abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:44:56 #1
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_25841325
Ik wil over een tijdje zeer waarschijnlijk deze mooie bolide gaan kopen. Ik vroeg mij alleen af of er fokkers zijn die ervaring hebben met de Stilo Abarth 2.4 ? Zoja, hoe rijdt ie? Zijn er mankementen opgevallen? Vallen er dingen tegen of juist niet? Zijn het echt 170 pk's of komen ze wel eens met minder de fabriek uitrollen? Veel vragen, hopelijk kunnnen ze worden beantwoord. Serieuze reacties svp greetz Gijscoooo
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:52:52 #2
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_25841575
om jullie geheugen een beetje op te frissen hier wat pics:





PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_25841587
Ik rijd wel een Stilo (JTD 115) maar geen Abarth.
Veel informatie over de Abarth 2.4 kan je vinden op www.stiloclub.nl . Daar zitten wel wat liefhebbers.
Bij Hoevelaken linksaf
pi_25841690
mooie bakkie... alleen vind ik de achterkant van de 4 deurs mooier...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:58:53 #5
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_25841728
daar verschillen de meningen denk ik wel over.... anyway thanks ripper
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_25841745
Ik zag Zaterdag bij RTL autowereld de Fiat Stilo Schumacher was ook aardig, met complete Zender bodykit als ik het goed heb.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:10:59 #7
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_25842068
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_25842075
had persoonlijk geloof ik liever een snelle 147.
Stilo is wat oubollig, maar dat is smaak natuurlijk.
Heb er nog nooit in gereden dus kan er niets over zeggen
Nu ook in vanillesmaak
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:15:16 #9
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_25842180
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:11 schreef Desiderius het volgende:
had persoonlijk geloof ik liever een snelle 147.
Stilo is wat oubollig, maar dat is smaak natuurlijk.
Heb er nog nooit in gereden dus kan er niets over zeggen
liever en 'snelle' alfa?
snel kapot zeker?

zou nog liever in een opel rijden dan in een alfa.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_25842208
De eerste generatie had nogal wat kinderziektes, maar ik neem aan dat deze allemaal in de garantie zijn verholpen dus daar zou jij geen last meer van mogen hebben
Zelf vond ik de selespeed bediening een beetje langzaam maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik het niet gewend was (heb 3 proefritjes gemaakt). Je kunt trouwens bij Madeno.nl een chippie halen en ook nieuwe software voor de transmissie.
pi_25842244
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:15 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

liever en 'snelle' alfa?
snel kapot zeker?

zou nog liever in een opel rijden dan in een alfa.
Ja, doet dat aub!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:18:26 #12
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_25842270
agh god nog zo een die niet weet wat echte auto's zijn.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_25842441
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:18 schreef _GdR_ het volgende:
agh god nog zo een die niet weet wat echte auto's zijn.
JDM yO!!

Abart mooie wagen en zeker goede prestaties! Maar ik heb helaas nog niet echt veel positiefs over ze gehoord. De elektronica is niet helemaal zuiver na wat ik begreep.

Alfa niets mis mee 147 gta erg leuk spul
civic type R mijn absolute keuze
zolang het maar geen Duitser is
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_25842561
heb er in gereden, was aan de ene kant erg leuk, aan de andere kant geen zak aan. die die ik had gereden was wel een hele mooie combinatie van Paars met creme leer, en antreciete velgen, en ook met de selespeed bak.

pro's waren dat hij absoluut niet oncomfortabel is, je kan er behoorlijke einden mee rijden zonder gestuiter ofzo. verder voldoende vermogen om behoorlijk door te rijden. 200 als kruissnelheid doet hij zonder moeite.

verder is het een GT en geen hardcore sportauto (GTI) dus verwacht geen wegligging van een golf GTi, maar het rijdt wel strak. verder is de bak niet erg snel. nouja hij's wel snel, maar je hebt niets te doen tijdens het schakelen, dus voelt hij niet snel. verder is de stuurbekrachtiging electrisch, dus voelt dat wat anders aan. (lees minder gevoel tijdens het sturen)


al met al vond ik em prettig, maar niet helemaal te gek ofzo
2825cc Single Turbo Beast
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:36:14 #15
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_25842766
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:24 schreef Remon het volgende:

[..]

JDM yO!!

Abart mooie wagen en zeker goede prestaties! Maar ik heb helaas nog niet echt veel positiefs over ze gehoord. De elektronica is niet helemaal zuiver na wat ik begreep.

Alfa niets mis mee 147 gta erg leuk spul
civic type R mijn absolute keuze
zolang het maar geen Duitser is
honda de gekste. duidelijk.
over een tijdje integra typeR blok in mn auto.

mja 147 gta zuigt aan alle kanten. gast die ik ken had er 1 gekocht. als ik erover begint wordt ie helemaal pis link. mja das met alle alfa's

stilo is cool. en een abarth zeker.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_25844408
Toch gek dat hier een aantal mensen op Alfa kotsen maar dan Fiat wel weer okee vinden
Is toch echt allemaal van de zelfde Italiaanse familie, soort neef-nicht relatie.

Waarbij de Fiat voor de nichten is natuurlijk

Kom op zeg, waarom is Opel zo veel beter dan Alfa Romeo dan?
1. de styling is bij Alfa wél voor elkaar
2 Biedt 10x meer rijplezier
3 Zoveel onbetrouwbaarder is een Alfa echt niet
4. Opel is grijze muis in het straatleven, valt niet op, nogal nietszeggende modellijn (op de nieuwe Astra na dan).

Kortom: Opel sucks, en wordt zwaar overschat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:37:39 #17
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25844519
houden we het even gezellig en puur over de fiat alstublieft?
pi_25844724
Okee:

Fiat Rules!

Nee even serieus: De Stilo is een mooie auto, van zichzelf al, maar de Abarth is alleen nog maar mooier, sportief aangekleed. Alleen jammer dat hij zijn sportieve uiterlijk niet helemaal waarmaakt in de zin van een schandalig spectaculaire acceleratietijd en topsnelheid.
Wat ik erover gelezen heb is het ook niet zo'n bochtenridder als de 147 GTA, maar meer een Gran Turismo zeg maar.

Maar het zal ongetwijfeld lekker rijden, en vlot genoeg zijn hoor. Zelf heb ik weleens proefgereden in de gewone Stilo 1.6 en die vond ik goed rijden, maar niet erg bijzonder ofzo, alhoewel het wel beter reed dan de Astra destijds
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25844850
Fiat .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:52:13 #20
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25844889
ook steve-o word bedankt voor de nuttige bijdrage.
pi_25844935
heb je al gekeken bij de myreviews op autoweek?

ik weet niet of ie er bij staat en of het nuttig zou zijn, maar tja
pi_25844973
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:52 schreef Tjabbo het volgende:
ook steve-o word bedankt voor de nuttige bijdrage.
Een post helemaal voor mij
Of mag ik dat soort reacties alleen in de SC plaatsen tjappie

Sorry ik heb helemaal nix met die krengen zien der niet uit en rijden niet lekker .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:00:51 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25845088
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:52 schreef Tjabbo het volgende:
ook steve-o word bedankt voor de nuttige bijdrage.
tjabbo

Ik vind het een geweldige auto
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25847836
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:24 schreef Remon het volgende:

Abart mooie wagen en zeker goede prestaties!
kVind juist die prestaties maar heel zwaar tegenvallen.

Zeker voor een auto met 2.4 en daar dan 170 Pk uit. Kadett/Astra GSi 16V, VTECje maken er finaal gehakt van. Auto's van 10 jaar jonger en minder Pk. Want ding is gewoon niet snel. Raar is dat. Zelfs een gewone Golf GTI of GSI 8 klappert rijden hem er uit op de 100. En half Diesel TDI Nederland rijdt ding ook gewoon weg.

Is dat ding zo zwaar ofzo ? of issie zo geknepen met hedendaagse emissie eisen ofzo ?

Top ook, 215 km/u. Nou schiet op voor een 2.4. Oud GSi Opeltje of VTECcertje loopt al boven de 220. Die laatste is zelfs wel een 1.6.

Autoweek test:
De folder belooft een acceleratie van 0-100 km/h in 8,5 s. Wij klokten hem op de nog altijd nette, maar toch niet schokkende tijd van 9,5 s.
Vreemd eigenlijk, zo´n sportieve auto die domweg niet met een ´gewone´ handgeschakelde bak te krijgen is.


• Schakelt (te) traag
• Acceleratie 0-100 valt wat tegen

kHeb het altijd maf gevonden eigenlijk.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_25847874
quote:
[b]Op dinsdag 29 maart 2005 23:33
Kortom: Opel sucks, en wordt zwaar overschat.
tGing alleen niet om een Opel. tGing om een Fiat. Een Abarth zelfs. Een Fiat 2.4 Abarth nog wel. Met 170 Pk nog wel.

Met prestaties van een 110 Pk TDI.

Zegt dat iets over zo'n auto ? Oordeel zelf maar. Mag je erna weer gaan schelden op andere merken.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')