Freeler:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zal inderdaad eerder pech hebben met je provider dan met KPN... ik heb zelf de data maar in mijn agenda staan, omdat ik anders bang ben het te vergeten Hoop dus dat je mazzel hebt!
* Aangetekend verstuurd?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:44 schreef YottaBrain het volgende:
3 weken geleden heb ik mijn opzeggingsbrief naar Freeler opgestuurd. Tot nu toe heb ik niks van hem gehoord. In deze brief heb ik om een bevestiging gevraagd. Hoe doen jullie dat? Is ADSL-administratie altijd erg lomp?
Waarom aangetekend? Kost geld.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
* Aangetekend verstuurd?
* Freeler al gebeld?
quote:
Ja, internet via de kabel ook.....quote:Bellen kost ook geld.
Nou, dan trek je de incasso maar in, komt er een fijn incassobureau, bla bla...quote:Wat Freeler doet, is asociaal. Mocht ik tot 11 augustus niks van hem heb gehoord, ga ik er toch vanuit dat het opgezegd wordt. Ik kan incasso intrekken. . Maar nu ff serieus.. Hoe werkt dat opzegging?
Bewijzen kun je door middel van aangetekend doen, opzeggen is nog nooit aangetekend verplicht geweest (zelfs algemene voorwaarden die dit verplichten zijn onredelijk bezwarend indien aanmelden niet aangetekend noodzakelijk is).quote:Op maandag 9 mei 2005 20:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, maar is voor jou een bewijs dat je er iets naartoe hebt gestuurd.
Opzeggen doe je aangetekend
Ik weet ook wel dat het niet verplicht is/kan zijn, maar het geeft je iets meer zekerheid. En dat het duur is, mwoa, dat vind ik ook wel weer meevallen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:30 schreef frederik het volgende:
[..]
Bewijzen kun je door middel van aangetekend doen, opzeggen is nog nooit aangetekend verplicht geweest (zelfs algemene voorwaarden die dit verplichten zijn onredelijk bezwarend indien aanmelden niet aangetekend noodzakelijk is).
Als bewijsmiddel is het duidelijk natuurlijk, maar in dit stadium is het geheel nog niet nodig.
Opzeggen gaat per 11-8 (maand opzegtermijn waarschijnlijk is 11-7 brief in huis bij freeler), dan heeft die toch tijd zat om eerst het goedkopere briefje sturen en erachteraan te bellen voor ontvangstbevestiging. Wanneer die op 1-7 nog geen ontvangstbevestiging in huis heeft is het nog vroeg genoeg voor dat dure aantekenen
Hehe, het werd tijd.quote:Geachte heer xxxxxxxxxxxxxx,
Deze week ontvangt u van ons de bevestigingsbrief van uw opzegging.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Freeler
Voor de Freeler Helpdesk servicepagina's gaat u naar:
http://www.freeler.nl/helpdesk
De geautomatiseerde helpdesk (0900-123ZELF/0900-1239353, EUR 0,10 p.m.)
is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Openingstijden Freeler Helpdesk:
Maandag t/m vrijdag 09.00 uur - 23.00 uur
In het weekend 13.00 uur - 20.00 uur
Op feestdagen is de Helpdesk gesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |