abonnement Unibet Coolblue
pi_25882522
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:19 schreef Pearly het volgende:

[..]

Je bedoeld je Clit Hoed!

Grappig woord.
ja daar doorheen ja, maar het heet gewoon een clitoris of genitale piercing
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:01:38 #77
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25883173
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:06 schreef Sylvana het volgende:
gave piercing sinterklaaskapoentje
Dan zal ik je ook maar ff bedanken
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:15:41 #78
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25883482
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:01 schreef Tique het volgende:

[..]

Dan zal ik je ook maar ff bedanken
dump eens een foto van jouw wenkbrouw piercing
:')
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:25:36 #79
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25883713
Bij mij zit hij precies aan de andere kant maar het is hetzelfde principe
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:30:34 #80
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_25883834
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja daar doorheen ja, maar het heet gewoon een clitoris of genitale piercing
yEP .... Precies... Je hebt gelijk.
Een genitale piercing in je clit hoed.

Anders zou men kunnen denken dat je 'm door je grote schaamlip hebt misschien of door je scheiding van vagina naar anus? ( dat laatste is wel eens geprobeerd door een enkeling )
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:32:25 #81
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25883879
Wat ik gehoord heb schijnt het ook een beetje stimulerend te werken en bij mannen schijnt het ook te kunnen maar dat ga ik niet uitproberen
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25884063
ja, mannen die kunnen een eikelpiercing nemen ja
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:45:31 #83
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_25884171
maar goed...
Ik wil een tong piercing. Zo'n clithoed pierce lijkt me ook wel gaaf maar helaas is het me niet gegeven dat mijn lichaam doorboringen ( dus spullen in mijn lijf ) accepteert.

Het gaat bij mij zweren tot ik hetgeen eruit haal. Dan geneest het in no time.
Dit jaar komt er nog een tongpiercing in.
Ik laat 'm in Den Bosch zetten.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:59:13 #84
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25884496
Sylvana ik bedoelde in dat scheidingsgedoetje
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25884644
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 04:31 schreef Cici het volgende:
Dat is niks vergeleken bij een tongpiercing waarbij je op zondagochtend ineens een van de balletjes los schiet en doorslikt
En je hebt geen reserveballetjes.
En op zondag was er niks open.
Gelukkig was Van Olffen wel open, piercer met een ijswinkel

Had ik ff geluk

Ik had ook een wenkbrauwpiercing, maar ben er een keer met mijn ring langs gegaan, ook 's ochtends toen ik net wakker was.
Bloedde als een rund, maar deed geen zeer.

Sindsdien groeide die er langzaam uit en op een gegeven moment zat die alleen nog maar vast dmv een klein korstje.
Toen ik die weghaalde viel mijn wenkbrauwpiercing (wat een woord) eruit.

En nu heb ik daar een litteken.
(Volgens mijn zusje wel stoer, de meesten scheren daar een stukje weg (jongens dan) en ik heb er gewoon permanent een)
woon je in Oldenzaal ja??
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_25884953
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:05 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

woon je in Oldenzaal ja??
Nee, Enschede.
Heb daar ook mijn piercings laten zetten, niet bij Van Olffen.

Mijn zusje wel.
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:52:29 #87
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25887045
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:45 schreef Pearly het volgende:
maar goed...
Ik wil een tong piercing. Zo'n clithoed pierce lijkt me ook wel gaaf maar helaas is het me niet gegeven dat mijn lichaam doorboringen ( dus spullen in mijn lijf ) accepteert.

Het gaat bij mij zweren tot ik hetgeen eruit haal. Dan geneest het in no time.
Dit jaar komt er nog een tongpiercing in.
Ik laat 'm in Den Bosch zetten.
Proud Powerpauper
pi_25887321
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:52 schreef Nuek het volgende:

[..]

spreekt zichzelf een beetje tegen niet??
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:17:05 #89
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_25890907
Nee ....
Want pierce gaten in slijmvlies gedeeltes zijn als het goed is niet zo lastig hiermee ....

De gaatjes in mijn oren veroorzaken ontstekingen.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:20:43 #90
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25891011
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:17 schreef Pearly het volgende:
Nee ....
Want pierce gaten in slijmvlies gedeeltes zijn als het goed is niet zo lastig hiermee ....

De gaatjes in mijn oren veroorzaken ontstekingen.
Waar heef jou allergie vor?
Proud Powerpauper
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:10:44 #91
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25892225
Nuek wat heb jij gedronken dat je zo'n vage vraag steld

@Pearly, je wilt een tongpiercing, tuurlijk, is hardstikke leuk en als je gepijpt wordt door iemand met een tongpiercing die het nog kan ook..GEWELDIG
Maar eh..voor je een tongpiercing neemt moet je je wel even wat bedenken..een piercing is een open wond, net zo een als in je oor zit als je een gaatje hebt laten schieten...
Als die gaatjes in je oor ontstekingen veroorzaken dan moet je serieus na gaan denken over hoe goed je het schoon hebt gemaakt, een tong-piercing zal namelijk veeel meer nazorg nodig hebben, dat is een plek waar heel veel voorbij komt dat voor ontstekingen kan zorgen. succes iig
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:15:01 #92
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25892332
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 22:10 schreef Tique het volgende:
Nuek wat heb jij gedronken dat je zo'n vage vraag steld

@Pearly, je wilt een tongpiercing, tuurlijk, is hardstikke leuk en als je gepijpt wordt door iemand met een tongpiercing die het nog kan ook..GEWELDIG
Maar eh..voor je een tongpiercing neemt moet je je wel even wat bedenken..een piercing is een open wond, net zo een als in je oor zit als je een gaatje hebt laten schieten...
Als die gaatjes in je oor ontstekingen veroorzaken dan moet je serieus na gaan denken over hoe goed je het schoon hebt gemaakt, een tong-piercing zal namelijk veeel meer nazorg nodig hebben, dat is een plek waar heel veel voorbij komt dat voor ontstekingen kan zorgen. succes iig
Ik pas me makkelijk aan

Ik denk dat Pearly eens bij een piercingshop langs moet gaan en moet vragen naar de verschillende materialen waarmee bij evt. allergische reacties die bekend zijn gepierced kan worden. Ook de tong kan een allergische reageren maar wat de clithood nou daarmee te maken had? En oorlellen?
Proud Powerpauper
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:17:29 #93
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_25892409
geen .... maakt niet uit welk metaal ik erin douw.

Een tongpiercing is makkelijker om er uit te halen zonder dat je snel een litteken ziet. Dus dat risico neem ik!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:20:39 #94
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25892488
Nou ze zei al, ze vind het wel gaaf, maar ze kan geen piercings nemen want haar lichaam accepteerd het niet, ze had altijd oorbellen maar dat ging altijd ontsteken, maar nu wil ze wel een tongpiercing...

Wat ik gehoord heb krijg je in je gaatjes in je oren als je die laat schieten zo'n nikkel of zilver zweerringetje. Veel mensen kunnen niet tegen nikkel en dan gaat het idd ontsteken, mijn moeder heeft dat ook, die draagt alleen maar zilveren of gouden sieraden omdat ze anders een alergische reactie krijgt.

Wat dan DENK ik het beste voor Pearly zou zijn is laten piercen met titanium, zilver, niobium of goud
Je zou natuurlijk ook een kunststof staafje er in kunnen zetten maar ik weet van al die soorten kunststoffen niet of ze er direct ingezet mogen worden, al staat het naar mijn mening vaak niet echt mooi.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:28:11 #95
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25892674
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef Pearly het volgende:
geen .... maakt niet uit welk metaal ik erin douw.

Een tongpiercing is makkelijker om er uit te halen zonder dat je snel een litteken ziet. Dus dat risico neem ik!
En PFTE? Of niobium? Ook al geprobeerd? En wat had die hoodpiercing ermee te maken?
Proud Powerpauper
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:31:55 #96
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25892751
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 22:20 schreef Tique het volgende:
Nou ze zei al, ze vind het wel gaaf, maar ze kan geen piercings nemen want haar lichaam accepteerd het niet, ze had altijd oorbellen maar dat ging altijd ontsteken, maar nu wil ze wel een tongpiercing...

Wat ik gehoord heb krijg je in je gaatjes in je oren als je die laat schieten zo'n nikkel of zilver zweerringetje. Veel mensen kunnen niet tegen nikkel en dan gaat het idd ontsteken, mijn moeder heeft dat ook, die draagt alleen maar zilveren of gouden sieraden omdat ze anders een alergische reactie krijgt. (Zilver lijkt me trouwens geen juiste keus om mee te gaan piercen. Ik ken ook geen piercer die dat zou doen.)

Wat dan DENK ik het beste voor Pearly zou zijn is laten piercen met titanium, zilver, niobium of goud
Je zou natuurlijk ook een kunststof staafje er in kunnen zetten maar ik weet van al die soorten kunststoffen niet of ze er direct ingezet mogen worden, al staat het naar mijn mening vaak niet echt mooi.
Zweerknopjes zijn tegenwoordig vaak van titanium (betaal je iets meer voor maar de keus is er wel) en ik veel legeringen zit zowieso nikkel om het metaal hard te maken. Veel mensen reageren op een kleine hoeveelheid niet maar sommige mensen dus wel. Vervelend maar er valt natuurlijk altijd een andere oplossing te zoeken.

(en hoogwaardig kunststof wordt veelal gebruikt bij mensen waarbij de piercings niet zo goed willen helen )

...ennuh nog iets... zilver en goud daar kun je beter niet gelijk mee piercen ivm de legeringen. Die metalen zijn veel te zacht om gelijk in een open wond te zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nuek op 31-03-2005 22:38:40 ]
Proud Powerpauper
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:37:00 #97
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25892908
Acryl behoort ook nog tot de mogelijkheden.

En bioplast ook
quote:
bioplast staafjes
Bioplast is een nieuw, 100% ‘biocompatible’ materiaal, uiteraard nikkelvrij, dat in de autoclaaf (tot 130 graden) kan worden gesteriliseerd.
Het kan gemakkelijk op elke lengte worden afgesneden en is 'self-threading'.
Dit betekent dat elk los onderdeel van chirurgisch staal of titanium met schroefdraad, er zelf-tappend opgeschroefd kan worden.
Het materiaal is zeer flexibel maar het behoudt zijn vorm zelfs nadat je het gebogen hebt.
Het is bewezen dat Bioplast het genezingsproces van een nieuw gezette piercing sterk versnelt en een bestaande geïrriteerde piercing vlug doet genezen.
Als je het nog niet hebt geprobeerd, moet je dat beslist eens doen.
En: verkrijgbaar in verschillende kleuren.
Stel dus met Bioplast als basis en andere onderdelen je eigen piercingsieraad samen.
edit: Dan moeten we blackline ook natuurlijk niet vergeten
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:38:04 #98
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_25892945
De hood pierce vind ik gewoon mooi! Ik vind het wel stoer als meiden dat laten doen/ hebben....
Ik heb gouden knopjes en ringetjes maar de meeste gaatjes gaan pikken wat voor mij al betekend dat ik er elke dag een ontsmettingsmiddel op moet doen om geen ontsteking te krijgen. Soms laat ik ze uit.
Ik heb de gaatjes al lange tijd maar ik denk dat dit altijd zo zal blijven.

Titanium spreekt me overigens enorm aan!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:41:25 #99
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25893035
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 22:38 schreef Pearly het volgende:
De hood pierce vind ik gewoon mooi! Ik vind het wel stoer als meiden dat laten doen/ hebben....
Ik heb gouden knopjes en ringetjes maar de meeste gaatjes gaan pikken wat voor mij al betekend dat ik er elke dag een ontsmettingsmiddel op moet doen om geen ontsteking te krijgen. Soms laat ik ze uit.
Ik heb de gaatjes al lange tijd maar ik denk dat dit altijd zo zal blijven.

Titanium spreekt me overigens enorm aan!
Ook in goud kan nikkel zitten (of koper bv). Dat zou jouw allergische reactie teweeg kunnen brengen.
Proud Powerpauper
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:58:11 #100
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25893448
Je zegt dat je last hebt van elk metaal dat je er in doet, dan zou ik toch even gaan informeren bij de piercingshop naar niet-metalen. Waar ik hierboven een quote van heb gegeven, bioplast, lijkt me dan wel een goede oplossing.
Ik weet natuurlijk niet alle eigenschappen etc. van alle materialen omdat ik zelf nog maar 2 maanden een piercing heb en omdat ik niet verwacht problemen te zullen hebben met welk materiaal dan ook, maar voor jou denk ik wel dat het belangrijk is je goed te laten informeren.

Nuek, bedankt voor de info
hoe oud ben jij eigenlijk als ik het zou mogen vragen??
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')