naast me lag) begon te zoennen en we begonnen te vrijen ( alleen ik droomde nog).
Ik had dus ook sex met haar en pas vlak voor heyt eind van de sex werd ik helemaal wakker.

Ze heeft gelukkig toen niets gemerkt. en heb het haar ook maar nooit verteld ( ze is inmiddels wel mijn ex) Maare kan me niet indenken hoe ik meer van die dromen kan krijgen
die komen gewoon. Maar 9 vd 10 keer herinder ik mijn droom niet meer.
uhuh
pi_25885660
ik had laatst gedroomd dat ik in school stond te neuken met iemand van school. maar er kwamen mensen aan, dus toen ging ik me verstoppen achter haar (terwijl ik 2 keer groter ben zo'n beetje), met mijn broek op mijn enkels. en opeens had zij al mijn kleren en rende ze keihard weg, en toen zagen die mensen mij naakt
toen was ik maar naar de wc gerend, en opeens stonden daar douches :S
dus toen had ik een handdoek gepakt en was ik weer naar de les gegaan

[ Bericht 7% gewijzigd door P8 op 31-03-2005 18:06:37 ]
Extremistisch gematigd.
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:51:44 #11
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_25885672
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:29 schreef Varr het volgende:

[..]

uhuh
Je hoeft het niet te geloven toch was het echt zo. Ik slaap heel erg zwaar en word niet snel wakker. .ook niet tijdens mijn dromen waar ik wel vaker rare dingen doe.
Er is wel een soort van bewustzijn dan. Maar toch lijkt alles een droom. Als ik wakker word dan weet ik het wel precies
pi_25885687
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb zelfs eens gedroomd dat ik sex had met mijn moeder en ik vond het in die droom nog lekker ook Was nog niet zo lang geleden... half jaartje terug of zo.
Dude wtf!
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:57:17 #13
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25885800
Ik had een paar dagen terug een hele geile droom!
Er waren twee meisjes bezig met elkaar en daar stond ik naast op een of andere manier..en het waren echt veeeet! mooie meiden en ongelooflijk geil! en toen ging ik met ze meedoen enzow!!!
En natuurlijk wou ik verder gaan..maar toen werd ik wakker
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25886285
Hahaha

Gewoon veel aan "bepaalde dingen" denken op een dag.
Desnoods vlak voor het slapen gaan een btje met jezelf aan de slag, zonder het af te maken.

Je hersenen verwerken dan wel wat je die dag zo`n btje heb meegemaakt / aan gedacht hebt..
Mocht je dus aardig wat aan sex hebben gedacht die dag, dan is de droom geen raadsel meer..

Werkt niet altijd, maar soms wil het wel eens lukken.. *insert danssmiley*

(verkapte tvp ook, want iedere malloot kan dit verhaaltje bedenken, ik wil betere tips zonder hele dagen aan sex te denken )
pi_25886386
Erotische dromen

Ik vraag me af als je nou zoiets droomt en je komt super fijn klaar of je dan ook echt klaargekomen bent in je slaap.
pi_25886455
Merk je wel als je wakker wordt..
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:56:34 #17
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_25887126
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:19 schreef LaTeX het volgende:

Gewoon veel aan "bepaalde dingen" denken op een dag.
Desnoods vlak voor het slapen gaan een btje met jezelf aan de slag, zonder het af te maken.
Dat klopt idd wel ja .

Verder zou ik ook verwachten dat als je een tijd geen seks hebt gehad (dus ook geen handwerk) dat je ook vaker dat soort dromen krijgt om te ontladen. Mischien dat mensen die weleens aan 40 day hebben meegedaan daar wat over kunnen zeggen?
En verder zou het wellicht te proberen zijn om je wekker een uur eerder te zetten dan normaal om vervolgens na het wakker worden weer te gaan slapen. Ik heb weleens gehoord dat dat prettige dromen oplevert.
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:01:02 #18
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25887216
Die post daarboven...dat was de 2e keer dat ik een natte droom had, en ik heb toch wel periodes gehad waarin ik geen sex had enzow..dus volgens mij maakt dat niet veel uit
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25887386
Uhmm tsja het helpen van erotische dromen????
Kep wel eens als ik in slaap val bij bepaalde film ofzo (met TV op timer) da'k dan ook wel dingen meemaak in me droom uit die film..
Dus uhmz haal je pa over Canal+ te nemen.. zet een tv op je kamer (met datzelfde canal+) en kijken maar:P
  vrijdag 1 april 2005 @ 12:34:21 #20
53151 T42
Pinball Wizard
pi_25903619
keetje in de maand als ik lig uitteslapen heb ik zo'n droom vin nie erg
pi_25904814
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb zelfs eens gedroomd dat ik sex had met mijn moeder en ik vond het in die droom nog lekker ook Was nog niet zo lang geleden... half jaartje terug of zo.




Ik heb een keer gedroomd dat ik sex had met mijn nicht (paar jaar ouder) echt ik snap er nog steeds geen hol van klinkt misschien pervers..dat is t ook wel nu droom ik wel vaker erg vreemd maar dit was toch wel 't toppunt..

ik wil het gewoon zo snel mogelijk vergeten
pi_25912877
pi_25915920
Erotische dromen heb ik vaak, van dromen waarvan je denkt, tjeeeeezusssssssssss wat is dit nu weer, aaaarrrrgggghhhhh, tot dromen waarvan je denkt, he dat wil ik irl ook wel

Wat een leuk is die niet irl moet gebeuren, want dan is hij echt niet leuk meer is een droom waarin ik vastgebonden op mijn buik lig en door 2 ontzettend lekkere mannen met van die hele lange bullswhips geslagen wordt, in de droom is dat supergeil, irl zou ik gillen en huilen van de pijn aangezien dat voren trekt in de huid.

Zo heb ik ook een droom dat ik op 1 of andere stoel lig die een opening heeft en dan wordt ik heerlijk gesandwiched.

Of een heel lekker iets op straat tegen komen en midden op straat genomen worden(irl zou de ondergrond niet echt om over naar huis te schrijven zijn, ook niet geschikt voor irl dus).

Totaan enorme orgie's aan toe.

Maar dit zijn leuke dromen, maar ik heb ze ook wel waar ik wakker wordt met een klaarkom gevoel, maar waarvan je denkt, dat kan niet erotisch zijn, bv met mensen die je kent en waar je gewoon echt van walgt, dan heb je zodra je wakker wordt gelijk zo'n YUGGGGG idee...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:53:25 #24
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_25915972
gewoon niet zoveel rukken ventje!

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:59:07 #25
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25916129
Soooo.... als ik dat wist kwam ik nooit meer uit bed !

Maar volgens mij klopt het dat je je een tijdje moet onthouden. Tenminste dat zou erotisch dromen bevorderen. Je kan natuurlijk ook gewoon wakker aktief zijn.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')